Hij wil graag als wereldleider gezien worden, je dan als een soort Assad gedragen hoort daar niet bij.quote:
Ja heel gek terwijl ik gisteren toch echt hier las dat vandaag de stad gevallen zou zijn. Misschien zouden sommige users eens wat moeten dimmen en minder ingenomen moeten zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik word wakker met het nieuws dat Kiev nog steeds staande is.
#Tulsi2024quote:Op zondag 27 februari 2022 07:23 schreef Ulx het volgende:
De volgende marionet van Poetin probeett haar reputatie te redden.
[ twitter ]
https://www.hln.be/buiten(...)-de-dood-in~a17fe847quote:Op zondag 27 februari 2022 07:29 schreef Noek het volgende:
Ik las net ergens dat Russische soldaten daar op Tinder zitten. Dat straks de vrouwen het land gaan redden door een one night kill uit te voeren.
Boys will be boys.
Je hoorde het ook op het nieuws, de nacht der nachten zou het wordenquote:Op zondag 27 februari 2022 07:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja heel gek terwijl ik gisteren toch echt hier las dat vandaag de stad gevallen zou zijn. Misschien zouden sommige users eens wat moeten dimmen en minder ingenomen moeten zijn.
Experts van hun eigen achtertuin.
quote:Op zondag 27 februari 2022 07:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.hln.be/buiten(...)-de-dood-in~a17fe847
quote:Spijt heb ik niet. De kankers in onze maatschappij moesten uitgeroeid worden.”
Ik denk niet dat het makkelijk wordt om nog momentum te krijgen. Zeker als de Amerikanen blijven bevoorraden.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:33 schreef halfway het volgende:
[..]
Je hoorde het ook op het nieuws, de nacht der nachten zou het worden
Paar uurtjes slaap pakken hèquote:Op zondag 27 februari 2022 07:39 schreef _The_General_ het volgende:
Ondertussen is het stil op Zelensky zijn twitter account
Oh ja die zit in Moskou toch?quote:Op zondag 27 februari 2022 07:39 schreef Ulx het volgende:
Hebben Assange en Snowden al iets van zich laten horen?
Net op Twitter gekeken bij Snowden, niet te melden, lijkt me ook logisch, het is niet dat hij voor zijn plezier in Rusland zit.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:39 schreef Ulx het volgende:
Hebben Assange en Snowden al iets van zich laten horen?
Dat komt omdat hij vooral op Insta actief is:quote:Op zondag 27 februari 2022 07:39 schreef _The_General_ het volgende:
Ondertussen is het stil op Zelensky zijn twitter account
Hij was al een Russische marionet geworden zo in de loop der jaren, dus of je er anders wat aan had gehad…quote:Op zondag 27 februari 2022 07:44 schreef Nielsch het volgende:
Assange zit in een cel in Londen. Die gaat deze oorlog geen oorlogsmisdaden uit de doofpot halen. Helaas.
Je bedoelt de Russische eisen?quote:Op zondag 27 februari 2022 07:52 schreef ludovico het volgende:
Beter kapt Rusland dit gewoon af...
Wat is er met die gesprekken gezegd dan. Do not join nato was het enige?
Wat had Gabbard in jouw ogen dan gedaan dat zij een marionet van Poetin is?quote:Op zondag 27 februari 2022 07:23 schreef Ulx het volgende:
De volgende marionet van Poetin probeett haar reputatie te redden.
[ twitter ]
Lol.. Kut Putin.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je bedoelt de Russische eisen?
- Oekraïne, Finland en Zweden nooit lid van de Navo
- Oekraïne verbreekt de banden met het westen
- Geen Navo materiaal in Navo-leden Estland, Letland en Litouwen
Die heeft zichzelf ook maximaal belachelijk gemaakt de laatste dagen.quote:Op zondag 27 februari 2022 07:54 schreef UitStraling het volgende:
Trump staat al een paar dagen langs de zijlijn te hyperventileren als cheerleader van Putin, daar zijn we dus ook blijvend vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |