Yup.quote:
Ik kijk veel, maar dit wil ik gewoon niet zien....quote:Op maandag 28 februari 2022 19:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die hond die bij die man zit ook
Is dat geen tanker?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is nou het punt van deze vlucht vanuit Nederland om rondjes te cirkelen boven Polen, kunnen ze zo iets zien in Oekraine? Dan ben je nog te ver van de grens toch?
uhquote:Op maandag 28 februari 2022 19:43 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ook zo'n bothsideïsm figuur die daarmee een gewelddadige inval meent goed te praten.
Voor het moment beschouw ik dit soort evaluaties als vooropgezet doel om tweedelingen veroorzaken.
Laten we de parlementaire enquêtes maar houden wanneer Putin zijn regime zich voor de rechter moet verantwoorden. Benieuwd waar het recht staat vermeld dat je vanwege geloof uit het verleden of waangedachten omtrent het heden, een ander mag onderdrukken en een democratisch land mag binnenvallen.
Ah ok, dan zijn die daar ook, maar hebben de transponder niet aan?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is een tanker.
Tankstation in de lucht voor o.a. de F35's.
Is dat niet zo'n vliegend tankstation?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is nou het punt van deze vlucht vanuit Nederland om rondjes te cirkelen boven Polen, kunnen ze zo iets zien in Oekraine? Dan ben je nog te ver van de grens toch?
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je verbaasd? Ik niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom ga je niet staan voor de ambassadeur in de tweede kamer. Wat voor debiel ben je dan?
Dat is een aerial refueling tanker. Ik denk om drones en straaljagers in de lucht van brandstof te voorzien?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Link?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom ga je niet staan voor de ambassadeur in de tweede kamer. Wat voor debiel ben je dan?
Weer fout in de oorlogquote:Op maandag 28 februari 2022 19:38 schreef Sfancta het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)at-zo-wordt-gevreesd
Wat een tyfuskrant, nu artikelen betaald maken![]()
Niet een die je met een civiele ADS-B ontvanger kunt oppikken.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah ok, dan zijn die daar ook, maar hebben de transponder niet aan?
Omdat ze zo lekker tegen corona regels aan het schoppen waren.. Daar komen de stemmen vandaan helaasquote:Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef theguyver het volgende:
Stukje van Baudet aan kijken..
Wat een pannenkoek is het.
Gaat nergens over..
Waarom zit dat in de 2e kamer.
Niet verbaasd, wel teleurgesteldquote:
Die pannenkoek vond eerst dat er te weinig gedaan werd en daarna 180° draaien.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ze zo lekker tegen corona regels aan het schoppen waren.. Daar komen de stemmen vandaan helaas
Ik hoop oprecht dat deze clown zijn zetels aan het weggooien is.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef theguyver het volgende:
Gaat nergens over..
Jij gelooft dat?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:42 schreef Aether het volgende:
Duitse bakker
¤ 1 gaat naar Oekraïne
[ afbeelding ]
Het Westen moet iig leren van Irak dat ze niet de maatschappelijke structuur afbreken en iedereen ontslaan en dat het een grote chaos wordt met mensen die op wraak zinnen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef RetepV het volgende:
Waar ik bang voor ben, is het 'Duitsland syndroom'.
Duitsland werd economisch helemaal kapot gemaakt in de jaren '30. Daardoor heeft Hitler zijn kans gekregen om aan de macht te komen. Hij ging expanderen omdat hij grondstoffen nodig had. En de rest is geschiedenis.
Hetzelfde met Japan. Japan werd economisch helemaal kapot gemaakt. Daardoor heeft Hirohito besloten om te gaan expanderen omdat hij grondstoffen nodig had. En de rest is geschiedenis.
Nu doen we hetzelfde met Rusland, economisch helemaal kapot maken.
Wat gaat daar over 10 jaar nog voor ellende uit voortkomen?
Rtl nieuws liet het zienquote:
Betere vraag is: waarom wordt die clown niet straal genegeerd?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef theguyver het volgende:
Gaat nergens over..
Ich bin ein Ukrainerquote:Op maandag 28 februari 2022 19:42 schreef Aether het volgende:
Duitse bakker
¤ 1 gaat naar Oekraïne
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |