Gekkies als Trump en Baudet staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis. In 1939 hadden deze volmalloten staan klappen voor Hitler en z'n inval in Polen. Landverraders.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:54 schreef UitStraling het volgende:
Trump staat al een paar dagen langs de zijlijn te hyperventileren als cheerleader van Putin, daar zijn we dus ook blijvend vanaf.
Hij komt inderdaad moeilijk uit zijn woorden.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:54 schreef UitStraling het volgende:
Trump staat al een paar dagen langs de zijlijn te hyperventileren
Trump heeft net een nieuw speeltje met zijn nieuwe online platform. Hij is dus weer volop bezig met zijn favoriete hobby; aandacht vragen.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:56 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf ook maximaal belachelijk gemaakt de laatste dagen.
Toch weer een nachtje verder inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2022 06:25 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Mooi ze hebben stand gehouden.
Bucha ook, dat is een plaats net Oostelijk van Kiev.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:08 schreef tjoptjop het volgende:
In Kharkiv rommelt het nu wel behoorlijk lees ik her en der
Daarvan zag ik deze, maar kan niet helemaal plaatsen wat ik ziequote:Op zondag 27 februari 2022 08:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bucha ook, dat is een plaats net Oostelijk van Kiev.
https://twitter.com/nexta_tvquote:Op zondag 27 februari 2022 08:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Daarvan zag ik deze, maar kan niet helemaal plaatsen wat ik zie
[ twitter ]
Sommige mensen gaan er wat teveel in op. Niet zo heel gek, maar er moet wel bij de feiten gebleven inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja heel gek terwijl ik gisteren toch echt hier las dat vandaag de stad gevallen zou zijn. Misschien zouden sommige users eens wat moeten dimmen en minder ingenomen moeten zijn.
Experts van hun eigen achtertuin.
Die gasten komen nu ook wel er achter dat het geen oefening is maar een realwarquote:Op zondag 27 februari 2022 08:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wat is at toch met vluchtende Russen?
[ twitter ]
Dat is een monument in een parkje waar Russen voor de gein 40mm rounds afschieten, rijdend op de tank.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hoop van wel!quote:Op zondag 27 februari 2022 08:11 schreef einzeinz het volgende:
Is Poetin al @:naardegallemiezen geschoten?
Het vecht wat anders als je huis, haard, vrouw en zusjes moet verdedigen of de dromen van Putin moet verwezenlijken als twintigjarige.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wat is at toch met vluchtende Russen?
[ twitter ]
Zou ik ook doenquote:Op zondag 27 februari 2022 08:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is een monument in een parkje waar Russen voor de gein 40mm rounds afschieten, rijdend op de tank.
Gewoon rustig filmen terwijl de kogels om je oren vliegenquote:Op zondag 27 februari 2022 08:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[ twitter ]
Jij bent zeker die mijn Heist in GTA5 verkloot omdat hij het nodig vind de guards kaput te schieten en daardoor het alarm af gaatquote:
En dan intens genieten van je frustratie, zeker wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent zeker die mijn Heist in GTA5 verkloot omdat hij het nodig vind de guards kaput te schieten en daardoor het alarm af gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |