Ben benieuwd. Van het genre vond ik eigenlijk alleen ook echt "black summer" op netflix verfrissend. Die gezien?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 06:41 schreef JDx het volgende:
Nou nou, een 9.6 op IMDb, dus ik had hoge verwachtingen, wat een tegenvaller.
Het begon heel sterk om na een half uur gewoon te vervallen in een standaard zombie/apocalypse serie met de gevestigde orde, de gehorigen en rebellen, mensen die elkaar kwijt zijn, op zoek naar supplies en ook totaal niet likeable characters.
Letterlijk in slaap gevallen, vanmorgen de laatste 10 minuten gezien, nog een 5/10 voor het begin.
Nou misschien ga je met mijn negatieve review er wat beter in dan ikquote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Van het genre vond ik eigenlijk alleen ook echt "black summer" op netflix verfrissend. Die gezien?
Ben je bekend met de games? Ik vermoed dat hij lovende kritieken krijgt omdat ze heel erg trouw zijn aan de games tot nu toe. Ik vond het zelf een goede pilot aflevering, ik wil zeker meer zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 06:41 schreef JDx het volgende:
Het begon heel sterk om na een half uur gewoon te vervallen in een standaard zombie/apocalypse serie met de gevestigde orde, de gehorigen en rebellen, mensen die elkaar kwijt zijn, op zoek naar supplies en ook totaal niet likeable characters.
Letterlijk in slaap gevallen, vanmorgen de laatste 10 minuten gezien, nog een 5/10 voor het begin.
Ik denk dat het hoge cijfer ook vooral komt doordat de fans meteen gekeken hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ben je bekend met de games? Ik vermoed dat hij lovende kritieken krijgt omdat ze heel erg trouw zijn aan de games tot nu toe. Ik vond het zelf een goede pilot aflevering, ik wil zeker meer zien.
3 dagen geleden ontdekt, nu wachten op seizoen 2quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Sly blijft genottelijk, Tulsa King kijkt lekker weg.![]()
![]()
Door jou ep2 gekeken, die was wel interessanter.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ben je bekend met de games? Ik vermoed dat hij lovende kritieken krijgt omdat ze heel erg trouw zijn aan de games tot nu toe. Ik vond het zelf een goede pilot aflevering, ik wil zeker meer zien.
Poeh!quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:48 schreef NoCigar het volgende:
The Offer e.1 bekeken. Min of meer waargebeurde geschiedenis van de totstandkoming the Godfather.
Goede, overtuigende Hollywoodsfeer en interessant verhaal, geestige momenten zoals Sinatra die Mario Puzo bedreigt in een restaurant, minder overtuigende scenes in Little Italy dat me duidelijk allemaal in een studio opgenomen was.
https://www.vprogids.nl/c(...)1577~the-offer~.html
Even op terugkomend: ironisch genoeg dezelfde ervaring. Wel ben ik bereid om nog iets verder te kijken gezien ze die gevestigde orde blijkbaar na aflevering 1 achter zich laten.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 06:41 schreef JDx het volgende:
Ik heb het wel afgekeken. De herkenbaarheid en sommige figuren maakte het wel vermakelijk, al is het een aflevering of drie vier te lang en af en toe wel tenenkrommend.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Poeh!
Ik heb net een half uur van de eerste aflevering gekeken en het lijkt of elke scene in een studio en superimposed opgenomen is.
Het is dusdanig ambachtelijk slecht dat ik zin krijg om het gewoon uit te kijken
Pedro is wel een top acteur!quote:Op maandag 30 januari 2023 15:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Even op terugkomend: ironisch genoeg dezelfde ervaring. Wel ben ik bereid om nog iets verder te kijken gezien ze die gevestigde orde blijkbaar na aflevering 1 achter zich laten.
Wel ben ik denk ik iets enthousiaster dan jij. Had er ook vooral mee te maken dat het acteerwerk allround allemaal net wat sterker was dan bij soortgelijke series (TWD). Dat geeft dan wel weer hoop voor de toekomst.
Maar we zullen het zien. Tenzij het halverwege al heel kut wordt kijk ik het seizoen wel af. Als het dan een beetje op het niveau van aflevering 1 blijft hangen dan haak ik ook wel af.
Grappig detail trouwens. The Walking Dead was kwalitatief verschrikkelijk kut maar de eerste aflevering daarvan vond ik juist weer geweldig. Kijken hoe dat gaat zijn met TLOU
Heb in principe niks met zombie-series, maar vroeger wel wat uurtjes TLOU gespeeld. Nu lees ik bovenstaande maar tegelijkertijd op Twitter dat S1E3 misschien wel de beste episode van het jaar is. Vast enkele fanboys, maar hoe dan ook een enorm contrast. Ik ben er nog niet uit of ik er aan ga beginnen...quote:Op maandag 30 januari 2023 15:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Even op terugkomend: ironisch genoeg dezelfde ervaring. Wel ben ik bereid om nog iets verder te kijken gezien ze die gevestigde orde blijkbaar na aflevering 1 achter zich laten.
Wel ben ik denk ik iets enthousiaster dan jij. Had er ook vooral mee te maken dat het acteerwerk allround allemaal net wat sterker was dan bij soortgelijke series (TWD). Dat geeft dan wel weer hoop voor de toekomst.
Maar we zullen het zien. Tenzij het halverwege al heel kut wordt kijk ik het seizoen wel af. Als het dan een beetje op het niveau van aflevering 1 blijft hangen dan haak ik ook wel af.
Grappig detail trouwens. The Walking Dead was kwalitatief verschrikkelijk kut maar de eerste aflevering daarvan vond ik juist weer geweldig. Kijken hoe dat gaat zijn met TLOU
Idem hier hoor, heerlijke mix in het verhaal met goede dosis humor.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Ben bijna klaar, was even inkomen, maar ik vind het prachtig.
Ik heb het spel niet gespeeld, net wel aflevering 3 gezien. Vond hem inderdaad erg tofquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:34 schreef Coelho het volgende:
[..]
Heb in principe niks met zombie-series, maar vroeger wel wat uurtjes TLOU gespeeld. Nu lees ik bovenstaande maar tegelijkertijd op Twitter dat S1E3 misschien wel de beste episode van het jaar is. Vast enkele fanboys, maar hoe dan ook een enorm contrast. Ik ben er nog niet uit of ik er aan ga beginnen...
Episode 3 is inderdaad zo’n aflevering van TV die nog lang blijft heugen. Zoiets als The Constant in Lost, Hardhome van Game of Thrones of Best of Both Worlds van Star Trek.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:34 schreef Coelho het volgende:
[..]
Heb in principe niks met zombie-series, maar vroeger wel wat uurtjes TLOU gespeeld. Nu lees ik bovenstaande maar tegelijkertijd op Twitter dat S1E3 misschien wel de beste episode van het jaar is. Vast enkele fanboys, maar hoe dan ook een enorm contrast. Ik ben er nog niet uit of ik er aan ga beginnen...
Na enige aarzeling tijdens de eerste afleveringen heb ik het uitgekeken. Geen spijt van en het herbekijken van The Godfather 1 is fantastisch na het zien van deze serie.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:48 schreef NoCigar het volgende:
The Offer e.1 bekeken. Min of meer waargebeurde geschiedenis van de totstandkoming the Godfather.
Goede, overtuigende Hollywoodsfeer en interessant verhaal, geestige momenten zoals Sinatra die Mario Puzo bedreigt in een restaurant, minder overtuigende scenes in Little Italy dat me duidelijk allemaal in een studio opgenomen was.
https://www.vprogids.nl/c(...)1577~the-offer~.html
Ik dacht in eerste instantie dat het om een poging tot een realistische weergave ging van de moeilijkheden tijdens de opname, maar daar was ik snel van genezen. Ik vond de nagespeelde Marlon Brando en Al Pacino geweldig, jammer dat de laatst niet zoveel schermtijd had.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Na enige aarzeling tijdens de eerste afleveringen heb ik het uitgekeken. Geen spijt van en het herbekijken van The Godfather 1 is fantastisch na het zien van deze serie.
Niet op TNT. Maar komt wel op Netflix etc.quote:Op zondag 26 februari 2023 23:28 schreef AchJa het volgende:
Snowpiercer gecanceld begrijp ik...![]()
Het vierde seizoen is gefilmd en alles maar wordt niet uitgezonden...
https://www.digitalspy.co(...)e%20remains%20strong.
Neeeeeequote:Op zondag 26 februari 2023 23:28 schreef AchJa het volgende:
Snowpiercer gecanceld begrijp ik...![]()
Het vierde seizoen is gefilmd en alles maar wordt niet uitgezonden...
https://www.digitalspy.co(...)e%20remains%20strong.
Is dat al bevestigd?quote:Op maandag 27 februari 2023 13:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet op TNT. Maar komt wel op Netflix etc.
https://www.serietotaal.n(...)rjaar-te-verschijnenquote:De opvolger van Band of Brothers en The Pacific zal nog deze lente debuteren op Apple TV+. De nieuwe serie Masters of the Air wordt geproduceerd door niemand minder dan Tom Hanks en Steven Spielberg. De serie wordt geregisseerd door Cary Fukunaga (ook regisseur van James Bond). De verwachtingen voor deze nieuwe serie zijn enorm hoog gespannen.
Nee.quote:
Jij keek dit vroeger ook toch?quote:
Eerste 2 afleveringen gekeken. Tis niet hoogstaand ofzo, maar gewoon vermakelijk.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:29 schreef Houniet het volgende:
Ik zie in eens overal The Night Manager voorbij komen. Kijkt iemand dit?
The Night Agent(2023)7.7action, drama, thriller0TV-MA16Luciane Buchanan, Fola Evans-Akingbola, Sarah DesjardinsLow-level FBI agent, Peter Sutherland, works in the basement of the White House manning a phone that never rings--until the night it does--propelling him into a conspiracy that leads all the way to the Oval Office.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:29 schreef Houniet het volgende:
Ik zie in eens overal The Night Manager voorbij komen. Kijkt iemand dit?
The Night Agent(2023)7.7action, drama, thriller0TV-MA16Luciane Buchanan, Fola Evans-Akingbola, Sarah DesjardinsLow-level FBI agent, Peter Sutherland, works in the basement of the White House manning a phone that never rings--until the night it does--propelling him into a conspiracy that leads all the way to the Oval Office.
Ye Rabbit Hole komt 31e op SkyShowtime (wow zowaar een nieuwe serie daar), dus dan ga ik ut wel checkenquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:41 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]In 2 dagen doorheen gebinged, kijkt prima weg,
7/10.
Intussen begonnen aan:Tot nu ook erg prima te doen
Rabbit Hole(2023)7.8action, drama, thriller88TV-MAn/aKiefer Sutherland, Meta Golding, Enid GrahamJohn Weir, a private espionage operative, battles over the preservation of democracy in a world constantly at odds.![]()
Dan pas? Staan er intussen al 2 op eh... eldersquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ye Rabbit Hole komt 31e op SkyShowtime (wow zowaar een nieuwe serie daar), dus dan ga ik ut wel checken
Yep, afgelopen zondag zijn die 2 afleveringen uitgezonden. Dus alsnog binnen een week..... Beter dan helemaal geen eigen series internationaal op je streamingmeuk zetten (*kuch Poker Face bijv).quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:45 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dan pas? Staan er intussen al 2 op eh... elders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |