Foto van het front op 24 februariquote:Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself
Alle dertien militairen op Oekraens eiland in Zwarte Zee gedood
Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.
Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekrane. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekrane". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
PSVCL strijd dapper door tegen de Westerse propaganda:quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
BNW is ook een toontje lager gaan zingen, ook daar zijn uitgesproken Poetin-bewonderaars erg stil.
quote:
M'n maag vind dit niet chill.quote:
Natuurlijk had Trump daar belang bij om een tweede termijn te krijgen maar nu denk ik toch dat de familie Biden een groter belang heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk vriend buitenlands presidentje chanteren door beloofd geld stop te zetten voor eigen gewin. Want dat doe je bij die president en niet je eigen inlichtingen... Niet zo makkelijk in dat soort types trappen.
'Dapper'quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
PSVCL strijd dapper door tegen de Westerse propaganda:
[..]
Ach ja, het debieltje.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
PSVCL strijd dapper door tegen de Westerse propaganda:
[..]
Bijnaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef trein2000 het volgende:
Is Aardappelhoofd eigenlijk al live?
Inmiddels volgend mij al tig keer gepost en net zo vaak weer geroepen dat het om oude beelden gaat.quote:
En ze drinken de remvloeistof op.... Beast of War quotes.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:36 schreef polderturk het volgende:
Klopt het dat Russen vaak dronken hun tanks besturen?
Kan iemand mij vertellen waarom ik Youtube videos niet kan afspelen een een donkerwit/grijzig vlak krijg?quote:
Als de post door een liveupdate van het topic tevoorschijn is gekomen werkt de player niet. Even refreshen is dan nodig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom ik Youtube videos niet kan afspelen een een donkerwit/grijzig vlak krijg?
Interessante vraag. Ik kon deze websites erover vinden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef fjs het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of wij in Nederland nog wel schuilkelders hebben. Daar hoor je niks over.
https://krant.telegraaf.n(...)en.schuilkelder.htmlquote:Rotterdam heeft geen schuilkelders, aldus een woordvoerder. Wel bellen veel mensen naar het stadhuis die willen weten waar ze kunnen schuilen bij een eventuele oorlog. "Sinds de overheid besloot dat schuilkelders niet meer nodig zijn, hebben wij ze afgeschaft", aldus de woordvoerder.
Wel is er bij de bouw van de metrostations in de havenstad rekening gehouden met een schuilfunctie.
De hele EU doet dat al, maakt 1 land dan nog uit?quote:
adblocker?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom ik Youtube videos niet kan afspelen een een donkerwit/grijzig vlak krijg?
De westerse economie redt het wel, hij helpt nu gewoon zijn eigen economie om zeep.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Als Rusland blijft volhouden zal het ze uiteindelijk wel lukken. Putin heeft eea afgekeken van China en weet dat uiteindelijk de internationale verontwaardiging wel weer afneemt en de economie op de lange termijn zwaarder zal wegen.
Ik hoop dat ik ongelijk heb.
Hoe dan? Naar binnen lopen en vriendelijk vragen of ze alsjeblieft weg willen gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Kan toch ook wel op een iets minder radicale manier?
Dat was dus voor dit soort situaties, Ukrainse president chanteren en Putin helemaal de hemel in prijzen. Misschien even je oogkleppen verwijderen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Natuurlijk had Trump daar belang bij om een tweede termijn te krijgen maar nu denk ik toch dat de familie Biden een groter belang heeft.
En zoals gewoonlijk gaat het weer om geld en grondstoffen.
Thanks. Was het eerste. Heeft FOK! even geluk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef mschol het volgende:
adblocker?
klik op de titel en niet op de video?
Daar is in de tweede wereldoorlog ook vies om gevochten.quote:
Dat is een bug. Als je de pagina vernieuwd dan doet hij het wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Die zit in quarantaine voordat hij bij Putin mag komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef stavromulabeta het volgende:
Heeft Baudet trouwens nog iets van zich laten horen? Of heeft die voor de tweede keer een 180 graden draai gemaakt omdat het electoraal beter uitkomt?
Zal hem een rot zorg zijn, hij is door geslagen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De westerse economie redt het wel, hij helpt nu gewoon zijn eigen economie om zeep.
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Inmiddels volgend mij al tig keer gepost en net zo vaak weer geroepen dat het om oude beelden gaat.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Open in nieuw tabblad werkt wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als de post door een liveupdate van het topic tevoorschijn is gekomen werkt de player niet. Even refreshen is dan nodig.
Onvoorstelbaar om het bombarderen van je stad te filmen vanuit je eigen huis.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:42 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
M'n maag vind dit niet chill.
Normaal hoort dat overdag ook al zo te zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het gebruikelijk dat het in late avonduren richting BNW gaat?
Dat is dus maar de vraag. Lijkt er toch op, volgens sommigen, dat het allemaal veel moeilijker gaat dan gedacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Als Rusland blijft volhouden zal het ze uiteindelijk wel lukken. Putin heeft eea afgekeken van China en weet dat uiteindelijk de internationale verontwaardiging wel weer afneemt en de economie op de lange termijn zwaarder zal wegen.
Ik hoop dat ik ongelijk heb.
Geertje zou alleen vluchtelingen accepteren uit Belgie en Duitsland, maar heeft wel zelf een vrouw uit Hongarije...quote:
lekker boeiend.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef stavromulabeta het volgende:
Heeft Baudet trouwens nog iets van zich laten horen? Of heeft die voor de tweede keer een 180 graden draai gemaakt omdat het electoraal beter uitkomt?
Amper...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef fjs het volgende:
Ik vraag mij af of wij in Nederland nog wel schuilkelders hebben. Daar hoor je niks over.
quote:Luchtwachtposten en schuilkelders uit de Koude Oorlog
Hoewel de Koude Oorlog nooit een echte oorlog werd, zijn de sporen hiervan op sommige plaatsen nog altijd zichtbaar. Het zijn markante bouwwerken, zoals luchtwachtposten en bunkercomplexen. Maar ook beter verstopt erfgoed, zoals schuilkelders en noodzetels. Na het uiteenvallen van de Sovjet-Unie in 1991 verminderde de kans op een nieuwe oorlog. De gebouwen raakten in verval of werden gesloopt. Juist dit erfgoed is kwetsbaar, omdat het belang vanwege de jonge leeftijd niet altijd wordt ingezien.
Een soort kleiduiven schietenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die paratroopers proberen ze nu uit de lucht te schieten.
Lekker dan als je net bent gesprongen
Bas van de site liep ook al maanden te doen alsof Rusland het slachtoffer was.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:43 schreef Zwansen het volgende:
#ANONIEM in NWS / Crisis Oekrane: Invasie? #25
Die wordt binnenkort opgepakt wegens landverraad.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef stavromulabeta het volgende:
3 keer ja en totaal zinloos want toen de moffen de stad eenmaal hadden waren alle waardevolle installaties al ontmanteld.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar is in de tweede wereldoorlog ook vies om gevochten.
Vele doden, en 80% van die stad was kapotgebombardeerd.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het aan de oostgrens van het NAVO grondgebied zou zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er is geen enkele NLD F35 gestationeerd aan de oostgrens.
Redt het wel, ja dat geloof ik. Maar het zal wel nadelige effecten hebben, ook op Europa. Gezien bijvoorbeeld de weerstand tegen uitsluiting SWIFT ben ik niet overtuigd van de wens tot opoffering voor het grotere goed vanuit onze Europese leiders.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De westerse economie redt het wel, hij helpt nu gewoon zijn eigen economie om zeep.
Dat we onze capaciteit hebben verneukt door jarelanlang nepvluchtelingen toegang te verlenen?quote:
Oorlog is een complot van het Westen dat Baudet voorspeld heeft:quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef stavromulabeta het volgende:
Is zelf een indo. Vandaar zijn peroxide obsessie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Geertje zou alleen vluchtelingen accepteren uit Belgie en Duitsland, maar heeft wel zelf een vrouw uit Hongarije...
Ja, word je met je parachute in een stad vol met burgers met molotovs gedropt..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij gaan die gewoon hun dood tegemoet.
Bij menig (Westerse) bank en bedrijf heb je echt wat uit te leggen wanneer je serieus wil/gaat betalen in BTC.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Toen Iran afgesloten werd, hielp dat prima zei 1 of andere geleerde gisteravond. Raakte hen hard.
De Bitcoin en al die crypto-shit mag wat mij betreft ook verdwijnen, voor de algehele veiligheid in de wereld.
Volgens Russen zelf klopt het niet. Maar of dat klopt is ook weer onbekend.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
Heel goed ze hebben meer uitgezonden dan alleen het volkslied!!!
Kom je dan in een vijandige stad waar letterlijk iedereen en z'n moeder bewapend is .... 10-12 man sterk uit de lucht vallenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij gaan die gewoon hun dood tegemoet.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oorlog is een complot van het Westen dat Baudet voorspeld heeft:
[ twitter ]
Daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Zal hem een rot zorg zijn, hij is door geslagen.
Dat is het risico van dat vak, had je maar geen para moeten worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Al die mensen moeten ook herkozen worden, hebben ook allemaal hun eigen dure hobby's die ze uit willen voeren... Ze snappen ook wel dat sancties (veel) geld kosten en dat dat ten koste gaat van andere dingen, afgewenteld moet worden op de burger, etc.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Redt het wel, ja dat geloof ik. Maar het zal wel nadelige effecten hebben, ook op Europa. Gezien bijvoorbeeld de weerstand tegen uitsluiting SWIFT ben ik niet overtuigd van de wens tot opoffering voor het grotere goed vanuit onze Europese leiders.
Net als bij Arnhem.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |