Wat is dit danquote:
Wat een bizarre en belachelijke beslissing.quote:
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier.
Dessers voor Linssen, en spelen met òf Geert en Alireza òf Pedersen en Toornstra. Daar zit nu het probleem.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord heeft bijzonder veel moeite om kansen te creëeren de laatste weken. Veldspel is vandaag ook nog eens ruk.
Zou dat echt alle verschil van de wereld maken? Linssen speelt inderdaad kut maar verder lijken er meer uit vorm. Zelfs Sini creëert veel te weinig en schiet ballen van 30 meter afstand 20 meter naast.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dessers voor Linssen, en spelen met òf Geert en Alireza òf Pedersen en Toornstra. Daar zit nu het probleem.
Tja waar moet Sini hem anders kwijt? Het is niet best hoor maar niemand biedt zich aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou dat echt alle verschil van de wereld maken? Linssen speelt inderdaad kut maar verder lijken er meer uit vorm. Zelfs Sini creëert veel te weinig en schiet ballen van 30 meter afstand 20 meter naast.
Nog steeds niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Het spel lijkt helemaal nergens op de eerste 20 min.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat was een strafschop. Het is zo'n seizoen.
Volgens mij verwar je ongeluk met onkunde.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even wat ongeluk in de afronding
De vraag die je dan altijd weer stelt is of het aan Slot ligt of aan de spelers. Ik denk aan de spelers.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:43 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is toch wel een van de slechtste helften onder Slot. Wat een niveau.
Stel de vraag dan nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De vraag die je dan altijd weer stelt is of het aan Slot ligt of aan de spelers. Ik denk aan de spelers.
Alle acts verschijnen wel weer dit weekendquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:52 schreef Pistolero het volgende:
Die overdreven Slot-adoratie die er was tijdens de eerste seizoenshelft is trouwens ook wel definitief voorbij mag ik hopen toch? Arne is gewoon de zoveelste overschatte Nederlandse coach die door alles en iedereen veel te erg gehyped werd.
Leuk dat je er weer bent inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle acts verschijnen wel weer dit weekend
Jij denkt dat een andere coach het beter zou doen met deze aanval?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:52 schreef Pistolero het volgende:
Die overdreven Slot-adoratie die er was tijdens de eerste seizoenshelft is trouwens ook wel definitief voorbij mag ik hopen toch? Arne is gewoon de zoveelste overschatte Nederlandse coach die door alles en iedereen veel te erg gehyped werd.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:52 schreef Pistolero het volgende:
Je zou überhaupt al niet met deze aanval moeten starten, dat is al de eerste fout.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:54 schreef Slobeend het volgende:
mag ik hopen toch? Arne is gewoon de zoveelste overschatte Nederlandse coach die door alles en iedereen veel te erg gehyped werd.
Jij denkt dat een andere coach het beter zou doen met deze aanval?
Ik hoop altijd maar dat jouw Feyenoord-adoratie definitief voorbij is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:52 schreef Pistolero het volgende:
Kom maar met je opstelling dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je zou überhaupt al niet met deze aanval moeten starten, dat is al de eerste fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |