Was een veel betere optie dan Hendrix idd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer dat Vilhena al bij Espanyol zit, die was nu vast lekker goedkoop geweest.
ja maar wel met optie tot koop, dus die zal Espanyol wel gaan kopen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vilhena is toch verhuurd? Dat contractje kan je vast ook wel overnemen als je echt wil.
Valt ook niet zoveel over te zeggen denk ik. Ik neem die enquetes niet meer zo serieus in elk geval. Heb deze niet gezien maar een tijdje terug had FRFC1908 er ook 1, met allerlei suggestieve vragen met maar 1 doel, dus tja. Ik kan De Feijenoorder niet meer zo serieus nemen nu een groot deel van dat bestuur uit de FRFC1908 hoek komt volgens @Caland (meen ik mij te herinneren in elk geval).quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:11 schreef hhh38 het volgende:
Orrie
Overigens is iedereen die stadiondiscussie helemaal zat hier volgens mij, nog geen bericht gezien over die enquête
Ik hecht er ook niet veel waarde aan, maar het wordt wel weer opgepakt door de mediaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valt ook niet zoveel over te zeggen denk ik. Ik neem die enquetes niet meer zo serieus in elk geval. Heb deze niet gezien maar een tijdje terug had FRFC1908 er ook 1, met allerlei suggestieve vragen met maar 1 doel, dus tja. Ik kan De Feijenoorder niet meer zo serieus nemen nu een groot deel van dat bestuur uit de FRFC1908 hoek komt volgens @:Caland (meen ik mij te herinneren in elk geval).
Hier heb ik dus helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk half 2 maar nog geen berichtje gezien.
Feyenoord speelt komende zaterdag de competitiewedstrijd tegen FC Groningen. Arne Slot geeft vanmiddag een persconferentie in aanloop naar deze wedstrijd. De persconferentie wordt live uitgezonden op de Youtube pagina van Feyenoord en start om 13:45 uur.quote:
Waar is dit te vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:19 schreef MC-M het volgende:
[..]
Feyenoord speelt komende zaterdag de competitiewedstrijd tegen FC Groningen. Arne Slot geeft vanmiddag een persconferentie in aanloop naar deze wedstrijd. De persconferentie wordt live uitgezonden op de Youtube pagina van Feyenoord en start om 13:45 uur.
https://www.fr-fans.nl/ni(...)d-tegen-fc-groningenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar is dit te vinden
IK MOET DIT WETEN
Bedanktquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:19 schreef MC-M het volgende:
[..]
Feyenoord speelt komende zaterdag de competitiewedstrijd tegen FC Groningen. Arne Slot geeft vanmiddag een persconferentie in aanloop naar deze wedstrijd. De persconferentie wordt live uitgezonden op de Youtube pagina van Feyenoord en start om 13:45 uur.
Ik schaam mij diep.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt
Kijk @:scrummie hier kan jij nog iets van leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |