AT mijn kun je gewoon mee voetballenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:39 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dat het filmpje geen einde heeft, baart mij eigenlijk wel een beetje zorgen over de welzijn van deze man
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:37 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De bank verkoopt voor 88 volgens de tweet.
Filmpje heeft wel een einde. Zou wat zijn zeg.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:39 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dat het filmpje geen einde heeft, baart mij eigenlijk wel een beetje zorgen over de welzijn van deze man
Op fok kun je dan gewoon de mods roepen en dan regelen we hetquote:Op zondag 27 februari 2022 20:41 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Het is meer dat mensen die bepaalde meningen droegen in een hoek werden geduwd en, ja nee, laten we het er bij houden inderdaad.
Oekraïne staat al niet zo sterk in de onderhandeling..quote:Op zondag 27 februari 2022 20:44 schreef murp het volgende:
Of kiev helemaal aan gort schieten en dan op Russische voorwaarden het gesprek ingaan. Ik hoop het zo niet
Gaat niet gebeuren, Rusland en China hebben afgesproken elkaar niet in de weg te zitten, en als China Rusland gaat helpen heeft dat nog mee consequenties dan voor Rusland.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:39 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, hoe groot was de Sovjet-economie in WOII? En wie garandeert dat, mocht dit een mondiaal conflict worden, China niet de zijde van Rusland kiest?
Iedere minuut sterkerquote:Op zondag 27 februari 2022 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oekraïne staat al niet zo sterk in de onderhandeling..
Ow joh Google heeft mij nav jouw post op weg geholpen. 150 kg lees ik. Nicequote:Op zondag 27 februari 2022 20:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
AT mijn kun je gewoon mee voetballen
Moet je niet doen verder maar de kans dat hij ontploft is niet heel groot
Is dit geverifieerd? Anders doe ik ook bescheiden bijdragequote:Op zondag 27 februari 2022 20:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Je kan nu ook een financiële donatie doen aan het Oekraïnse leger.
Dat lijkt mij een prima keuze, ik doe mee.
https://bank.gov.ua/en/about/support-the-armed-forces
Dat is zeker waar ja, alleen geeft Poetin daar op dit moment zo veel om.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Iedere minuut sterker
Zolang ze zich niet overgeven en niet beloven dat ze nooit bij de NAVO gaan worden Poetin zijn problemen iedere dag groter en groter
Misschien is Rusland wel een oorlog begonnen omdat BF42 zo'n ongelooflijk hilarisch kut spel is en wil laten zien hoe oorlog er écht uit ziet.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:48 schreef RAVW het volgende:
Russische aanvalshelikopter niet meer een beloning in Battlefield 2042
Gezien de oorlog in Oekraïne besluit DICE dat het deze week geen goed moment was om een Russische aanvalshelikopter als beloning aan te bieden in Battlefield 2042.
Gast!quote:Op zondag 27 februari 2022 20:37 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik heb 1 dollar. Ik ga daarmee naar de bank en krijg 88 roebel (verkoop)
Ik heb 88 roebel en ga naar de bank, ik krijg nu maar 0,73 dollar (aankoop)
Als dat waar is... al 4300 man verloren...quote:
Denk niet dat ze gedacht hadden dit klusje in een week te klaren maar op een gegeven moment ...quote:Op zondag 27 februari 2022 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja, alleen geeft Poetin daar op dit moment zo veel om.
Als de situatie over een week nog zo is zal hij wel gaan zweten ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
En die van ons ook.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Iedere minuut sterker
Zolang ze zich niet overgeven en niet beloven dat ze nooit bij de NAVO gaan worden Poetin zijn problemen iedere dag groter en groter
als ik de tekst in google translate gooi, gaat het over de verliezen aan de zijde van oekrainequote:
Lekker bukken en jezelf laten verkrachten.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:53 schreef vosss het volgende:
[..]
En die van ons ook.
Er moet zo spoedig mogelijk een staakt het vuren komen. Onder welke voorwaarden dan ook.
De druk moet van de ketel. Dit kan zo maar volledig escaleren.
Rusland is nog korter bezig dan carnaval op veel plaatsen. Ik zou nog even voorzichtig zijn met de conclusiesquote:Op zondag 27 februari 2022 20:53 schreef THEFXR het volgende:
deze oorlog gaat aangeven hoe een klein land zicht goed verdedigen tegen de grootmacht Rusland of het geeft aan hoe zwak Rusland nu eigenlijk is.
Wat een geweld, daar wil je niet aan de ontvangende kant van zittenquote:
Denk dat nul van de strijdende partijen heel erg bezig zijn met onze problemenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:53 schreef vosss het volgende:
[..]
En die van ons ook.
Er moet zo spoedig mogelijk een staakt het vuren komen. Onder welke voorwaarden dan ook.
Totale onkunde als je het iig vergelijkt met wat de VS op poten kreeg in Irak en Afghanistan tig kilometer van huis.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:53 schreef THEFXR het volgende:
deze oorlog gaat aangeven hoe een klein land zicht goed verdedigen tegen de grootmacht Rusland of het geeft aan hoe zwak Rusland nu eigenlijk is.
Yup. Hoe zwaarder zijn leger wordt toegetakeld en hoe langer het duurt voor hij zijn militaire doelen bereikt, hoe slechter zijn onderhandelingspositie wordt.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Iedere minuut sterker
in een oorlog verliest iedereen, niemand wint. we gaan zoiezo een recessie in en armer worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:53 schreef vosss het volgende:
[..]
En die van ons ook.
Sta je dan toch ook wel een beetje voor lul als een boer zo met je duurbetaalde tank er van door kan gaanquote:
Egoisten.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Denk dat nul van de strijdende partijen heel erg bezig zijn met onze problemen
Ik denk dat je er sterk rekening mee moet houden dat Poetin er op een gegeven moment gewoon klaar mee is en echt het echte grote geschut van stal gaat halen. Dan legt Oekraïne het echt wel af.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Hoe zwaarder zijn leger wordt toegetakeld en hoe langer het duurt voor hij zijn militaire doelen bereikt, hoe slechter zijn onderhandelingspositie wordt.
Ik hoop dat je gelijkt hebt.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:53 schreef THEFXR het volgende:
zag er gisteren een filmpje over dat je verpulverd piepschuim beter laat plakken op het materiaal waar je het op gooit en dus een beter effect krijgt.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Piepschuim?
https://www.reddit.com/r/(...)ase_stay_safe_avoid/
To our Ukrainian brothers: please stay safe, avoid all risks and do not add motor oil as well
[ afbeelding ]
Ukraine is niet klein.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:53 schreef THEFXR het volgende:
In acetone lost het op, in benzine weet ik niet..quote:Op zondag 27 februari 2022 20:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Piepschuim?
https://www.reddit.com/r/(...)ase_stay_safe_avoid/
To our Ukrainian brothers: please stay safe, avoid all risks and do not add motor oil as well
[ afbeelding ]
het is een vooruitzicht geen eindconclusiequote:Op zondag 27 februari 2022 20:54 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Rusland is nog korter bezig dan carnaval op veel plaatsen. Ik zou nog even voorzichtig zijn met de conclusies
Met al dat zware spul waar je ze mee ziet schieten niet eens heel gekke getallen. Geen pretje om in een langzaam rijdend koekblikje ergens ver vooruitgeschoven te rijden als je tegenstander barst van de antitankwapens en drones.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Denk niet dat ze gedacht hadden dit klusje in een week te klaren maar op een gegeven moment ...
Al zijn de verliezen die gemeld worden wel heftig, dat zullen ze niet heel lang volhouden als het klopt
Spulletjes zat maar 4000 man op 60.000 (?) is wel heftig man
En dan heb je in de regel 2 of 3 keer zoveel gewonden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |