abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203882783
twitter

Nieuwe escalatiemogelijkheid
pi_203882796
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef alpeko het volgende:

[..]
Weer fout in de oorlog
Ze leren het ook nooit he
Tijd om dat flutkrant weer voor een onbepaalde tijd te verbieden :(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203882806
quote:
11s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:44 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe groot zal de backlash zijn als alles weer opengaat ?

[ twitter ]
Hoe lang kunnen ze het gesloten houden? En wat zijn de gevolgen van het gesloten houden?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203882807
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Het Westen moet iig leren van Irak dat ze niet de maatschappelijke structuur afbreken en iedereen ontslaan en dat het een grote chaos wordt met mensen die op wraak zinnen.

Hou de organisatie in stand, zet Westerse mannetjes aan de top die rustig in 20 jaar het land begeleiden naar een Westerse democratie te worden. Werk geleidelijk de corruptie eruit. Breek de KGB geheime dienst af maar geef die mensen een uitweg naar hun pensioen zodat ze meewerken ipv de boel saboteren.
Een soeverein land is dus niet de bedoeling?
  maandag 28 februari 2022 @ 19:50:03 #105
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203882832
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Niet verbaasd, wel teleurgesteld
Hah. Dit is al jaren mijn quote. ;( Helaas toepasbaar op vrij veel, tegenwoordig. :{
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 28 februari 2022 @ 19:50:33 #107
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_203882836
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Heel erg de vraag of bondgenoten daar in mee zullen gaan als een van de lidstaten besluit om een beroep te doen op artikel 5 vanwege een cyberaanval. Tenzij het een aanval is op cruciale systemen, waardoor er daadwerkelijk slachtoffers vallen zie ik dat niet zo 1,2,3 gebeuren.
pi_203882838
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hoe lang kunnen ze het gesloten houden? En wat zijn de gevolgen van het gesloten houden?
Net zolang tot de rust is teruggekeerd :+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203882841
quote:
[ twitter ]
Beetje grote praat want dan verklaar je ook de fysieke oorlog aan Rusland. En dat wilt niemand. Cyberwarfare is de nieuwe koude oorlog. Echt bewijs is makkelijk te verhullen.
  maandag 28 februari 2022 @ 19:50:40 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203882842
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ik hoop oprecht dat deze clown zijn zetels aan het weggooien is.
Echt he.kerel doet net als veel wat ik merk in BMW, overal omheen draaien veel andere bullshit opgooien maar antwoord geven op een vraag kan die niet..
Wat een pannenkoek!!

Hopelijk tyft ie snel op heb je niks aan..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 28 februari 2022 @ 19:50:50 #111
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_203882852
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 14:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Russische infantrie die Kharkiv inwandelen en daarna onder vuur komen
[ twitter ]
Dit filmpje is van dag 2. Met hun 'BREAKING'
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_203882857
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef theguyver het volgende:
Stukje van Baudet aan kijken..
Wat een pannenkoek is het.
Gaat nergens over..
Waarom zit dat in de 2e kamer.
Ik heb echt het gevoel dat die gozer doelbewust alleen maar lekker tegendraads dingen roept om een beetje publiciteit te krijgen. Wat een sukkel.
  maandag 28 februari 2022 @ 19:51:24 #113
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_203882865
quote:
8s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
!!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!!

Russian invaders shooting civilians. Father was shot in front of his son's eyes. Ivankiv, Kyiv region.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde mensen !!!!NSFW!!!!!!

Russian invaders killed civilian family and dogs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoerentyfus tering Russen
Zo lijken de Russen dus hun 'broedervolk' de Oekraïners te bevrijden; door onder meer dichtbevolkte wijken te bombarderen en families inclusief huisdieren simpelweg af te knallen. Zeer harde beelden. Dit soort uitgelichte acties helpen wél om de voornamelijk Westerse blokkade te intensiveren zodat Rusland geleidelijk economisch stikt, wat het land absoluut verdient op dit punt. Poetin zélf verdient wat mij betreft de kogel.
pi_203882867
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Zover ik weet beslissen dat zelf. De gevolgen zijn vanuit het huidige perspectief hooguit dempend ten opzichte van nu. Beurzen sluiten gebeurt overigens vaker, ook in het westen
  Redactie Sport maandag 28 februari 2022 @ 19:51:32 #115
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203882871
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Hah. Dit is al jaren mijn quote. ;( Helaas toepasbaar op vrij veel, tegenwoordig. :{
Voor mij ook allerminst de eerste keer dat ik hem gebruik in NWS.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203882879
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_203882888
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hoe kun je dit na zoveel dagen in dit topic nog steeds denken?
Omdat de hele tyfuszooi begon met een ultimatum van Poetin op 17 december, waarin hij zei dat de NAVO zijn bases moet verplaatsen, verder van de grens afzetten . En/of zijn langeafstandswapens moest terugtrekken. En dat Oekraïne nooit bij de NAVO zou mogen komen. En dat hij anders Oekraïne zou aanvallen.

Ik bedoel, misschien had je dat gemist?

https://www.theguardian.c(...)-europe-ukraine-nato

Ik kan ook stukken quoten, als je dat wil:

quote:
a demand that Nato remove any troops or weapons deployed to countries that entered the alliance after 1997
quote:
also demanded that Nato rule out further expansion, including the accession of Ukraine into the alliance
quote:
also calls for the two countries to pull back any short- or medium-range missile systems out of reach, replacing the previous intermediate-range nuclear forces (INF) treaty that the US left in 2018
Er waren 8 punten, maar ik wilde niet een nog groter tl;dr verhaal maken.
pi_203882893
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Betere vraag is: waarom wordt die clown niet straal genegeerd?

Oké bedankt voor je bijdrage, en nu gaan de volwassenen weer over tot de orde van de dag :W .
baudet is echt zo'n iemand die als kind op een verjaardag aan het gesprek deelnam bij de volwassenen en zijn ouders die dan riepen, stilte aub Thierry gaat wat zeggen.
Zulke mensen moet je gewoon met hun eigen woorden om hun oren slaan zoals Omtzigt en Sjoerdsma deden. Als je hem negeert denkt hij nog dat hij wat zinnigs zegt en iedereen het met hem eens is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Redactie Sport maandag 28 februari 2022 @ 19:52:24 #119
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203882894
Ach nee, de RFU is boos op de FIFA en UEFA
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 28 februari 2022 @ 19:53:00 #120
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203882909
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:51 schreef Jauke het volgende:

[..]
Ik heb echt het gevoel dat die gozer doelbewust alleen maar lekker tegendraads dingen roept om een beetje publiciteit te krijgen. Wat een sukkel.
Net klein kind die zijn lollie niet krijgt in de supermarkt.

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203882926
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef RetepV het volgende:

[..]
Waar ik bang voor ben, is het 'Duitsland syndroom'.

Duitsland werd economisch helemaal kapot gemaakt in de jaren '30. Daardoor heeft Hitler zijn kans gekregen om aan de macht te komen. Hij ging expanderen omdat hij grondstoffen nodig had. En de rest is geschiedenis.

Hetzelfde met Japan. Japan werd economisch helemaal kapot gemaakt. Daardoor heeft Hirohito besloten om te gaan expanderen omdat hij grondstoffen nodig had. En de rest is geschiedenis.

Nu doen we hetzelfde met Rusland, economisch helemaal kapot maken.

Wat gaat daar over 10 jaar nog voor ellende uit voortkomen?

En waarom gebeurt het eigenlijk? Omdat de NAVO niet hun bases verder van de Russische grens af wil zetten of hun langeafstandswapens wil terugtrekken van die bases. Dit is waarom Poetin deze hele oorlog is begonnen. Zijn ultimatum was daar niet onduidelijk over.

Maar waarom wilde de NAVO dat dan niet? Wilde er zelfs niet over praten?
Kan allemaal misschien zo zijn maar dat is geen excuus om een land aan te vallen die Rusland nog nooit iets aangedaan heeft. Aanvallen is ook een understatement trouwens, want op dit moment is hij aardig een Hitler aan het imiteren daar (genocide, water en energie voorzieningen uitschakelen enz). Als westen kunnen we niet (meer) wegkijken. Wat denkt een Putin als we dit accepteren?
pi_203882930
quote:
[ twitter ]
Die bestaat al zeker sinds 08 2019

https://www.nato.int/cps/(...)tm?selectedLocale=en
  Miss 200.000.000! maandag 28 februari 2022 @ 19:53:42 #123
367000 roos94
pi_203882933
quote:
8s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
!!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!!

Russian invaders shooting civilians. Father was shot in front of his son's eyes. Ivankiv, Kyiv region.

SPOILER
Zelfde mensen !!!!NSFW!!!!!!

Russian invaders killed civilian family and dogs
SPOILER
Hoerentyfus tering Russen
Wat in de actual fuck
  maandag 28 februari 2022 @ 19:54:15 #124
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_203882940
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:52 schreef RetepV het volgende:

[..]
Omdat de hele tyfuszooi begon met een ultimatum van Poetin op 17 december, waarin hij zei dat de NAVO zijn bases moet verplaatsen, verder van de grens afzetten . En/of zijn langeafstandswapens moest terugtrekken. En dat Oekraïne nooit bij de NAVO zou mogen komen. En dat hij anders Oekraïne zou aanvallen.

Ik bedoel, misschien had je dat gemist?

https://www.theguardian.c(...)-europe-ukraine-nato

Ik kan ook stukken quoten, als je dat wil:
[..]
[..]
[..]
Er waren 8 punten, maar ik wilde niet een nog groter tl;dr verhaal maken.
Maar waarom zou hij een soevereine staat, dat Ukraine toch al is sinds 1992 is, op kunnen en willen leggen dat ze niet bij de Navo mogen komen?

Het is voor hem kennelijk heel simpel, je luistert naar hem want hij heeft de absolute waarheid voor wat goed is voor iedereen in pacht. Als je daar tegen bent, moet er geweld tegen je gebruikt worden want dan ben je aggressief tegen het grote Rusland.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_203882947
De moordzucht zit diep in het hart van de mens, daarom komt er nooit vrede.

God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')