Niet een die je met een civiele ADS-B ontvanger kunt oppikken.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah ok, dan zijn die daar ook, maar hebben de transponder niet aan?
Omdat ze zo lekker tegen corona regels aan het schoppen waren.. Daar komen de stemmen vandaan helaasquote:Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef theguyver het volgende:
Stukje van Baudet aan kijken..
Wat een pannenkoek is het.
Gaat nergens over..
Waarom zit dat in de 2e kamer.
Niet verbaasd, wel teleurgesteldquote:
Die pannenkoek vond eerst dat er te weinig gedaan werd en daarna 180° draaien.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ze zo lekker tegen corona regels aan het schoppen waren.. Daar komen de stemmen vandaan helaas
Ik hoop oprecht dat deze clown zijn zetels aan het weggooien is.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef theguyver het volgende:
Gaat nergens over..
Jij gelooft dat?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:42 schreef Aether het volgende:
Duitse bakker
¤ 1 gaat naar Oekraïne
[ afbeelding ]
Het Westen moet iig leren van Irak dat ze niet de maatschappelijke structuur afbreken en iedereen ontslaan en dat het een grote chaos wordt met mensen die op wraak zinnen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef RetepV het volgende:
Waar ik bang voor ben, is het 'Duitsland syndroom'.
Duitsland werd economisch helemaal kapot gemaakt in de jaren '30. Daardoor heeft Hitler zijn kans gekregen om aan de macht te komen. Hij ging expanderen omdat hij grondstoffen nodig had. En de rest is geschiedenis.
Hetzelfde met Japan. Japan werd economisch helemaal kapot gemaakt. Daardoor heeft Hirohito besloten om te gaan expanderen omdat hij grondstoffen nodig had. En de rest is geschiedenis.
Nu doen we hetzelfde met Rusland, economisch helemaal kapot maken.
Wat gaat daar over 10 jaar nog voor ellende uit voortkomen?
Rtl nieuws liet het zienquote:
Betere vraag is: waarom wordt die clown niet straal genegeerd?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef theguyver het volgende:
Gaat nergens over..
Ich bin ein Ukrainerquote:Op maandag 28 februari 2022 19:42 schreef Aether het volgende:
Duitse bakker
¤ 1 gaat naar Oekraïne
[ afbeelding ]
Ze leren het ook nooit hequote:
Hoe lang kunnen ze het gesloten houden? En wat zijn de gevolgen van het gesloten houden?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:44 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe groot zal de backlash zijn als alles weer opengaat ?
[ twitter ]
Een soeverein land is dus niet de bedoeling?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het Westen moet iig leren van Irak dat ze niet de maatschappelijke structuur afbreken en iedereen ontslaan en dat het een grote chaos wordt met mensen die op wraak zinnen.
Hou de organisatie in stand, zet Westerse mannetjes aan de top die rustig in 20 jaar het land begeleiden naar een Westerse democratie te worden. Werk geleidelijk de corruptie eruit. Breek de KGB geheime dienst af maar geef die mensen een uitweg naar hun pensioen zodat ze meewerken ipv de boel saboteren.
Hah. Dit is al jaren mijn quote.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet verbaasd, wel teleurgesteld
Heel erg de vraag of bondgenoten daar in mee zullen gaan als een van de lidstaten besluit om een beroep te doen op artikel 5 vanwege een cyberaanval. Tenzij het een aanval is op cruciale systemen, waardoor er daadwerkelijk slachtoffers vallen zie ik dat niet zo 1,2,3 gebeuren.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Nieuwe escalatiemogelijkheid
Net zolang tot de rust is teruggekeerdquote:Op maandag 28 februari 2022 19:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe lang kunnen ze het gesloten houden? En wat zijn de gevolgen van het gesloten houden?
Beetje grote praat want dan verklaar je ook de fysieke oorlog aan Rusland. En dat wilt niemand. Cyberwarfare is de nieuwe koude oorlog. Echt bewijs is makkelijk te verhullen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Nieuwe escalatiemogelijkheid
Echt he.kerel doet net als veel wat ik merk in BMW, overal omheen draaien veel andere bullshit opgooien maar antwoord geven op een vraag kan die niet..quote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat deze clown zijn zetels aan het weggooien is.
Dit filmpje is van dag 2. Met hun 'BREAKING'quote:Op maandag 28 februari 2022 14:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Russische infantrie die Kharkiv inwandelen en daarna onder vuur komen
[ twitter ]
Ik heb echt het gevoel dat die gozer doelbewust alleen maar lekker tegendraads dingen roept om een beetje publiciteit te krijgen. Wat een sukkel.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef theguyver het volgende:
Gaat nergens over..
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
!!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!!
Russian invaders shooting civilians. Father was shot in front of his son's eyes. Ivankiv, Kyiv region.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde mensen !!!!NSFW!!!!!!
Russian invaders killed civilian family and dogsZo lijken de Russen dus hun 'broedervolk' de Oekraïners te bevrijden; door onder meer dichtbevolkte wijken te bombarderen en families inclusief huisdieren simpelweg af te knallen. Zeer harde beelden. Dit soort uitgelichte acties helpen wél om de voornamelijk Westerse blokkade te intensiveren zodat Rusland geleidelijk economisch stikt, wat het land absoluut verdient op dit punt. Poetin zélf verdient wat mij betreft de kogel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoerentyfus tering Russen
Zover ik weet beslissen dat zelf. De gevolgen zijn vanuit het huidige perspectief hooguit dempend ten opzichte van nu. Beurzen sluiten gebeurt overigens vaker, ook in het westenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe lang kunnen ze het gesloten houden? En wat zijn de gevolgen van het gesloten houden?
Voor mij ook allerminst de eerste keer dat ik hem gebruik in NWS.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hah. Dit is al jaren mijn quote.Helaas toepasbaar op vrij veel, tegenwoordig.
Omdat de hele tyfuszooi begon met een ultimatum van Poetin op 17 december, waarin hij zei dat de NAVO zijn bases moet verplaatsen, verder van de grens afzetten . En/of zijn langeafstandswapens moest terugtrekken. En dat Oekraïne nooit bij de NAVO zou mogen komen. En dat hij anders Oekraïne zou aanvallen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe kun je dit na zoveel dagen in dit topic nog steeds denken?
quote:a demand that Nato remove any troops or weapons deployed to countries that entered the alliance after 1997
quote:also demanded that Nato rule out further expansion, including the accession of Ukraine into the alliance
Er waren 8 punten, maar ik wilde niet een nog groter tl;dr verhaal maken.quote:also calls for the two countries to pull back any short- or medium-range missile systems out of reach, replacing the previous intermediate-range nuclear forces (INF) treaty that the US left in 2018
baudet is echt zo'n iemand die als kind op een verjaardag aan het gesprek deelnam bij de volwassenen en zijn ouders die dan riepen, stilte aub Thierry gaat wat zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Betere vraag is: waarom wordt die clown niet straal genegeerd?
Oké bedankt voor je bijdrage, en nu gaan de volwassenen weer over tot de orde van de dag.
Net klein kind die zijn lollie niet krijgt in de supermarkt.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:51 schreef Jauke het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat die gozer doelbewust alleen maar lekker tegendraads dingen roept om een beetje publiciteit te krijgen. Wat een sukkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |