Was een veel betere optie dan Hendrix idd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer dat Vilhena al bij Espanyol zit, die was nu vast lekker goedkoop geweest.
ja maar wel met optie tot koop, dus die zal Espanyol wel gaan kopen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vilhena is toch verhuurd? Dat contractje kan je vast ook wel overnemen als je echt wil.
Valt ook niet zoveel over te zeggen denk ik. Ik neem die enquetes niet meer zo serieus in elk geval. Heb deze niet gezien maar een tijdje terug had FRFC1908 er ook 1, met allerlei suggestieve vragen met maar 1 doel, dus tja. Ik kan De Feijenoorder niet meer zo serieus nemen nu een groot deel van dat bestuur uit de FRFC1908 hoek komt volgens @Caland (meen ik mij te herinneren in elk geval).quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:11 schreef hhh38 het volgende:
Orrie
Overigens is iedereen die stadiondiscussie helemaal zat hier volgens mij, nog geen bericht gezien over die enquête
Ik hecht er ook niet veel waarde aan, maar het wordt wel weer opgepakt door de mediaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valt ook niet zoveel over te zeggen denk ik. Ik neem die enquetes niet meer zo serieus in elk geval. Heb deze niet gezien maar een tijdje terug had FRFC1908 er ook 1, met allerlei suggestieve vragen met maar 1 doel, dus tja. Ik kan De Feijenoorder niet meer zo serieus nemen nu een groot deel van dat bestuur uit de FRFC1908 hoek komt volgens @:Caland (meen ik mij te herinneren in elk geval).
Hier heb ik dus helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk half 2 maar nog geen berichtje gezien.
Feyenoord speelt komende zaterdag de competitiewedstrijd tegen FC Groningen. Arne Slot geeft vanmiddag een persconferentie in aanloop naar deze wedstrijd. De persconferentie wordt live uitgezonden op de Youtube pagina van Feyenoord en start om 13:45 uur.quote:
Waar is dit te vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:19 schreef MC-M het volgende:
[..]
Feyenoord speelt komende zaterdag de competitiewedstrijd tegen FC Groningen. Arne Slot geeft vanmiddag een persconferentie in aanloop naar deze wedstrijd. De persconferentie wordt live uitgezonden op de Youtube pagina van Feyenoord en start om 13:45 uur.
https://www.fr-fans.nl/ni(...)d-tegen-fc-groningenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar is dit te vinden
IK MOET DIT WETEN
Bedanktquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:19 schreef MC-M het volgende:
[..]
Feyenoord speelt komende zaterdag de competitiewedstrijd tegen FC Groningen. Arne Slot geeft vanmiddag een persconferentie in aanloop naar deze wedstrijd. De persconferentie wordt live uitgezonden op de Youtube pagina van Feyenoord en start om 13:45 uur.
Ik schaam mij diep.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt
Kijk @:scrummie hier kan jij nog iets van leren.
quote:Vanwege technische problemen krijgen we de stream (nog) niet in de lucht. Onze excuses voor het ongemak.
Ja in het verleden, toen kon je een appje sturen met toestemming en kopie ID ofzo en dat liet diegene dan zien bij de klantenservice op het voorplein om een kaart uit te draaien. Kan goed dat het nu totaal anders gaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:50 schreef fetX het volgende:
Hebben mensen weleens een machtiging gebruikt voor iemand anders z’n seizoenkaart? Als in; een maat van mij gaat niet mee (zit in het buitenland), maar hij heeft zijn seizoenkaart mee.
Ik zag afgelopen wedstrijd bij de ticketbalie iemand die een foto op zijn mobiel liet zien van de seizoenskaart van zijn maat, en ze draaiden gewoon een kaartje voor hem uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:50 schreef fetX het volgende:
Hebben mensen weleens een machtiging gebruikt voor iemand anders z’n seizoenkaart? Als in; een maat van mij gaat niet mee (zit in het buitenland), maar hij heeft zijn seizoenkaart mee.
Vorige keer toevallig nog zelf gedaan, kaart gehaald op naam van een maat. Hoefde alleen z'n naam, vak en geboortedatum te noemen, dat vonden ze wel prima.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:50 schreef fetX het volgende:
Dit heb ik ook eerder dit seizoen gedaan toen ik op vakantie was en m'n seizoenkaart thuis had laten liggen ja. Geen eens een foto gestuurd van m'n kaart of paspoort of iets, alleen m'n relatienummer dat op de seizoenkaart vermeld staat. En daarmee kon er gewoon een kaart uitgedraaid worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja in het verleden, toen kon je een appje sturen met toestemming en kopie ID ofzo en dat liet diegene dan zien bij de klantenservice op het voorplein om een kaart uit te draaien. Kan goed dat het nu totaal anders gaat.
Kleine aanvulling: aftrap is om 12:00 uur.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:12 schreef Scrummie het volgende:
Morgen trouwens de O18 wedstrijd Feyenoord - Ajax live op YouTube.
Uitstekende aanvulling ouwe reus.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kleine aanvulling: aftrap is om 12:00 uur.
Duurt lang. Ah, daar waren al beelden.quote:
Hokke ook zeker wel, echt een prima verdediger ook aan de bal.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slory, Milambo en Kleijn zijn een beetje de spelers van wie gehoopt wordt dat ze door gaan breken in het eerste, toch?
Zijn wel de bekende namen ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slory, Milambo en Kleijn zijn een beetje de spelers van wie gehoopt wordt dat ze door gaan breken in het eerste, toch?
Gewoon 3-2 gewonnen, niks aan de Hansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |