Opvallend is ook de 180° draai-opstelling en toespraak van Scholtz die net als Biden (al veel) eerder, klip&klaar vaststelde dat met Putin niet meer te praten is.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het Westen heeft dat geprobeerd maar met Poetin viel niet te praten. Ik weet oprecht niet wat je dan verwacht.
Totaal niet serieus dus.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:35 schreef theunderdog het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)/1497956520004362247
LOL!!
Verschil tussen de oude USSR en Putin die op het kerkhof de USSR opgraaft is het totale gebrek aan een collectieve utopische droom bij de bevolking. Zolang dat er niet is krijg je geen ruk voor elkaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Duiding is niet nodig. Poetin vertelde zelf dat hij de USSR weer ging opbouwen. Wat heb je nog meer nodig?
AT mijn kun je gewoon mee voetballenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:39 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dat het filmpje geen einde heeft, baart mij eigenlijk wel een beetje zorgen over de welzijn van deze man
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:37 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De bank verkoopt voor 88 volgens de tweet.
Filmpje heeft wel een einde. Zou wat zijn zeg.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:39 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dat het filmpje geen einde heeft, baart mij eigenlijk wel een beetje zorgen over de welzijn van deze man
Op fok kun je dan gewoon de mods roepen en dan regelen we hetquote:Op zondag 27 februari 2022 20:41 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Het is meer dat mensen die bepaalde meningen droegen in een hoek werden geduwd en, ja nee, laten we het er bij houden inderdaad.
Oekraïne staat al niet zo sterk in de onderhandeling..quote:Op zondag 27 februari 2022 20:44 schreef murp het volgende:
Of kiev helemaal aan gort schieten en dan op Russische voorwaarden het gesprek ingaan. Ik hoop het zo niet
Gaat niet gebeuren, Rusland en China hebben afgesproken elkaar niet in de weg te zitten, en als China Rusland gaat helpen heeft dat nog mee consequenties dan voor Rusland.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:39 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, hoe groot was de Sovjet-economie in WOII? En wie garandeert dat, mocht dit een mondiaal conflict worden, China niet de zijde van Rusland kiest?
Iedere minuut sterkerquote:Op zondag 27 februari 2022 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oekraïne staat al niet zo sterk in de onderhandeling..
Ow joh Google heeft mij nav jouw post op weg geholpen. 150 kg lees ik. Nicequote:Op zondag 27 februari 2022 20:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
AT mijn kun je gewoon mee voetballen
Moet je niet doen verder maar de kans dat hij ontploft is niet heel groot
Is dit geverifieerd? Anders doe ik ook bescheiden bijdragequote:Op zondag 27 februari 2022 20:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Je kan nu ook een financiële donatie doen aan het Oekraïnse leger.
Dat lijkt mij een prima keuze, ik doe mee.
https://bank.gov.ua/en/about/support-the-armed-forces
Dat is zeker waar ja, alleen geeft Poetin daar op dit moment zo veel om.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Iedere minuut sterker
Zolang ze zich niet overgeven en niet beloven dat ze nooit bij de NAVO gaan worden Poetin zijn problemen iedere dag groter en groter
Misschien is Rusland wel een oorlog begonnen omdat BF42 zo'n ongelooflijk hilarisch kut spel is en wil laten zien hoe oorlog er écht uit ziet.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:48 schreef RAVW het volgende:
Russische aanvalshelikopter niet meer een beloning in Battlefield 2042
Gezien de oorlog in Oekraïne besluit DICE dat het deze week geen goed moment was om een Russische aanvalshelikopter als beloning aan te bieden in Battlefield 2042.
Gast!quote:Op zondag 27 februari 2022 20:37 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik heb 1 dollar. Ik ga daarmee naar de bank en krijg 88 roebel (verkoop)
Ik heb 88 roebel en ga naar de bank, ik krijg nu maar 0,73 dollar (aankoop)
Als dat waar is... al 4300 man verloren...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |