abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203882248

Meldingen van beschietingen, explosies en Russische troep(en) sinds 24 februari

Aanvullende info:
https://www.reddit.com/live/18hnzysb1elcs

Livemap:
https://liveuamap.com/

Speech Putin over zijn beweegredenen:

https://www.aljazeera.com(...)E-tqc7WK-Kf_MUo8nY_k

Zinnige twitteraars:
https://twitter.com/MarQs__
https://twitter.com/maxseddon
https://twitter.com/BNONews
  maandag 28 februari 2022 @ 19:25:37 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203882249
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:24 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
[ twitter ]

Geweldig! ^O^
Maar geef ze gelijk een aanbod om het vreemdelingenlegioen in te gaan en Ukraine te verdedigen tegen Rusland en de mogelijkheid om staatsburger te worden na 3 jaar.
Wow!!! Nice :D Ik ben benieuwd hoeveel hier gebruik van gaan maken
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203882250
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:23 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Jij denkt dat Rusland niet zijn best doet? Ik waag dat te betwijfelen.

Oekraïne is een groot land, Kiev een hele grote stad. Artillerie heeft een bereik van Max zo’n 40 kilometer, moet je toch aardig stukje Oekraïne in om iets zinvols te raken. En bommenwerpers hebben ze er nou ook geen honderden van.
Hun best om het leger uit te schakelen? Ja dat doen ze. Maar doen ook hun best om niet heel de stad tot as te maken.

We hadden het er over of rusland het zou kunnen als ze 100% inzetten en alles plat willen bombarderen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203882254
!!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!!

Russian invaders shooting civilians. Father was shot in front of his son's eyes. Ivankiv, Kyiv region.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde mensen !!!!NSFW!!!!!!

Russian invaders killed civilian family and dogs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoerentyfus tering Russen
  maandag 28 februari 2022 @ 19:26:03 #5
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203882258
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:23 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja die nazi's van 80 jaar geleden hebben zich 80 jaar verborgen gehouden. :')
net zo iets als nu pas tegen de onderduik joden zeggen dat de oorlog afgelopen is
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203882263
twitter
pi_203882267
Mijn bericht over het aanbod van de Oekraïense minister van defensie was alles behalve cynisch. De indringer een keuze geven is een teken van een hoogstaand moraal.
  maandag 28 februari 2022 @ 19:27:20 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203882277
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:26 schreef RAVW het volgende:

[..]
net zo iets als nu pas tegen de onderduik joden zeggen dat de oorlog afgelopen is
Was er niet een Vietnamees die pas een paar jaar geleden uit zijn schuttersputje kwam?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203882284
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:26 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Dit is zoooo fout _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203882288
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:26 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Ow god. Nu gaan de Baudet klimaatwappies natuurlijk framen dat dit alles een complot is om een nucleaire oorlog te veroorzaken zodat we de wereld redden van global warming.

Het is te geniaal voor woorden allemaal.
  maandag 28 februari 2022 @ 19:27:50 #11
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_203882289
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Elke zinnige startup investeert in duurzame energie. Bovenstaande industrieën worden nog in stand gehouden door oligarchen en types als de broeders Koch. Smerig, vuil en niet de toekomst die je als beschaafde wereld wil hebben.
Dan leven we dus zowaar in een (grotendeels) beschaafde wereld. Is dat geen mooie conclusie?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_203882292
twitter
  maandag 28 februari 2022 @ 19:28:42 #13
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203882305
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Dan leven we dus zowaar in een (grotendeels) beschaafde wereld. Is dat geen mooie conclusie?
Uh? die conclusie begrijp ik niet.
pi_203882307
quote:
84s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:27 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Was er niet een Vietnamees die pas een paar jaar geleden uit zijn schuttersputje kwam?
Japanner
pi_203882311
quote:
84s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:27 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Geen idee over een Vietnamees. Maar in allemaal kleine eilanden rond japan heeft het wel nog jaren geduurd voordat de soldaten geloofde dat het echt over was. Zelfs na dat usa allemaal pamfletten uit de lucht gegooid heeft om het te vertellen :D Dachten dat het propaganda was.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203882314
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ow god. Nu gaan de Baudet klimaatwappies natuurlijk framen dat dit alles een complot is om een nucleaire oorlog te veroorzaken zodat we de wereld redden van global warming.

Het is te geniaal voor woorden allemaal.
Hep op feesboek gestaan hoor, is verzonnen door Rutte net als kerona.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203882323
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:28 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik word hier echt bedroefd van ;(
Al die mensen die erin geluisd zijn en nu dood zijn...
Diep en diep triest.
pi_203882330
quote:

[..]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ziek
daarom zijn er dus weinig burgerslachtoffers
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_203882332
quote:
84s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Vanuit Argentinie is Hitler onderweg met een duikboot :')
Hitler gaat het roer in Duitsland overnemen.
_O-
  maandag 28 februari 2022 @ 19:30:39 #21
pi_203882345
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:26 schreef theunderdog het volgende:
Mijn bericht over het aanbod van de Oekraïense minister van defensie was alles behalve cynisch. De indringer een keuze geven is een teken van een hoogstaand moraal.
Vraag me af of de gemiddelde Russische soldaat het leest. Maar inderdaad, morele superioriteit.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 28 februari 2022 @ 19:31:26 #22
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203882356
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Hun best om het leger uit te schakelen? Ja dat doen ze. Maar doen ook hun best om niet heel de stad tot as te maken.

We hadden het er over of rusland het zou kunnen als ze 100% inzetten en alles plat willen bombarderen.
Oh geen enkele twijfel dat Rusland honderdduizenden, misschien wel miljoenen Oekraïners om zeep kan helpen. Een puinhoop maken van kiev? Zeker. De oorlog gaan ze daar niet mee winnen, alleen maar meer verbetenheid en onverzettelijkheid creëren.

En vermoord voldoende burgers en de acties in Russische steden zijn ook voorspelbaar. Mensen wiens hele familie is vermoord zijn vaak best te porren voor een grote portie wraak.
pi_203882357
quote:

[..]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik geloof hier helemaal niks van
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_203882368
twitter
  maandag 28 februari 2022 @ 19:32:11 #25
pi_203882375
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Uh? die conclusie begrijp ik niet.
quote:
Smerig, vuil en niet de toekomst die je als beschaafde wereld wil hebben.
Blijkbaar wil het westen dus inderdaad die toekomst niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')