Til ook niet hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja het is voornamelijk gewoon kwaliteit hoor. Als Sinisterra zijn dag niet heeft en Jahanbakhsh geen opleving speel je met 8 man (want Linssen doet sowieso niet mee). Maar we kunnen dit seizoen niet zeggen dat het meezit nee.
Ja Til en Linssen zijn echt matig en Jan Kabas laat het ook niet echt zien, maar verder vind ik onze selectie absoluut geen middelmaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bij Feyenoord loopt er helaas ook veel te veel middelmaat rond. Arnesen brengt helaas ook veel rotzooi binnen.
Eens, je had gemakkelijk 10 punten meer kunnen hebben. Maar onze voorhoede komt gewoon kwaliteit tekort en mist na de winterstop ook het nodige geluk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:09 schreef fetX het volgende:
En zo moet je toch nog weer echt naar beneden gaan kijken terwijl AZ een vreselijk matig team heeft.
Wat doen wij ons tekort dit seizoen zeg. Man man man.
Geen een speler van Feyenoord zou op interesse van psv of Ajax kunnen rekenen momenteel. Pure middelmaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, je had gemakkelijk 10 punten meer kunnen hebben. Maar onze voorhoede komt gewoon kwaliteit tekort en mist na de winterstop ook het nodige geluk.
En dan heb je nog Jahanbakhsh die speelde volgens mij vlak voor z’n wissel zes ballen achter elkaar naar de verkeerde kleur. Dat gaat echt niks meer worden. Het leek een leuke transfer, maar de man heeft z’n wondersloffen in Engeland laten liggen. Doet gewoon alles fout.
Nee. Feyenoord redelijk volgens verwachting:quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat wij op basis xG meer punten moesten hebben dan PSV of was dit omdat PSV zo aan het overpreformen is?
Ja leuk, maar van welk geld? Feyenoord is hartstikke blut, zo'n Walemark kon ook alleen maar worden aangetrokken omdat er wat rijke vriendjes geld toeschoven. En er loopt nou ook weer niet echt veel waarde rond op het veld die je voor een leuk bedrag kan verkopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:14 schreef Scrummie het volgende:
Positief puntje in de persco van vrijdag was dan dat ze wel echt op zoek zijn naar een ander type voorin. Tenminste, dat maakte ik op uit de woorden van Slot.
Donder op naar Rusland.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja leuk, maar van welk geld? Feyenoord is hartstikke blut, zo'n Walemark kon ook alleen maar worden aangetrokken omdat er wat rijke vriendjes geld toeschoven. En er loopt nou ook weer niet echt veel waarde rond op het veld.
Zo'n kans van Dessers op de paal, daar zit vooral heel veel pech bij. Dat was niet slecht gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja het is voornamelijk gewoon kwaliteit hoor. Als Sinisterra zijn dag niet heeft en Jahanbakhsh geen opleving speel je met 8 man (want Linssen doet sowieso niet mee). Maar we kunnen dit seizoen niet zeggen dat het meezit nee.
Lijkt structureel dus, zit het dan gewoon tegen, of is het gebrek aan kwaliteit?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zit vooral gewoon heel erg tegen. Al zeker 5 wedstrijden waar je gelijkspeelt maar op basis van de kansen met minimaal 2 goals verschil moet winnen.
Lol. De selectie van PSV is echt alleen voorin beter. Verder is het gelijkwaardig of zelfs minder, maar doordat ze meer individuele klasse hebben in de aanval is dat ook direct de reden dat ze boven ons staan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Geen een speler van Feyenoord zou op interesse van psv of Ajax kunnen rekenen momenteel. Pure middelmaat.
Ja goede vraag. Ik denk dat het een combi van beiden is. Inmiddels is dat onoverwinnelijke bij Slot er ook wel een beetje vanaf en dan wordt zo'n slotfase voor iedereen ook erg frustrerend. Je ziet dat ook bij de spelers, gehaast ballen inleveren.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lijkt structureel dus, zit het dan gewoon tegen, of is het gebrek aan kwaliteit?
Eigenlijk blijkt hieruit dat xg's niks zeggen (zie ook PEC Zwolle)quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord redelijk volgens verwachting:
https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/
PSV is inderdaad aan het overpresteren.
Dat gaan we zien als we op wedstrijd 34 zitten. De xG was juist een indicator dat Zwolle de eerste seizoenshelft aan het onderpresteren was, op basis van hun statistieken mocht je betere resultaten verwachten. En dat gebeurt dus ook na de winterstop.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk blijkt hieruit dat xg's niks zeggen (zie ook PEC Zwolle)
Ik vond hem eerlijk gezegd niet eens zo geweldig invallen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Walemark wel echt verfrissend en goed trouwens.
2 of 3 prachtige voorzetten, een paar prachtige acties. Ruim voldoende.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond hem eerlijk gezegd niet eens zo geweldig invallen.
Mja vond hem ook veel slordig balverlies lijden, maar misschien zit ik ernaast.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
2 of 3 prachtige voorzetten, een paar prachtige acties. Ruim voldoende.
Dat is ook wel zo hoor, aantal rotmomentjes. Maar daar had zijn voorganger op rechts ook aardig wat last van (en dan bedoel ik niet Jahanbakhsh) maar dat was ook een geweldige speler.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja vond hem ook veel slordig balverlies lijden, maar misschien zit ik ernaast.
Ik mag toch hopen dat het voorlopig even klaar is met Linssen. Wat een walgelijk slechte speler is dat zeg.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Slot aankomende week weer kiest voor Linssen en Jahanbaksh snap ik er definitief niks meer van.
Die 2 zijn echt pure drama, en dat staat dan ook nog eens naast elkaar.
Dan zet die Toornstra of Pedersen er maar neer.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het voorlopig even klaar is met Linssen. Wat een walgelijk slechte speler is dat zeg.
Walemark is donderdag geschorst.
Volgens mij had Groningen al een jaar of zes niet in de Kuip gescoord. Maar het is wel altijd vervelend spelen tegen die ellende. In de tweede helft alleen maar ingravenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:10 schreef fetX het volgende:
Overigens zijn die thuiswedstrijden van ons tegen Groningen echt altijd vreselijk moeizaam.
Één van hen is meer dan genoeg inderdaad.quote:
Mja. Met een derde plek en nog een ronde verder in de ECL mag je denk ik best tevreden zijn ook al zit er achteraf gezien het spel en de verkwanselde kansen meer in. Denk dat we echt zomaar 5-10 punten meer hadden kunnen hebben.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat dit seizoen toch een beetje teleurstellend lijkt af te sluiten (al moeten we nog 9 wedstrijden).
Maar het wordt nog hangen en wurgen om die 3e plaats vast te houden.
Tegelijkertijd heeft PSV het achterin natuurlijk niet staan. Niet dat dat bij ons de laatste wedstrijden zo goed staat, maar dat stond wel redelijk stabiel. Helaas helpt dat ons vooral Europees en niet in de competitiequote:Op zondag 6 maart 2022 00:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja. Met een derde plek en nog een ronde verder in de ECL mag je denk ik best tevreden zijn ook al zit er achteraf gezien het spel en de verkwanselde kansen meer in. Denk dat we echt zomaar 5-10 punten meer hadden kunnen hebben.
De matige voorhoede breekt je zo ontzettend op, want verder staat er best een heel goed team. Zo zie je dat PSV het voorin een stuk beter voor elkaar heeft en dat is de reden dat zij net wat meer punten hebben. Want qua spel lijkt het daar nergens op. Bij ons moet alles toch van Sinisterra komen en als hij zijn dag niet heeft is ongeveer elke wedstrijd een hele opgave om te scoren.
Gaat nog een hels karwei worden om AZ onder je te houden, want uit in de ArenA kan je natuurlijk al een verliespartij opschrijven. Al geloof ik er niet in dat AZ nog alles gaat winnen. Sterker nog; ik zie ze morgen zo tegen een zeperd aanlopen.
Dat zouden 13 punten in de laatste 9 wedstrijden zijn, dat vind ik wel erg weinig.quote:Op zondag 6 maart 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch even advocaat van de duivel spelen. Stel je eindigt 4e met een punt of 65.
Wat zou dan het verschil zijn met een situatie waar Dick nog aan het roer had gestaan? Misschien een punt of 5 en een doelpunt of 10 minder? (En waarschijnlijk nog steeds een 4e plek.)
Zo zie je wel dat de marge die een trainer daadwerkelijk aan een elftal kan toevoegen toch wel vrij beperkt is.
heb jij met je anus gekeken dit seizoen?quote:Op zondag 6 maart 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch even advocaat van de duivel spelen. Stel je eindigt 4e met een punt of 65.
Wat zou dan het verschil zijn met een situatie waar Dick nog aan het roer had gestaan? Misschien een punt of 5 en een doelpunt of 10 minder? (En waarschijnlijk nog steeds een 4e plek.)
Zo zie je wel dat de marge die een trainer daadwerkelijk aan een elftal kan toevoegen toch wel vrij beperkt is.
Doe eens rustig.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb jij met je anus gekeken dit seizoen?
ook leuk dat je alvast conclusies trekt op behaalde punten die je uit je duim zuigt
Je hebt gelijk, 13 punten uit de laatste 9 wedstrijden is een zeer pessimistische inschatting. Met Ajax en PSV erbij is 8 of maximaal 10 punten verlies een stuk waarschijnlijker. Met 70 punten heb je inderdaad gewoon een prima seizoen gehad.quote:Op zondag 6 maart 2022 08:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zouden 13 punten in de laatste 9 wedstrijden zijn, dat vind ik wel erg weinig.
Maar goed ook al zou dat zo zijn, ik heb in elk geval meer veel leukere wedstrijden gezien waar een behoorlijk idee achter zit. Alle reden om aan te nemen dat het met wat versterkingen op specifieke plekken, vooral voorin, nog een stuk beter zou gaan volgend seizoen.
dankjequote:Op zondag 6 maart 2022 09:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, 13 punten uit de laatste 9 wedstrijden is een zeer pessimistische inschatting. Met Ajax en PSV erbij is 8 of maximaal 10 punten verlies een stuk waarschijnlijker. Met 70 punten heb je inderdaad gewoon een prima seizoen gehad.
Gevoelsmatig lijkt het alsof Feyenoord veel meer punten verloren heeft. Terwijl het afgezien van het kampioensjaar nog steeds het beste seizoen sinds 2012 zou zijn. Met 70 punten moet een plek 3 toch nog steeds mogelijk zijn zou je zeggen, gebeurt zelden dat een nummer 3 zoveel punten heeft.
daarom niet die tweet hier delenquote:Op zondag 6 maart 2022 10:24 schreef fetX het volgende:
Beetje triest dat hij meteen iemands identiteit op straat gooit, maar goed.
En zelf ook twitteren vanaf een anoniem accountquote:Op zondag 6 maart 2022 10:24 schreef fetX het volgende:
Beetje triest dat hij meteen iemands identiteit op straat gooit, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |