Lichamen zorgen voor lichamen. Want die twee die die gewonde komen ophalen zijn vrij eenvoudig neer te schieten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, antipersoneels mijnen zijn meestal zo krachtig dat je voet of been er af ligt maar dat je het wel overleeft. 1 gewonde heeft al snel 2 soldaten nodig om hem te vervoeren/verzorgen.
En inmiddels ook 200 stingersquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:54 schreef RAVW het volgende:
zo die ukrainers zijn niet van plan om zich zelf over te geven
[..]
https://www.nu.nl/spannin(...)en-aan-oekraine.html
https://nos.nl/collectie/(...)sade-gaat-naar-polenquote:Nederland levert luchtdoelraketten aan Oekrane
Het Nederlandse leger gaat zo snel mogelijk 200 Stinger-luchtdoelraketten leveren aan Oekrane. Dat gebeurt na een recent verzoek van Oekrane, melden ministers Hoekstra van Buitenlandse Zaken en Ollongren van Defensie aan de Tweede Kamer.
Nee inderdaad. De IL-76 lijkt op een C-17 Globemaster. Deze lijkt een stuk kleiner te zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan ja, maar inderdaad geen IL 76, die staart op het filmpje is echt niet van een IL 76.
2014quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:02 schreef polderturk het volgende:
Wow. Ongelofelijke aanval met molotofs. Kan dat gepantserde voertuig dit overleven?
[ twitter ]
Schijnbaar filmpje uit 2018quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:02 schreef polderturk het volgende:
Wow. Ongelofelijke aanval met molotofs. Kan dat gepantserde voertuig dit overleven?
[ twitter ]
Nog maar 34 keer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:01 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of deze al langskomen was. Zelensky is een held
Het klinkt zo onwaarschijnlijk. Alle 13 dood.quote:
Dat gaat ze een hoop inkomsten kosten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:02 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Cyprus schijnbaar ook om
[ twitter ]
Oekrainse vluchtelingen in Hongarije zetten dan is Hongarije ook omquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:02 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Cyprus schijnbaar ook om
[ twitter ]
Volgens mij gister al gepost dat dit een oud filmpje en dus fake is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:02 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Nu gaan we zien hoe grote paria Orban wil wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:02 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Cyprus schijnbaar ook om
[ twitter ]
Infantino is geen haar beter, maar Polen wordt echt niet gediskwalificeerdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:59 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat zou onder Blatter vast gebeurd zijn ja
Niet nodig, zijn verkiezingen daar binnen korte tijd (april geloof ik) en die zal Orban echt wel niet in willen gaan met een reputatie als marionet van Poetin.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oekrainse vluchtelingen in Hongarije zetten dan is Hongarije ook om
Daar zijn beelden van.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat kun je toch klikken op een eerdere OP.
Overigens dat verhaal van Slangeneiland, klopt dat wel?
Nu is het gelukkig niet corrupt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:59 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat zou onder Blatter vast gebeurd zijn ja
Mooi. Heel mooi.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:03 schreef polderturk het volgende:
Ongelofelijke beelden. Hele rij aan Russische voertuigen vernietigd.
Ik zie een enorme krater. Dan kan geen Javelin of een drone bommetje zijn geweest.
[ twitter ]
in ieder geval kan ik zijn one-liners waarderen :-Dquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:01 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of deze al langskomen was. Zelensky is een held
1992 werd Joegoslavi niet toegelaten, dat lijkt mij de optie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Infantino is geen haar beter, maar Polen wordt echt niet gediskwalificeerd
Een protest begint met een kleine groep moedigen die daarna uitbreidt. Als die kleine groep direct gearresteerd wordt en de media ze als verraders weg zet dan zal de rest van de bevolking zich koest houden ook al denken ze er het hunne van.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:00 schreef l1ghted het volgende:
[..]
Gast.. ik heb niet met je geknikkerd.
Hoeveel inwoners heeft Rusland? Hoeveel macht zouden die kunnen hebben als ze in protest gaan?
Denk niet dat de groep zo groot is als het lijkt.
En al helemaal niet als je je mening baseert op een paar filmpjes op het internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |