quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is toch wat... En nu?![]()
Ben gewoon lui, nu moet ik zelf zetten.![]()
quote:
quote:
nieuw birdie modequote:Op donderdag 3 maart 2022 07:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft een verkeerd paar schonen aan..
Goedemorgen
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:58 schreef Koen66 het volgende:
gisteren ook doende geweest met vakanties regelen, zolang de Russen niet op de stoep staan of Corona Ypsillon de ziekenhuizen voltrekt is het business as usual
Meivakantie zit ik ook nog naar te zoeken. Wil het liefste buitenland.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meivakantie: nog geen idee, zomervakantie: Portugal
meivakantie wellicht Zuid Spanje, of Canarische Eilanden, of misschien zelfs Kaap Verdische eilandenquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Meivakantie zit ik ook nog naar te zoeken. Wil het liefste buitenland.
Zomer vertrek ik naar Spanje.
Enjoy the island.. nog 2.5 uur to go ..quote:Op donderdag 3 maart 2022 06:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekkah en lekker vroeg![]()
Fly Prisha fly
Lekker hoor. Kaapverdie ben ik in november 2019 geweest. Aardig chill met lekker weer daar, alleen de reis was kut, duurde lang en een tussenstopquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meivakantie wellicht Zuid Spanje, of Canarische Eilanden, of misschien zelfs Kaap Verdische eilanden
valt daar nou ook nog wat te zien behalve je hotelcomplex? Komt me om een of andere reden saaier over dan de Canariesquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kaapverdie ben ik in november 2019 geweest. Aardig chill met lekker weer daar, alleen de reis was kut, duurde lang en een tussenstop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |