abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203888287
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 07:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En aanval op Noord-Korea is zowateen aanval op China. Dat gaat echt niet gebeuren.
Nu niet meer nee. Nu zijn we te laat. Die Kim-dynastie hadden we 40 jaar geleden al met wortel en tak moeten uitroeien.
pi_203888295
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:25:26 #253
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203888316
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:05 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Je blijft bewust onjuiste informatie verspreiden waarbij je keiharde feiten verdraait.

Wanneer iemand je wijst op de realiteit ga je hier niet op in, of draai je er bewust omheen:
[..]
Nogmaals, je stelt ONTERECHT dat Rusland ONS voor 60% heeft BEVRIJD van de nazi's, terwijl ze, juist landen in Europa zijn aangevallen met hun leger. Ze vielen niet alleen de nazi's aan, ze vielen het Poolse leger en de Polen aan.

Ze gebruikten hier weer vergelijkbare technieken als nu:
[..]
[..]

Kijk naar de landen die Rusland bevrijd heeft. Kwamen allemaal onder het Russische juk van het Warschaupact. Nou, dan weet je het wel.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:27:23 #254
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_203888332
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Kijk naar de landen die Rusland bevrijd heeft. Kwamen allemaal onder het Russische juk van het Warschaupact. Nou, dan weet je het wel.
Daarom werkt Putins retoriek nu ook zoals hij werkt. Oekrane bevrijden van nazi tuig is een directe verwijzing naar WW2 met hetzelfde doel, vervolgens bezetting door Rusland om er een groot Russisch rijk van te maken.
pi_203888335
ISS: Russia threatens to drop the station on Europe or the United States
https://intechitec.com/20(...)r-the-united-states/

:')
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:27:53 #256
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203888341
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:13 schreef Aurelius het volgende:
Ze hebben het knap lang volgehouden. Maar het is vrij kansloos. Misschien is overgeven nu een betere optie, voor de rest van de wereld in oorlog wordt ingezogen. :{
Waar haal jij je informatie vandaan? Het verzet in Oekrane is massaal.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Miss 200.000.000! dinsdag 1 maart 2022 @ 08:28:41 #257
367000 roos94
pi_203888346
quote:
Ze hebben het knap lang volgehouden. Maar het is vrij kansloos. Misschien is overgeven nu een betere optie, voor de rest van de wereld in oorlog wordt ingezogen. :{
@Putin
  Miss 200.000.000! dinsdag 1 maart 2022 @ 08:29:31 #258
367000 roos94
pi_203888354
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 07:21 schreef Zwansen het volgende:
Als Nederland dan geen kernwapens mag, koop dat gewoon 10 thermobarische bommen. :P

Schrikt toch ook wel af?
Waarom mogen wij die niet?
pi_203888363
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:29 schreef roos94 het volgende:

[..]
Waarom mogen wij die niet?
non-proliferatieverdrag enzo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:30:57 #260
182233 thedeedster
pi_203888368
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:27 schreef Aether het volgende:
ISS: Russia threatens to drop the station on Europe or the United States
https://intechitec.com/20(...)r-the-united-states/

Da’s al weer een oudje.

En je moet maar denken, des te extremer het dreigement, des te wanhopiger is de dreiger.

Dreigen met kernwapens en nu dit, is een eersteklas zwaktebod.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:31:52 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_203888380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:05 schreef Ronzz het volgende:
Zware nacht gehad zo te lezen. Hopelijk houden ze vandaag en vannacht stand en komen er snel hulptroepen.
Van wie gaan die hulptroepen komen? Tot nu toe lees ik enkel hulp mbt spullen. Dat helpt, maar win je volgens mij geen oorlog mee van Rusland.
pi_203888394
twitter

Goeie vraag wel. Leuke psy-op om in de Westerse pers uit te voeren.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:35:39 #263
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_203888404
quote:
Weet je dat er een dodenlijst is? Als je daarop staat, ga je je echt niet overgeven, dan ga je liever vechtend dood.
Zelinski zullen ze eerst zo martelen, dat hij voor de Russische camera vertelt dat hij het helemaal verkeerd heeft gedaan en zijn excuses aanbiedt, en daarna zullen ze hem ergens in een Siberisch achterland doodmartelen, met Poetin op de eregalerij.
Ik ben er vrij zeker van dat ze niet opgeven, nooit.
pi_203888406
twitter
pi_203888414
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ambtenaren beginnen juist heel vroeg doorgaans, zodat ze om 16:00 lekker naar huis kunnen.
Beginnen vroeg aan de koffie...
pi_203888421
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:36 schreef alpeko het volgende:

[..]
Beginnen vroeg aan de koffie...
Doe ik in de vrije sector ook. Jij niet?
pi_203888423
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 05:11 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Dat er maar velen mogen volgen :7
Hij ziet zijn geld in gevaar komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door polderturk op 01-03-2022 08:53:24 ]
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:42:03 #268
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203888441
quote:
pi_203888448
twitter

De ravage na de raketaanval die @Momo eerdere plaatste.
pi_203888458
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:27 schreef Megumi het volgende:
Waar haal jij je informatie vandaan? Het verzet in Oekrane is massaal.
Ja, en de reactie van de Russen wordt steeds bruter. Ze gaan nu op de oude manier oorlog voeren en gooien alles plat. Wat gaan al die burgerslachtoffers Oekrane nu nog opleveren? De morele druk voor het Westen wordt dan steeds groter om in te grijpen. We doen nu al eigenlijk teveel. EU lidmaatschap versnellen, wapens leveren, satellietgegevens delen...hoe lang voordat Poetin denkt "fuck it, jullie vechten gewoon ook tegen ons". Feit blijft dat Oekrane geen lid is van de EU en de NATO en geen (kern)oorlog waard is. Accepteer de realiteit dat Rusland dit uiteindelijk gaat winnen in Oekrane, stel een duidelijke grens (Baltische Staten, Finland) en laat de sancties op lange termijn hun werk doen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:46:00 #271
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_203888461
Die konvooi is wel echt tering sloom hoor, laten we wel zeggen ze nemen wel hun tijd. Konden allang al in Kiev zijn en volgens mij waren ze best dichtbij gespot vanaf 12 uur.

En ik denk niet dat ze liggen te slapen, want meestal gaat het toch rond een uur of 4 in de ochtend wel los.

Vreemd allemaal
graag op anoniem
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:48:09 #272
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203888471
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:46 schreef KingRoland het volgende:
Die konvooi is wel echt tering sloom hoor, laten we wel zeggen ze nemen wel hun tijd. Konden allang al in Kiev zijn en volgens mij waren ze best dichtbij gespot vanaf 12 uur.

En ik denk niet dat ze liggen te slapen, want meestal gaat het toch rond een uur of 4 in de ochtend wel los.

Vreemd allemaal
Tanks en raketschietdingen gaan niet snel
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:48:12 #273
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203888473
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:45 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Ja, en de reactie van de Russen wordt steeds bruter. Ze gaan nu op de oude manier oorlog voeren en gooien alles plat. Wat gaan al die burgerslachtoffers Oekrane nu nog opleveren? De morele druk voor het Westen wordt dan steeds groter om in te grijpen. We doen nu al eigenlijk teveel. EU lidmaatschap versnellen, wapens leveren, satellietgegevens delen...hoe lang voordat Poetin denkt "fuck it, jullie vechten gewoon ook tegen ons". Feit blijft dat Oekrane geen lid is van de EU en de NATO en geen (kern)oorlog waard is. Accepteer de realiteit dat Rusland dit uiteindelijk gaat winnen in Oekrane, stel een duidelijke grens (Baltische Staten, Finland) en laat de sancties op lange termijn hun werk doen.
Of Rusland het gaat winnen moet maar blijken. Moreel en economisch heeft Poetin de oorlog namelijk al verloren.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203888475
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:38 schreef polderturk het volgende:

[..]
Hij ziet zijn feld in fevaar komen.
En hij heeft al 500 miljoen moeten betalen vanwege belastingfraude. Maar goed, hij is ernstig ziek, dus hij heeft niet veel meer te verliezen. Hij is wel wat anders dan de echte oligarchen want hij heeft zijn geld verdiend met ondernemen en niet door het stelen van een voormalig staatsbedrijf zoals Abramovich c.s.
pi_203888485
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:46 schreef KingRoland het volgende:

Vreemd allemaal
Volgens de Britse inlichtingendienst zijn er logistieke problemen. Misschien is er nauwelijks brandstof voor al die wagens? Een aanzienlijk deel van de colonne zou uit brandstoftanks moeten bestaan om 60km aan voertuigen te bevoorraden.
Dat is misschien ook wel een interessant doelwit voor de Oekranse drones.
pi_203888490
quote:

[..]
Rusland wint misschien wel de slag op korte termijn in Oekraine. Maar de oorlog hebben ze op langer termijn op politiek en publieke opinie verloren.
pi_203888492
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:48 schreef Megumi het volgende:

[..]
Of Rusland het gaat winnen moet maar blijken. Moreel en economisch heeft Poetin de oorlog namelijk al verloren.
Bovendien; Oekrane veroveren is n ding, Oekrane langdurig bezet houden is een tweede. Dat gaat hl veel manschappen en geld kosten en is eigenlijk ook bijna onmogelijk lijkt mij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:50:00 #278
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203888493
quote:

[..]
De extreem strenge sancties zin op lange termijn niet echt houdbaar.

Het kan nu hopelijk in combinatie met oorlogsmoeheid in Rusland leiden tot mensen die zich tegen Putin keren.

Maar als dit de komende weken niet werkt zal het op de lange termijn zeker niet werken. Op de lange termijn zal dit eerder door Putin misbruikt kunnen worden zijn land verder af te zonderen (beetje zoals Noord-Korea) en haat tegen het Westen nog verder aan te wakkeren.
Krekker is de bom!
pi_203888502
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het kan nu hopelijk in combinatie met oorlogsmoeheid in Rusland leiden tot mensen die zich tegen Putin keren.

Maar als dit de komende weken niet werkt zal het op de lange termijn zeker niet werken. Op de lange termijn zal dit eerder door Putin misbruikt kunnen worden zijn land verder af te zonderen (beetje zoals Noord-Korea) en haat tegen het Westen nog verder aan te wakkeren.
Je denkt dat er in Rusland grootschalige haat jegens het westen is?
pi_203888507
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:49 schreef hunterrnl het volgende:
Rusland wint misschien wel de slag op korte termijn in Oekraine. Maar de oorlog hebben ze op langer termijn op politiek en publieke opinie verloren.
Dat zeker. Ik zeg alleen dat het het niet waard is om ons nu te mengen in een verloren slag met mogelijke grote gevolgen.

Oekrane is de prijs die we moeten betalen voor het wakker geschud worden.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:51:53 #281
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203888509
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Bovendien; Oekrane veroveren is n ding, Oekrane langdurig bezet houden is een tweede. Dat gaat hl veel manschappen en geld kosten en is eigenlijk ook bijna onmogelijk lijkt mij.
Precies. Een land bezet houden waar iedereen je haat is een probleem.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:52:51 #282
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203888516
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. De burgers van Rusland gaan een beleid zoals in Noord-Korea nooit accepteren.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:53:09 #283
182233 thedeedster
pi_203888519
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:48 schreef Megumi het volgende:

[..]
Precies. En wat heeft Poetin dan gewonnen? Een platgegooid land, vol met mensen die je bloed kunnen drinken en waar je dagelijks bakken met geld aan kwijt bent om te bezetten.

Dat de man volstrekt irrationeel handelt is overduidelijk.
pi_203888523
De Russische burgers kunnen inmiddels 20 jaar cel krijgen voor het 'steunen' van Oekrane. De wet is lekker vaag omschreven, m'n Russische vrienden vermoeden dan ook dat dit gedaan is om ook de protesten en dergelijke in te perken.

En van 's lands bekendste advocaten heeft gezegd dat dit 'in principe' niet mogelijk is. Maar uiteraard staat hij bekend als goede vriend van Putin.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:55:45 #285
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203888536
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:53 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Precies. En wat heeft Poetin dan gewonnen? Een platgegooid land, vol met mensen die je bloed kunnen drinken en waar je dagelijks bakken met geld aan kwijt bent om te bezetten.

Dat de man volstrekt irrationeel handelt is overduidelijk.
Met je eens. Poetin vertoont kenmerken die je ook bij andere andere dictators aantreft.
pi_203888537
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:51 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Dat zeker. Ik zeg alleen dat het het niet waard is om ons nu te mengen in een verloren slag met mogelijke grote gevolgen.

Eigenlijk betaald Oekrane die prijs, maar ik zie dat die niet echt meetellen in de beslissing over de toekomst van Oekrane.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203888543
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:50 schreef Hefre het volgende:

[..]
Ik denk het niet want anders gingen er jaarlijks niet zoveel toeristen uit het westen naar b.v. St. Petersburg.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
pi_203888546
Poetin heeft een ijzeren greep op geld, media en het leger. Dan moeten we langzaam losweken middels sancties en social media. Als we nu actief gaan deelnemen in de oorlog aan de kant van Oekrane maken we hem juist sterker. Hij kan dan "zie je wel, ik had gelijk over het Westen" tegen zijn bevolking zeggen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 08:57:50 #289
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_203888551
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:51 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Je weet dat als een afperser 1 keer zijn zin krijgt, hij blijft terugkomen om meer te eisen?

En, stel dat je het zou kunnen, leidt jij dan Zelensky en al die anderen die Poetin de voet hebben dwarsgezet, naar het schavot?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 09:01:05 #290
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203888570
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:50 schreef Hefre het volgende:

[..]
Ik denk dat vooral onder de oudere burgers en plattelandsbevolking (de mensen die staats-tv kijken en weinig gebruiken maken van andere media) er een sterk wantrouwen is jegens het westen. Onder de jongere bevolking wat minder. Maar dat was mijn punt niet.

Mijn punt is dat je nu al ziet dat Putin zijn bevolking momenteel volledig in het donker probeert te houden qua informatie. Er worden wordt in de staatsmedia zaken gezegd als "de Duitsers leven wapens en zijn nog steeds nazi's" en "we moeten Oekrane bevrijden van de nazi's". Er is dus een sterk anti-westers narratief gaande.

Als Putin langer z'n gang kan gaan sluit hij zijn land waarschijnlijk nog verder af v/d rest van de wereld en krijgen de burgers alleen nog maar dit anti-westers narratief te horen. Dat zal in combi met sancties geen positief effect hebben.

Dus zwarte sancties zoals we dit nu doen: ja absoluut. We moeten alleen hopen dat dit in combi met de moeizaam verlopende oorlog effect heeft. Dat de legerleiding zich tegen Putin keert (als ze berhaupt kans maken iets te doen). Als Putin niet snel wordt afgezet, dan zie ik het somber in m.b.t. de lange termijn. Dan krijgen we met een beetje pech een Noord-Korea om de hoek.
Krekker is de bom!
pi_203888578
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
Doe ik in de vrije sector ook. Jij niet?
Nee
  dinsdag 1 maart 2022 @ 09:03:17 #292
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203888591
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:52 schreef Megumi het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk. De burgers van Rusland gaan een beleid zoals in Noord-Korea nooit accepteren.
Mijn scenario is wellicht een erg negatieve variant. Ik hoop dat ik ernaast zit.

Tot nu toe kunnen de burgers niet zoveel en worden zij die protesteren afgevoerd.

Respect overigens, voor al diegenen in Rusland en Wit-Rusland die de straat op durven (wat natuurlijk, helaas, consequenties voor ze zal hebben).
Krekker is de bom!
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 09:05:41 #293
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203888607
Wel apart dat Odessa nooit genoemd wordt of is dat alleen een historisch belangrijke stad?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203888617
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
Je weet dat als een afperser 1 keer zijn zin krijgt, hij blijft terugkomen om meer te eisen?

En, stel dat je het zou kunnen, leidt jij dan Zelensky en al die anderen die Poetin de voet hebben dwarsgezet, naar het schavot?
Oekrane is geen rode lijn voor het Westen. Het is het voor Rusland blijkbaar wel. Dus ja, we hebben lopen slapen de afgelopen jaren en nu moeten we de prijs betalen door een afperser zijn zin geven. En, hoe triest ook, het zou niet de eerste keer zijn dat we een (democratisch) gekozen leider opofferen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 09:07:27 #295
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203888625
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:07 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Oekrane is geen rode lijn voor het Westen. Het is het voor Rusland blijkbaar wel. Dus ja, we hebben lopen slapen de afgelopen jaren en nu moeten we de prijs betalen door een afperser zijn zin geven. En, hoe triest ook, het zou niet de eerste keer zijn dat we een (democratisch) gekozen leider opofferen.
:') :') :')
  dinsdag 1 maart 2022 @ 09:08:22 #296
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203888631
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:01 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Ik denk dat vooral onder de oudere burgers en plattelandsbevolking (de mensen die staats-tv kijken en weinig gebruiken maken van andere media) er een sterk wantrouwen is jegens het westen. Onder de jongere bevolking wat minder. Maar dat was mijn punt niet.

Mijn punt is dat je nu al ziet dat Putin zijn bevolking momenteel volledig in het donker probeert te houden qua informatie. Er worden wordt in de staatsmedia zaken gezegd als "de Duitsers leven wapens en zijn nog steeds nazi's" en "we moeten Oekrane bevrijden van de nazi's". Er is dus een sterk anti-westers narratief gaande.

Als Putin langer z'n gang kan gaan sluit hij zijn land waarschijnlijk nog verder af v/d rest van de wereld en krijgen de burgers alleen nog maar dit anti-westers narratief te horen. Dat zal in combi met sancties geen positief effect hebben.

Dus zwarte sancties zoals we dit nu doen: ja absoluut. We moeten alleen hopen dat dit in combi met de moeizaam verlopende oorlog effect heeft. Dat de legerleiding zich tegen Putin keert (als ze berhaupt kans maken iets te doen). Als Putin niet snel wordt afgezet, dan zie ik het somber in m.b.t. de lange termijn. Dan krijgen we met een beetje pech een Noord-Korea om de hoek.
Hopelijk valt die man gewoon een keer om een der komende jaren. Niet per se door een aanslag, maar gewoon omdat de natuur er geen zin meer in heeft.
pi_203888634
'A complete waste of life': CNN reporter on bodies left after battle

https://edition.cnn.com/v(...)hance-newday-vpx.cnn
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203888635
Gisteren of eergisteren wilde het Pentagon een stand-by verbinding hebben met Moskou, omdat Rusland blijkbaar niet reageerde op oproepen. Inmiddels heeft Macron weer gesproken met Rusland. Zou er inmiddels weer wat meer gesproken worden tussen Rusland en de NAVO?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 09:09:31 #299
108913 Godshand
guide4you
pi_203888647
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 08:52 schreef Megumi het volgende:

[..]
Tuurlijk wel. Democratie kennen ze niet... Ze kiezen altijd de verkeerde. Met moord maar ook goede propaganda kwam Poetin aan de macht en werd populair.

Russen vinden het wel best, zo lang ze maar hun ding kunnen doen, willen ze best geen foute dingen zeggen.

De pro Poetin club krijgt nu natuurlijk geen podium in de Westerse media, maar die is nog steeds vrij groot in Rusland. Niet de meerderheid, maar 10% betekent al miljoenen Russen in zo'n groot land.

Degene die zich tegen Poetin uit spreken zijn Russen in het buitenland, dat kan veilig.. zoals prof sporters oa maar zulke mensen zijn niet de gemiddelde Rus..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 09:10:32 #300
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203888655
https://nos.nl/video/2419(...)an-60-kilometer-lang

Gigantische konvooi op satellietfoto's van de Russen. Die hebben nog meer dan genoeg materieel. Vraag is alleen wanneer Poetin aan de slag gaat... Tenzij de Oekrainse TB2 dit al snel in gaten heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')