dat was te verwachtenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:36 schreef Rambolin het volgende:
Is deze al gepost? Lockheed Martin pumping hard. War profiteers.
[ afbeelding ]
Yep, meeste defensiebedrijven in de plusquote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:36 schreef Rambolin het volgende:
Is deze al gepost? Lockheed Martin pumping hard. War profiteers.
[ afbeelding ]
Is Friesland eigenlijk op het internet aangesloten?quote:De vraag naar de vlag van Oekraïne is in Nederland flink toegenomen. Afgelopen weekeinde kwamen er meer dan 200 bestelling binnen bij de Dokkumer Vlaggen Centrale (DVC). Ter vergelijking: normaliter verkoopt het bedrijf "enkele tientallen" Oekraïense vlaggen per jaar.
De vraag naar de vlag heeft het bedrijf verrast, zegt marketingmanager Susanne Brouwer van DVC. "Gelukkig hebben we de kleuren (geel en blauw, red.) altijd op voorraad, dus we kunnen snel schakelen."
De orders komen zowel van particulieren als van bedrijven en gemeentes. Brouwer: "We zien nu heel veel gemeentes die grote exemplaren bestellen om die waarschijnlijk op te hangen voor het gemeentehuis. Particulieren bestellen meestal een kleinere gevelvlag. Die is ook handzamer en ook makkelijk mee te nemen naar bijvoorbeeld een demonstratie."
Is dat niet heel erg 'WOKE'?quote:
Waarom zou je in hemelsnaam een vlag van Oekraïne in huis willen halen? Nee even serieus….quote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is Friesland eigenlijk op het internet aangesloten?
Allemaal leuk en aardig, maar een goede bokser maakt hem nog geen goede getrainde militair. Bovendien vraag ik me af hoeveel PR er bij dit soort posts komt kijken. Voor hetzelfde geldt is hij de grens alweer terug over gestoken. Je weet het tegenwoordig nooit hé met die ‘social’ media.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:47 schreef tjoptjop het volgende:
Kersverse zwaargewicht bokskampioen Oleksander Usyk is terug in Oekraine (zat in Engeland voor onderhandelingen over de rematch tegen Anthony Joshua) en zit nu bij de lokale militie (?)
[ twitter ]
PR foto of doet ie echt wat? Op die foto lijkt het of hij z'n boksschoenen aanheeft () en triggerdiscipline heeft hij ook niet echt
![]()
Demonstraties, voor het raam hangen?. Ik doe er ook niet aan mee maar het is geen onbekend fenomeen. En zo extreem zijn de aantallen niet (200).quote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam een vlag van Oekraïne in huis willen halen? Nee even serieus….
Vandaar ook mijn laatste alinea. En dat het geen getrainde militair is is wel duidelijk. Maar hij is wel altijd duidelijk over z'n voorliefde voor Oekraïne, en hij is niet de enige ongetrainde die de wapens oppakt. Dus tja...wat is waarheid.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar een goede bokser maakt hem nog geen goede getrainde militair. Bovendien vraag ik me af hoeveel PR er bij dit soort posts komt kijken. Voor hetzelfde geldt is hij de grens alweer terug over gestoken. Je weet het tegenwoordig nooit hé met die ‘social’ media.
Zal vooral pr zijn, schien dat hij als een soort waterdrager meedoet ofzo maar hij zal niet voorop lopenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:47 schreef tjoptjop het volgende:
Kersverse zwaargewicht bokskampioen Oleksander Usyk is terug in Oekraine (zat in Engeland voor onderhandelingen over de rematch tegen Anthony Joshua) en zit nu bij de lokale militie (?)
[ twitter ]
PR foto of doet ie echt wat? Op die foto lijkt het of hij z'n boksschoenen aanheeft () en triggerdiscipline heeft hij ook niet echt
![]()
Owquote:Op dinsdag 1 maart 2022 06:03 schreef sp3c het volgende:
En triggerdiscipline is niet iets universeels, de een doet het zo en de ander zo
Zolang ze het allemaal op dezelfde manier doen is er niets aan de hand
Neu dat niet. Tenslotte ruimt hij al zijn tegenstanders uit de wegquote:
Zelfde reden om een regenboogvlag thuis te hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 05:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam een vlag van Oekraïne in huis willen halen? Nee even serieus….
Wacht even, in het geval van het VK was dat enkel Liz Truss die wellicht wat overemotioneel reageerde.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 04:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Aha, maar het VK heeft dat toch ook al goedgekeurd, doe hoezo eerste Europese land?
Is er al info vanuit Nederland omtrent de legaliteit, ik dacht nl dat je het Nederlands staatsburgerschap kwijt bent als je in een vreemde krijgsdienst dient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |