Nee weinig te doen buiten de resorts, de resorts zijn wel echt pure luxe.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
valt daar nou ook nog wat te zien behalve je hotelcomplex? Komt me om een of andere reden saaier over dan de Canaries
War gaat de reis naar toe?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:58 schreef Koen66 het volgende:
gisteren ook doende geweest met vakanties regelen, zolang de Russen niet op de stoep staan of Corona Ypsillon de ziekenhuizen voltrekt is het business as usual
Terwijl je zelf op zo mooi stekkie woont, als het mooi weer is heb je niet eens vakantie nodigquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Meivakantie zit ik ook nog naar te zoeken. Wil het liefste buitenland.
Zomer vertrek ik naar Spanje.
Jawel is ook zo. Maar ik wil er toch even tussenuit. Thuis is toch anders.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Terwijl je zelf op zo mooi stekkie woont, als het mooi weer is heb je niet eens vakantie nodig
Dat is ook weer waar,quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Jawel is ook zo. Maar ik wil er toch even tussenuit. Thuis is toch anders.
Beterschap!quote:Op donderdag 3 maart 2022 06:04 schreef Seeburg54 het volgende:
Zo goed is de morgen niet. Gisteren van de trap geflikkerd, spierpijn x100.
Fijne reis!quote:
Die combi heb ik nuquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb al heerlijke koffie en croissantjes gekregen vanmorgen
Lekker, eet smakelijkquote:
Alle bedrijven die niet 24/7 actief zijn gewoon het licht uit doen ! Alle straatlantaarns op 50% ...quote:
Valt nog veel te besparen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle bedrijven die niet 24/7 actief zijn gewoon het licht uit doen ! Alle straatlantaarns op 50% ...
nope, heb daar niks meequote:Op donderdag 3 maart 2022 08:54 schreef chufi het volgende:
Sportievelingen hier ! Iemand in het bezit van een fitbit ? Lees dan ff https://www.nu.nl/tech/61(...)van-brandwonden.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |