abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 februari 2022 @ 20:11:36 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203883404
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:06 schreef Scorpie het volgende:
Hoe je het ook wend of keert, Putin en daarmee Rusland is nu de Sjaak.

Stel hij wint -> sancties blijven in stand
Stel hij verliest -> gezichtsverlies en gevoelige nederlaag thuis

Die Russen moeten even wakker worden en snappen dat de enige weg naar herstel de dood van Putin gaat zijn.
Dat niet alleen een puppet regering plaatsten gaat m echt niet lukken.
Winnen ook niet.

Hij kan land wel binnen vallen en gedeeltes proberen te bezetten maar dit werkt alleen meer en meer tegen hem en het leger.
Die Oekraïners gaan gewoon ondergronds door.

Als hij zylenski op pakt of vermoord dan wakkert dat alleen maar meer aan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 februari 2022 @ 20:11:49 #202
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_203883411
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:34 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

of deze
Wie je toevallig hoe men er in India over opinieert?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_203883425
Turkse ministerie van buitenlandse zaken: ''Turkije voert het Verdrag van Montreux uit''
  maandag 28 februari 2022 @ 20:12:20 #204
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203883427
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:06 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Waar het mank gaat is dat in deze vergelijking geen analogie gemaakt is voor de directe bedreiging die de partnerwissel impliceert. Je zou bijvoorbeeld moeten invoegen dat het verse koppel tegenover de boze ex-partner woont en de nieuwe partner elke dag met een bazooka uit z'n raam hangt terwijl de ex-partner nerveus z'n koffie probeert te drinken.

Ik wilde ook op de rest in gaan, maar ik denk dat eigenlijk al gedaan te hebben met de reactie waar je op reageerde. Het lijkt een patstelling.
De ex-partner is een vervelende stalker die zijn voormalige liefde niet los kan laten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_203883430
Die Suwałki gap us trouwens wel de 'ideale' plek om te knokken zeg. Een bosje hier, een open veldje daar, een beekje. Net als in Command & Conquer eigenlijk.
  maandag 28 februari 2022 @ 20:12:31 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203883431
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:52 schreef RetepV het volgende:

[..]
Omdat de hele tyfuszooi begon met een ultimatum van Poetin op 17 december, waarin hij zei dat de NAVO zijn bases moet verplaatsen, verder van de grens afzetten . En/of zijn langeafstandswapens moest terugtrekken. En dat Oekraïne nooit bij de NAVO zou mogen komen. En dat hij anders Oekraïne zou aanvallen.

Ik bedoel, misschien had je dat gemist?

https://www.theguardian.c(...)-europe-ukraine-nato

Ik kan ook stukken quoten, als je dat wil:
[..]
[..]
[..]
Er waren 8 punten, maar ik wilde niet een nog groter tl;dr verhaal maken.
Houd toch op man. Het is Poetin natuurlijk helemaal niet om de NAVO te doen: hij wil een groot-Russisch rijk. Heb je zijn spreekbeurten en werkstukjes van de laatste jaren eens bekeken?

Dat geneuzel over de NAVO is gewoon een doorzichtige poging om dit soort fratsen te legitimeren: zie je wel ze willen niet met ons praten we moesten wel binnenvallen :'( :'( :'( ! Poetin weet ook wel dat Oekraïens NAVO lidmaatschap niet op de agenda stond maar dat het definitief uitsluiten daarvan een ontoelaatbare concessie is.

Iedereen doorziet die act. Nou ja, bijna iedereen...
Huilen dan.
pi_203883433
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:08 schreef RetepV het volgende:

[..]
Er zijn strategisch gezien 3 corridors in Oost-Europa om Rusland binnen te vallen. Eentje via de Baltische Staten, eentje via Belarus en eentje vie Oekraïne. Degene die alle drie de corridors in handen heeft, loopt een goede kans om Rusland te overwinnen bij een aanval over die 3 corridors tegelijkertijd. Het heeft te maken met de ligging van steppes, bergen en rivieren. Misschien is het zelfs mogelijk om Rusland te overwinnen als je over 2 corridors tegelijkertijd aanvalt.

Daarom is het voor Rusland zo belangrijk dat Oekraïne niet bij de NAVO gaat.

Met zekerheid zou Amerika de verleiding niet kunnen weerstaan om de NAVO te misbruiken om Rusland aan te vallen met het doel het in een vazalstaat van Amerika te veranderen. Want Amerika heeft dat al vaker geprobeerd en gedaan.

Dus vanuit deze invalshoek kun je wel begrijpen hoe werkelijk serieus dit allemaal voor Poetin is.

...als zijn aanval op Oekraïne je nog niet had overtuigd van hoe serieus het voor Poetin is.

Natuurlijk vind ik het schofterig van Poetin, wat hij nu in Oekraïne doet.

Maar alle militaire leiders, van de NAVO, van Amerika, van Frankrijk, van Engeland, etc., weten dit. En het is ook schofterig van hen dat ze Poetin negeerden, voet bij stuk hielden, en Oekraïne gebruikten om uit te vinden hoe ver Poetin zou durven gaan.
Ja, Amerika wil macht en invloed in de regio... maar Rusland, een nucleaire macht, binnenvallen? Daar was en is absoluut geen sprake van. Putin liegt of is gek (geworden).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203883437
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat geldt voor het moment van aanmelding van elk land dat nu op de nominatie staat, dus dat maakt weinig uit
Oekraïne zou ook zonder gedoe er nu nog niet in de buurt zijn.
pi_203883439
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:11 schreef ipa84 het volgende:

[..]
20 stuks
Beter leveren we er nog 50
pi_203883443
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:08 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Hoeveel van die dingen hebben ze.
Volgens mij hebben ze er 48 besteld, maar ze hebben er 12 ontvangen. Misschien dat de rest tijdens de oorlog geleverd kan worden. Stel je voor wat ze er met 48 kunnen doen.
pi_203883446
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Als ik jou een lijstje geef met acht eisen en je volgt ze niet alle acht op mag ik jou dan alles aandoen wat ik wil?
Doe niet zo dom. Mijn eerste vraag zou zijn: waarom geef je me dit?

En dan hebben we een dialoog, waarbij we misschien de druk van de ketel af kunnen halen.

Wat is er mis met dialoog en samen tot een oplossing komen?
  Redactie Frontpage maandag 28 februari 2022 @ 20:13:26 #212
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203883456
Duurt wel lang voor er wat nieuws komt over het overleg van vanmiddag :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203883460
quote:
13s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Houd toch op man. Het is Poetin natuurlijk helemaal niet om de NAVO te doen: hij wil een groot-Russisch rijk. Heb je zijn spreekbeurten en werkstukjes van de laatste jaren eens bekeken?

Dat geneuzel over de NAVO is gewoon een doorzichtige poging om dit soort fratsen te legitimeren: zie je wel ze willen niet met ons praten we moesten wel binnenvallen :'( :'( :'( ! Poetin weet ook wel dat Oekraïens NAVO lidmaatschap niet op de agenda stond maar dat het definitief uitsluiten daarvan een ontoelaatbare concessie is.

Iedereen doorziet die act. Nou ja, bijna iedereen...
Putin’s propaganda werkt blijkbaar bij de wat minderen van geest zoals een Baudet erg goed.
  Moderator maandag 28 februari 2022 @ 20:13:43 #214
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_203883464
Anoymous doet ook lekker mee.

Gazprom.ru is al dagen onbereikbaar _O_

Ook andere overheidssites zijn al dagen onbereikbaar
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 28 februari 2022 @ 20:13:45 #215
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_203883465
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef popje het volgende:

[..]
Maar waarom zou hij een soevereine staat, dat Ukraine toch al is sinds 1992 is, op kunnen en willen leggen dat ze niet bij de Navo mogen komen?
Omdat landen altijd zulke politiek hebben bedreven als ze daartoe in staat waren? België werd vroeger ook neutraal gehouden omdat aansluiting bij of inlijving door een grote buurstaat het Europese evenwicht zou verstoren. En men heeft graag een bufferzone tussen het eigen land en een vijandelijk machtsblok. "Ja, maar dat zou niet zo moeten zijn", maar zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar en het lijkt me beter om daar in de praktijk ook rekening mee te houden.
pi_203883472
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:10 schreef crystal_meth het volgende:
Ik verwacht nog steeds dat ze zoiets zullen proberen:
Cord-cutting, Russian style: Could the Kremlin sever global internet cables?
En daardoor nog meer macht geven aan Elon Musk, kan dat nauwelijks geloven ;)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  maandag 28 februari 2022 @ 20:13:55 #217
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203883473
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:13 schreef RetepV het volgende:

[..]

En dan hebben we een dialoog, waarbij we misschien de druk van de ketel af kunnen halen.

Mail die even naar putin@kremlin.gov.
  maandag 28 februari 2022 @ 20:13:58 #218
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203883475
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Het nieuws is dat ze terug naar eigen land zijn om te overleggen en de komende dagen een nieuw gesprek komt volgens mij.
  Moderator maandag 28 februari 2022 @ 20:14:00 #219
Belg
pi_203883478
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:12 schreef Werkperd het volgende:
Turkse ministerie van buitenlandse zaken: ''Turkije voert het Verdrag van Montreux uit''
En dat wil zeggen :o ?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203883485
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ja, Amerika wil macht in invloed in de regio... maar Rusland, een nucleaire macht, binnenvallen? Daar was en is absoluut geen sprake van. Putin liegt of is gek (geworden).
Putin liegt gewoon, helder als wat. Hij wil de USSR in ere herstellen.
pi_203883494
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Het nieuws is dat ze terug naar eigen land zijn om te overleggen en de komende dagen een nieuw gesprek komt volgens mij.
Wat ook allemaal heel gebruikelijk is dat beide partijen na een eerste overleg thuis ruggespraak houden.
pi_203883495
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je praat dit dus goed omdat je een aanval vreest van de VS via hun proxy NAVO lidmaatschap?

Hoe kom je er op :D
Ben jij leesblind? Ik zeg toch dat POETIN het gelooft? En de hele Russische legertop?
  maandag 28 februari 2022 @ 20:14:48 #223
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203883498
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:07 schreef polderturk het volgende:
De eerste en laatste beelden zijn nieuw.

In de laatste beelden wordt een hele trein opgeblazen. In de eerste beelden rennen tientallen mensen weg na de explosie.

[ twitter ]
quote:

In de laatste beelden wordt een hele trein opgeblazen. In de eerste beelden rennen tientallen mensen weg na de explosie.

[ twitter ]
Worden die apparaten (deels) manueel bediend? Er zijn die drones écht zo gevaarlijk voor de Russen?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 28 februari 2022 @ 20:15:00 #224
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203883504
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Veel succes met die matige economie. :')
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  maandag 28 februari 2022 @ 20:15:06 #225
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203883506
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Beekje dat door Istanboel loopt is dicht.
pi_203883507
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Is dat zo?
Is die wel een beetje laat mee, met dat plan
  maandag 28 februari 2022 @ 20:15:18 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203883512
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Kwam niks uit wat ik begreep.
Maar ze blijven onderhandelen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203883516
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:10 schreef crystal_meth het volgende:
Ik verwacht nog steeds dat ze zoiets zullen proberen:
Cord-cutting, Russian style: Could the Kremlin sever global internet cables?
Yes, hopelijk geen russen meer in CSGO en Dota :')
pi_203883525
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Geen oorlogsschepen door de bosporus heen.
pi_203883526
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:10 schreef Poem_ het volgende:
Mwah, Rusland heeft van de NAVO niet zoveel te vrezen, ook van de VS niet. Dat zou namelijk een WOIII ontketenen waar niemand bij gebaat is. En er zijn wel meer mogelijkheden om Rusland aan te vallen als dat noodzakelijk is. Een opstelling in de buurt van Rusland voegt daar niet zo gek veel aan toe.

Of ik heb iets gemist en er is daadwerkelijk concrete dreiging voor Poetin en consorten, maar het lijkt vooral
gecentreerd te zijn rond gezichts- en machtsverlies.
Ik durf dat oprecht niet te zeggen. Ik begrijp de realiteit van de strategische belangen simpelweg niet afdoende, maar ik heb door de jaren heen wel het e.e.a. meegekregen over hoe een containment-strategie van de VS problematisch kan zijn voor Rusland. Het bijbehorende raketschildplan was daarin ook bijzonder zorgwekkend voor Rusland. Het werd zelfs omschreven als een semi-negatie van MAD.

Ik weet trouwens wel dat het een lang stuk grens is die véél meer aandacht (geld en troepen die daardoor niet elders inzetbaar zouden zijn) zou vereisen. Dat is ook waarom hij in het bijzonder sterk ageert tegen toetreding van Finland.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203883530
quote:

[..]
Er zijn strategisch gezien 3 corridors in Oost-Europa om Rusland binnen te vallen. Eentje via de Baltische Staten, eentje via Belarus en eentje vie Oekraïne. Degene die alle drie de corridors in handen heeft, loopt een goede kans om Rusland te overwinnen bij een aanval over die 3 corridors tegelijkertijd. Het heeft te maken met de ligging van steppes, bergen en rivieren. Misschien is het zelfs mogelijk om Rusland te overwinnen als je over 2 corridors tegelijkertijd aanvalt.

Daarom is het voor Rusland zo belangrijk dat Oekraïne niet bij de NAVO gaat.

Met zekerheid zou Amerika de verleiding niet kunnen weerstaan om de NAVO te misbruiken om Rusland aan te vallen met het doel het in een vazalstaat van Amerika te veranderen. Want Amerika heeft dat al vaker geprobeerd en gedaan.

Dus vanuit deze invalshoek kun je wel begrijpen hoe werkelijk serieus dit allemaal voor Poetin is.

...als zijn aanval op Oekraïne je nog niet had overtuigd van hoe serieus het voor Poetin is.

Natuurlijk vind ik het schofterig van Poetin, wat hij nu in Oekraïne doet.

Maar alle militaire leiders, van de NAVO, van Amerika, van Frankrijk, van Engeland, etc., weten dit. En het is ook schofterig van hen dat ze Poetin negeerden, voet bij stuk hielden, en Oekraïne gebruikten om uit te vinden hoe ver Poetin zou durven gaan.
Eerst Oekraïne en daarna pakken ze de Baltische landen. Want die zijn lekker klein.
pi_203883532
Oekraïene was trouwens bezig met het opzetten van een assemblagelijn voor TB2's. Ik weet niet of ze inmiddels zelf die TB2's produceren. De camera's voor de TB2's werden door Canada geboycot voor Turkije, maar niet voor Oekraïene. Dus Oekraïene kan gewoon de Canadese cameras monteren.
  maandag 28 februari 2022 @ 20:15:57 #233
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203883534
quote:

[ twitter ]
Filmpje laat wel duidelijk zien waarom het masaal met tanks aanvallen tijdperk ten einde is en drone warfare de toekomst. Al die apparatuur en mannetjes op de grond zijn gewoon kansloos, het is wachten tot je afgemaakt wordt door een bom.
pi_203883539
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_203883544
quote:
13s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ach jongen, als Poetin een Groot-Russisch rijk wilde, waarom is hij dan niet meteen met een miljoen soldaten Oekraïne in gegaan om het in 2 of 3 dagen volledig te veroveren? Poetin heeft notabene 3.5 miljoen soldaten in zijn land.
pi_203883548
Die Von der Leyen :{
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 februari 2022 @ 20:16:55 #237
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203883559
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:11 schreef ipa84 het volgende:

[..]
20 stuks
Ik dacht 40, tenminste ik had begrepen dat het 20 sets waren en dat iedere set twee drones had.

Even kijken of ik bron terug kan vinden.

Edit: Oh nee, minstens 10 sets, dus minstens 20 drones dan. Had het verkeerd onthouden.
  maandag 28 februari 2022 @ 20:16:57 #238
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203883561
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:13 schreef RetepV het volgende:

[..]

We hebben Poetin de moeder gedialoogd, en kijk waar dat ons gebracht heeft :') . Zijn woorden zijn geen knip voor de neus waard.
Huilen dan.
pi_203883570
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:16 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ach jongen, als Poetin een Groot-Russisch rijk wilde, waarom is hij dan niet meteen met een miljoen soldaten Oekraïne in gegaan om het in 2 of 3 dagen volledig te veroveren? Poetin heeft notabene 3.5 miljoen soldaten in zijn land.
Omdat hij daar net niet knettergek genoeg voor is. Maar dat staat los van het feit dat hij die ambitie wel heeft
  maandag 28 februari 2022 @ 20:17:20 #240
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203883571
quote:
Wanneer dan :?
pi_203883577
quote:
Die worden allemaal opgepakt helaas.
Wel goed dat ze demonstreren.
pi_203883578
twitter
  Moderator maandag 28 februari 2022 @ 20:17:54 #243
Belg
pi_203883589
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:16 schreef RetepV het volgende:

[..]
Hij heeft soldaten nodig voor Georgië, Moldavië
pi_203883598
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:15 schreef polderturk het volgende:
Oekraïene was trouwens bezig met het opzetten van een assemblagelijn voor TB2's. Ik weet niet of ze inmiddels zelf die TB2's produceren. De camera's voor de TB2's werden door Canada geboycot voor Turkije, maar niet voor Oekraïene. Dus Oekraïene kan gewoon de Canadese cameras monteren.
Canada is een clownland. De sancties die ze hebben opgelegd aan Turkije heeft Turkije alleen maar sterker gemaakt. Als er geen sancties waren geweest dan zou Turkije vandaag geen eigen drones hebben gehad.
  maandag 28 februari 2022 @ 20:18:38 #245
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203883612
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:15 schreef quirina het volgende:

[..]
Eerst Oekraïne en daarna pakken ze de Baltische landen. Want die zijn lekker klein.
Maar dat zijn NAVO-landen, dat betekent een directe oorlog met Europa en Amerika. Als je ziet hoe moeilijk het voor ze is om een stad in te nemen in Oekraïne, moet je nagaan hoe lastig het zal zijn om de NAVO-lidstaten te veroveren.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_203883614
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Politici reageren op baudet net zoals mensen hier baiten op wat trollen neer plempen. Beste is negeren idd maar dat lukt hier ook vaak niet.
Precies. Jullie houden zijn gekte in stand. Zwijg die man dood
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_203883619
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:15 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Filmpje laat wel duidelijk zien waarom het masaal met tanks aanvallen tijdperk ten einde is en drone warfare de toekomst. Al die apparatuur en mannetjes op de grond zijn gewoon kansloos, het is wachten tot je afgemaakt wordt door een bom.
Kun je nagaan als Oekraïne een betere luchtmacht had. Dan hadden ze pas echt kunnen huishouden.
  Moderator maandag 28 februari 2022 @ 20:19:40 #248
Belg
pi_203883634
quote:
Wat een hondenbaan moet het zijn om treinbestuurder te zijn van oorlogsmateriaal :')

Wetend dat je elk moment het spoor af gebombardeerd kan worden.
pi_203883635
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:18 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Canada is een clownland. De sancties die ze hebben opgelegd aan Turkije heeft Turkije alleen maar sterker gemaakt. Als er geen sancties waren geweest dan zou Turkije vandaag geen eigen drones hebben gehad.
Tüüt tüüt
  maandag 28 februari 2022 @ 20:19:43 #250
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203883637
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:15 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik durf dat oprecht niet te zeggen. Ik begrijp de realiteit van de strategische belangen simpelweg niet afdoende, maar ik heb door de jaren heen wel het e.e.a. meegekregen over hoe een containment-strategie van de VS problematisch kan zijn voor Rusland. Het bijbehorende raketschildplan was daarin ook bijzonder zorgwekkend voor Rusland. Het werd zelfs omschreven als een semi-negatie van MAD.
Rusland heeft zich op militair vlak niet zo heel veel zorgen te maken. Kom op, denk je werkelijk dat de VS het aan zou durven om een nieuwe wereldoorlog te ontkenenen door Rusland aan te vallen? Voor wat? Het enige wat ze concreet aan het verliezen waren was macht in de regio. Maar dat is een zelfgecreeërd probleem.

quote:
Ik weet trouwens wel dat het een lang stuk grens is die véél meer aandacht (geld en troepen die daardoor niet elders inzetbaar zouden zijn) zou vereisen. Dat is ook waarom hij in het bijzonder sterk ageert tegen toetreding van Finland.
Met de huidige aanpak lijkt dat vooral een logisch gevolg te worden, want met de onvoorspelbaarheid waarmee Poetin nu uit de hoek komt kun je er donder op zeggen dat omliggende landen meer zekerheid willen en die zoeken bij de Europese lidstaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')