Het experiment met Alireza in de spits en Walemark op rechts liep gisteren ook nog niet geweldig.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hopelijk wordt Dessers weer een beetje snel fit, Linssen is sinds de winterstop echt heel erg slecht aan het spelen.
Hendrix ook natuurlijk!quote:Op maandag 28 februari 2022 13:01 schreef aTypisch het volgende:
de club van guus til is uit europa gegooid door de UEFA
announce kleine poging om hem vast te leggen
Lijkt wel of die met de week slechter gaat spelen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:01 schreef aTypisch het volgende:
de club van guus til is uit europa gegooid door de UEFA
announce kleine poging om hem vast te leggen
wel een waardevolle kracht gebleken dit seizoenquote:Op maandag 28 februari 2022 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt wel of die met de week slechter gaat spelen.
Je lijkt klaas wel met al die losse zinnen johquote:Op maandag 28 februari 2022 15:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel een waardevolle kracht gebleken dit seizoen
helaas niet heel een jaar doorgetrokken, maar dat heeft eigenlijk niemand bij Feyenoord dit jaar
op Trauner en misschien Aursnes (die wat later begon met invloed hebben) na
zou het een prima transfer vinden als er iets goedkoop mogelijk is qua afkoopsom
zijn ook allebei kutusers.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je lijkt klaas wel met al die losse zinnen joh
Alleen een deel van de 1e helft, van minuut 15 tot 40 ofzoquote:Op maandag 28 februari 2022 16:04 schreef DonRaja het volgende:
ik heb alleen de 2 pingels gezien via een streampje. Maar was AZ echt zoveel klassen beter, zoals Wijndal beweerde?
Ik dacht al zoiets, maar beide pingels wel terecht?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen een deel van de 1e helft, van minuut 15 tot 40 ofzo
aanstellertquote:Op maandag 28 februari 2022 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
zijn ook allebei kutusers.
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk geldt dit dan niet voor spelers met een dom accent en van nature een terugtrekkende haarlijn
D'n Jorrit aan PSV verkopen. Gewoon.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk geldt dit dan niet voor spelers met een dom accent en van nature een terugtrekkende haarlijn
AZ heeft buiten die pingels maar 1 schot op doel gehad, minder schoten/kansen in totaal en een stuk minder balbezit. Feyenoord was niet geweldig, maar in mijn ogen wel de bovenliggende partij.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:04 schreef DonRaja het volgende:
ik heb alleen de 2 pingels gezien via een streampje. Maar was AZ echt zoveel klassen beter, zoals Wijndal beweerde?
Nog steeds meeste aantal punten in heel veel jaar muv het kampioenschapsjaarquote:Op maandag 28 februari 2022 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is qua spel een leuk seizoen en dan met name de Europese potjes. Qua punten is het allemaal niet denderend eigenlijk. 3e plek moet wel kunnen lukken.
De clubs staan niet in de rij voor zulke spelers, joh. Bij alles beter dan Feyenoord zitten ze op de bank.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is maar de vraag of Till en Hendrix wel voor feyenoord kiezen als ze overal heen kunnen natuurlijk.
Nee maar Feyenoord speelde wel een slechte pot. Ook tweede helft nauwelijks kansen.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:04 schreef DonRaja het volgende:
We gaven echt geen klote weg joh.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee maar Feyenoord speelde wel een slechte pot. Ook tweede helft nauwelijks kansen.
Vergeleken met vorig seizoen is er zo ontzettend veel progressie geboekt. Is niet gek dat de punten in de Eredivisie in sommige wedstrijden nog ontbreken, hoort erbij. Belangrijkste is dat je dan volgend seizoen weer en stap zet. Heb liever dit met gezond lange termijn beleid, dan nu 2e worden met korte termijn beleid en volgend jaar weer opnieuw moeten beginnen.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is qua spel een leuk seizoen en dan met name de Europese potjes. Qua punten is het allemaal niet denderend eigenlijk. 3e plek moet wel kunnen lukken.
quote:Buitenlandse profvoetballers die onder contract staan bij Russische clubs, moeten hun contract kosteloos kunnen beëindigen. Dat is het voorstel dat de internationale spelersvakbond FIFPro heeft gedaan bij de FIFA. "We verwachten binnen één of twee dagen uitsluitsel", zegt FIFPro-bestuurslid Louis Everard.
Everard wacht de reactie van de wereldvoetbalbond met optimisme af. "We zijn positief gestemd dat ons plan wordt aangenomen. Het sentiment bij de FIFA is de afgelopen week flink verschoven. Eerst was er een reactie van: waar hebben jullie het over? Wat is er mis wanneer er geen volkslied wordt gespeeld en die Russen in een ander shirt spelen?"
"Gegeven de omstandigheden in dat deel van de wereld en met oog op het idiote gedrag van deze agressor (Vladimir Poetin, red.) is de afweging wat mij betreft niet zo'n moeilijke", meent Everard. "De Russische clubs zullen daartegen inbrengen dat ze enorme bedragen voor die buitenlandse voetballers hebben betaald. Wellicht is dat een gegeven waar binnen de FIFA over nagedacht moet worden."
Everard denkt te weten welke zijde de FIFA zal kiezen. "Het lijkt me niet voor de hand liggen dat de financiële positie van een stel oligarchen die eigenaar zijn van een voetbalclub, wordt beschermd omdat ze een transfersom hebben betaald voor een speler. Bij redelijke afweging kun je niet tot een andere beslissing komen dan met ons voorstel akkoord te gaan."
Valt toch wel mee? Prima 4e middenvelder voor in je selectie, maar daar zal het salaris niet naar zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:32 schreef Haringkop het volgende:
Hendrix gratis overnemen voelt nog steeds als een straf.
In het tijdperk Koeman kon je na elk goed seizoen weer met een nieuw team beginnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vergeleken met vorig seizoen is er zo ontzettend veel progressie geboekt. Is niet gek dat de punten in de Eredivisie in sommige wedstrijden nog ontbreken, hoort erbij. Belangrijkste is dat je dan volgend seizoen weer en stap zet. Heb liever dit met gezond lange termijn beleid, dan nu 2e worden met korte termijn beleid en volgend jaar weer opnieuw moeten beginnen.
Dat is niet waar. 2012/13 en 2013/14 was grotendeels hetzelfde team.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
In het tijdperk Koeman kon je na elk goed seizoen weer met een nieuw team beginnen.
Dat laatste vooral en blijf het toch een heel beperkte voetballer vinden. Dat kwam zondag ook weer pijnlijk naar voren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Prima 4e middenvelder voor in je selectie, maar daar zal het salaris niet naar zijn.
Die kan er vrij weinig van inderdaad. Hoop dat hij nog maar weinig hoeft te spelen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat laatste vooral en blijf het toch een heel beperkte voetballer vinden. Dat kwam zondag ook weer pijnlijk naar voren.
is niks, daarom zie ik het nut net als voor Til niet om onder dat contract uit te komen, dat geld verdienen ze gewoon nooit hierquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kan er vrij weinig van inderdaad. Hoop dat hij nog maar weinig hoeft te spelen.
Het ook uitbetalen kan nog wel eens een dingetje wordenquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
is niks, daarom zie ik het nut net als voor Til niet om onder dat contract uit te komen, dat geld verdienen ze gewoon nooit hier
klopt maar dan kunnen ze sowieso weglopenquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ook uitbetalen kan nog wel eens een dingetje worden
Al bekend wanneer het open gaat voor legioenkaarthouders?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:59 schreef Caland het volgende:
De kaartverkoop voor Partizan thuis begint over een uurtje (om je eigen plaats terug te kopen)
Ter informatie
Volgende week woensdag, seizoenskaarthouders kunnen echter vanaf maandag al bijkopen. Kan wel een kaart vanaf maandag dus voor je proberen bij te halen. Stuur dan maar een DMquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al bekend wanneer het open gaat voor legioenkaarthouders?
Ohquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week woensdag, seizoenskaarthouders kunnen echter vanaf maandag al bijkopen. Kan wel een kaart vanaf maandag dus voor je proberen bij te halen. Stuur dan maar een DM
https://acties.feyenoord.(...)partizan&nodeId=6968
Dat is altijd zo bij Feyenoord, waarschijnlijk is de basiself volgend jaar ook weer op 5 of 6 plekken veranderd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
In het tijdperk Koeman kon je na elk goed seizoen weer met een nieuw team beginnen.
Gaat psv nog een poging doen bij Hendrix?quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Thanks..
Kan niet reageren in NWS (COR,EFS en F1)
Is wat mij betreft welkom als 12/13e man, mocht Guti vertrekkenquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat psv nog een poging doen bij Hendrix?
quote:De Poolse voetbalbond heeft de FIFA opgeroepen om een tijdelijke transferwindow te openen. Niet-Russische spelers zouden dan kunnen vertrekken uit de Russische competitie. FIFA neemt het voorstel serieus in overweging.
Dit meldt The Guardian. Mocht de FIFA naar de Poolse voetbalbond luisteren, dan zouden de van Spartak Moskou gehuurde Guus Til en Jorrit Hendrix beiden per direct de definitieve overstap naar Feyenoord kunnen maken.
De Russische voetbalbond zou er ook niet onwelwillend tegenover staan om buitenlandse spelers van de hand te doen omdat de Russische roebel ingestort is qua waarde. De hoge spelers-salarissen drukken daardoor enorm op de begrotingen van de clubs.
Was een veel betere optie dan Hendrix idd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer dat Vilhena al bij Espanyol zit, die was nu vast lekker goedkoop geweest.
ja maar wel met optie tot koop, dus die zal Espanyol wel gaan kopen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vilhena is toch verhuurd? Dat contractje kan je vast ook wel overnemen als je echt wil.
Valt ook niet zoveel over te zeggen denk ik. Ik neem die enquetes niet meer zo serieus in elk geval. Heb deze niet gezien maar een tijdje terug had FRFC1908 er ook 1, met allerlei suggestieve vragen met maar 1 doel, dus tja. Ik kan De Feijenoorder niet meer zo serieus nemen nu een groot deel van dat bestuur uit de FRFC1908 hoek komt volgens @Caland (meen ik mij te herinneren in elk geval).quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:11 schreef hhh38 het volgende:
Orrie
Overigens is iedereen die stadiondiscussie helemaal zat hier volgens mij, nog geen bericht gezien over die enquête
Ik hecht er ook niet veel waarde aan, maar het wordt wel weer opgepakt door de mediaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valt ook niet zoveel over te zeggen denk ik. Ik neem die enquetes niet meer zo serieus in elk geval. Heb deze niet gezien maar een tijdje terug had FRFC1908 er ook 1, met allerlei suggestieve vragen met maar 1 doel, dus tja. Ik kan De Feijenoorder niet meer zo serieus nemen nu een groot deel van dat bestuur uit de FRFC1908 hoek komt volgens @:Caland (meen ik mij te herinneren in elk geval).
Hier heb ik dus helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk half 2 maar nog geen berichtje gezien.
Feyenoord speelt komende zaterdag de competitiewedstrijd tegen FC Groningen. Arne Slot geeft vanmiddag een persconferentie in aanloop naar deze wedstrijd. De persconferentie wordt live uitgezonden op de Youtube pagina van Feyenoord en start om 13:45 uur.quote:
Waar is dit te vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:19 schreef MC-M het volgende:
[..]
Feyenoord speelt komende zaterdag de competitiewedstrijd tegen FC Groningen. Arne Slot geeft vanmiddag een persconferentie in aanloop naar deze wedstrijd. De persconferentie wordt live uitgezonden op de Youtube pagina van Feyenoord en start om 13:45 uur.
https://www.fr-fans.nl/ni(...)d-tegen-fc-groningenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar is dit te vinden
IK MOET DIT WETEN
Bedanktquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:19 schreef MC-M het volgende:
[..]
Feyenoord speelt komende zaterdag de competitiewedstrijd tegen FC Groningen. Arne Slot geeft vanmiddag een persconferentie in aanloop naar deze wedstrijd. De persconferentie wordt live uitgezonden op de Youtube pagina van Feyenoord en start om 13:45 uur.
Ik schaam mij diep.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt
Kijk @:scrummie hier kan jij nog iets van leren.
quote:Vanwege technische problemen krijgen we de stream (nog) niet in de lucht. Onze excuses voor het ongemak.
Ja in het verleden, toen kon je een appje sturen met toestemming en kopie ID ofzo en dat liet diegene dan zien bij de klantenservice op het voorplein om een kaart uit te draaien. Kan goed dat het nu totaal anders gaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:50 schreef fetX het volgende:
Hebben mensen weleens een machtiging gebruikt voor iemand anders z’n seizoenkaart? Als in; een maat van mij gaat niet mee (zit in het buitenland), maar hij heeft zijn seizoenkaart mee.
Ik zag afgelopen wedstrijd bij de ticketbalie iemand die een foto op zijn mobiel liet zien van de seizoenskaart van zijn maat, en ze draaiden gewoon een kaartje voor hem uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:50 schreef fetX het volgende:
Hebben mensen weleens een machtiging gebruikt voor iemand anders z’n seizoenkaart? Als in; een maat van mij gaat niet mee (zit in het buitenland), maar hij heeft zijn seizoenkaart mee.
Vorige keer toevallig nog zelf gedaan, kaart gehaald op naam van een maat. Hoefde alleen z'n naam, vak en geboortedatum te noemen, dat vonden ze wel prima.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:50 schreef fetX het volgende:
Dit heb ik ook eerder dit seizoen gedaan toen ik op vakantie was en m'n seizoenkaart thuis had laten liggen ja. Geen eens een foto gestuurd van m'n kaart of paspoort of iets, alleen m'n relatienummer dat op de seizoenkaart vermeld staat. En daarmee kon er gewoon een kaart uitgedraaid worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja in het verleden, toen kon je een appje sturen met toestemming en kopie ID ofzo en dat liet diegene dan zien bij de klantenservice op het voorplein om een kaart uit te draaien. Kan goed dat het nu totaal anders gaat.
Kleine aanvulling: aftrap is om 12:00 uur.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:12 schreef Scrummie het volgende:
Morgen trouwens de O18 wedstrijd Feyenoord - Ajax live op YouTube.
Uitstekende aanvulling ouwe reus.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kleine aanvulling: aftrap is om 12:00 uur.
Duurt lang. Ah, daar waren al beelden.quote:
Hokke ook zeker wel, echt een prima verdediger ook aan de bal.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slory, Milambo en Kleijn zijn een beetje de spelers van wie gehoopt wordt dat ze door gaan breken in het eerste, toch?
Zijn wel de bekende namen ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slory, Milambo en Kleijn zijn een beetje de spelers van wie gehoopt wordt dat ze door gaan breken in het eerste, toch?
Gewoon 3-2 gewonnen, niks aan de Hansquote:
Wat is dit danquote:
Wat een bizarre en belachelijke beslissing.quote:
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier.
Dessers voor Linssen, en spelen met òf Geert en Alireza òf Pedersen en Toornstra. Daar zit nu het probleem.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord heeft bijzonder veel moeite om kansen te creëeren de laatste weken. Veldspel is vandaag ook nog eens ruk.
Zou dat echt alle verschil van de wereld maken? Linssen speelt inderdaad kut maar verder lijken er meer uit vorm. Zelfs Sini creëert veel te weinig en schiet ballen van 30 meter afstand 20 meter naast.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dessers voor Linssen, en spelen met òf Geert en Alireza òf Pedersen en Toornstra. Daar zit nu het probleem.
Tja waar moet Sini hem anders kwijt? Het is niet best hoor maar niemand biedt zich aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou dat echt alle verschil van de wereld maken? Linssen speelt inderdaad kut maar verder lijken er meer uit vorm. Zelfs Sini creëert veel te weinig en schiet ballen van 30 meter afstand 20 meter naast.
Nog steeds niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Het spel lijkt helemaal nergens op de eerste 20 min.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat was een strafschop. Het is zo'n seizoen.
Volgens mij verwar je ongeluk met onkunde.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even wat ongeluk in de afronding
De vraag die je dan altijd weer stelt is of het aan Slot ligt of aan de spelers. Ik denk aan de spelers.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:43 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is toch wel een van de slechtste helften onder Slot. Wat een niveau.
Stel de vraag dan nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De vraag die je dan altijd weer stelt is of het aan Slot ligt of aan de spelers. Ik denk aan de spelers.
Alle acts verschijnen wel weer dit weekendquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:52 schreef Pistolero het volgende:
Die overdreven Slot-adoratie die er was tijdens de eerste seizoenshelft is trouwens ook wel definitief voorbij mag ik hopen toch? Arne is gewoon de zoveelste overschatte Nederlandse coach die door alles en iedereen veel te erg gehyped werd.
Leuk dat je er weer bent inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle acts verschijnen wel weer dit weekend
Jij denkt dat een andere coach het beter zou doen met deze aanval?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:52 schreef Pistolero het volgende:
Die overdreven Slot-adoratie die er was tijdens de eerste seizoenshelft is trouwens ook wel definitief voorbij mag ik hopen toch? Arne is gewoon de zoveelste overschatte Nederlandse coach die door alles en iedereen veel te erg gehyped werd.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:52 schreef Pistolero het volgende:
Je zou überhaupt al niet met deze aanval moeten starten, dat is al de eerste fout.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:54 schreef Slobeend het volgende:
mag ik hopen toch? Arne is gewoon de zoveelste overschatte Nederlandse coach die door alles en iedereen veel te erg gehyped werd.
Jij denkt dat een andere coach het beter zou doen met deze aanval?
Ik hoop altijd maar dat jouw Feyenoord-adoratie definitief voorbij is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:52 schreef Pistolero het volgende:
Kom maar met je opstelling dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je zou überhaupt al niet met deze aanval moeten starten, dat is al de eerste fout.
Laten we beginnen met Dessers voor Linssen en Walemark voor Jahanbaksh.quote:
Dessers is pas net weer fit en Walemark heeft (nog) een waardeloze conditie. Uiteindelijk zie ik die twee ook liever.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Dessers voor Linssen en Walemark voor Jahanbaksh.
Jahanbaksh is oprecht één van de aller slechtste voetballers die er op dit moment op de Nederlandse velden rondloopt. Elke coach die die gast opstelt is per definitie al af.
Je wordt oud gurley.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme, welke stagiair bediende de volumeknoppen tijdens de rust
Lekkere piep in mijn oren
Ik vind hem nog wel redelijk eigenlijk, aantal goede acties. Hij wordt alleen nogal in de steek gelaten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Sinas heeft het ook al een poosje niet meer.
Gelukkig staat Slot aan het roer en niet jij.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had Senesi laten staan eigenlijk.
Daar ben ik al langer blij mee eigenlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig staat Slot aan het roer en niet jij.
Niet genoegen nemen met een punt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:34 schreef Pistolero het volgende:
Waarom zou je in godesnaam Nelson() brengen voor Senesi en dan Aursnes centraal zetten, waar hij letterlijk nog nooit heeft gespeeld in zijn hele carrière.
Dat punt hebben we keihard nodig in de strijd tegen degradatiequote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet genoegen nemen met een punt.
Dat zou juist jij moeten toejuichen.
Moet je nagaanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:37 schreef Kerftminister het volgende:
Walemark veel gevaarlijker dan Jahanbakhsh
Omdat het geen penalty wasquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:45 schreef exile79 het volgende:
De VAR keek er toch naar? Hoe kan dat dan geen penal zijn?
Oh sorry, ik wist niet dat je met je hand de bal over de achterlijn mag tikken.quote:
Het was weer zo'n halfje die voor Feyenoord net niet de goede kant op viel. Zoals vaker dit jaar.quote:
Hij kreeg de bal op zijn hand, tjongequote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je met je hand de bal over de achterlijn mag tikken.
mooi zoquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen de quotemelding zag wist ik dat het '' of 'Bitcoin kopen' zou zijn.
gewoon kansen afmakenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het zat weer niet mee, maar de eerste helft was ook wel echt te zwak.
Als jij gewoon je bek houdt blijft de sfeer hartstikke goed. Zoals een FA voor ogen zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:56 schreef GGMM het volgende:
Als je gewoon die 4 penalty's krijgt eindigt het 5-1
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als jij gewoon je bek houdt blijft de sfeer hartstikke goed. Zoals een FA voor ogen zou moeten hebben.
Nee wat een treurnis. Maar je moet eerlijk zijn dat je met Linssen en Jahanbakhsh er niks tegenover zetquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wel echt gare club dat Groningen joh. Is toch geen voetbal meer.
Dat snapt 'ie niet joh.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als jij gewoon je bek houdt blijft de sfeer hartstikke goed. Zoals een FA voor ogen zou moeten hebben.
Voelt een beetje als toen met Fredsj.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:58 schreef Haringkop het volgende:
Zoveelste wedstrijd waar je meer dan 60% balbezit hebt, maar gewoon te weinig creëert. We gaan vierde worden, de frisheid van de eerste seizoenshelft is er wel uit. Zie je ook terug in de corners en vrije trappen, je ziet daar helemaal geen variatie meer.
Verder best frustrerend dat je vorige week twee keer zwaar benadeeld wordt maar zelf echt nog geen cadeautje hebt gekregen dit seizoen.
Ik kan er ergens best mee leven dat hier geen pingels voor worden gegeven, maar het is wel frappant dat wij andersom die twijfel gevallen wel iedere keer tegen krijgen. Veel geluk met de arbitrage hebben we dit seizoen niet.quote:
Jawel hoor. Alleen lijk je soms zo'n Turkse straatschoffie dat aan het bloedzuigen is op zoek naar ruzie.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen. Het waren gewoon geen (100%) penalty's
Maar dat mag niet gezegd worden.
Geen gunfactor. Of het 'de Kuip effect' werkt niet intimiderend genoeg meer.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik kan er ergens best mee leven dat hier geen pingels voor worden gegeven, maar het is wel frappant dat wij andersom die twijfel gevallen wel iedere keer tegen krijgen. Veel geluk met de arbitrage hebben we dit seizoen niet.
Nee, ik ben geen Turk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen lijk je soms zo'n Turkse straatschoffie dat aan het bloedzuigen is op zoek naar ruzie.
Of ben je Turks? Dwn heb ik niks gezegd en heb ik respect voor je moeilijke jeugd.
xG was vandaag 2,48. Dat moet gewoon genoeg zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:58 schreef Haringkop het volgende:
Zoveelste wedstrijd waar je meer dan 60% balbezit hebt, maar gewoon te weinig creëert. We gaan vierde worden, de frisheid van de eerste seizoenshelft is er wel uit. Zie je ook terug in de corners en vrije trappen, je ziet daar helemaal geen variatie meer.
Verder best frustrerend dat je vorige week twee keer zwaar benadeeld wordt maar zelf echt nog geen cadeautje hebt gekregen dit seizoen.
wow dit is toevalligquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
xG was vandaag 2,48. Dat moet gewoon genoeg zijn.
Ik heb vooral het idee dat scheidsrechters willen bewijzen dat ze niet onder de indruk zijn..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen gunfactor. Of het 'de Kuip effect' werkt niet intimiderend genoeg meer.
Slaap lekker maatquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan durf ik met een gerust hart af te sluiten met de volgende woorden.
Je moeder.
Wanneer loopt het contract van Linssen eigenlijk af? Clubs als Groningen en Vitesse hebben gewoon een betere spits rondlopen. Best treurig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:03 schreef Haringkop het volgende:
Die kopballen van Dessers en Sinisterra hadden ook wel mogen hangen. Maar goed die jongens creëren al veel mee dan Linssen en Jahanbakhsh, die zijn echt compleet waardeloos.
Zou wel moeten, Dessers en Sinisterra hadden moeten scoren. En Til voor rust natuurlijk ook. Maar volgens presteren we heel het seizoen al redelijk onder de xG. Dat heeft dan toch met de factor kwaliteit te maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
xG was vandaag 2,48. Dat moet gewoon genoeg zijn.
Nee volgens mij wordt er nog wel redelijk netjes volgens de xG gepresteerd maar dat komt vooral doordat Feyenoord nog vrij veel scoort uit afstandsschoten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:06 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zou wel moeten, Dessers en Sinisterra hadden moeten scoren. En Til voor rust natuurlijk ook. Maar volgens presteren we heel het seizoen al redelijk onder de xG. Dat heeft dan toch met de factor kwaliteit te maken.
Het zit vooral gewoon heel erg tegen. Al zeker 5 wedstrijden waar je gelijkspeelt maar op basis van de kansen met minimaal 2 goals verschil moet winnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:09 schreef fetX het volgende:
En zo moet je toch nog weer echt naar beneden gaan kijken terwijl AZ een vreselijk matig team heeft.
Wat doen wij ons tekort dit seizoen zeg. Man man man.
Oh, ik dacht dat wij op basis xG meer punten moesten hebben dan PSV of was dit omdat PSV zo aan het overpreformen is?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee volgens mij wordt er nog wel redelijk netjes volgens de xG gepresteerd maar dat komt vooral doordat Feyenoord nog vrij veel scoort uit afstandsschoten.
Makkelijke kansen zoals vandaag Til, Dessers en Sinisterra worden bijzonder veel gemist.
Bij Feyenoord loopt er helaas ook veel te veel middelmaat rond. Arnesen brengt helaas ook veel rotzooi binnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:09 schreef fetX het volgende:
En zo moet je toch nog weer echt naar beneden gaan kijken terwijl AZ een vreselijk matig team heeft.
Nou ja het is voornamelijk gewoon kwaliteit hoor. Als Sinisterra zijn dag niet heeft en Jahanbakhsh geen opleving speel je met 8 man (want Linssen doet sowieso niet mee). Maar we kunnen dit seizoen niet zeggen dat het meezit nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zit vooral gewoon heel erg tegen. Al zeker 5 wedstrijden waar je gelijkspeelt maar op basis van de kansen met minimaal 2 goals verschil moet winnen.
Til ook niet hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja het is voornamelijk gewoon kwaliteit hoor. Als Sinisterra zijn dag niet heeft en Jahanbakhsh geen opleving speel je met 8 man (want Linssen doet sowieso niet mee). Maar we kunnen dit seizoen niet zeggen dat het meezit nee.
Ja Til en Linssen zijn echt matig en Jan Kabas laat het ook niet echt zien, maar verder vind ik onze selectie absoluut geen middelmaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bij Feyenoord loopt er helaas ook veel te veel middelmaat rond. Arnesen brengt helaas ook veel rotzooi binnen.
Eens, je had gemakkelijk 10 punten meer kunnen hebben. Maar onze voorhoede komt gewoon kwaliteit tekort en mist na de winterstop ook het nodige geluk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:09 schreef fetX het volgende:
Geen een speler van Feyenoord zou op interesse van psv of Ajax kunnen rekenen momenteel. Pure middelmaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, je had gemakkelijk 10 punten meer kunnen hebben. Maar onze voorhoede komt gewoon kwaliteit tekort en mist na de winterstop ook het nodige geluk.
En dan heb je nog Jahanbakhsh die speelde volgens mij vlak voor z’n wissel zes ballen achter elkaar naar de verkeerde kleur. Dat gaat echt niks meer worden. Het leek een leuke transfer, maar de man heeft z’n wondersloffen in Engeland laten liggen. Doet gewoon alles fout.
Nee. Feyenoord redelijk volgens verwachting:quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat wij op basis xG meer punten moesten hebben dan PSV of was dit omdat PSV zo aan het overpreformen is?
Ja leuk, maar van welk geld? Feyenoord is hartstikke blut, zo'n Walemark kon ook alleen maar worden aangetrokken omdat er wat rijke vriendjes geld toeschoven. En er loopt nou ook weer niet echt veel waarde rond op het veld die je voor een leuk bedrag kan verkopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:14 schreef Scrummie het volgende:
Positief puntje in de persco van vrijdag was dan dat ze wel echt op zoek zijn naar een ander type voorin. Tenminste, dat maakte ik op uit de woorden van Slot.
Donder op naar Rusland.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja leuk, maar van welk geld? Feyenoord is hartstikke blut, zo'n Walemark kon ook alleen maar worden aangetrokken omdat er wat rijke vriendjes geld toeschoven. En er loopt nou ook weer niet echt veel waarde rond op het veld.
Zo'n kans van Dessers op de paal, daar zit vooral heel veel pech bij. Dat was niet slecht gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja het is voornamelijk gewoon kwaliteit hoor. Als Sinisterra zijn dag niet heeft en Jahanbakhsh geen opleving speel je met 8 man (want Linssen doet sowieso niet mee). Maar we kunnen dit seizoen niet zeggen dat het meezit nee.
Lijkt structureel dus, zit het dan gewoon tegen, of is het gebrek aan kwaliteit?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zit vooral gewoon heel erg tegen. Al zeker 5 wedstrijden waar je gelijkspeelt maar op basis van de kansen met minimaal 2 goals verschil moet winnen.
Lol. De selectie van PSV is echt alleen voorin beter. Verder is het gelijkwaardig of zelfs minder, maar doordat ze meer individuele klasse hebben in de aanval is dat ook direct de reden dat ze boven ons staan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Geen een speler van Feyenoord zou op interesse van psv of Ajax kunnen rekenen momenteel. Pure middelmaat.
Ja goede vraag. Ik denk dat het een combi van beiden is. Inmiddels is dat onoverwinnelijke bij Slot er ook wel een beetje vanaf en dan wordt zo'n slotfase voor iedereen ook erg frustrerend. Je ziet dat ook bij de spelers, gehaast ballen inleveren.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lijkt structureel dus, zit het dan gewoon tegen, of is het gebrek aan kwaliteit?
Eigenlijk blijkt hieruit dat xg's niks zeggen (zie ook PEC Zwolle)quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord redelijk volgens verwachting:
https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/
PSV is inderdaad aan het overpresteren.
Dat gaan we zien als we op wedstrijd 34 zitten. De xG was juist een indicator dat Zwolle de eerste seizoenshelft aan het onderpresteren was, op basis van hun statistieken mocht je betere resultaten verwachten. En dat gebeurt dus ook na de winterstop.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk blijkt hieruit dat xg's niks zeggen (zie ook PEC Zwolle)
Ik vond hem eerlijk gezegd niet eens zo geweldig invallen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Walemark wel echt verfrissend en goed trouwens.
2 of 3 prachtige voorzetten, een paar prachtige acties. Ruim voldoende.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond hem eerlijk gezegd niet eens zo geweldig invallen.
Mja vond hem ook veel slordig balverlies lijden, maar misschien zit ik ernaast.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
2 of 3 prachtige voorzetten, een paar prachtige acties. Ruim voldoende.
Dat is ook wel zo hoor, aantal rotmomentjes. Maar daar had zijn voorganger op rechts ook aardig wat last van (en dan bedoel ik niet Jahanbakhsh) maar dat was ook een geweldige speler.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja vond hem ook veel slordig balverlies lijden, maar misschien zit ik ernaast.
Ik mag toch hopen dat het voorlopig even klaar is met Linssen. Wat een walgelijk slechte speler is dat zeg.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Slot aankomende week weer kiest voor Linssen en Jahanbaksh snap ik er definitief niks meer van.
Die 2 zijn echt pure drama, en dat staat dan ook nog eens naast elkaar.
Dan zet die Toornstra of Pedersen er maar neer.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het voorlopig even klaar is met Linssen. Wat een walgelijk slechte speler is dat zeg.
Walemark is donderdag geschorst.
Volgens mij had Groningen al een jaar of zes niet in de Kuip gescoord. Maar het is wel altijd vervelend spelen tegen die ellende. In de tweede helft alleen maar ingravenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:10 schreef fetX het volgende:
Overigens zijn die thuiswedstrijden van ons tegen Groningen echt altijd vreselijk moeizaam.
Één van hen is meer dan genoeg inderdaad.quote:
Mja. Met een derde plek en nog een ronde verder in de ECL mag je denk ik best tevreden zijn ook al zit er achteraf gezien het spel en de verkwanselde kansen meer in. Denk dat we echt zomaar 5-10 punten meer hadden kunnen hebben.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat dit seizoen toch een beetje teleurstellend lijkt af te sluiten (al moeten we nog 9 wedstrijden).
Maar het wordt nog hangen en wurgen om die 3e plaats vast te houden.
Tegelijkertijd heeft PSV het achterin natuurlijk niet staan. Niet dat dat bij ons de laatste wedstrijden zo goed staat, maar dat stond wel redelijk stabiel. Helaas helpt dat ons vooral Europees en niet in de competitiequote:Op zondag 6 maart 2022 00:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja. Met een derde plek en nog een ronde verder in de ECL mag je denk ik best tevreden zijn ook al zit er achteraf gezien het spel en de verkwanselde kansen meer in. Denk dat we echt zomaar 5-10 punten meer hadden kunnen hebben.
De matige voorhoede breekt je zo ontzettend op, want verder staat er best een heel goed team. Zo zie je dat PSV het voorin een stuk beter voor elkaar heeft en dat is de reden dat zij net wat meer punten hebben. Want qua spel lijkt het daar nergens op. Bij ons moet alles toch van Sinisterra komen en als hij zijn dag niet heeft is ongeveer elke wedstrijd een hele opgave om te scoren.
Gaat nog een hels karwei worden om AZ onder je te houden, want uit in de ArenA kan je natuurlijk al een verliespartij opschrijven. Al geloof ik er niet in dat AZ nog alles gaat winnen. Sterker nog; ik zie ze morgen zo tegen een zeperd aanlopen.
Dat zouden 13 punten in de laatste 9 wedstrijden zijn, dat vind ik wel erg weinig.quote:Op zondag 6 maart 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch even advocaat van de duivel spelen. Stel je eindigt 4e met een punt of 65.
Wat zou dan het verschil zijn met een situatie waar Dick nog aan het roer had gestaan? Misschien een punt of 5 en een doelpunt of 10 minder? (En waarschijnlijk nog steeds een 4e plek.)
Zo zie je wel dat de marge die een trainer daadwerkelijk aan een elftal kan toevoegen toch wel vrij beperkt is.
heb jij met je anus gekeken dit seizoen?quote:Op zondag 6 maart 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch even advocaat van de duivel spelen. Stel je eindigt 4e met een punt of 65.
Wat zou dan het verschil zijn met een situatie waar Dick nog aan het roer had gestaan? Misschien een punt of 5 en een doelpunt of 10 minder? (En waarschijnlijk nog steeds een 4e plek.)
Zo zie je wel dat de marge die een trainer daadwerkelijk aan een elftal kan toevoegen toch wel vrij beperkt is.
Doe eens rustig.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb jij met je anus gekeken dit seizoen?
ook leuk dat je alvast conclusies trekt op behaalde punten die je uit je duim zuigt
Je hebt gelijk, 13 punten uit de laatste 9 wedstrijden is een zeer pessimistische inschatting. Met Ajax en PSV erbij is 8 of maximaal 10 punten verlies een stuk waarschijnlijker. Met 70 punten heb je inderdaad gewoon een prima seizoen gehad.quote:Op zondag 6 maart 2022 08:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zouden 13 punten in de laatste 9 wedstrijden zijn, dat vind ik wel erg weinig.
Maar goed ook al zou dat zo zijn, ik heb in elk geval meer veel leukere wedstrijden gezien waar een behoorlijk idee achter zit. Alle reden om aan te nemen dat het met wat versterkingen op specifieke plekken, vooral voorin, nog een stuk beter zou gaan volgend seizoen.
dankjequote:Op zondag 6 maart 2022 09:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, 13 punten uit de laatste 9 wedstrijden is een zeer pessimistische inschatting. Met Ajax en PSV erbij is 8 of maximaal 10 punten verlies een stuk waarschijnlijker. Met 70 punten heb je inderdaad gewoon een prima seizoen gehad.
Gevoelsmatig lijkt het alsof Feyenoord veel meer punten verloren heeft. Terwijl het afgezien van het kampioensjaar nog steeds het beste seizoen sinds 2012 zou zijn. Met 70 punten moet een plek 3 toch nog steeds mogelijk zijn zou je zeggen, gebeurt zelden dat een nummer 3 zoveel punten heeft.
daarom niet die tweet hier delenquote:Op zondag 6 maart 2022 10:24 schreef fetX het volgende:
Beetje triest dat hij meteen iemands identiteit op straat gooit, maar goed.
En zelf ook twitteren vanaf een anoniem accountquote:Op zondag 6 maart 2022 10:24 schreef fetX het volgende:
Beetje triest dat hij meteen iemands identiteit op straat gooit, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |