Hij heeft de absolute macht en rijkdom.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:22 schreef theunderdog het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk vrij exact hoe het Russische systeem in elkaar zit? bedoel: heeft Putin daadwerkelijk vrijwel alle macht, of is er een scenario mogelijk waarin de rijke oligarchen zorgen voor een staatsgreep nu ook hun belangen in gevaar zijn. Of zou Putin een dealtje met hun hebben besloten?
Ik hoor namelijk nogal verschillende verhalen hierover. Sommige zeggen dat Putin vrijwel alle macht heeft, andere zeggen weer dat hij in die positie zit dankzij die oligarchen .
Er is geen systeem waarin de leider absoluut en altijd onaantastbaar is. Er zit natuurlijk ook een leger aan generalen, politici en oligarchen die onderling met elkaar praten de hele tijd.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:22 schreef theunderdog het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk vrij exact hoe het Russische systeem in elkaar zit? bedoel: heeft Putin daadwerkelijk vrijwel alle macht, of is er een scenario mogelijk waarin de rijke oligarchen zorgen voor een staatsgreep nu ook hun belangen in gevaar zijn. Of zou Putin een dealtje met hun hebben besloten?
Ik hoor namelijk nogal verschillende verhalen hierover. Sommige zeggen dat Putin vrijwel alle macht heeft, andere zeggen weer dat hij in die positie zit dankzij die oligarchen .
Wat ik op Radio1 hoorde afgelopen week is dat Putin de absolute macht heeft en de oligarchen heeft meegenomen in die macht. Met andere woorden, mensen die trouwen bleven werden beloond en rijker dan in hun stoutste dromen, mensen die tegen waren werden simpelweg achtergelaten.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:22 schreef theunderdog het volgende:
Elke oligarch heeft zijn positie en rijkdom aan Putin te danken, hoeveel oligarchen zijn er wel niet verdwenen van de aardbodem die niet in de ganzenpas wilden lopen, maar ik denk dat ze hem nu heel graag lozen, ze hebben alleen geen fluitje militaire macht.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:22 schreef theunderdog het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2022 08:21 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Gewoon rustig filmen terwijl de kogels om je oren vliegen
Civiele rechtszaken tegen zn familie waar hij geen enkele escape in heeft. En nu de klap van het besef dat doorgaan met Putin aanbidden niet slim is.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij komt inderdaad moeilijk uit zijn woorden.
[ twitter ]
Ohjee. Maken net de Israëliërs aanstalten om achter Ukraine te staan, zien ze dat de Iraniers ook achter Ukraine staan.quote:
Misschien hebben ze door dat hun leider niet helemaal goed in zijn hoofd is, en dat ze hier gewoon geen zin in hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wat is at toch met vluchtende Russen?
[ twitter ]
Maar ondertussen zie ik daarvoor geen hard bewijs. Zeker niet voor het laatste. Forbes is er vooral over aan het gissen.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij heeft de absolute macht en rijkdom.
Jawel, natuurlijk. Dat begrijp ik. Maar bestaan al die mensen enkel bij gratie van hem (inclusief die oligarchen), of is het juist andersom?quote:Op zondag 27 februari 2022 08:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er is geen systeem waarin de leider absoluut en altijd onaantastbaar is. Er zit natuurlijk ook een leger aan generalen, politici en oligarchen die onderling met elkaar praten de hele tijd.
Ik denk dat hij nu zwakker is dan ooit. Hopelijk haalt iemand, letterlijk of figuurlijk, de trekker over.
Hoe het ook zit, macht is natuurlijk altijd precair. Macht blijft in stand zolang mensen ernaar handelen. Als niemand daar Putin meer wil en/of erkent, heeft hij ook geen macht meer. Dit zag je ook bij onze Roemeense vriend die toen het puntje bij het paaltje kwam geen vrienden meer over had. Wat het in Rusland nog lastig maakt is wie dan de eerste stap neemt om dat proces in gang te zetten. Is het het volk of is het de inner circle zoals jij zegt inderdaad. Als dat tandenloze tijgers zijn is het lastig om de eerste te zijn die een balletje opwerpt omdat je niet precies weet waar de ander staat.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:22 schreef theunderdog het volgende:
Aah, interessant !quote:Op zondag 27 februari 2022 08:25 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Wat ik op Radio1 hoorde afgelopen week is dat Putin de absolute macht heeft en de oligarchen heeft meegenomen in die macht. Met andere woorden, mensen die trouwen bleven werden beloond en rijker dan in hun stoutste dromen, mensen die tegen waren werden simpelweg achtergelaten.
In die zin heeft hij dus de absolute macht maar dat valt ten alle tijde met de gratie van de steun én verdeeldheid van de mensen onder hem. Macht is een relatief begrip en als het geloof in macht verdwijnt zal er een nieuwe machthebber op staan. Kom je dus aan de welvaart van de mensen onder de machthebber dan zal een revolutie altijd mogelijk zijn.
Dat weet je nooit 100% maar Putin kennende zal hij wel zo slim zijn om wat "bewijs" achter te houden over zijn rijke vriendjes, met andere woorden hij kan ze in zijn val meesleuren.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar ondertussen zie ik daarvoor geen hard bewijs. Zeker niet voor het laatste. Forbes is er vooral over aan het gissen.
Ja, het is helaas zo dat de meeste, met de nadruk op meeste (want je hebt er tussen zitten waar dat niet voor opgaat), hebben niet echt het gevoel dat ze moeten vechten voor mensenrechten.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoe het ook zit, macht is natuurlijk altijd precair. Macht blijft in stand zolang mensen ernaar handelen. Als niemand daar Putin meer wil en/of erkent, heeft hij ook geen macht meer. Dit zag je ook bij onze Roemeense vriend die toen het puntje bij het paaltje kwam geen vrienden meer over had. Wat het in Rusland nog lastig maakt is wie dan de eerste stap neemt om dat proces in gang te zetten. Is het het volk of is het de inner circle zoals jij zegt inderdaad. Als dat tandenloze tijgers zijn is het lastig om de eerste te zijn die een balletje opwerpt omdat je niet precies weet waar de ander staat.
Ohja zeker. Maar zo goed?quote:Op zondag 27 februari 2022 08:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat weet je nooit 100% maar Putin kennende zal hij wel zo slim zijn om wat "bewijs" achter te houden over zijn rijke vriendjes, met andere woorden hij kan ze in zijn val meesleuren.
Deden ze tijdens 2e wereldoorlog ook. Het bijkomende probleem is nu: De Slavische Russen hebben een enorm laag vruchtbaarheidscijfer en worden gemiddeld nog lang geen 70 jaar. Als er veel doden gaan vallen, gaan Russen dit hard voelen de komende jaren.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:30 schreef xFriendx het volgende:
Erg opvallend dat het veelal hele jonge soldaten zijn bij de Russen (meeste soldaten zijn jong natuurlijk) die ook heel onervaren lijken en slecht uitgerust. Alsof dit puur wat kanonnenvoer is voor een test, had het mee gezeten voor Rusland was het mooi meegenomen zou Putin dan waarschijnlijk denken. Zouden er dan bij de 2e golf misschien meer ervaren rotten zitten? Die zullen ook meer geïnformeerd (geïndoctrineerd) zijn met het idee van een machtig ussr en we zijn de sterkste blablabla. Zou wel betekenen dat het echte harde vechten nog moet komen. Of denken jullie dat dit het beste is wat Rusland in huis heeft? (Zou fijn zijn dan zou Oekraïne dit wel vol moeten kunnen houden)
Ik heb hier over na lopen denken, zou Putin het wellicht een te groot risico vinden om zijn "echte" leger in te zetten? Op het moment dat je dat doet maakt het je over de hele linie wel erg kwetsbaar, wellicht dat hij dat een te groot risico vind. Nu gaan er de laatste dagen veel geruchten rond dat deze jongens onder valse voorwendselen van een "peacekeeping" missie zijn getrained.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:30 schreef xFriendx het volgende:
Erg opvallend dat het veelal hele jonge soldaten zijn bij de Russen (meeste soldaten zijn jong natuurlijk) die ook heel onervaren lijken en slecht uitgerust. Alsof dit puur wat kanonnenvoer is voor een test, had het mee gezeten voor Rusland was het mooi meegenomen zou Putin dan waarschijnlijk denken. Zouden er dan bij de 2e golf misschien meer ervaren rotten zitten? Die zullen ook meer geïnformeerd (geïndoctrineerd) zijn met het idee van een machtig ussr en we zijn de sterkste blablabla. Zou wel betekenen dat het echte harde vechten nog moet komen. Of denken jullie dat dit het beste is wat Rusland in huis heeft? (Zou fijn zijn dan zou Oekraïne dit wel vol moeten kunnen houden)
Absoluut!quote:Op zondag 27 februari 2022 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Stel dat ome Adolf medio maart 1945 zijn kernwapen had gehad, zou hij die ingezet hebben tegen het oprukkende Sovjetleger?
Misschien werden de meer ervaren troepen als onbetrouwbaar gezien?quote:Op zondag 27 februari 2022 08:30 schreef xFriendx het volgende:
Ja natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2022 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Stel dat ome Adolf medio maart 1945 zijn kernwapen had gehad, zou hij die ingezet hebben tegen het oprukkende Sovjetleger?
dat denk ik niet als je maar weigert daar dan zetten ze je in de koelkast ... mag je even afkoelenquote:Op zondag 27 februari 2022 08:35 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Misschien werden de meer ervaren troepen als onbetrouwbaar gezien?
Het is afwachten. Is hij de wateren aan het testen of hebben ze Oekraïne enorm onderschat en dachten ze dat ze het wel aankonden? In beide gevallen betekent dat alsnog een escalatie vanuit frustratie waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb hier over na lopen denken, zou Putin het wellicht een te groot risico vinden om zijn "echte" leger in te zetten? Op het moment dat je dat doet maakt het je over de hele linie wel erg kwetsbaar, wellicht dat hij dat een te groot risico vind. Nu gaan er de laatste dagen veel geruchten rond dat deze jongens onder valse voorwendselen van een "peacekeeping" missie zijn getrained.
Wat me ook opvalt is dat ik nog steeds weinig nieuw materieel heb gezien in de confrontaties, @:achja suggereerde dit ook al dat je eerst je oude meuk stuurt, maar het lijkt me dat als je een soort van "blitzkrieg" wilt uitvoeren je wel wat sneller er achter aan moet zitten, dat heb ik tot nu toe niet gezien.
Nee, Adolf stond er om bekend dat ie wel vrij redelijk en schappelijk was.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:32 schreef UitStraling het volgende:
We hebben de laatste jaren gezien dat de macht van Putin ver rijkt en dat hij over lijken gaat ten opzichte van figuren die hem verraden, bij andere (defacfto) dictators zie je dat ze naarmate ze ouder worden vaak zwakker worden en dat hun macht wegvloeit, ik heb niet het idee dat dit het geval bij Putin is.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ohja zeker. Maar zo goed?
Naja oke. We weten het niet. Maar vindt het wel interessant vandaar
Ik denk ook dat in de OP dit verhaal even gewijzigd moet worden. Als je niet meer hoort van deze Oekraïense grenswachten, dan kunnen ze ook gevangen genomen zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:03 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het verhaal van Slangeneiland klinkt zo onwaarschijnlijk. Alle 13 dood.
En ik dacht dat de Russen wel over humor en behoorlijke zelfspot beschikken.
Zonder twijfel inderdaad of Hermann of Heinrich hadden in moeten/kunnen grijpen, die waren toch ook vooral zelf bezig met overleven ten koste van alles, dat is een beetje de komende dagen het scenario vrees ik, ik hoop maar dat Putin genoeg om zijn tweeling en hun lekkere moeder geeft.quote:
Was gisteren tock al bekend?quote:Op zondag 27 februari 2022 08:38 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/AVindman/status/1497685325333905417
Wtf? Kadyrov keert zich tegen Putin.
Was gisteren al gepost. Één van zijn generaals is dead meat. Toen vond hij het toch niet zo leuk meer.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:38 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/AVindman/status/1497685325333905417
Wtf? Kadyrov keert zich tegen Putin.
Ja. Maar zo is het wel bekend dat hij daadwerkelijk zijn gehele positie heeft te danken aan Putin. Als Putin hier allemaal ongeschonden uitkomt, heeft Kadyrov een groot probleem. Vind het dus een behoorlijk dapper statement van hem.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Was gisteren al gepost. Één van zijn generaals is dead meat. Toen vond hij het toch niet zo leuk meer.
Veel van dit soort beelden missen toch die Z. Volgens mij is zeker de helft van wat we zien nep.quote:
Deze is dan een stuk beter - al kan je adhv een foto ook weinig conclusies trekken.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wat is at toch met vluchtende Russen?
[ twitter ]
Het probleem van de Tweede Wereldoorlog was, als je zoveel van je maten ziet sneuvelen, dat je dan als overblijvende wel aan de drank (wodka) moet raken. Van de jongens die in de SU in 1923 geboren werden, daarvan heeft 90% het einde van WO 2 niet overleefd.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:33 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Deden ze tijdens 2e wereldoorlog ook. Het bijkomende probleem is nu: De Slavische Russen hebben een enorm laag vruchtbaarheidscijfer en worden gemiddeld nog lang geen 70 jaar. Als er veel doden gaan vallen, gaan Russen dit hard voelen de komende jaren.
Positief nieuws is: Vrouwen overschot
Maar de Russen zijn de stad wel binnengedrongen, per voertuigen en te voet. Helaas geen goed nieuws.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Gisteravond was iemand er heilig van overtuigd dat er wijken van Charkov werden platgegooid, dat is gelukkig niet het geval.
Ja leuk. Maar Israel zit toch vooral nog steeds in dubio? vanwege ook hun relatief goede betrekkingen met Rusland.quote:
Ja, hij kan moeilijk zeggen dat 'ie aan het falen is. Dit gaat veel te langzaam, gelukkig maar.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:44 schreef Landgeld het volgende:
Poetin spreekt goedkeurend over Russische operatie
Er zijn geen betrouwbare bronnen in een oorlog.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh serieus? want dan verwijder ik hem.
Bron?
Zie post #131quote:Op zondag 27 februari 2022 08:43 schreef quirina het volgende:
Zijn de namen van de helden van snake island al bekend?
Volgens een Rus die ik ken is dat verhaal ook nep. Je kan eigenlijk niks geloven meer.
Ukraine liegt in de Media net als Rusland.
Klopt. Maar er zijn nog steeds gradaties. En als meerdere bronnen het bevestigen enzquote:Op zondag 27 februari 2022 08:45 schreef halfway het volgende:
[..]
Er zijn geen betrouwbare bronnen in een oorlog.
Misschien verwachten we ook iets teveel op dit moment. Oekraïne is een gigantisch land, daar loop je ook in 2022 niet in een paar dagen doorheen. De Russen hebben echter al wel aanzienlijke progressie gemaakt.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb hier over na lopen denken, zou Putin het wellicht een te groot risico vinden om zijn "echte" leger in te zetten? Op het moment dat je dat doet maakt het je over de hele linie wel erg kwetsbaar, wellicht dat hij dat een te groot risico vind. Nu gaan er de laatste dagen veel geruchten rond dat deze jongens onder valse voorwendselen van een "peacekeeping" missie zijn getrained.
Wat me ook opvalt is dat ik nog steeds weinig nieuw materieel heb gezien in de confrontaties, @:achja suggereerde dit ook al dat je eerst je oude meuk stuurt, maar het lijkt me dat als je een soort van "blitzkrieg" wilt uitvoeren je wel wat sneller er achter aan moet zitten, dat heb ik tot nu toe niet gezien.
De verdediging richt zich vooral op kiev, je kan niet elke stad mobiliserenquote:Op zondag 27 februari 2022 08:44 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Maar de Russen zijn de stad wel binnengedrongen, per voertuigen en te voet. Helaas geen goed nieuws.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 27 februari 2022 07:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gekkies als Trump en Baudet staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis. In 1939 hadden deze volmalloten staan klappen voor Hitler en z'n inval in Polen. Landverraders.
er moet wel een mogelijkheid blijven om ons aardgas te betalenquote:Op zondag 27 februari 2022 08:49 schreef Aurelius het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)che-banken-uit-swift
Waarom weer een aantal banken niet? Waarom altijd weer compromissen.
Gas gas gas.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:49 schreef Aurelius het volgende:
De rest van het land doet natuurlijk ook ter zake. Als tienduizenden Oekraïeners in het oosten ingesloten raken kun je die troepen grotendeels afschrijven.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De verdediging richt zich vooral op kiev, je kan niet elke stad mobiliseren
WII was wel een hele andere tijd.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het heeft er toch alle schijn van dat ze Charkov vrij eenvoudig gaan innemen, dat zou een harde klap zijn.
[ afbeelding ]
Zo langzaam gaat het overigens niet als je ziet dat ze nu al een aantal zeer belangrijke logistieke punten in handen hebben.
Ter vergelijking: In de Tweede Wereldoorlog deed de Wehrmacht er meer dan een week over om Warschau te komen, en dat vonden we toen al extreem snel.
absoluut waarquote:Op zondag 27 februari 2022 07:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gekkies als Trump en Baudet staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis. In 1939 hadden deze volmalloten staan klappen voor Hitler en z'n inval in Polen. Landverraders.
Dat account is ook gecreëerd in januari van dit jaar, die alleen maar dingen zegt waar de progressie groter lijkt voor Rusland. Curieus.quote:
En Italiaanse tasjes zeker.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er moet wel een mogelijkheid blijven om ons aardgas te betalen
Het is niet nodig. De Russische Centrale Bank staat op de shitlist, dus die kan niet veel doen als er banken omvallen.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:49 schreef Aurelius het volgende:
Nee, maar met een failliet land wordt het lastig oorlog voeren.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:51 schreef theunderdog het volgende:
Al die sancties, inclusief dat SWIFT. Dat maakt toch geen reet meer uit? dat doe je toch door iets te voorkomen. Nu Putin al in Oekraïne zit, zal dat volgens mij enkel bij hem een 'nu heb ik al helemaal niets meer te verliezen' mentaliteit aanwakkeren.
volgens een rus die jij kentquote:Op zondag 27 februari 2022 08:43 schreef quirina het volgende:
Zijn de namen van de helden van snake island al bekend?
Volgens een Rus die ik ken is dat verhaal ook nep. Je kan eigenlijk niks geloven meer.
Ukraine liegt in de Media net als Rusland.
Die gap heeft er meer ervaring mee dan jij of ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
volgens een rus die jij kent
de rus krijgt totaal geen nieuws te zien hierover
quote:Op zondag 27 februari 2022 08:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat account is ook gecreëerd in januari van dit jaar, die alleen maar dingen zegt waar de progressie groter lijkt voor Rusland. Curieus.
"Hallo, gewone Rus! Jullie raken we keihard, maar de rijke elite rondom Poetin mag tasjes blijven kopen. En rijkeluiskinderen hoeven niet in dienst."quote:
Het is ook een valse vergelijking. Van Rusland weten we iig dat het allemaal gelogen is. Oekraïnse berichtgeving is enigszins betrouwbaar te noemenquote:Op zondag 27 februari 2022 08:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
volgens een rus die jij kent
de rus krijgt totaal geen nieuws te zien hierover
Bron?quote:Op zondag 27 februari 2022 08:57 schreef Nielsch het volgende:
Nu zijn zelfs de politie en lokale burgers gewoon Russische tanks aan het tegenhouden. Ze hebben niet eens een leger nodig.
Het lost niks op, maar helpt wel. Geef die Russen maar het gevoel dat ze de paria’s van de wereld zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:56 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/BrexitBin/status/1497542090057830400
Het lost niets op. Maar ik vind dit me toch een partij kippenvel.
Uiteraard. Maar je bent niet vanaf morgen al failliet.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, maar met een failliet land wordt het lastig oorlog voeren.
Geen idee of het helpt. Maar ik vind het prachtig.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:58 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Het lost niks op, maar helpt wel. Geef die Russen maar het gevoel dat ze de paria’s van de wereld zijn.
Dat in jouw geval wat meer scepsis vereist is vwb hoe neutraal je je analysetjes aanvliegt dan hoe men/ik het normaal gesproken zou lezen.quote:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:58 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Het lost niks op, maar helpt wel. Geef die Russen maar het gevoel dat ze de paria’s van de wereld zijn.
Dit is net zo dom als het klappen voor de zorg.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:56 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/BrexitBin/status/1497542090057830400
Het lost niets op. Maar ik vind dit me toch een partij kippenvel.
een paar gefrustreerde zolderkamer autisten bedoel jequote:Op zondag 27 februari 2022 08:59 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Niet verrassend, er zitten nogal wat pro-Poetin figuren hier op Fok
En een groot deel van die buffer hebben we gisteren vergiftigd.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je bent niet vanaf morgen al failliet.
Putin heeft een behoorlijke buffer.
Het zou best kunnen kloppen. Een Tjetjeense divisie met 50 tanks was vernietigd, inclusief hun generaal.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg overdreven, 102 tanks vernietigd lijkt me ook erg sterk.
Mensen voelen zich machteloos en willen iets betekenenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit is net zo dom als het klappen voor de zorg.
Ja dat is nogal vreemd. Heb nog nooit enig pro-Poetin sentiment hier gedeeld, de andere users zullen dit bevestigen.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat in jouw geval wat meer scepsis vereist is vwb hoe neutraal je je analysetjes aanvliegt dan hoe men/ik het normaal gesproken zou lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |