Ik lees dit, maar kan geen bevestiging vinden.quote:
Ik hoop wel dat ze gewoon even afrekenen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:16 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Russen hebben honger
[ twitter ]
Ik mag hopen dat al het bruikbare is veiliggesteld door Oekrainers.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:16 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Russen hebben honger
[ twitter ]
iets meer nuance:quote:Op zondag 27 februari 2022 10:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees dit, maar kan geen bevestiging vinden.
[ twitter ]
iemand wel gezorgd dat er rattengif in dat voedsel zitquote:Op zondag 27 februari 2022 10:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze gewoon even afrekenen.
Is de bevrijding van drugdealers en nazi's dan niet voldoende?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze gewoon even afrekenen.
Als hij het moment daar ziet.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk speculatie of hij daar werk van gaat maken.
Lijkt me niet zo heel vergezocht statement. Als Poetin blijft escaleren leidt dat logischerwijs tot een conflict met de Navo.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:17 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat is toch niets nieuws? Dit kun je ook interpreteren dat als we Rusland niet kunnen stoppen ze mogelijk ook NAVO landen aan zouden kunnen vallen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:17 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik hoop het. Ik vind dat NATO geen keuze heeft, ze moeten laten zien dat Poetin te ver is gegaan.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:17 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ze waren daar ook nooit weg onder de bevolking, dit wist iedereen volgens mij wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En in Afghanistan was elke vorm van significante verdediging al over lange tijd beetje bij beetje uitgehold door de Taliban, het was bijna niks meer dan restjes oprapen toen het hier groot nieuws begon te worden.
Dit kan toch nietquote:Op zondag 27 februari 2022 10:18 schreef heywoodu het volgende:
World Cup degenschermen gaat ondertussen vrolijk door in Sochi, waar Oekraïne en Rusland het vandaag in de landenwedstrijd tegen elkaar op zouden nemen. Oekraïne had weinig zin.
[ afbeelding ]
En al die familieleden van omgekomen soldaten maar afvragen wanneer ze thuiskomen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:19 schreef westwoodblvd het volgende:
Intussen blijft het Russische leger volhouden tegenover de eigen mensen dat er nog niet één soldaat is omgekomen. Terwijl ik op video's die ik heb gezien de tel al ben kwijtgeraakt. Voor wie nog twijfelde over de leugens die Putin zijn eigen volk voorschotelt.
Nog een reden waarom het echt totaal onvergelijkbaar is inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze waren daar ook nooit weg onder de bevolking, dit wist iedereen volgens mij wel.
'een nucleaire winter neem ik op de koop toe'...quote:Op zondag 27 februari 2022 10:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik vind dat NATO geen keuze heeft, ze moeten laten zien dat Poetin te ver is gegaan.
Het risico op een nucleaire winter neem ik op de koop toe. Ik vermoed ook dat de NATO dit pas doet op het moment dat ze weten dat de support voor Poetin in Rusland dusdanig is afgenomen dat een nucleaire aanval vanuit Moskou niet meer reëel is.
Die bond ook maar boycotten idd.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit kan toch nietZijn ze bij de schermbond onder een steen gekropen?
De grote baas van de FIE is Alisher Usmanov, al sinds 2008. Rijke zakenman uit Rusland. Die gaan de boel niet stilleggen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit kan toch nietZijn ze bij de schermbond onder een steen gekropen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |