Hij is ook heel fijn in de serie Looking.quote:Op zondag 27 november 2022 12:51 schreef Za het volgende:
[..]
Oh die manager was fabuleus!
Ik kan me geen deel 2 zonder hem voorstellen.
[ afbeelding ]

Oh thanks, ik ga het gelijk opzoeken!quote:Op donderdag 22 december 2022 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Hij is ook heel fijn in de serie Looking.

Ik wist helemaal niets van die serie vantevoren, ik ging uit van Wolf of Wall Street ofzoquote:Op donderdag 22 december 2022 15:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Op zich was die serie wel goed maar heeft mij wel op het verkeerde been gezet...

Filmtotaal, serietotaal, en de "onlangs toegevoegd" van de diverse streaming diensten.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:27 schreef dimmak het volgende:
Hoe ontdekken jullie nieuwe series (en films) eigenlijk? Ik meestal via de trailers van IMDB, Trakt en film-/serietotaal. De meeste sites hebben echter een verschikkelijke UI en/of content en zou dat liever op 1 plek ontdekken zonder al teveel poespas.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 3 januari 2023 04:57 schreef Za het volgende:
Beste White Lotus seizoen 2 kijkers, zijn jullie ook zo pissed, WTF is dit dan?Nee, ik vond het juist een heel sterk 2e seizoen. Heb er van genoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.

Ik volg de grotere aanbieders zoals Showtime, HBO en Amazon.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:27 schreef dimmak het volgende:
Hoe ontdekken jullie nieuwe series (en films) eigenlijk? Ik meestal via de trailers van IMDB, Trakt en film-/serietotaal. De meeste sites hebben echter een verschikkelijke UI en/of content en zou dat liever op 1 plek ontdekken zonder al teveel poespas.

Series totaal al is dat wel een beetje matige site eigenlijk. En ook reclames en voorstukjes op tv of op bushokjes!quote:Op maandag 2 januari 2023 14:27 schreef dimmak het volgende:

Ik volg bepaalde Amerikaanse sites die vaak nieuwe series recenseren. Dus daar kijk ik naar. Op YouTube duikt er soms willekeurig een nieuwe trailer op. Bepaalde acteurs volg ik op IMDb, dus als die opeens in iets anders zitten zoek ik die trailer even op. Verder kijk ik op Disney+ en Netflix en zo regelmatig wat er aan nieuwe content is en dan staat er vaak wel een trailer bij. Niet echt één centrale plek dus.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:27 schreef dimmak het volgende:

Beste White Lotus seizoen 2 kijkers, zijn jullie ook zo pissed, WTF is dit dan?Ik herken me wel voor een groot gedeelte in je kritiek, al vond ik seizoen 2 uiteindelijk zeker geen vervelend kijkvoer. Personages, verhaallijnen en absurdisme van seizoen 1 worden naar mijn mening inderdaad niet geëvenaard in seizoen 2. Beide seizoenen staan volledig los van elkaar met enkel dat ene personage als rode draad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb in S2 nog het hardste moeten lachen om de mannelijke baliemedewerkers Rocco en Salvatore, terwijl die nauwelijks tekst hadden. Zegt wel genoeg.

Als een serie écht goed is, gaat die vanzelf wat hype en positieve kritieken krijgen. Dus ik wacht gewoon rustig af. Ik kijk nieuwere series dan pas veel later, als er reeds een 2e seizoen is ofzo. Maar dan pak je alleen de crème de la crème.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:27 schreef dimmak het volgende:

Ik ook, want als ik ergens niet tegen kan is t van die halverwege gecancelde series. Wilde die 1899 serie kijken, maar blij dat ik ff gewacht heb.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:29 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Als een serie écht goed is, gaat die vanzelf wat hype en positieve kritieken krijgen. Dus ik wacht gewoon rustig af. Ik kijk nieuwere series dan pas veel later, als er reeds een 2e seizoen is ofzo. Maar dan pak je alleen de crème de la crème.

Beste White Lotus seizoen 2 kijkers, zijn jullie ook zo pissed, WTF is dit dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder kan ik me er ook niet echt in vinden, op 1 ding na: Tanya begint steeds meer een karikatuur te worden.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.

Beste White Lotus seizoen 2 kijkers, zijn jullie ook zo pissed, WTF is dit dan?Ik herken dit totaal niet. Ik vond seizoen 2 beter dan seizoen 1 (en die vond ik al heel goed).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.

Ik heb Netflix maar voor mij laten kiezenquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:36 schreef Tegan het volgende:
Ik wil eigenlijk Kaleidoscope proberen maar kan maar niet beslissen welke volgorde van afleveringen.

Ik vond seizoen 2 ook echt goed. Anders dan seizoen 1, maar liever een sterk nieuw seizoen met een iets andere opzet dan een slappe herhaling van zettenquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik herken dit totaal niet. Ik vond seizoen 2 beter dan seizoen 1 (en die vond ik al heel goed).

Ik las dat dit de beste volgorde is:quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb Netflix maar voor mij laten kiezen![]()
Bij mij is het Black (iedereen denk ik) - Yellow - Green - Blue - Orange - Violet - Red - Pink - White.
Heb t/m green gezien nu

Ja dat had ik ook. Seizoen 2 ligt al een tijdje klaar maar ik zie er een beetje tegenop op die te gaan kijken.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:56 schreef NoCigar het volgende:
Gangs of London S01 aan het kijken. Nu bij afl. vijf en weet nog niet of ik het af ga kijken: de goedgelovigheid van de kijker wordt tot dusver wel heel erg op de proef gesteld, inclusief plot armour en behoorlijk voorspelbare wendingen.

Oh ja, die heb ik ook nog. Mijn verwachtingen waren in ieder geval fout.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Seizoen 2 ligt al een tijdje klaar maar ik zie er een beetje tegenop op die te gaan kijken.

Gewoon op normale 'Netflix' volgorde. Geweldige serie.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:36 schreef Tegan het volgende:
Ik wil eigenlijk Kaleidoscope proberen maar kan maar niet beslissen welke volgorde van afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door popolon op 06-01-2023 22:30:49 ]Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.

Wat apart, want ik zie niet wat er goed laat staan beter aan is.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:11 schreef Mike het volgende:
Ik herken dit totaal niet. Ik vond seizoen 2 beter dan seizoen 1 (en die vond ik al heel goed).

Ik denk dat ik dit seizoen meer gefocust vond. Sowieso spannender, want alle verhaallijnen kwamen tot een climax en het was me van tevoren niet duidelijk wie het wel en wie het niet zou overleven. De gasten waren weer net als seizoen 1 onaangenaam, maar ik vond hun problemen juist interessanter dan in seizoen 1. Zelfs die van Tanya, die toch vaak meer een karikatuur is, maar waarvoor ik naarmate het seizoen vorderde meer sympathie kreeg omdat je doorkrijgt wat er aan de hand is.quote:Op maandag 9 januari 2023 06:51 schreef Za het volgende:
[..]
Wat apart, want ik zie niet wat er goed laat staan beter aan is.
Omdat mijn vriend het wilde verder kijken heb ik S2 nu gezien.
Ik heb niet 1 keer gelachen tijdens dit seizoen, de beelden waren grimmig, de personages depressief, onaangenaam of simpelweg deerniswekkend. De verhaallijn van de 3 generaties was volslagen oninteressant (en zonder enige onderlinge chemie), evenals die van die 2 koppels of de lesbische manager.
Blijft over de twee hoeren die als een rode draad door de serie liepen, en niet interessant waren noch geloofwaardig acteerden, en tot slot de bizarre story rond Tanya, die ik niet zal verhullen.
Het was gewoon vermoeiend om te aanschouwen, om enige interesse voor op te brengen.
Je zou kunnen stellen dat een paar scènes schilderachtig mooi in beeld gebracht zijn, en dat is waar, maar op een zeer depressieve manier bij het lelijke af.
Ik zou het interessant vinden te vernemen wat je er zo goed aan vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij seizoen 1 zat ik ook niet hard lachend voor de tv, het is toch meer een drama met een zwart komedie-randje. Wellicht dat onze verwachtingen niet gelijk liepen, want het lijkt erop uit je post dat je had gehoopt dat het allemaal wat lichtvoetiger zou zijn, terwijl ik de donkere sfeer nu juist bij mij ervoor zorgde dat ik het zo snel mogelijk wilde bingewatchen.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.

Eens met gevoel van sympathie voor Tanya.quote:Op maandag 9 januari 2023 08:57 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat ik dit seizoen meer gefocust vond. Sowieso spannender, want alle verhaallijnen kwamen tot een climax en het was me van tevoren niet duidelijk wie het wel en wie het niet zou overleven. De gasten waren weer net als seizoen 1 onaangenaam, maar ik vond hun problemen juist interessanter dan in seizoen 1. Zelfs die van Tanya, die toch vaak meer een karikatuur is, maar waarvoor ik naarmate het seizoen vorderde meer sympathie kreeg omdat je doorkrijgt wat er aan de hand is.
Het meisje dat piano speelde en kon zingen acteerde wel innemend.quote:Ik vond zowel de koppels als de drie generaties mannen intrigerend, met als rode lijn die Siciliaanse meisjes.
Dat vind ik ook, soms was het meer dan kunst, maar op een grimmige manier.quote:De beelden van Sicilië waren echt geweldig en ik verwacht dat ze door deze serie zeker veel meer toeristen kunnen verwachten...die mogen wel even een cheque sturen naar de makers.
De manager rol uit seizoen 1 van Murray Bartlett was voor mij het hoogtepunt van het eerste seizoen.quote:De enige verhaallijn die misschien wat minder was, was die van de manager. Maar dat was ook bijna niet meer te overtreffen na seizoen 1.
Ik wel, maar dat ligt aan een persoonlijk gevoel van mij. Ik verbaas me er IRL vaak over hoeveel mensen ongewenste ellenlange monologen ophangen aan anderen, soms volslagen vreemden, tot ongemak en frustratie of nonchalance van de toehoorder.quote:Bij seizoen 1 zat ik ook niet hard lachend voor de tv, het is toch meer een drama met een zwart komedie-randje.
Ik hoopte niet dat het lichtvoetig zou zijn, dat was seizoen 1 ook niet.quote:Wellicht dat onze verwachtingen niet gelijk liepen, want het lijkt erop uit je post dat je had gehoopt dat het allemaal wat lichtvoetiger zou zijn, terwijl ik de donkere sfeer nu juist bij mij ervoor zorgde dat ik het zo snel mogelijk wilde bingewatchen.

Ben bijna klaar, was even inkomen, maar ik vind het prachtig.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:31 schreef dimmak het volgende:
Tulsa King(2022)8.4crime, drama0TV-MAn/aSylvester Stallone, Andrea Savage, Martin StarrFollowing his release from prison, mafia capo Dwight "The General" Manfredi is exiled to Tulsa, Oklahoma, where he builds a new criminal empire with a group of unlikely characters.Sylvester Stallone is terug en hoe! Toegegeven mijn score en waarschijnlijk die van IMDB is gebaseerd op de cult status van Stallone, want laten we eerlijk zijn; het acteren wordt er niet beter op. Toch is deze rol op het hemd geschreven van vent van 75(!) jaar. Hele vermakelijke serie, met veel maffia cliche's in een verrassende omgeving.8

Ja is het wat?quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:31 schreef dimmak het volgende:
Tulsa King(2022)8.4crime, drama0TV-MAn/aSylvester Stallone, Andrea Savage, Martin StarrFollowing his release from prison, mafia capo Dwight "The General" Manfredi is exiled to Tulsa, Oklahoma, where he builds a new criminal empire with a group of unlikely characters.Sylvester Stallone is terug en hoe! Toegegeven mijn score en waarschijnlijk die van IMDB is gebaseerd op de cult status van Stallone, want laten we eerlijk zijn; het acteren wordt er niet beter op. Toch is deze rol op het hemd geschreven van vent van 75(!) jaar. Hele vermakelijke serie, met veel maffia cliche's in een verrassende omgeving.8

Beste White Lotus seizoen 2 kijkers, zijn jullie ook zo pissed, WTF is dit dan?Heb je het wel afgekeken dan? Het bouwt helemaal ergens naartoe, het was weer een geweldig seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Klinkt raar, maar wat werkt is torrentsites sorteren op most downloaded bijvoorbeeld of op subtitle sites kijken wat most downloaded is per dag, je mag dat natuurlijk niet daar downloaden, alleen om te zoeken he.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:27 schreef dimmak het volgende:

Waar kijk je deze? Alle boeken van Slaughter gelezen, ben erg benieuwd naar deze serie.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:12 schreef JDx het volgende:
Will Trent (TV Series 2023– ) - Reference View - IMDb
Net mee begonnen, begint best wel leuk.

Jawel later wel, maar het bleef voor mij een teleurstelling.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:31 schreef JDx het volgende:
Heb je het wel afgekeken dan? Het bouwt helemaal ergens naartoe, het was weer een geweldig seizoen.

Eens!quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Sly blijft genottelijk, Tulsa King kijkt lekker weg.![]()
![]()

Thanks voor je suggesties.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:33 schreef JDx het volgende:
[..]
Klinkt raar, maar wat werkt is torrentsites sorteren op most downloaded bijvoorbeeld of op subtitle sites kijken wat most downloaded is per dag, je mag dat natuurlijk niet daar downloaden, alleen om te zoeken he.
En hier natuurlijk.
Oh en ik zit via Twitch in wat Discord servers waar vaak ook wel een channel over series is. Zo heb ik via daar de koreaanse serie Alchemy of Souls ontdekt.
Alchemy of Souls(2022)8.8action, drama, fantasy, romance, thriller80Approved12Jae-Wook Lee, Min-Hyun Hwang, Joon-Sang YooThe fate of two people becomes twisted due to the magic when the souls of the dead return to the living.9
Oh dit werkt ook wel als je echt out of options bent
TV Series,
Released at least 2022-01-09,
User Rating at least 7,
Rating Count at least 500,
United States
(Sorted by Popularity Ascending) - IMDb (US)
TV Series,
User Rating at least 7,
Japan
(Sorted by Popularity Ascending) - IMDb (JP)
TV Series,
User Rating at least 7,
South Korea
(Sorted by Popularity Ascending) - IMDb (KR)
Als je erop klikt zie je waarschijnlijk meteen wel al een paar pareltjes in de top 10.
TV Series,
Released at least 2023-01-01,
User Rating at least 7,
United States
(Sorted by Popularity Ascending) - IMDb
Voor als je echt nieuw nieuw wil neem je natuurlijk een latere datum, zo vond ik bovenstaande. Oh en nee ik kijk geen britse of nederlandse series. Echte pareltjes uit andere landen zoals toen die gast die naar Noorwegen verhuisde ofzo pik ik hier wel op, oh ja Lilyhammer

Zag dat je met de laatste link nu wel meteen uit komt bij The Last of Us, maar even proberen.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:46 schreef dimmak het volgende:
[..]
Thanks voor je suggesties.
Justwatch bijhouden lijkt op dit moment nog de beste optie om een beetje up to date te blijven.
Heb niet echt specifieke servers, waren gewoon servers van streamers waar het af en toe over series ging, maar ben weg uit de meeste.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:53 schreef Houniet het volgende:
@:JDx kan je wat Discord servers delen?

Ben benieuwd. Hopelijk pullen ze geen witcherquote:Op maandag 16 januari 2023 09:37 schreef dimmak het volgende:
Vandaag zin in The Last of Us
Eerste aflevering is goed ontvangen bij IMDB & Rotten Tomatoes.

Ik heb 'm op USB stick gezet, straks mooi in bed kijken, ga erin zonder er ook maar iets van af te weten.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hopelijk pullen ze geen witcher

Ik ga hem morgen doen. Zelfde hier. Het enige spel op de playstation wat het waard is om een playstation voor te hebben, maar daar ga ik geen playstation voor kopenquote:Op maandag 16 januari 2023 21:21 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb 'm op USB stick gezet, straks mooi in bed kijken, ga erin zonder er ook maar iets van af te weten.

Ben benieuwd. Van het genre vond ik eigenlijk alleen ook echt "black summer" op netflix verfrissend. Die gezien?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 06:41 schreef JDx het volgende:
Nou nou, een 9.6 op IMDb, dus ik had hoge verwachtingen, wat een tegenvaller.
Het begon heel sterk om na een half uur gewoon te vervallen in een standaard zombie/apocalypse serie met de gevestigde orde, de gehorigen en rebellen, mensen die elkaar kwijt zijn, op zoek naar supplies en ook totaal niet likeable characters.
Letterlijk in slaap gevallen, vanmorgen de laatste 10 minuten gezien, nog een 5/10 voor het begin.

Nou misschien ga je met mijn negatieve review er wat beter in dan ikquote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Van het genre vond ik eigenlijk alleen ook echt "black summer" op netflix verfrissend. Die gezien?

Ben je bekend met de games? Ik vermoed dat hij lovende kritieken krijgt omdat ze heel erg trouw zijn aan de games tot nu toe. Ik vond het zelf een goede pilot aflevering, ik wil zeker meer zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 06:41 schreef JDx het volgende:
Het begon heel sterk om na een half uur gewoon te vervallen in een standaard zombie/apocalypse serie met de gevestigde orde, de gehorigen en rebellen, mensen die elkaar kwijt zijn, op zoek naar supplies en ook totaal niet likeable characters.
Letterlijk in slaap gevallen, vanmorgen de laatste 10 minuten gezien, nog een 5/10 voor het begin.

Ik denk dat het hoge cijfer ook vooral komt doordat de fans meteen gekeken hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ben je bekend met de games? Ik vermoed dat hij lovende kritieken krijgt omdat ze heel erg trouw zijn aan de games tot nu toe. Ik vond het zelf een goede pilot aflevering, ik wil zeker meer zien.

3 dagen geleden ontdekt, nu wachten op seizoen 2quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Sly blijft genottelijk, Tulsa King kijkt lekker weg.![]()
![]()

Door jou ep2 gekeken, die was wel interessanter.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ben je bekend met de games? Ik vermoed dat hij lovende kritieken krijgt omdat ze heel erg trouw zijn aan de games tot nu toe. Ik vond het zelf een goede pilot aflevering, ik wil zeker meer zien.

Poeh!quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:48 schreef NoCigar het volgende:
The Offer e.1 bekeken. Min of meer waargebeurde geschiedenis van de totstandkoming the Godfather.
Goede, overtuigende Hollywoodsfeer en interessant verhaal, geestige momenten zoals Sinatra die Mario Puzo bedreigt in een restaurant, minder overtuigende scenes in Little Italy dat me duidelijk allemaal in een studio opgenomen was.
https://www.vprogids.nl/c(...)1577~the-offer~.html

Even op terugkomend: ironisch genoeg dezelfde ervaring. Wel ben ik bereid om nog iets verder te kijken gezien ze die gevestigde orde blijkbaar na aflevering 1 achter zich laten.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 06:41 schreef JDx het volgende:

Ik heb het wel afgekeken. De herkenbaarheid en sommige figuren maakte het wel vermakelijk, al is het een aflevering of drie vier te lang en af en toe wel tenenkrommend.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Poeh!
Ik heb net een half uur van de eerste aflevering gekeken en het lijkt of elke scene in een studio en superimposed opgenomen is.
Het is dusdanig ambachtelijk slecht dat ik zin krijg om het gewoon uit te kijken

Pedro is wel een top acteur!quote:Op maandag 30 januari 2023 15:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Even op terugkomend: ironisch genoeg dezelfde ervaring. Wel ben ik bereid om nog iets verder te kijken gezien ze die gevestigde orde blijkbaar na aflevering 1 achter zich laten.
Wel ben ik denk ik iets enthousiaster dan jij. Had er ook vooral mee te maken dat het acteerwerk allround allemaal net wat sterker was dan bij soortgelijke series (TWD). Dat geeft dan wel weer hoop voor de toekomst.
Maar we zullen het zien. Tenzij het halverwege al heel kut wordt kijk ik het seizoen wel af. Als het dan een beetje op het niveau van aflevering 1 blijft hangen dan haak ik ook wel af.
Grappig detail trouwens. The Walking Dead was kwalitatief verschrikkelijk kut maar de eerste aflevering daarvan vond ik juist weer geweldig. Kijken hoe dat gaat zijn met TLOU

Heb in principe niks met zombie-series, maar vroeger wel wat uurtjes TLOU gespeeld. Nu lees ik bovenstaande maar tegelijkertijd op Twitter dat S1E3 misschien wel de beste episode van het jaar is. Vast enkele fanboys, maar hoe dan ook een enorm contrast. Ik ben er nog niet uit of ik er aan ga beginnen...quote:Op maandag 30 januari 2023 15:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Even op terugkomend: ironisch genoeg dezelfde ervaring. Wel ben ik bereid om nog iets verder te kijken gezien ze die gevestigde orde blijkbaar na aflevering 1 achter zich laten.
Wel ben ik denk ik iets enthousiaster dan jij. Had er ook vooral mee te maken dat het acteerwerk allround allemaal net wat sterker was dan bij soortgelijke series (TWD). Dat geeft dan wel weer hoop voor de toekomst.
Maar we zullen het zien. Tenzij het halverwege al heel kut wordt kijk ik het seizoen wel af. Als het dan een beetje op het niveau van aflevering 1 blijft hangen dan haak ik ook wel af.
Grappig detail trouwens. The Walking Dead was kwalitatief verschrikkelijk kut maar de eerste aflevering daarvan vond ik juist weer geweldig. Kijken hoe dat gaat zijn met TLOU

Idem hier hoor, heerlijke mix in het verhaal met goede dosis humor.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Ben bijna klaar, was even inkomen, maar ik vind het prachtig.

Ik heb het spel niet gespeeld, net wel aflevering 3 gezien. Vond hem inderdaad erg tofquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:34 schreef Coelho het volgende:
[..]
Heb in principe niks met zombie-series, maar vroeger wel wat uurtjes TLOU gespeeld. Nu lees ik bovenstaande maar tegelijkertijd op Twitter dat S1E3 misschien wel de beste episode van het jaar is. Vast enkele fanboys, maar hoe dan ook een enorm contrast. Ik ben er nog niet uit of ik er aan ga beginnen...

Episode 3 is inderdaad zo’n aflevering van TV die nog lang blijft heugen. Zoiets als The Constant in Lost, Hardhome van Game of Thrones of Best of Both Worlds van Star Trek.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:34 schreef Coelho het volgende:
[..]
Heb in principe niks met zombie-series, maar vroeger wel wat uurtjes TLOU gespeeld. Nu lees ik bovenstaande maar tegelijkertijd op Twitter dat S1E3 misschien wel de beste episode van het jaar is. Vast enkele fanboys, maar hoe dan ook een enorm contrast. Ik ben er nog niet uit of ik er aan ga beginnen...

Na enige aarzeling tijdens de eerste afleveringen heb ik het uitgekeken. Geen spijt van en het herbekijken van The Godfather 1 is fantastisch na het zien van deze serie.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:48 schreef NoCigar het volgende:
The Offer e.1 bekeken. Min of meer waargebeurde geschiedenis van de totstandkoming the Godfather.
Goede, overtuigende Hollywoodsfeer en interessant verhaal, geestige momenten zoals Sinatra die Mario Puzo bedreigt in een restaurant, minder overtuigende scenes in Little Italy dat me duidelijk allemaal in een studio opgenomen was.
https://www.vprogids.nl/c(...)1577~the-offer~.html

Ik dacht in eerste instantie dat het om een poging tot een realistische weergave ging van de moeilijkheden tijdens de opname, maar daar was ik snel van genezen. Ik vond de nagespeelde Marlon Brando en Al Pacino geweldig, jammer dat de laatst niet zoveel schermtijd had.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Na enige aarzeling tijdens de eerste afleveringen heb ik het uitgekeken. Geen spijt van en het herbekijken van The Godfather 1 is fantastisch na het zien van deze serie.

Niet op TNT. Maar komt wel op Netflix etc.quote:Op zondag 26 februari 2023 23:28 schreef AchJa het volgende:
Snowpiercer gecanceld begrijp ik...![]()
Het vierde seizoen is gefilmd en alles maar wordt niet uitgezonden...
https://www.digitalspy.co(...)e%20remains%20strong.

Neeeeeequote:Op zondag 26 februari 2023 23:28 schreef AchJa het volgende:
Snowpiercer gecanceld begrijp ik...![]()
Het vierde seizoen is gefilmd en alles maar wordt niet uitgezonden...
https://www.digitalspy.co(...)e%20remains%20strong.

Is dat al bevestigd?quote:Op maandag 27 februari 2023 13:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet op TNT. Maar komt wel op Netflix etc.

https://www.serietotaal.n(...)rjaar-te-verschijnenquote:De opvolger van Band of Brothers en The Pacific zal nog deze lente debuteren op Apple TV+. De nieuwe serie Masters of the Air wordt geproduceerd door niemand minder dan Tom Hanks en Steven Spielberg. De serie wordt geregisseerd door Cary Fukunaga (ook regisseur van James Bond). De verwachtingen voor deze nieuwe serie zijn enorm hoog gespannen.

Nee.quote:

Jij keek dit vroeger ook toch?quote:

Eerste 2 afleveringen gekeken. Tis niet hoogstaand ofzo, maar gewoon vermakelijk.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:29 schreef Houniet het volgende:
Ik zie in eens overal The Night Manager voorbij komen. Kijkt iemand dit?
The Night Agent(2023)7.7action, drama, thriller0TV-MA16Luciane Buchanan, Fola Evans-Akingbola, Sarah DesjardinsLow-level FBI agent, Peter Sutherland, works in the basement of the White House manning a phone that never rings--until the night it does--propelling him into a conspiracy that leads all the way to the Oval Office.

quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:29 schreef Houniet het volgende:
Ik zie in eens overal The Night Manager voorbij komen. Kijkt iemand dit?
The Night Agent(2023)7.7action, drama, thriller0TV-MA16Luciane Buchanan, Fola Evans-Akingbola, Sarah DesjardinsLow-level FBI agent, Peter Sutherland, works in the basement of the White House manning a phone that never rings--until the night it does--propelling him into a conspiracy that leads all the way to the Oval Office.

Ye Rabbit Hole komt 31e op SkyShowtime (wow zowaar een nieuwe serie daar), dus dan ga ik ut wel checkenquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:41 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]In 2 dagen doorheen gebinged, kijkt prima weg,
7/10.
Intussen begonnen aan:Tot nu ook erg prima te doen
Rabbit Hole(2023)7.8action, drama, thriller88TV-MAn/aKiefer Sutherland, Meta Golding, Enid GrahamJohn Weir, a private espionage operative, battles over the preservation of democracy in a world constantly at odds.![]()

Dan pas? Staan er intussen al 2 op eh... eldersquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ye Rabbit Hole komt 31e op SkyShowtime (wow zowaar een nieuwe serie daar), dus dan ga ik ut wel checken

Yep, afgelopen zondag zijn die 2 afleveringen uitgezonden. Dus alsnog binnen een week..... Beter dan helemaal geen eigen series internationaal op je streamingmeuk zetten (*kuch Poker Face bijv).quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:45 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dan pas? Staan er intussen al 2 op eh... elders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |