Nee, ik ben geen Turk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen lijk je soms zo'n Turkse straatschoffie dat aan het bloedzuigen is op zoek naar ruzie.
Of ben je Turks? Dwn heb ik niks gezegd en heb ik respect voor je moeilijke jeugd.
xG was vandaag 2,48. Dat moet gewoon genoeg zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:58 schreef Haringkop het volgende:
Zoveelste wedstrijd waar je meer dan 60% balbezit hebt, maar gewoon te weinig creëert. We gaan vierde worden, de frisheid van de eerste seizoenshelft is er wel uit. Zie je ook terug in de corners en vrije trappen, je ziet daar helemaal geen variatie meer.
Verder best frustrerend dat je vorige week twee keer zwaar benadeeld wordt maar zelf echt nog geen cadeautje hebt gekregen dit seizoen.
wow dit is toevalligquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
xG was vandaag 2,48. Dat moet gewoon genoeg zijn.
Ik heb vooral het idee dat scheidsrechters willen bewijzen dat ze niet onder de indruk zijn..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen gunfactor. Of het 'de Kuip effect' werkt niet intimiderend genoeg meer.
Slaap lekker maatquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan durf ik met een gerust hart af te sluiten met de volgende woorden.
Je moeder.
Wanneer loopt het contract van Linssen eigenlijk af? Clubs als Groningen en Vitesse hebben gewoon een betere spits rondlopen. Best treurig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:03 schreef Haringkop het volgende:
Die kopballen van Dessers en Sinisterra hadden ook wel mogen hangen. Maar goed die jongens creëren al veel mee dan Linssen en Jahanbakhsh, die zijn echt compleet waardeloos.
Zou wel moeten, Dessers en Sinisterra hadden moeten scoren. En Til voor rust natuurlijk ook. Maar volgens presteren we heel het seizoen al redelijk onder de xG. Dat heeft dan toch met de factor kwaliteit te maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
xG was vandaag 2,48. Dat moet gewoon genoeg zijn.
Nee volgens mij wordt er nog wel redelijk netjes volgens de xG gepresteerd maar dat komt vooral doordat Feyenoord nog vrij veel scoort uit afstandsschoten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:06 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zou wel moeten, Dessers en Sinisterra hadden moeten scoren. En Til voor rust natuurlijk ook. Maar volgens presteren we heel het seizoen al redelijk onder de xG. Dat heeft dan toch met de factor kwaliteit te maken.
Het zit vooral gewoon heel erg tegen. Al zeker 5 wedstrijden waar je gelijkspeelt maar op basis van de kansen met minimaal 2 goals verschil moet winnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:09 schreef fetX het volgende:
En zo moet je toch nog weer echt naar beneden gaan kijken terwijl AZ een vreselijk matig team heeft.
Wat doen wij ons tekort dit seizoen zeg. Man man man.
Oh, ik dacht dat wij op basis xG meer punten moesten hebben dan PSV of was dit omdat PSV zo aan het overpreformen is?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee volgens mij wordt er nog wel redelijk netjes volgens de xG gepresteerd maar dat komt vooral doordat Feyenoord nog vrij veel scoort uit afstandsschoten.
Makkelijke kansen zoals vandaag Til, Dessers en Sinisterra worden bijzonder veel gemist.
Bij Feyenoord loopt er helaas ook veel te veel middelmaat rond. Arnesen brengt helaas ook veel rotzooi binnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:09 schreef fetX het volgende:
En zo moet je toch nog weer echt naar beneden gaan kijken terwijl AZ een vreselijk matig team heeft.
Wat doen wij ons tekort dit seizoen zeg. Man man man.
Nou ja het is voornamelijk gewoon kwaliteit hoor. Als Sinisterra zijn dag niet heeft en Jahanbakhsh geen opleving speel je met 8 man (want Linssen doet sowieso niet mee). Maar we kunnen dit seizoen niet zeggen dat het meezit nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zit vooral gewoon heel erg tegen. Al zeker 5 wedstrijden waar je gelijkspeelt maar op basis van de kansen met minimaal 2 goals verschil moet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |