Komt omdat het heerschap nogal impulsief te werk gaat en zich laat leiden door een ideologie dat in het verleden in het bestaansrecht gefaald heeft, alsook op diplomatiek vlak de kop is ingedrukt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 04:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoe kan het dat je weken van tevoren al bij grens staat, je hier 15 jaar over droomt en dit dan zo slecht aanvliegt.
Men zou best ethnische Oekraners kunnen verdrijven uit het oosten van het land, maar massaslachtingen lijken me niet aan de orde.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 04:15 schreef tjoptjop het volgende:
[ twitter ]
Vandaag al voorproefje gezien en tot op heden zaten de Amerikanen er zelden naast
Oh fuck, ik keek dat filmpje met een half oog en dacht dat de "denazifiers and liberators" sarcasme was. Maar die dwaas staat gewoon bij de Russenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 04:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij heeft zich bij de Russen gemeldGeen idee of hij ook werkelijk meevecht.
Als ze hem ook voeden zijn ze snel door hun rantsoenen heen vrees ik![]()
Je bedoelt het spul wat al 7 jaar over datum is?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 04:51 schreef Kijkertje het volgende:
Als ze hem ook voeden zijn ze snel door hun rantsoenen heen vrees ik
Ja duidelijk. MAGA!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 04:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Da's er 1 van Trumpteam! Dat zie je zo.
Denk ook niet dat hij executies bedoelt maar meer bombardementen op burgerdoelenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 04:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Men zou best ethnische Oekraners kunnen verdrijven uit het oosten van het land, maar massaslachtingen lijken me niet aan de orde.
Wel kunnen er vele burgerslachtoffers vallen gezien het verzet van burgers.
weet je ook gelijk wat je waard bent voor hun, geen brandstof, water of etenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 04:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Je bedoelt het spul wat al 7 jaar over datum is?
[ twitter ]
Met het burgerverzet komt dat automatisch. In verschillende video's zie je Oekraners vanuit gebouwen de Russen beschieten, de vraag is dan of dat dan nog langer burgerdoelen zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij executies bedoelt maar meer bombardementen op burgerdoelen
Het zijn burgers die hun huis en haard beschermen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met het burgerverzet komt dat automatisch. In verschillende video's zie je Oekraners vanuit gebouwen de Russen beschieten, de vraag is dan of dat dan nog langer burgerdoelen zijn.
Je krijgt dan situaties zoals voorheen in de Gazastrook; je schakelt een anti-tank raket uit en daarbij vallen 38 burgerslachtoffers.
Ja dat zei Chris Murphy ook al in dat draadje dat hierboven gepost werd:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met het burgerverzet komt dat automatisch. In verschillende video's zie je Oekraners vanuit gebouwen de Russen beschieten, de vraag is dan of dat dan nog langer burgerdoelen zijn.
Je krijgt dan situaties zoals voorheen in de Gazastrook; je schakelt een anti-tank raket uit en daarbij vallen 38 burgerslachtoffers.
mocht het ooit zover komen, wil ik geen standaard spul, maar dit, zodat ik gelijk de hele weg kan decimeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:04 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het zijn burgers die hun huis en haard beschermen.
Geen getrainde beroepsmilitairen.
Ja, de catering was prima.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:10 schreef roos94 het volgende:
Was er nog info naar buiten gekomrn over die onderhandelingen van gister?
Als ze aan het gevecht deelnemen zijn het logischerwijs geen burgerdoden meerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
PUTIN WIL BOWLEN GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:16 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ja waar kennen we dat ook weer van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |