abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207595965
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 06:41 schreef JDx het volgende:
Nou nou, een 9.6 op IMDb, dus ik had hoge verwachtingen, wat een tegenvaller.

Het begon heel sterk om na een half uur gewoon te vervallen in een standaard zombie/apocalypse serie met de gevestigde orde, de gehorigen en rebellen, mensen die elkaar kwijt zijn, op zoek naar supplies en ook totaal niet likeable characters.

Letterlijk in slaap gevallen, vanmorgen de laatste 10 minuten gezien, nog een 5/10 voor het begin.
Ben benieuwd. Van het genre vond ik eigenlijk alleen ook echt "black summer" op netflix verfrissend. Die gezien?
Conscience do cost.
pi_207595997
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 11:16 schreef ems. het volgende:

[..]
Ben benieuwd. Van het genre vond ik eigenlijk alleen ook echt "black summer" op netflix verfrissend. Die gezien?
Nou misschien ga je met mijn negatieve review er wat beter in dan ik :D

Moet er wel bij zeggen dat ik ook totaal geen fan ben van Walking Dead enzo.

Nee niet gezien, zal eens kijken.
pi_207596061
quote:

Het begon heel sterk om na een half uur gewoon te vervallen in een standaard zombie/apocalypse serie met de gevestigde orde, de gehorigen en rebellen, mensen die elkaar kwijt zijn, op zoek naar supplies en ook totaal niet likeable characters.

Letterlijk in slaap gevallen, vanmorgen de laatste 10 minuten gezien, nog een 5/10 voor het begin.
Ben je bekend met de games? Ik vermoed dat hij lovende kritieken krijgt omdat ze heel erg trouw zijn aan de games tot nu toe. Ik vond het zelf een goede pilot aflevering, ik wil zeker meer zien.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_207596072
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 11:24 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ben je bekend met de games? Ik vermoed dat hij lovende kritieken krijgt omdat ze heel erg trouw zijn aan de games tot nu toe. Ik vond het zelf een goede pilot aflevering, ik wil zeker meer zien.
Ik denk dat het hoge cijfer ook vooral komt doordat de fans meteen gekeken hebben.

Ken de game alleen van Twitch streams. Voor de neutrale kijker is het niet veel bijzonders, op het begin na, toen zat ik er helemaal in, dacht wow, dit wordt wat en toen de skip naar de huidige tijd...
  Moderator donderdag 19 januari 2023 @ 12:44:07 #255
18653 crew  D.
pi_207625498
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Sly blijft genottelijk, Tulsa King kijkt lekker weg. _O_ _O_ _O_
3 dagen geleden ontdekt, nu wachten op seizoen 2 -O-
pi_207636207
Haha gaat snel he, was er ook zo doorheen.

Will Trent ep3 was ook weer goed.
pi_207643418
Misschien interessant voor hier:
Voor degenen met een LG televisie, ook al is ie een paar haar oud, : deze aanbieding geldt nog tot 31 januari, drie maanden AppleTV gratis: https://crast.net/219216/(...)you-can-activate-it/

Ik merk dat drie maanden gericht kijken wel genoeg is eigenlijk om de krenten uit de pap te vissen, het is echt wel de moeite waard.
anonieme razernist
pi_207669590
The Legend of Vox Machine is begonnen aan seizoen 2 met gelijk 3 afleveringen.

The Legend of Vox Machina(2022)8.5animation, action, adventure, comedy, fantasy30TV-MA18Laura Bailey, Taliesin Jaffe, Ashley JohnsonIn a desperate attempt to pay off a mounting bar tab, a band of misfits end up on a quest to save the realm of Exandria from dark, magical forces.
pi_207678609

Wat een geweldige serie :D _O_

Niet echt geschikt voor jeugdige kijkertjes op Disney trouwens :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207707286
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 11:24 schreef dimmak het volgende:

[..]
Door jou ep2 gekeken, die was wel interessanter.

Gaat iemand HIMYF seizoen 2 nog wagen?

[ Bericht 1% gewijzigd door JDx op 25-01-2023 12:49:30 ]
pi_207729691
The Offer e.1 bekeken. Min of meer waargebeurde geschiedenis van de totstandkoming the Godfather.
Goede, overtuigende Hollywoodsfeer en interessant verhaal, geestige momenten zoals Sinatra die Mario Puzo bedreigt in een restaurant, minder overtuigende scenes in Little Italy dat me duidelijk allemaal in een studio opgenomen was.

https://www.vprogids.nl/c(...)1577~the-offer~.html
anonieme razernist
pi_207731023
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 12:39 schreef JDx het volgende:
Gaat iemand HIMYF seizoen 2 nog wagen?
Eh ja. Ik vond het weer leuk.
pi_207731976
Ok, maar even proberen zo.

Iemand al begonnen aan Poker Face? Met die chick van Russian Doll.

BTW... ep 4 alweer van Will Trent, geniale serie :D

[ Bericht 44% gewijzigd door JDx op 27-01-2023 10:27:03 ]
pi_207733125
Ook deze maar eens proberen

Shrinking(2023)8.1comedy0TV-MA12Jason Segel, Jessica Williams, Luke TennieA grieving therapist starts to tell his clients exactly what he thinks. Ignoring his training and ethics, he finds himself making huge changes to people's lives - including his own.

Die kerel van HIMYM en Harrison Ford. Ondertussen zit die piepmiep van Big Bang in Night Court.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 01:52:19 #265
6941 APK
Factual, I think.
pi_207742914
quote:
2s.gif Op donderdag 26 januari 2023 23:48 schreef NoCigar het volgende:
The Offer e.1 bekeken. Min of meer waargebeurde geschiedenis van de totstandkoming the Godfather.
Goede, overtuigende Hollywoodsfeer en interessant verhaal, geestige momenten zoals Sinatra die Mario Puzo bedreigt in een restaurant, minder overtuigende scenes in Little Italy dat me duidelijk allemaal in een studio opgenomen was.

https://www.vprogids.nl/c(...)1577~the-offer~.html
Poeh!
Ik heb net een half uur van de eerste aflevering gekeken en het lijkt of elke scene in een studio en superimposed opgenomen is.
Het is dusdanig ambachtelijk slecht dat ik zin krijg om het gewoon uit te kijken :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 28 januari 2023 @ 11:22:19 #266
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_207745222
:P Zijn net terug uit Mexico, in het vliegtuig La Brea gaan kijken (Sky X, sinkhole in LA wordt portal naar oertijd).
Heeft wel iets weg van Flash Forward/The Manifest ergens in die richting. Of het Britse 'Primeval' dat de meeste niks zal zeggen. De VFX daarin zijn echt jaren '90 ofzo, zal wel niet veel meer dan deze twee seizoenen doorgaan dunkt me. :') _O-
Maar wie A zegt, moet ook B zeggen, eenmaal begonnen ben ik wel nieuwsgierig hoe het dan afloopt. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_207747020
Night Court en Lopez Vs. Lopez volg ik nu ook. Ben nog niet helemaal overtuigd maar tot nu toe is het ok.
pi_207754258
Night Court is wel grappig als tijdverdrijf ja.

Zit nu vol in Alchemy of Souls en Vox Machina, beide geniaal.
pi_207779571
quote:

Even op terugkomend: ironisch genoeg dezelfde ervaring. Wel ben ik bereid om nog iets verder te kijken gezien ze die gevestigde orde blijkbaar na aflevering 1 achter zich laten.

Wel ben ik denk ik iets enthousiaster dan jij. Had er ook vooral mee te maken dat het acteerwerk allround allemaal net wat sterker was dan bij soortgelijke series (TWD :r ). Dat geeft dan wel weer hoop voor de toekomst.

Maar we zullen het zien. Tenzij het halverwege al heel kut wordt kijk ik het seizoen wel af. Als het dan een beetje op het niveau van aflevering 1 blijft hangen dan haak ik ook wel af.

Grappig detail trouwens. The Walking Dead was kwalitatief verschrikkelijk kut maar de eerste aflevering daarvan vond ik juist weer geweldig. Kijken hoe dat gaat zijn met TLOU :P

[ Bericht 4% gewijzigd door ems. op 30-01-2023 15:58:04 ]
Conscience do cost.
pi_207779821
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 01:52 schreef APK het volgende:

[..]
Poeh!
Ik heb net een half uur van de eerste aflevering gekeken en het lijkt of elke scene in een studio en superimposed opgenomen is.
Het is dusdanig ambachtelijk slecht dat ik zin krijg om het gewoon uit te kijken :D
Ik heb het wel afgekeken. De herkenbaarheid en sommige figuren maakte het wel vermakelijk, al is het een aflevering of drie vier te lang en af en toe wel tenenkrommend.
anonieme razernist
pi_207788537
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:35 schreef ems. het volgende:

[..]
Even op terugkomend: ironisch genoeg dezelfde ervaring. Wel ben ik bereid om nog iets verder te kijken gezien ze die gevestigde orde blijkbaar na aflevering 1 achter zich laten.

Wel ben ik denk ik iets enthousiaster dan jij. Had er ook vooral mee te maken dat het acteerwerk allround allemaal net wat sterker was dan bij soortgelijke series (TWD :r ). Dat geeft dan wel weer hoop voor de toekomst.

Maar we zullen het zien. Tenzij het halverwege al heel kut wordt kijk ik het seizoen wel af. Als het dan een beetje op het niveau van aflevering 1 blijft hangen dan haak ik ook wel af.

Grappig detail trouwens. The Walking Dead was kwalitatief verschrikkelijk kut maar de eerste aflevering daarvan vond ik juist weer geweldig. Kijken hoe dat gaat zijn met TLOU :P
Pedro is wel een top acteur!
  dinsdag 31 januari 2023 @ 09:34:18 #272
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_207788933
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Heb in principe niks met zombie-series, maar vroeger wel wat uurtjes TLOU gespeeld. Nu lees ik bovenstaande maar tegelijkertijd op Twitter dat S1E3 misschien wel de beste episode van het jaar is. Vast enkele fanboys, maar hoe dan ook een enorm contrast. Ik ben er nog niet uit of ik er aan ga beginnen...
  dinsdag 31 januari 2023 @ 09:43:39 #273
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_207789006
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:05 schreef JDx het volgende:

[..]
Ben bijna klaar, was even inkomen, maar ik vind het prachtig.
Idem hier hoor, heerlijke mix in het verhaal met goede dosis humor.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_207789458
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 09:34 schreef Coelho het volgende:

[..]
Heb in principe niks met zombie-series, maar vroeger wel wat uurtjes TLOU gespeeld. Nu lees ik bovenstaande maar tegelijkertijd op Twitter dat S1E3 misschien wel de beste episode van het jaar is. Vast enkele fanboys, maar hoe dan ook een enorm contrast. Ik ben er nog niet uit of ik er aan ga beginnen...
Ik heb het spel niet gespeeld, net wel aflevering 3 gezien. Vond hem inderdaad erg tof :Y
Was wel even omschakelen, want het lijkt totaal niet op aflevering 1 en 2.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 31 januari 2023 @ 14:06:50 #275
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_207792025
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 09:34 schreef Coelho het volgende:

[..]
Episode 3 is inderdaad zo’n aflevering van TV die nog lang blijft heugen. Zoiets als The Constant in Lost, Hardhome van Game of Thrones of Best of Both Worlds van Star Trek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')