Kan allemaal misschien zo zijn maar dat is geen excuus om een land aan te vallen die Rusland nog nooit iets aangedaan heeft. Aanvallen is ook een understatement trouwens, want op dit moment is hij aardig een Hitler aan het imiteren daar (genocide, water en energie voorzieningen uitschakelen enz). Als westen kunnen we niet (meer) wegkijken. Wat denkt een Putin als we dit accepteren?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Waar ik bang voor ben, is het 'Duitsland syndroom'.
Duitsland werd economisch helemaal kapot gemaakt in de jaren '30. Daardoor heeft Hitler zijn kans gekregen om aan de macht te komen. Hij ging expanderen omdat hij grondstoffen nodig had. En de rest is geschiedenis.
Hetzelfde met Japan. Japan werd economisch helemaal kapot gemaakt. Daardoor heeft Hirohito besloten om te gaan expanderen omdat hij grondstoffen nodig had. En de rest is geschiedenis.
Nu doen we hetzelfde met Rusland, economisch helemaal kapot maken.
Wat gaat daar over 10 jaar nog voor ellende uit voortkomen?
En waarom gebeurt het eigenlijk? Omdat de NAVO niet hun bases verder van de Russische grens af wil zetten of hun langeafstandswapens wil terugtrekken van die bases. Dit is waarom Poetin deze hele oorlog is begonnen. Zijn ultimatum was daar niet onduidelijk over.
Maar waarom wilde de NAVO dat dan niet? Wilde er zelfs niet over praten?
Die bestaat al zeker sinds 08 2019quote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Nieuwe escalatiemogelijkheid
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
!!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!!
Russian invaders shooting civilians. Father was shot in front of his son's eyes. Ivankiv, Kyiv region.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde mensen !!!!NSFW!!!!!!
Russian invaders killed civilian family and dogsWat in de actual fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoerentyfus tering Russen
Maar waarom zou hij een soevereine staat, dat Ukraine toch al is sinds 1992 is, op kunnen en willen leggen dat ze niet bij de Navo mogen komen?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:52 schreef RetepV het volgende:
[..]
Omdat de hele tyfuszooi begon met een ultimatum van Poetin op 17 december, waarin hij zei dat de NAVO zijn bases moet verplaatsen, verder van de grens afzetten . En/of zijn langeafstandswapens moest terugtrekken. En dat Oekraïne nooit bij de NAVO zou mogen komen. En dat hij anders Oekraïne zou aanvallen.
Ik bedoel, misschien had je dat gemist?
https://www.theguardian.c(...)-europe-ukraine-nato
Ik kan ook stukken quoten, als je dat wil:
[..]
[..]
[..]
Er waren 8 punten, maar ik wilde niet een nog groter tl;dr verhaal maken.
Sorry, het ging om "The Russia document also calls for the two countries to pull back any short- or medium-range missile systems out of reach"quote:
Gelezen. Doen we verder niks mee.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, de RFU is boos op de FIFA en UEFA
en jij gelooft die praat ?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
En waarom gebeurt het eigenlijk? Omdat de NAVO niet hun bases verder van de Russische grens af wil zetten of hun langeafstandswapens wil terugtrekken van die bases. Dit is waarom Poetin deze hele oorlog is begonnen. Zijn ultimatum was daar niet onduidelijk over.
Dit inderdaad, snap echt niet dat er zo lang een discussie wordt aangegaan met Baudet, alleen maar om iets te horen wat hij toch nooit gaat zeggen.... het veroordelen van Putins actie..... zonde van de tijd. Laat hem zijn onzin vertellen, neem er eventueel afstand van en ga door met het debat, ipv hem nog meer tijd en ruimte geven voor zijn onzin....quote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Betere vraag is: waarom wordt die clown niet straal genegeerd?
Oké bedankt voor je bijdrage, en nu gaan de volwassenen weer over tot de orde van de dag.
Geweer op je achterhoofd en ook jij loopt de grens over.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Cherni het volgende:
De hoop die ik heb is dat het Russische leger massaal stopt. Er zullen toch heel wat Russen zijn die niet gemotiveerd zijn een oorlog te voeren waar je een band mee hebt.
Mij moeten ze ook niet vragen om Duitsland binnen te vallen vanwege de band de ik heb met dat land. Mijn motivatie zou nul zijn.
De meeste mensen willen dit niet.. maar blijkbaar weten een enkele gekkie toch de macht te krijgenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef Alarmonoff het volgende:
De moordzucht zit diep in het hart van de mens, daarom komt er nooit vrede.
Ik hoop dat wij volgende week het luchtalarm een keertje niet testen om net aangekomen Oekraïnse vluchtelingen niet de stuipen op het lijf te jagenquote:
Eh, nee een spuitje polonium.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:51 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Poetin zélf verdient wat mij betreft de kogel.
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Net klein kind die zijn lollie niet krijgt in de supermarkt.
Baudet is compleet gestoord.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Politici reageren op baudet net zoals mensen hier baiten op wat trollen neer plempen. Beste is negeren idd maar dat lukt hier ook vaak niet.
Tribunalen aub.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat het bij deze eisen zou blijven? Zijn vervolgstap zou zijn dat hij eist dat alle voormalig Sovjet Staten uit de NAVO zouden stappen. Poetin is namelijk een rupsje nooit genoeg.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:52 schreef RetepV het volgende:
[..]
Omdat de hele tyfuszooi begon met een ultimatum van Poetin op 17 december, waarin hij zei dat de NAVO zijn bases moet verplaatsen, verder van de grens afzetten . En/of zijn langeafstandswapens moest terugtrekken. En dat Oekraïne nooit bij de NAVO zou mogen komen. En dat hij anders Oekraïne zou aanvallen.
Ik bedoel, misschien had je dat gemist?
https://www.theguardian.c(...)-europe-ukraine-nato
Ik kan ook stukken quoten, als je dat wil:
[..]
[..]
[..]
Er waren 8 punten, maar ik wilde niet een nog groter tl;dr verhaal maken.
Iets zeggen en weglopen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
heel makkelijk overgeven is ook een optie.. dan ontwijk je dat geweer op je achterhoofdquote:Op maandag 28 februari 2022 19:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Geweer op je achterhoofd en ook jij loopt de grens over.
Die zijn er continu 2 vanaf Volkel 8 totaal die wisselen elkaar af.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah ok, dan zijn die daar ook, maar hebben de transponder niet aan?
Je weet dat de grootste provocaties van Rusland afkomen, dat voortdurend de Baltische staten intimideert en koude oorlogje speelt in de Oostzee?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Waar ik bang voor ben, is het 'Duitsland syndroom'.
Duitsland werd economisch helemaal kapot gemaakt in de jaren '30. Daardoor heeft Hitler zijn kans gekregen om aan de macht te komen. Hij ging expanderen omdat hij grondstoffen nodig had. En de rest is geschiedenis.
Hetzelfde met Japan. Japan werd economisch helemaal kapot gemaakt. Daardoor heeft Hirohito besloten om te gaan expanderen omdat hij grondstoffen nodig had. En de rest is geschiedenis.
Nu doen we hetzelfde met Rusland, economisch helemaal kapot maken.
Wat gaat daar over 10 jaar nog voor ellende uit voortkomen?
Maar waarom wilde de NAVO dat dan niet? Wilde er zelfs niet over praten?
Ah, zoals de USSR met dissidenten deed.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:59 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Of een enkeltje GGZ, gesloten afdeling. EBI in Vught kan ook nog.
Hij had straks wel gelijk met het inlegvel van de MP wij hebben namelijk tegen Oekraïne in de EU gestemd. Blijft het natuurlijk wel een gestoorde gek.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Baudet is compleet gestoord.
Die moet tegen zichzelf beschermd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |