is volgens mij een merknaam van een horlogequote:Op zondag 27 februari 2022 10:25 schreef the-eye het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord van jullie wat dat storgap inhoudt
Het wordt vervelend als ik steeds dingen 2x moet vragen ja![]()
https://twitter.com/Augus(...)225444200450/photo/1
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:26 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Is een scam voor een gratis horloge
Ik weet niet of er veel uit het vreemdelingenlegioen zomaar in Oekraïne willen vechten. Ik neem aan dat ze dan geen salaris van de Franse staat krijgen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of deze al is langsgekomen.. hun reputatie is er niet zomaar.
Shit is gonna go down binnenkort.
Je fuckt niet met het legioen.
Vraag het aan ze in Mali en dergelijke.
Je bedoelt verhalen van oorlogsmisdaden die ze hebben uitgevoerd in Afrika?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft er jarenlang bijgezeten. Nu een hoge functie in Europa. De verhalen.. dat is geen misselijk iets.
Helaas zijn veel Reps (niet de RINO's) het met hem eens.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:27 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, heel ernstig. Is gewoon landverraad.
Dit kan ook niet langer zo doorgaan
Die spetnaz treden altijd logistiek onafhankelijk op.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe weten we dat het Russen zijn?
Maar goed, als het klopt, is het een teken dat de logistiek van de Russen niet loopt. Want militairen zouden natuurlijk nooit moeten gaan plunderen.
Die voelden zich toch veilig daar? Nou prima, lekker daar blijven dan.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe gaat dat straks eigenlijk met de basketbal return in Nederland als ze niet komen opdagen vanwege de sancties?
Dat is aan FIBA lijkt me. Mogelijk gooien ze Rusland er gewoon uit? Of ze wachten het vooralsnog af, aangezien het WK pas in 2023 is hoop ik daar eigenlijk op.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe gaat dat straks eigenlijk met de basketbal return in Nederland als ze niet komen opdagen vanwege de sancties?
Stond al langer op de planning: https://www.iiss.org/blog(...)sian-nuclear-weaponsquote:Op zondag 27 februari 2022 10:22 schreef capricia het volgende:
Wit Rusland gooit nog even wat olie op het vuur. Echt zo'n fout regime, die Putin lovers.
[ twitter ]
Kijk eens een paar posts terugquote:Op zondag 27 februari 2022 10:27 schreef polderturk het volgende:
Hebben jullie dit al gezien?
Ongelofelijke explosie.
[ twitter ]
Donder gewoon op.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Je bedoelt verhalen van oorlogsmisdaden die ze hebben uitgevoerd in Afrika?
Nee, is alweer ontkent door Kremlin.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus poetin gaat weer een speech geven? Geen goed gevoel bij…
Dat is niet wat ik zeg. De kans op een nucleaire winter neem ik op de koop toe, omdat ik verwacht dat de NATO die stappen alleen zal zetten als ze zeker zijn dat Poetin niet meer de macht heeft om die nukes te lanceren.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
'een nucleaire winter neem ik op de koop toe'...
Je hebt echt geen idee he?
Zal wel weer met 100% voor worden gestemdquote:Op zondag 27 februari 2022 10:22 schreef capricia het volgende:
Wit Rusland gooit nog even wat olie op het vuur. Echt zo'n fout regime, die Putin lovers.
[ twitter ]
Tja, kunnen best Russen zijn, maar andere plunderaars kunnen natuurlijk ook zo'n armband om doen.quote:
Je bent van Eindredactie Sport of niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, maar het komt op een internationaal sportforum wel allemaal langs natuurlijk.
Las het idd net dat is vrij bizar.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, is alweer ontkent door Kremlin.
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer met 100% voor worden gestemd
quote:Nieuwe grondwet moet Loekasjenko's positie veiligstellen
De grondwet wordt op veel punten gewijzigd; dit zijn de belangrijkste veranderingen:
-Grotere macht voor de 'Wit-Russische Volksvergadering', een ongekozen raad van overheidsfunctionarissen en topmannen uit het bedrijfsleven. De raad zou onder meer toekomstige presidenten mogen afzetten. Analisten houden er rekening mee dat Loekasjenko de raad zal voorzitten, zodat hij controle heeft over zijn opvolgers.
-(Oud-)presidenten kunnen niet worden vervolgd voor misdaden die zijn begaan tijdens hun presidentschap.
-Een president mag maximaal twee termijnen van vijf jaar dienen. De 67-jarige Loekasjenko zit in zijn zesde ambtstermijn, maar de telling begint opnieuw wanneer de grondwet wordt aangenomen. Hij zou daarom tot 2035 kunnen aanblijven.
-Presidentskandidaten moeten minimaal 40 jaar oud zijn en mogen niet in het buitenland hebben gewoond of een dubbel paspoort hebben. Dit lijkt gericht op oppositiepolitici als Svetlana Tichanovskaja, die noodgedwongen het land is ontvlucht.
https://nos.nl/artikel/24(...)til-is-over-oekraine
Bizar zeg. Dat Oekraïne dat 'verliest' door niet op te komen dagen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:18 schreef heywoodu het volgende:
World Cup degenschermen gaat ondertussen vrolijk door in Sochi, waar Oekraïne en Rusland het vandaag in de landenwedstrijd tegen elkaar op zouden nemen. Oekraïne had weinig zin.
[ afbeelding ]
Er gaan al dagen geruchten dat Russische militairen in burger rondlopen in de steden dus ik denk dat Rusland ook bereid is te klooien met markeringen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:29 schreef BBach het volgende:
Heeft iemand een idee in hoeverre het verplicht is om bv jouw tanks te markeren als zijnde deel uitmakend van Russische troepen? Hoe houden de troepen overzicht van wie tot wie behoort?
Ik kijk het tijdens de Spelen en verder eigenlijk nietquote:Op zondag 27 februari 2022 10:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je bent van Eindredactie Sport of niet.
Schermen is vast wel leuk trouwens. Maar ik kijk het alleen als ik echt geen RUK anders te doen zou hebben. En dat is nooit het geval, want FOK.
Wacht, jij kijkt iets nietquote:Op zondag 27 februari 2022 10:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk het tijdens de Spelen en verder eigenlijk niet
Geldt alleen voor oekrainers. Hoeveel zullen dat er zijn?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of deze al is langsgekomen.. hun reputatie is er niet zomaar.
Shit is gonna go down binnenkort.
Je fuckt niet met het legioen.
Vraag het aan ze in Mali en dergelijke.
Hoelang hebben we nu poetin nu al niet gehoord trouwens? Bijna twee dagen?quote:
En dat was toen ook nog met een eerder ingesproken video toch?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoelang hebben we nu poetin nu al niet gehoord trouwens? Bijna twee dagen?
welke sancties? Vluchten uit Rusland mogen doorgaan. Alleen russische vliegtuigen mogen niet naar Europa vliegen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vertelquote:Op zondag 27 februari 2022 10:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft er jarenlang bijgezeten. Nu een hoge functie in Europa. De verhalen.. dat is geen misselijk iets.
Russen stomen op, maar ondervinden zeer veel weerstand.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ondanks de zware verliezen lijken de Russen wel vorderingen te maken:
[ twitter ]
Ik zou dat eigenlijk logisch vinden. Als je het vuil wil spelen (zoals hier het geval), dan doe je toch gewoon zo'n geel armbandje aan? Voor de rest zien die uniformen er quasi hetzelfde uit. Ook wel ergens gelezen dat dit zou verboden zijn onder bepaalde regels bij conflicten, maar neem aan dat Rusland daar lak aan heeft.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er gaan al dagen geruchten dat Russische militairen in burger rondlopen in de steden dus ik denk dat Rusland ook bereid is te klooien met markeringen.
Waarschijnlijk jaquote:Op zondag 27 februari 2022 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat was toen ook nog met een eerder ingesproken video toch?
Laurel & Hardy hebben ook in het Vreemdelingenlegioen gediend.quote:
Uitstel van de wedstrijd is dan mss het meest logische op dit moment...quote:Op zondag 27 februari 2022 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is aan FIBA lijkt me. Mogelijk gooien ze Rusland er gewoon uit? Of ze wachten het vooralsnog af, aangezien het WK pas in 2023 is hoop ik daar eigenlijk op.
Er zijn ook berichten van Russische soldaten in Oekraïens uniform. Je voordoen als de strijdkrachten waar je tegen vecht is overigens een oorlogsmisdaad, maar niet geheel verrassend is dat dus niet zo'n probleem.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er gaan al dagen geruchten dat Russische militairen in burger rondlopen in de steden dus ik denk dat Rusland ook bereid is te klooien met markeringen.
Je kunt wel nagaan waar het over gaat nu de EU en de VS wapens sturen en wij dus DIRECT betrokken zijn bij de oorlog.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus poetin gaat weer een speech geven? Geen goed gevoel bij…
We hebben nog nauwelijks indicaties over de verliezen aan beide kanten. Het aantal krijgsgevangenen lijkt in ieder geval nog relatief laag.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
Russen stomen op, maar ondervinden zeer veel weerstand.
Putin heeft verdrietquote:Op zondag 27 februari 2022 10:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoelang hebben we nu poetin nu al niet gehoord trouwens? Bijna twee dagen?
De verliezen zullen aan beide zijden enorm zijn. Het is een smerige oorlog.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
We hebben nog nauwelijks indicaties over de verliezen aan beide kanten. Het aantal krijgsgevangenen lijkt in ieder geval nog relatief laag.
Fascisme leeftquote:Op zondag 27 februari 2022 10:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Helaas zijn veel Reps (niet de RINO's) het met hem eens.
En wat zijn de gevolgen van een oorlogsmisdaad? Is dat dan de kerel zelf die bestraft zou worden, of Poetin (die toch diplomatiek onschendbaar is?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er zijn ook berichten van Russische soldaten in Oekraïens uniform. Je voordoen als de strijdkrachten waar je tegen vecht is overigens een oorlogsmisdaad, maar niet geheel verrassend is dat dus niet zo'n probleem.
Slowakije is NAVO-lid en claimden gisteren patriots te krijgen van Nederland.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:32 schreef heywoodu het volgende:
Overigens gaan in Slowakije de berichten dat Oekraïne gezegd heeft dat Bratislava een optie zou zijn voor onderhandelingen. Dat zou best prima zijn lijkt me, niet te westers en ook geen partij in dit conflict.
https://www.independent.c(...)e-kyiv-b2023087.htmlquote:Op zondag 27 februari 2022 10:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er zijn ook berichten van Russische soldaten in Oekraïens uniform. Je voordoen als de strijdkrachten waar je tegen vecht is overigens een oorlogsmisdaad, maar niet geheel verrassend is dat dus niet zo'n probleem.
smerige oorlogquote:Op zondag 27 februari 2022 10:36 schreef Cherni het volgende:
[..]
De verliezen zullen aan beide zijden enorm zijn. Het is een smerige oorlog.
Dan eerder Finland. Maar of ze daar na de dreigende taal Putin willen verwelkomen. Dat denk ik niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:32 schreef heywoodu het volgende:
Overigens gaan in Slowakije de berichten dat Oekraïne gezegd heeft dat Bratislava een optie zou zijn voor onderhandelingen. Dat zou best prima zijn lijkt me, niet te westers en ook geen partij in dit conflict.
Een nette oorlog bestaat niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:36 schreef Cherni het volgende:
[..]
De verliezen zullen aan beide zijden enorm zijn. Het is een smerige oorlog.
Volgens mij is het leveren van wapens aan de door jou gewenste winnaar vrij normaal. Zowel Rusland als de NAVO doen aan oorlog bij volmacht (proxy war).quote:Op zondag 27 februari 2022 10:35 schreef halfway het volgende:
[..]
Je kunt wel nagaan waar het over gaat nu de EU en de VS wapens sturen en wij dus DIRECT betrokken zijn bij de oorlog.
Putin zelf zal Rusland sowieso niet verlaten gok ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan eerder Finland. Maar of ze daar na de dreigende taal Putin willen verwelkomen. Dat denk ik niet.
Wijst erop dat ze dus niet echt goed voorzien worden van eten, snacks, drinken.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:16 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Russen hebben honger
[ twitter ]
Ach, er moet toch ook wel een Oekraïense variant van "Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries" zijn om die er tussenuit te vissen?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)e-kyiv-b2023087.html
Die kans is niet heel groot idd.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Putin zelf zal Rusland sowieso niet verlaten gok ik.
Rusland levert toch niet uit dus in de praktijk komt het dan niet verder dan beperkingen in je mogelijkheden te verplaatsen buiten Rusland.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:37 schreef BBach het volgende:
[..]
En wat zijn de gevolgen van een oorlogsmisdaad? Is dat dan de kerel zelf die bestraft zou worden, of Poetin (die toch diplomatiek onschendbaar is?
In deze tijden zou dat eigenlijk digitaal moeten uitgevochten worden, met een Teamsmeetingquote:
Of hij moet bij Loekie zitten.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die kans is niet heel groot idd.
Hij kan best 'live' of relatief live zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:40 schreef quirina het volgende:
Als Putin gaat spreken heeft hij dat dagen geleden al opgenomen. Zit je oude shit te kijken want hij zit met z’n reet in z’n ondergrondse paleis.
Weinig: Rusland gaat nooit meewerken aan onderzoeken en zal, mocht het zo ver komen, uitspraken naast zich neerleggen omdat ze de instituties niet erkennen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:37 schreef BBach het volgende:
[..]
En wat zijn de gevolgen van een oorlogsmisdaad? Is dat dan de kerel zelf die bestraft zou worden, of Poetin (die toch diplomatiek onschendbaar is?
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:35 schreef halfway het volgende:
[..]
Je kunt wel nagaan waar het over gaat nu de EU en de VS wapens sturen en wij dus DIRECT betrokken zijn bij de oorlog.
Daar is zelfs een officiële afkorting voor, FOFAquote:Op zondag 27 februari 2022 10:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. De Oekrainse tactiek lijkt te zijn dat ze de voorhoede door laten rijden en vervolgens de voorhoede afsnijden van bevoorrading.
Er staan al genoeg tanks en troepen zonder benzine en voedsel
Maakt niet uit dat Rusland ze niet uitlevert, ze worden gevangen genomen in Oekraïne en die kunnen ze natuurlijk wel gewoon uitleveren.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Rusland levert toch niet uit dus in de praktijk komt het dan niet verder dan beperkingen in je mogelijkheden te verplaatsen buiten Rusland.
Kan je stoppen met je strategoverslaving? Dit zegt zonder de juiste intel allemaal geen ene reet.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ondanks de zware verliezen lijken de Russen wel vorderingen te maken:
[ twitter ]
De Russen uit dit specifieke voorbeeld zijn gedood. Hoe ga je te weten komen tot welke eenheid ze behoorden en wie het bevel daartoe heeft gegeven?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat Rusland ze niet uitlevert, ze worden gevangen genomen in Oekraïne en die kunnen ze natuurlijk wel gewoon uitleveren.
Al zouden het er 10 zijn, veel ervaring wat ze kunnen doorgeven aan de jongere Soldaten ter plekke zeg maar.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:32 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Geldt alleen voor oekrainers. Hoeveel zullen dat er zijn?
Dat is nog minder erg dan binnenvallen als je voor het Strafhof moet komen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weinig: Rusland gaat nooit meewerken aan onderzoeken en zal, mocht het zo ver komen, uitspraken naast zich neerleggen omdat ze de instituties niet erkennen.
Misschien dat het in de praktijk tot reisbeperkingen leidt.
Dat zal inderdaad effectief zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:42 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Daar is zelfs een officiële afkorting voor, FOFA
Follow on forces attack, was de strategie van NATO vanaf pakweg 1985. De ontwikkeling van het eerste stealth vliegtuig (F117) was hier een belangrijk stuk gereedschap voor. Er is diepte in het front voor nodig, dat heeft Oekraïne voldoende. Laat de eerste aanvallers met rust en val de logistieke troepen aan. Daarmee bloed de aanval dood.
NATO heeft het nooit hoeven toepassen, in Oekraïne lijkt het best aardig te werken.
Ik vraag me dan af of die soldaat dan zelf wordt berecht, of zijn leidinggevende. Ik neem aan dat je als soldaat moeilijk kan weigeren als jouw leidingevende zegt dat je andermans uniform moet aandoen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat Rusland ze niet uitlevert, ze worden gevangen genomen in Oekraïne en die kunnen ze natuurlijk wel gewoon uitleveren.
Lijkt me ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan eerder Finland. Maar of ze daar na de dreigende taal Putin willen verwelkomen. Dat denk ik niet.
Ik stop daar zeker niet mee want het is relevanter dan het grootste deel van de posts hier.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kan je stoppen met je strategoverslaving? Dit zegt zonder de juiste intel allemaal geen ene reet.
Plaats niet zomaar alle rommel die je tegenkomt, wees wat kritischer.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nato gaat zich er gewoon wel mee bemoeien , ook met militairen
Dafuq, zie zelfs een filmpje van een tank die over een auto rijdt op zijn Twitter profiel. Zal het zo even delen.quote:
Genèvequote:Op zondag 27 februari 2022 10:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet.
Slowakije of Hongarije lijkt me prima. Eventueel Turkije of Israël.
Je weet tegen wie je het hebt hè.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Plaats niet zomaar alle rommel die je tegenkomt, wees wat kritischer.
Alsjeblieft niet, die hebben we al 100 keer gezienquote:Op zondag 27 februari 2022 10:50 schreef damsco het volgende:
[..]
Dafuq, zie zelfs een filmpje van een tank die over een auto rijdt op zijn Twitter profiel. Zal het zo even delen.
Kortom, Russen proberen nu echt de grote steden binnen te dringen.quote:Gevechten op straat in Charkov
09:06 | Russische troepen zijn de Oekraïense stad Charkov binnengetrokken, waarna gevechten op straat zijn ontstaan. De lokale autoriteiten zeggen dat het Oekraïense leger 'de vijand elimineert.' Er wordt op meerdere plekken in Charkov gevochten. Daarbij worden machinegeweren gebruikt en er hebben ook explosies plaatsgevonden, meldt een journalist van persbureau AFP. De bevolking is door de autoriteiten opgeroepen binnen te blijven.
De autoriteiten meldden eerder in de ochtend dat het Russische leger met 'lichte voertuigen' de noordoostelijke stad was binnengetrokken. Op video's zijn Russische militaire voertuigen te zien die door de straten rijden. Andere beelden tonen een brandende tank. Charkov is met 1,4 miljoen inwoners de tweede grootste stad van Oekraïne en ligt op ongeveer 400 kilometer ten oosten van hoofdstad Kiev.
'Wrede nacht' in Oekraïne
09:05 | Oekraïne heeft afgelopen nacht een 'wrede nacht' meegemaakt, liet de Oekraïens president Zelenski weten. 'Er vonden beschietingen plaats van civiele infrastructuur. Er worden civiele doelen beschoten, terwijl daar geen militaire infrastructuur is. De Russen vallen alles aan, zelfs ambulances', liet Zelenski weten.
Jij bent anders wél behoorlijk kritisch toch?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je weet tegen wie je het hebt hè.
Dat is ook waarom we daar vooral antitankwapens en manpads naartoe moeten blijven sturen. Rusland leeg laten bloeden is in ons belang. Hoe wrang ook, tienduizenden dode Russische soldaten is goed nieuws. Bezet Rusland Oekraïne dan begint de shit namelijk opnieuwquote:Op zondag 27 februari 2022 10:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad effectief zijn.
Kolonnes zullen toch vanuit Belarus of Rusland naar de steden moeten. En Oekraïne is een groot land, met lange wegen.
Stuur die kranten dan maar naar Sebastopol, dan kunnen de 13 Oekraïense grenssoldaten er hun achterste mee afvegen.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:52 schreef quirina het volgende:
Telegraaf is een sensatie en ophits krant. Vermijd dat soort bronnen.
AD is ook een krant om je reet mee te vegen.
quote:Deze site is gemaakt door vertegenwoordigers van het ministerie van Binnenlandse Zaken van Oekraïne. Daarop vindt u informatie over gevangengenomen en gedode Russische soldaten in Oekraïne sinds het begin van de bezetting. Hier zullen we onmiddellijk foto's en video's plaatsen die we van het slagveld ontvangen.
Als uw familieleden of vrienden in Oekraïne zijn en deelnemen aan de oorlog tegen ons volk, kunt u hier informatie krijgen over hun lot.
Helaas is het moeilijk om veel van de doden te identificeren. We plaatsen deze foto's en video's met opzet, wellicht herken je iemand aan indirecte tekens.
Werk je ervoor? Haha.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Stuur die kranten dan maar naar Sebastopol, dan kunnen de 13 Oekraïense grenssoldaten er hun achterste mee afvegen.
Interessant!quote:Op zondag 27 februari 2022 10:42 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Daar is zelfs een officiële afkorting voor, FOFA
Follow on forces attack, was de strategie van NATO vanaf pakweg 1985. De ontwikkeling van het eerste stealth vliegtuig (F117) was hier een belangrijk stuk gereedschap voor. Er is diepte in het front voor nodig, dat heeft Oekraïne voldoende. Laat de eerste aanvallers met rust en val de logistieke troepen aan. Daarmee bloed de aanval dood.
NATO heeft het nooit hoeven toepassen, in Oekraïne lijkt het best aardig te werken.
Veel kolonnes zijn ook extreem kwetsbaar, zijn gewoon trucks, busjes en opleggers.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:52 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat is ook waarom we daar vooral antitankwapens en manpads naartoe moeten blijven sturen. Rusland leeg laten bloeden is in ons belang. Hoe wrang ook, tienduizenden dode Russische soldaten is goed nieuws. Bezet Rusland Oekraïne dan begint de shit namelijk opnieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |