Hah. Dit is al jaren mijn quote.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet verbaasd, wel teleurgesteld
Heel erg de vraag of bondgenoten daar in mee zullen gaan als een van de lidstaten besluit om een beroep te doen op artikel 5 vanwege een cyberaanval. Tenzij het een aanval is op cruciale systemen, waardoor er daadwerkelijk slachtoffers vallen zie ik dat niet zo 1,2,3 gebeuren.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Nieuwe escalatiemogelijkheid
Net zolang tot de rust is teruggekeerdquote:Op maandag 28 februari 2022 19:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe lang kunnen ze het gesloten houden? En wat zijn de gevolgen van het gesloten houden?
Beetje grote praat want dan verklaar je ook de fysieke oorlog aan Rusland. En dat wilt niemand. Cyberwarfare is de nieuwe koude oorlog. Echt bewijs is makkelijk te verhullen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Echt he.kerel doet net als veel wat ik merk in BMW, overal omheen draaien veel andere bullshit opgooien maar antwoord geven op een vraag kan die niet..quote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat deze clown zijn zetels aan het weggooien is.
Dit filmpje is van dag 2. Met hun 'BREAKING'quote:Op maandag 28 februari 2022 14:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Russische infantrie die Kharkiv inwandelen en daarna onder vuur komen
[ twitter ]
Ik heb echt het gevoel dat die gozer doelbewust alleen maar lekker tegendraads dingen roept om een beetje publiciteit te krijgen. Wat een sukkel.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef theguyver het volgende:
Stukje van Baudet aan kijken..
Wat een pannenkoek is het.
Gaat nergens over..
Waarom zit dat in de 2e kamer.
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
!!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!!
Russian invaders shooting civilians. Father was shot in front of his son's eyes. Ivankiv, Kyiv region.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde mensen !!!!NSFW!!!!!!
Russian invaders killed civilian family and dogsZo lijken de Russen dus hun 'broedervolk' de Oekraïners te bevrijden; door onder meer dichtbevolkte wijken te bombarderen en families inclusief huisdieren simpelweg af te knallen. Zeer harde beelden. Dit soort uitgelichte acties helpen wél om de voornamelijk Westerse blokkade te intensiveren zodat Rusland geleidelijk economisch stikt, wat het land absoluut verdient op dit punt. Poetin zélf verdient wat mij betreft de kogel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoerentyfus tering Russen
Zover ik weet beslissen dat zelf. De gevolgen zijn vanuit het huidige perspectief hooguit dempend ten opzichte van nu. Beurzen sluiten gebeurt overigens vaker, ook in het westenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe lang kunnen ze het gesloten houden? En wat zijn de gevolgen van het gesloten houden?
Voor mij ook allerminst de eerste keer dat ik hem gebruik in NWS.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hah. Dit is al jaren mijn quote.Helaas toepasbaar op vrij veel, tegenwoordig.
Omdat de hele tyfuszooi begon met een ultimatum van Poetin op 17 december, waarin hij zei dat de NAVO zijn bases moet verplaatsen, verder van de grens afzetten . En/of zijn langeafstandswapens moest terugtrekken. En dat Oekraïne nooit bij de NAVO zou mogen komen. En dat hij anders Oekraïne zou aanvallen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe kun je dit na zoveel dagen in dit topic nog steeds denken?
quote:a demand that Nato remove any troops or weapons deployed to countries that entered the alliance after 1997
quote:also demanded that Nato rule out further expansion, including the accession of Ukraine into the alliance
Er waren 8 punten, maar ik wilde niet een nog groter tl;dr verhaal maken.quote:also calls for the two countries to pull back any short- or medium-range missile systems out of reach, replacing the previous intermediate-range nuclear forces (INF) treaty that the US left in 2018
baudet is echt zo'n iemand die als kind op een verjaardag aan het gesprek deelnam bij de volwassenen en zijn ouders die dan riepen, stilte aub Thierry gaat wat zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Betere vraag is: waarom wordt die clown niet straal genegeerd?
Oké bedankt voor je bijdrage, en nu gaan de volwassenen weer over tot de orde van de dag.
Net klein kind die zijn lollie niet krijgt in de supermarkt.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:51 schreef Jauke het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat die gozer doelbewust alleen maar lekker tegendraads dingen roept om een beetje publiciteit te krijgen. Wat een sukkel.
Kan allemaal misschien zo zijn maar dat is geen excuus om een land aan te vallen die Rusland nog nooit iets aangedaan heeft. Aanvallen is ook een understatement trouwens, want op dit moment is hij aardig een Hitler aan het imiteren daar (genocide, water en energie voorzieningen uitschakelen enz). Als westen kunnen we niet (meer) wegkijken. Wat denkt een Putin als we dit accepteren?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Waar ik bang voor ben, is het 'Duitsland syndroom'.
Duitsland werd economisch helemaal kapot gemaakt in de jaren '30. Daardoor heeft Hitler zijn kans gekregen om aan de macht te komen. Hij ging expanderen omdat hij grondstoffen nodig had. En de rest is geschiedenis.
Hetzelfde met Japan. Japan werd economisch helemaal kapot gemaakt. Daardoor heeft Hirohito besloten om te gaan expanderen omdat hij grondstoffen nodig had. En de rest is geschiedenis.
Nu doen we hetzelfde met Rusland, economisch helemaal kapot maken.
Wat gaat daar over 10 jaar nog voor ellende uit voortkomen?
En waarom gebeurt het eigenlijk? Omdat de NAVO niet hun bases verder van de Russische grens af wil zetten of hun langeafstandswapens wil terugtrekken van die bases. Dit is waarom Poetin deze hele oorlog is begonnen. Zijn ultimatum was daar niet onduidelijk over.
Maar waarom wilde de NAVO dat dan niet? Wilde er zelfs niet over praten?
Die bestaat al zeker sinds 08 2019quote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
!!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!! !!!!NSFW!!!!!
Russian invaders shooting civilians. Father was shot in front of his son's eyes. Ivankiv, Kyiv region.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde mensen !!!!NSFW!!!!!!
Russian invaders killed civilian family and dogsWat in de actual fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoerentyfus tering Russen
Maar waarom zou hij een soevereine staat, dat Ukraine toch al is sinds 1992 is, op kunnen en willen leggen dat ze niet bij de Navo mogen komen?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:52 schreef RetepV het volgende:
[..]
Omdat de hele tyfuszooi begon met een ultimatum van Poetin op 17 december, waarin hij zei dat de NAVO zijn bases moet verplaatsen, verder van de grens afzetten . En/of zijn langeafstandswapens moest terugtrekken. En dat Oekraïne nooit bij de NAVO zou mogen komen. En dat hij anders Oekraïne zou aanvallen.
Ik bedoel, misschien had je dat gemist?
https://www.theguardian.c(...)-europe-ukraine-nato
Ik kan ook stukken quoten, als je dat wil:
[..]
[..]
[..]
Er waren 8 punten, maar ik wilde niet een nog groter tl;dr verhaal maken.
Sorry, het ging om "The Russia document also calls for the two countries to pull back any short- or medium-range missile systems out of reach"quote:
Gelezen. Doen we verder niks mee.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, de RFU is boos op de FIFA en UEFA
en jij gelooft die praat ?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
En waarom gebeurt het eigenlijk? Omdat de NAVO niet hun bases verder van de Russische grens af wil zetten of hun langeafstandswapens wil terugtrekken van die bases. Dit is waarom Poetin deze hele oorlog is begonnen. Zijn ultimatum was daar niet onduidelijk over.
Dit inderdaad, snap echt niet dat er zo lang een discussie wordt aangegaan met Baudet, alleen maar om iets te horen wat hij toch nooit gaat zeggen.... het veroordelen van Putins actie..... zonde van de tijd. Laat hem zijn onzin vertellen, neem er eventueel afstand van en ga door met het debat, ipv hem nog meer tijd en ruimte geven voor zijn onzin....quote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Betere vraag is: waarom wordt die clown niet straal genegeerd?
Oké bedankt voor je bijdrage, en nu gaan de volwassenen weer over tot de orde van de dag.
Geweer op je achterhoofd en ook jij loopt de grens over.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Cherni het volgende:
De hoop die ik heb is dat het Russische leger massaal stopt. Er zullen toch heel wat Russen zijn die niet gemotiveerd zijn een oorlog te voeren waar je een band mee hebt.
Mij moeten ze ook niet vragen om Duitsland binnen te vallen vanwege de band de ik heb met dat land. Mijn motivatie zou nul zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |