Oekraïne is geen natiestaat, aldus Baudet, dus dan hebben die niks te willen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:34 schreef popje het volgende:
Zegt Baudet nou serieus dat Poetin een geniale vent is en dat zijn trots is afgenomen en dat hij daarom het recht heeft om Ukraine binnen te vallen?
En de trots van Ukraine dan?
Ik vraag mij af of dit de Russen in opstand laten komen. Boodschap van Poetin is "het Westen naait ons! We moeten ze terugpakken die onbetrouwbare schoften". Vervolgens maken westerse bedrijven het normale leven onmogelijk waardoor die man die ongelijk had, zowaar gelijk krijgt.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mooi, dit voelt de gewone Rus dus direct. Misschien komen ze nu langzaam in opstand.
Ach jongen... Een soldaat heeft geen keuzes, alleen plichten. Hij moet doelen halen, geen oorlog winnen. Oorlog wordt gewonnen door de strategen. Doelen worden behaald door de soldaten. Of niet. En dan zoeken de strategen nieuwe doelen en nieuwe soldaten om ze te halen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:33 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Lastig te verifiëren inderdaad. Maar strookt wel met andere berichten die ik heb gezien. Ik denk ook dat het vanuit tactisch oogpunt slim is voor de Russen om zo lang mogelijk de invasie plannen geheim te houden. Als alle soldaten eerlijk was verteld wat men te doen stond, hadden we dat denk ik al in de weken ervoor gehoord en gelezen.
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
!!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!!
Russian invaders shooting civilians. Father was shot in front of his son's eyes. Ivankiv, Kyiv region.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde mensen !!!!NSFW!!!!!!
Russian invaders killed civilian family and dogsJezus Christus. Wat ziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoerentyfus tering Russen
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
!!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!!
Russian invaders shooting civilians. Father was shot in front of his son's eyes. Ivankiv, Kyiv region.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde mensen !!!!NSFW!!!!!!
Russian invaders killed civilian family and dogsDie hond die bij die man zit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoerentyfus tering Russen![]()
Heb het gelezen. Niks zeggend artikeltje met vooral oud nieuws. DIngen die hier 2 dagen geleden al zijn gepost.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:38 schreef Sfancta het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)at-zo-wordt-gevreesd
Wat een tyfuskrant, nu artikelen betaald maken![]()
Hoe kun je dit na zoveel dagen in dit topic nog steeds denken?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
En waarom gebeurt het eigenlijk? Omdat de NAVO niet hun bases verder van de Russische grens af wil zetten of hun langeafstandswapens wil terugtrekken van die bases. Dit is waarom Poetin deze hele oorlog is begonnen. Zijn ultimatum was daar niet onduidelijk over.
Maar waarom wilde de NAVO dat dan niet? Wilde er zelfs niet over praten?
Nee, maar dan hoeven we al die sneue verhalen ook niet te horen. Als het al geen fake news is. Beetje medelijden opwerken.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:38 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet. Bovendien moet je dan wel zeker weten dat Oekraïne de strijd gaat winnen anders eindig je met een kogel door je kop voor desertie en landverraad. Ga daar maar aanstaan als tiener in militaire dienst.
Niet om het goed te praten hoor. Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt.
Kan best dat ze als opdracht hebben gekregen om dat te zeggen als ze gevangen worden genomen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee, maar dan hoeven we al die sneue verhalen ook niet te horen. Als het al geen fake news is. Beetje medelijden opwerken.
https://archive.ph/quote:Op maandag 28 februari 2022 19:38 schreef Sfancta het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)at-zo-wordt-gevreesd
Wat een tyfuskrant, nu artikelen betaald maken![]()
Dit is nog verdrietiger dan de graven van Duitse 17 en 18 jarige die sneuvelde in de Ardennen. Ze worden maar gestuurd naar een zinloze dood.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word hier echt bedroefd van
Al die mensen die erin geluisd zijn en nu dood zijn...
?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:41 schreef Ronzz het volgende:
Echt verschrikkelijke beelden van de vluchtelingen.
Bah.
Ze zijn niet uit op slachtpartijen zou je zeggen als die chat waar isquote:Op maandag 28 februari 2022 19:38 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Als ze iedereen neerschieten dan zijn er dus net veel in plaats van weinig burgerslachtoffers. Toch?
welke?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef RetepV het volgende:
En waarom gebeurt het eigenlijk? Omdat de NAVO niet hun bases verder van de Russische grens af wil zetten of hun langeafstandswapens wil terugtrekken van die bases. Dit is waarom Poetin deze hele oorlog is begonnen. Zijn ultimatum was daar niet onduidelijk over.
Maar waarom wilde de NAVO dat dan niet? Wilde er zelfs niet over praten?
Ik denk eerder dat alle sancties het narratief van Vladimir versterken, ze zijn allemaal tegen ons.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mooi, dit voelt de gewone Rus dus direct. Misschien komen ze nu langzaam in opstand.
Dat is een tanker.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is nou het punt van deze vlucht vanuit Nederland om rondjes te cirkelen boven Polen, kunnen ze zo iets zien in Oekraine? Dan ben je nog te ver van de grens toch?
Ik herinner me een Japanse soldaat die vanaf WO2 in de bossen had overleefd. En ergens in de 90's gevonden werd.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Was er niet een Vietnamees die pas een paar jaar geleden uit zijn schuttersputje kwam?
Ook zo'n bothsideïsm figuur die daarmee een gewelddadige inval meent goed te praten.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:33 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
middelkoop met wat berichten over 'de andere kant'
Da's gewoon tanken, denk ik?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is nou het punt van deze vlucht vanuit Nederland om rondjes te cirkelen boven Polen, kunnen ze zo iets zien in Oekraine? Dan ben je nog te ver van de grens toch?
Dat is een tanker toch?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |