Maar de Russen zijn de stad wel binnengedrongen, per voertuigen en te voet. Helaas geen goed nieuws.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Gisteravond was iemand er heilig van overtuigd dat er wijken van Charkov werden platgegooid, dat is gelukkig niet het geval.
Ja leuk. Maar Israel zit toch vooral nog steeds in dubio? vanwege ook hun relatief goede betrekkingen met Rusland.quote:
Ja, hij kan moeilijk zeggen dat 'ie aan het falen is. Dit gaat veel te langzaam, gelukkig maar.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:44 schreef Landgeld het volgende:
Poetin spreekt goedkeurend over Russische operatie
Er zijn geen betrouwbare bronnen in een oorlog.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh serieus? want dan verwijder ik hem.
Bron?
Zie post #131quote:Op zondag 27 februari 2022 08:43 schreef quirina het volgende:
Zijn de namen van de helden van snake island al bekend?
Volgens een Rus die ik ken is dat verhaal ook nep. Je kan eigenlijk niks geloven meer.
Ukraine liegt in de Media net als Rusland.
Klopt. Maar er zijn nog steeds gradaties. En als meerdere bronnen het bevestigen enzquote:Op zondag 27 februari 2022 08:45 schreef halfway het volgende:
[..]
Er zijn geen betrouwbare bronnen in een oorlog.
Misschien verwachten we ook iets teveel op dit moment. Oekraïne is een gigantisch land, daar loop je ook in 2022 niet in een paar dagen doorheen. De Russen hebben echter al wel aanzienlijke progressie gemaakt.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb hier over na lopen denken, zou Putin het wellicht een te groot risico vinden om zijn "echte" leger in te zetten? Op het moment dat je dat doet maakt het je over de hele linie wel erg kwetsbaar, wellicht dat hij dat een te groot risico vind. Nu gaan er de laatste dagen veel geruchten rond dat deze jongens onder valse voorwendselen van een "peacekeeping" missie zijn getrained.
Wat me ook opvalt is dat ik nog steeds weinig nieuw materieel heb gezien in de confrontaties, @:achja suggereerde dit ook al dat je eerst je oude meuk stuurt, maar het lijkt me dat als je een soort van "blitzkrieg" wilt uitvoeren je wel wat sneller er achter aan moet zitten, dat heb ik tot nu toe niet gezien.
De verdediging richt zich vooral op kiev, je kan niet elke stad mobiliserenquote:Op zondag 27 februari 2022 08:44 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Maar de Russen zijn de stad wel binnengedrongen, per voertuigen en te voet. Helaas geen goed nieuws.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 27 februari 2022 07:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gekkies als Trump en Baudet staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis. In 1939 hadden deze volmalloten staan klappen voor Hitler en z'n inval in Polen. Landverraders.
er moet wel een mogelijkheid blijven om ons aardgas te betalenquote:Op zondag 27 februari 2022 08:49 schreef Aurelius het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)che-banken-uit-swift
Waarom weer een aantal banken niet? Waarom altijd weer compromissen.
Gas gas gas.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:49 schreef Aurelius het volgende:
De rest van het land doet natuurlijk ook ter zake. Als tienduizenden Oekraïeners in het oosten ingesloten raken kun je die troepen grotendeels afschrijven.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De verdediging richt zich vooral op kiev, je kan niet elke stad mobiliseren
WII was wel een hele andere tijd.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het heeft er toch alle schijn van dat ze Charkov vrij eenvoudig gaan innemen, dat zou een harde klap zijn.
[ afbeelding ]
Zo langzaam gaat het overigens niet als je ziet dat ze nu al een aantal zeer belangrijke logistieke punten in handen hebben.
Ter vergelijking: In de Tweede Wereldoorlog deed de Wehrmacht er meer dan een week over om Warschau te komen, en dat vonden we toen al extreem snel.
absoluut waarquote:Op zondag 27 februari 2022 07:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gekkies als Trump en Baudet staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis. In 1939 hadden deze volmalloten staan klappen voor Hitler en z'n inval in Polen. Landverraders.
Dat account is ook gecreëerd in januari van dit jaar, die alleen maar dingen zegt waar de progressie groter lijkt voor Rusland. Curieus.quote:
En Italiaanse tasjes zeker.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er moet wel een mogelijkheid blijven om ons aardgas te betalen
Het is niet nodig. De Russische Centrale Bank staat op de shitlist, dus die kan niet veel doen als er banken omvallen.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:49 schreef Aurelius het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |