Foto van het front op 24 februariquote:Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself
Alle dertien militairen op Oekraïens eiland in Zwarte Zee gedood
Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraïense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraïense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.
Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekraïne. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekraïne". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
Niet mis mee, en heeft ook 90 procent steun van het volk, geloof me, dat is vrij veel.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:28 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Als je die van El Salvador een goede leider vind gaat er toch iets mis
Minsk mag helemaal naar de tyfusquote:Op zondag 27 februari 2022 09:36 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk pakken we ook dat vieze Wit-Rusland aan.
Die smeerpijp moeten we ook niet sparen met sancties.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:36 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dat mag idd ook wel overal van buitengesloten en totaal geboycot.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:36 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dat heeft hij niet. Die percentages kan je alleen gebruiken als je praat over de tegenstand van zijn bitcoinbesluitquote:Op zondag 27 februari 2022 09:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet mis mee, en heeft ook 90 procent steun van het volk, geloof me, dat is vrij veel.
Erg creatief was het destijds al niet, nieuwe tekst op dezelfde melodie en doorrrrr. Ik denk dat we dan voorlopig onze toevlucht beter zoeken tot Shostakovic want die gebruikte zijn muziek als kritiek tegen het regime.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De melodie van dat mooie volkslied behoorde al toe tot één van de verschrikkelijkste regimes van de 20e eeuw, de USSR.
Het feit dat de Russen destijds hebben gekozen om hun eigen volkslied weer te vervangen door deze fraaie deun, zegt misschien wel iets.
Ik geef het overigens volmondig toe: het is een prachtmelodie.
Net als het oude volkslied van de voormalige DDR.
Maar inderdaad, ze behoren/behoorden tot landen met verschrikkelijke regimes.
Mensen durven daar niet eens de straat op of om hun stem te verheffen tegen tsaar Vladimir. Degenen die dat wel doen, lopen enorme risico's.quote:
Geen enkele leider op de planeet heeft 90% steun van de bevolking... Heel misschien die van Vaticaanstad.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet mis mee, en heeft ook 90 procent steun van het volk, geloof me, dat is vrij veel.
Het gaat niet om pubers met game ervaring Er zijn ex beroeps die daarna huurling worden en in allerlei oorlogen mee vechten.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de situatie daar geen drol uitmaakt.
Als je levensmoe bent, moet je het vooral doen!
Mussolini kopiequote:Op zondag 27 februari 2022 09:38 schreef theunderdog het volgende:
Die Lukashenko is toch zo'n bitch he. Jemig he.
Die moet het smegma van Putin dagelijks tussen zijn tanden wegschrapen.
https://en.wikipedia.org/(...)tial_approval_ratingquote:Op zondag 27 februari 2022 09:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Geen enkele leider op de planeet heeft 90% steun van de bevolking... Heel misschien die van Vaticaanstad.
Wat zegt baudetteketet nou weer dan ik hoor steeds die naam vallen zonder inhoudelijke punten.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mensen durven daar niet eens de straat op of om hun stem te verheffen tegen tsaar Vladimir. Degenen die dat wel doen, lopen enorme risico's.
Steun uitspreken voor deze man (Poetin) is hier en in de VS uiteraard wel toegestaan gelukkig, maar het getuigt wat mij betreft niet echt van vrijheidslievend gedachtengoed. En ik weiger om Baudet alleen maar een leutige grappenmaker te vinden.
Ik heb ook niets met Rutte, maar ik ben blij dat ik hier woon, in zogenaamd kutland Nederland.
Die kans is redelijk, de kans is groot dat ze wat hulp van de CIA krijgenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:39 schreef Faraday01 het volgende:
Ukraine doet volgens CCN oproep aan hackers om belangrijke Russische infra plat te leggen met een target list erbij. Benieuwd of dat veel effect gaat sorteren.
Daar is anonymous sinds gisteren al mee bezig. Met veel succesquote:Op zondag 27 februari 2022 09:39 schreef Faraday01 het volgende:
Ukraine doet volgens CCN oproep aan hackers om belangrijke Russische infra plat te leggen met een target list erbij. Benieuwd of dat veel effect gaat sorteren.
En een aantal leiders leiders hebben 90% 'steun', omdat ze die 'steun' afdwingen. Al lijkt zelfs dat niet meer echt te lukken bij Putinquote:Op zondag 27 februari 2022 09:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Geen enkele leider op de planeet heeft 90% steun van de bevolking... Heel misschien die van Vaticaanstad.
Dacht dat de Russen op dit vlak wereldklasse waren?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die kans is redelijk, de kans is groot dat ze wat hulp van de CIA krijgen
Kim il un wel en POETIN haalt dat ook welquote:Op zondag 27 februari 2022 09:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Poetin gaf in oktober nog handen??quote:Op zondag 27 februari 2022 09:24 schreef Toby56 het volgende: [..] Voorlopig weinig kans, vrees ik. [ twitter ]
Pak de dictators, niet de burgers.quote:
Helaas is dat laatste niet waar.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Erg creatief was het destijds al niet, nieuwe tekst op dezelfde melodie en doorrrrr. Ik denk dat we dan voorlopig onze toevlucht beter zoeken tot Shostakovic want die gebruikte zijn muziek als kritiek tegen het regime.
Tis maar 1 persoon die ze kwijt moeten.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:36 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ah ja het neutrale onderhandelingsland Belarusquote:
Daar tref je ook de Russische bevolking mee. Die hebben dan toegang meer tot het echte nieuws.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Kunnen google en apple niet gewoon alle russische toestellen op zwart zetten? Dan doen die bedrijven ook eens wat nuttigs.
In Israël zijn er meer dan een miljoen etnisch Rus he. Weet niet hoe dat percentage van oekrainers is. Het is een ingewikkelde situatie voor hen maar er komt genoeg over de oorlog op het nieuws.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:20 schreef theunderdog het volgende:
Steunt Israël Oekraïne eigenlijk al ondubbelzinnig? Of maakt het ineens niet zo meer uit dat de president van Oekraïne Joods is?
Zelensky heeft al aangegeven dat deze locatie geen optie is. De president van Hongarije heeft zijn land open gesteld voor onderhandelingsgesprekken.quote:
Ja, ik kan dat specifieke geval niet goed beoordelen en ken die pollsters ook niet, maar in algemene zin kunnen mensen het niet eens tot 90% zeker eens worden over allerhande triviale zaken, dat ik bij dat soort claims als "90% steun voor leider X" niet anders kan denken dat het ofwel niet waar is, of dat er toevallig net een uitzonderlijke situatie is zoals onlangs uit of in een oorlog komen waardoor mensen tijdelijk even hun steun uit spreken alsof het in essentie een stem is tegen iets of iemand anders.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)tial_approval_rating
quote:Again, Russian forces have no interest in full-scale attacks on urban centers since they lack the manpower and in this phase of the conflict need to cut off/ encircle/destroy Ukrainian formations outside the major cities. That's why Russian mechanized formations by and large bypass cities.
Putin afzetten door het leger.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:41 schreef byah het volgende:
Het feit dat Rusland niet over Oekraine heenwalst beangstigd me alleen maar meer, het voelt als een wanhoopspoging van een dictator zonder endgame. Er mist schijnbaar een plan en er heerst verdeeldheid onder de troepen. Wat is de volgende stap om hier zonder gezichtsverlies uit te komen?
Daar krijgt Amerika juist veel belangrijke informatie mee, dus dan zou je Oekraïne juist kwaad doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Kunnen google en apple niet gewoon alle russische toestellen op zwart zetten? Dan doen die bedrijven ook eens wat nuttigs.
Bukele staat er dan ook om zijn volk enorm te onderdrukkenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:41 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
En een aantal leiders leiders hebben 90% 'steun', omdat ze die 'steun' afdwingen. Al lijkt zelfs dat niet meer echt te lukken bij Putin
Hongarije. Ik mag hopen dat Zelensky daar niet in trapt.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zelensky heeft al aangegeven dat deze locatie geen optie is. De president van Hongarije heeft zijn land open gesteld voor onderhandelingsgesprekken.
Waarom niet?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hongarije. Ik mag hopen dat Zelensky daar niet in trapt.
Valt mee, de CIA heeft het voordeel dat ze in veel dingen achterdeurtjes hebben laten plaatsen door de fabrikanten zelf.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dacht dat de Russen op dit vlak wereldklasse waren?
Poetin die de derde verdieping achterwaarts via het raam verlaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:41 schreef byah het volgende:
Het feit dat Rusland niet over Oekraine heenwalst beangstigd me alleen maar meer, het voelt als een wanhoopspoging van een dictator zonder endgame. Er mist schijnbaar een plan en er heerst verdeeldheid onder de troepen. Wat is de volgende stap om hier zonder gezichtsverlies uit te komen?
Diezelfde burgers laten zich daar ook al 25 jaar onderdrukken door deze dictator.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis maar 1 persoon die ze kwijt moeten.
Oorlog is leed voor burgers. Je agressie raakt de verkeerde met deze woorden.
In Gomel ook, net in de hoek waar Rusland al dat materieel heeft staan. Als ze de schijn dan toch willen ophouden kunnen ze het beter in Brest doen.quote:
Aangezien hij ook over het defensiebudget gaat van een NAVO-lidstaatquote:Op zondag 27 februari 2022 09:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het gaat wat mij betreft over Baudets uitlatingen over de toestand in Oekraïne.
Lijkt mij geen enkel probleem.
De burgers faciliteren de dictators. Bevrijd jezelf en bevrijd de rest van de wereld van je maffiabaas.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:43 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Pak de dictators, niet de burgers.
Orban heeft in ieder geval de Russische inval veroordeeld, heeft ja gezegd tegen vele santies, en als hij nu toch een deal sluit met Poetin (let's take this Nazi Zelensky as prisoner!), dan is zijn politieke toekomst (en de nabije toekomst voor zijn land) volledig naar de bliksem.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hongarije. Ik mag hopen dat Zelensky daar niet in trapt.
En die dwazen zijn allemaal behoorlijk pro Rusland. Raar volk blijft het. (uit eigen ervaring met mensen die israelisch/Rus zijn)quote:Op zondag 27 februari 2022 09:44 schreef BEFEM het volgende:
[..]
In Israël zijn er meer dan een miljoen etnisch Rus he. Weet niet hoe dat percentage van oekrainers is. Het is een ingewikkelde situatie voor hen maar er komt genoeg over de oorlog op het nieuws.
Het Pentagon ziet alles hoor, daar hebben ze Google en Apple niet voor nodig.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Uit vrije wil?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Diezelfde burgers laten zich daar ook al 25 jaar onderdrukken door deze dictator.
Volgens mij heb ik dat nog nooit gehoord. Of er moet ooit een Rus een F1 Grand Prix gewonnen hebben, dan wel. Maar dat kan ik mij in elk geval niet meer heugenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:31 schreef Faraday01 het volgende:
Ik vind dat we Rusland ook het volkslied moeten ontnemen. Het kan niet dat zo'n verschrikkelijk regime een van de mooiste volksliederen ter wereld heeft
Gisteren blokkeerde hij de boel toch nog?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Orban heeft in ieder geval de Russische inval veroordeeld, heeft ja gezegd tegen vele santies, en als hij nu toch een deal sluit met Poetin (let's take this Nazi Zelensky as prisoner!), dan is zijn politieke toekomst (en de nabije toekomst voor zijn land) volledig naar de bliksem.
Laten we zeggen dat het 70 procent is, dan is dat zeker voor een Zuid Amerikaans land nog behoorlijk hoog, ik denk dat gewoon mee speelt dat hij dingen voor elkaar krijgt en voorzover ik het kan beoordelen niet corrupt is.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, ik kan dat specifieke geval niet goed beoordelen en ken die pollsters ook niet, maar in algemene zin kunnen mensen het niet eens tot 90% zeker eens worden over allerhande triviale zaken, dat ik bij dat soort claims als "90% steun voor leider X" niet anders kan denken dat het ofwel niet waar is, of dat er toevallig net een uitzonderlijke situatie is zoals onlangs uit of in een oorlog komen waardoor mensen tijdelijk even hun steun uit spreken alsof het in essentie een stem is tegen iets of iemand anders.
Het dient inderdaad van binnenuit te komen.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
De burgers faciliteren de dictators. Bevrijd jezelf en bevrijd de rest van de wereld van je maffiabaas.
Google doet in ieder geval al ietsquote:Op zondag 27 februari 2022 09:42 schreef Vijf_voor het volgende:
quote:Russische RT-app niet meer te downloaden in Oekraïne
De app van het Russische staatsmedium RT (voorheen Russia Today) kan in Oekraïne niet meer worden gedownload op Android-telefoons, zegt Google's moederbedrijf Alphabet. Daar had de regering in Kiev om gevraagd.
Gisteren zorgde Google er al voor dat RT en andere Russische staatsmedia geen advertentie-inkomsten meer krijgen via hun websites, apps en YouTube-video's. Vrijdag zette Facebook een vergelijkbare stap.
https://nos.nl/collectie/(...)russische-toestellen
Hij was de allerlaatste ja. Oftewel, hij ging pas overstag toen er eigenlijk geen andere optie meer was.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gisteren blokkeerde hij de boel toch nog?
Gezien het verleden zou ik het niet een heel betrouwbaar land vinden.
best wel een mooi volksliedquote:Op zondag 27 februari 2022 09:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nog nooit gehoord. Of er moet ooit een Rus een F1 Grand Prix gewonnen hebben, dan wel. Maar dat kan ik mij in elk geval niet meer heugen
Oekraïne nodigt ook alle buitenlanders uit om mee te vechten.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het dient inderdaad van binnenuit te komen.
Maar je kunt die mensen wel een beetje helpen.
Ja fijn, nu gaat vosss voor de Russen vechtenquote:
Alleen al het idee dat Hongarije Zelensky iets aan gaat doen in Hongarije…..quote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Orban heeft in ieder geval de Russische inval veroordeeld, heeft ja gezegd tegen vele santies, en als hij nu toch een deal sluit met Poetin (let's take this Nazi Zelensky as prisoner!), dan is zijn politieke toekomst (en de nabije toekomst voor zijn land) volledig naar de bliksem.
Hij zal niet in alle gevallen de makkelijkste zijn (geweest) om te overtuigen. Dat is hij in de EU sowieso al niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gisteren blokkeerde hij de boel toch nog?
Gezien het verleden zou ik het niet een heel betrouwbaar land vinden.
Vergeet @Schaamlap niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja fijn, nu gaat vosss voor de Russen vechten
die zal snel terugkomenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Die etnische Russen waarschijnlijk wel ja, de rest van Israël niet. Veel van die Russen zijn ook orthodox en daar is sowieso tweestrijd mee in Israël.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En die dwazen zijn allemaal behoorlijk pro Rusland. Raar volk blijft het. (uit eigen ervaring met mensen die israelisch/Rus zijn)
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
quote:
Yes. Hoe langer het duurt en hoe hoger de kosten, hoe desastreuzer deze oorlog wordt voor Poetin.quote:
Wat een taalquote:
Genietenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kwam deze ook tegen, zou ook rond Charkov zijn. Ook daar lijken de Russen toch behoorlijke verliezen te lijden
Het zijn wel goede onderhandelaars hequote:
Doe es liefquote:
Ze gokken erop dat men in de broek schijt voor ze. Valt vies tegen zodra dat niet zo is en iemand ze een bloedneus mept. Precies zoals die ene pestkop op het schoolplein vroeger.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn wel goede onderhandelaars he
Yes, maar dit filmpje is al wel meer dan 24 uur oud;)quote:Op zondag 27 februari 2022 09:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kwam deze ook tegen, zou ook rond Charkov zijn. Ook daar lijken de Russen toch behoorlijke verliezen te lijden
Hoezo ga je niet oprukken met anti-luchtdoelgeschut. Ze weten toch dat Oekraïne nog steeds een luchtmacht heeft.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
[ twitter ]
Sommige mensen hebben ook nog principes.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:57 schreef theunderdog het volgende:
https://sportnieuws.nl/vo(...)amovich-chelsea-war/
Lijkt mij toch niet dat je dit doet als je nog het gevoel hebt dat je rijkdom, invloed volledig afhankelijk is van Putin.
Poetin is een bedreven leugenaar, dus hij kan elke uitkomst zo verdraaien dat hij er als winnaar uitkomt. Daar is heus wel een compromis voor mogelijk in de trant van 'Oekraïne treedt de komende x jaar niet tot de Navo toe'. Poetin kan dan zeggen dat hij z'n invloedssfeer heeft beschermd en de EU heeft weer wat tijd om zich minder afhankelijk te maken van Rusland.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:41 schreef byah het volgende:
Ja denk dat ze een beetje zijn vergeten dat het niet meer het Sovjet leger uit de Koude Oorlog is en dat in moderne tijden ook andere tactieken worden gebruiktquote:Op zondag 27 februari 2022 09:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze gokken erop dat men in de broek schijt voor ze. Valt vies tegen zodra dat niet zo is en iemand ze een bloedneus mept. Precies zoals die ene pestkop op het schoolplein vroeger.
UEFA/FIFA en landsbonden zijn vrij streng als het gaat om Politieke invloed bij clubs, kortom houd hij invloed dan kan dat gevolgen voor de club hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:57 schreef theunderdog het volgende:
https://sportnieuws.nl/vo(...)amovich-chelsea-war/
Lijkt mij toch niet dat je dit doet als je nog het gevoel hebt dat je rijkdom, invloed volledig afhankelijk is van Putin.
Juist.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat een taalDaar wil je toch niet mee praten
![]()
De enige passende reactie:
Geen wonder dat ze niet kunnen winnenquote:
Goede grap.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
UEFA/FIFA en landsbonden zijn vrij streng als het gaat om Politieke invloed bij clubs, kortom houd hij invloed dan kan dat gevolgen voor de club hebben.
Ik snap ook niet hoe het kan dat Rusland nog steeds niet de volledige controle over het luchtruim lijkt te hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoezo ga je niet oprukken met anti-luchtdoelgeschut. Ze weten toch dat Oekraïne nog steeds een luchtmacht heeft.
Man man man.
Ik krijg wel het idee dat de NATO eeen zeer forse oorlogsmacht heeft geleverd met de oekrainse kleurenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoezo ga je niet oprukken met anti-luchtdoelgeschut. Ze weten toch dat Oekraïne nog steeds een luchtmacht heeft.
Man man man.
Oekraine treed niet toe tot de NATO , maar de NATO heeft wel fors materieel daar neergezetquote:Op zondag 27 februari 2022 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Poetin is een bedreven leugenaar, dus hij kan elke uitkomst zo verdraaien dat hij er als winnaar uitkomt. Daar is heus wel een compromis voor mogelijk in de trant van 'Oekraïne treedt de komende x jaar niet tot de Navo toe'. Poetin kan dan zeggen dat hij z'n invloedssfeer heeft beschermd en de EU heeft weer wat tijd om zich minder afhankelijk te maken van Rusland.
De vraag is natuurlijk hoe megalomaan de ambities van Poetin op dit moment zijn.
De FIFA en UEFA zijn natuurlijk enorm corrupt, maar met betrekking tot politieke inmenging geld zero tolerance, dat doen ze ook om hun eigen macht te kunnen behouden.quote:
Als je niet beter zou weten zou je nog gaan denken dat het allemaal niet zo bijster goed gepland is...quote:Op zondag 27 februari 2022 10:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe het kan dat Rusland nog steeds niet de volledige controle over het luchtruim lijkt te hebben.
Dat is de zwakke plek van het Oekraïense leger, en dat zou je toch als eerste voor elkaar moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |