Fijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kon nog terecht voor een last minute therapie
Dat is fijn nieuwsquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kon nog terecht voor een last minute therapie
Sprint wat? Hardlopen? Schaatsen? Fietsen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:02 schreef chufi het volgende:
Helemaal het WK Sprint vergeten ..... nu aan het kijken
schaatsenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sprint wat? Hardlopen? Schaatsen? Fietsen?
Gaan 'we' nog iets winnen?quote:
quote:
Zeker fijn! Net als vorige week voel ik me nu best happy bij thuiskomstquote:
Maak maar weer een lekkere taartquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Zeker fijn! Net als vorige week voel ik me nu best happy bij thuiskomst![]()
De hele afgelopen week ben ik wel heel moe geweest (een beetje een soort voldane moeheid), ben benieuwd hoe dat de komende dagen is. Ik moet morgen en overmorgen gewoon werken.
Haha daar heb ik nu even geen tijd voorquote:
Door die therapie?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Zeker fijn! Net als vorige week voel ik me nu best happy bij thuiskomst![]()
De hele afgelopen week ben ik wel heel moe geweest (een beetje een soort voldane moeheid), ben benieuwd hoe dat de komende dagen is. Ik moet morgen en overmorgen gewoon werken.
Ja ik was de hele week ontzettend moe na die therapie. Maar wel 'fijn' moe, een beetje het soort moeheid dat je lekker op de bank gaat liggen, ogen dicht en fijn gaat wegdromenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Door die therapie?
Hopen dat je dan idd niet té moe bent..
Dat is idd wel fijn moequote:Op donderdag 3 maart 2022 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik was de hele week ontzettend moe na die therapie. Maar wel 'fijn' moe, een beetje het soort moeheid dat je lekker op de bank gaat liggen, ogen dicht en fijn gaat wegdromen
Dat inderdaad. Ik denk dat een groot deel ook de spanning is wat dan wegvalt en na meer dan een jaar lang elke dag gespannen, angstig en paniekerig te zijn geweest, heeft dat wel even effectquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is idd wel fijn moe
Ook een soort last wat van je schouders valt denk ik..
Dat is wel lang zegquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik denk dat een groot deel ook de spanning is wat dan wegvalt en na meer dan een jaar lang elke dag gespannen, angstig en paniekerig te zijn geweest, heeft dat wel even effect
Badderze!quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga me nu eerst maar even in een warm bad neervleienTot straks!
Even lekker ontspannen en genieten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga me nu eerst maar even in een warm bad neervleienTot straks!
Dat is liefquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij nog wel .. als ze niet over datum zijn ... anders haal ik nieuwe
Een terugkerend thema hier.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij nog wel .. als ze niet over datum zijn ... anders haal ik nieuwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |