Nou... zo zou ik het niet classificeren. Denk dat deze miljadairs-dochter vooral ziet dat Putin zijn oorlog negatief kan zijn voor papa's zaakjes.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook nog principes.
Alsof dat ooit gaat gebeurenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:59 schreef Scrummie het volgende:
Putin die zijn nederige excuses aanbiedt
Kunnen we niet wat F35's blauw/geel schilderen?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik krijg wel het idee dat de NATO eeen zeer forse oorlogsmacht heeft ggeleverd met de oekrainse kleuren
Als dit offensief illustratief is dan denk ik niet dat Putin het zich kan veroorloven nog meer landen aan te vallen. Gaat hij nooit redden.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Poetin is een bedreven leugenaar, dus hij kan elke uitkomst zo verdraaien dat hij er als winnaar uitkomt. Daar is heus wel een compromis voor mogelijk in de trant van 'Oekraïne treedt de komende x jaar niet tot de Navo toe'. Poetin kan dan zeggen dat hij z'n invloedssfeer heeft beschermd en de EU heeft weer wat tijd om zich minder afhankelijk te maken van Rusland.
De vraag is natuurlijk hoe megalomaan de ambities van Poetin op dit moment zijn.
En nog beter gezegd...Rusland had toch modern luchtafweergeschut zoals de S-300 en de S-400? Die kunnen de UAF zo uit de lucht schieten.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe het kan dat Rusland nog steeds niet de volledige controle over het luchtruim lijkt te hebben.
Dat is de zwakke plek van het Oekraïense leger, en dat zou je toch als eerste voor elkaar moeten hebben.
Zij hebben hun welvaart natuurlijk ook over de wereld verdeeld.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:57 schreef theunderdog het volgende:
https://sportnieuws.nl/vo(...)amovich-chelsea-war/
Lijkt mij toch niet dat je dit doet als je nog het gevoel hebt dat je rijkdom, invloed volledig afhankelijk is van Putin.
Alleen die NAVO eis is al reden om niet te gaan praten. Onvoorwaardelijke terugtrekking is de enig juiste optie.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Poetin is een bedreven leugenaar, dus hij kan elke uitkomst zo verdraaien dat hij er als winnaar uitkomt. Daar is heus wel een compromis voor mogelijk in de trant van 'Oekraïne treedt de komende x jaar niet tot de Navo toe'. Poetin kan dan zeggen dat hij z'n invloedssfeer heeft beschermd en de EU heeft weer wat tijd om zich minder afhankelijk te maken van Rusland.
De vraag is natuurlijk hoe megalomaan de ambities van Poetin op dit moment zijn.
En Baudet heeft over andermans woorden een volkssport gemaakt. Dat gaat zo in een democratie.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat zegt baudetteketet nou weer dan ik hoor steeds die naam vallen zonder inhoudelijke punten.
Men heeft over Baudets woorden vallen een volkssport gemaakt.
Dat had in de eerste 24 uur al uitgeschakeld moeten zijn, net als de communicatie.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe het kan dat Rusland nog steeds niet de volledige controle over het luchtruim lijkt te hebben.
Dat is de zwakke plek van het Oekraïense leger, en dat zou je toch als eerste voor elkaar moeten hebben.
Dan nog.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:03 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Zij hebben hun welvaart natuurlijk ook over de wereld verdeeld.
Sofia heeft hele mooie principes.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook nog principes.
Nee, de voorhoede is heel ver vooruit gereden en de bevoorradingstroepen rijden er nu vrijwel onbeschermd achteraan..quote:Op zondag 27 februari 2022 10:02 schreef Raap het volgende:
De voorhoede van de Russen bestaat uit vrachtwagens?
Nee joh. Als het de helft is is het al absurd veel.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:04 schreef Ciclon het volgende:
Wat zou de totale death toll zijn van de oorlog sinds 24FEB2022? 10.000?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:02 schreef Confetti het volgende:
Wat zijn we toch gigantisch voor de gek gehouden door het terroristische Afghaanse volk, als je de strijdlijst van de Oekrainers ziet.
Zoals ik eerder zei verbaast het mij dat de Russen hun konvooien niet beschermen met antiluchtdoelgeschut. Ze hebben genoeg middelen om zo'n drone zo uit de lucht te knallen.quote:
Op dit moment Oekraïne, in de toekomst de Baltische Staten.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee. De Oekrainse tactiek lijkt te zijn dat ze de voorhoede door laten rijden en vervolgens de voorhoede afsnijden van bevoorrading.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:02 schreef Raap het volgende:
De voorhoede van de Russen bestaat uit vrachtwagens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |