Bas van de site liep ook al maanden te doen alsof Rusland het slachtoffer was.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:43 schreef Zwansen het volgende:
#ANONIEM in NWS / Crisis Oekrane: Invasie? #25
Die wordt binnenkort opgepakt wegens landverraad.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef stavromulabeta het volgende:
Heeft Baudet trouwens nog iets van zich laten horen? Of heeft die voor de tweede keer een 180 graden draai gemaakt omdat het electoraal beter uitkomt?
3 keer ja en totaal zinloos want toen de moffen de stad eenmaal hadden waren alle waardevolle installaties al ontmanteld.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar is in de tweede wereldoorlog ook vies om gevochten.
Vele doden, en 80% van die stad was kapotgebombardeerd.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het aan de oostgrens van het NAVO grondgebied zou zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er is geen enkele NLD F35 gestationeerd aan de oostgrens.
Redt het wel, ja dat geloof ik. Maar het zal wel nadelige effecten hebben, ook op Europa. Gezien bijvoorbeeld de weerstand tegen uitsluiting SWIFT ben ik niet overtuigd van de wens tot opoffering voor het grotere goed vanuit onze Europese leiders.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De westerse economie redt het wel, hij helpt nu gewoon zijn eigen economie om zeep.
Dat we onze capaciteit hebben verneukt door jarelanlang nepvluchtelingen toegang te verlenen?quote:
Oorlog is een complot van het Westen dat Baudet voorspeld heeft:quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef stavromulabeta het volgende:
Heeft Baudet trouwens nog iets van zich laten horen? Of heeft die voor de tweede keer een 180 graden draai gemaakt omdat het electoraal beter uitkomt?
Is zelf een indo. Vandaar zijn peroxide obsessie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Geertje zou alleen vluchtelingen accepteren uit Belgie en Duitsland, maar heeft wel zelf een vrouw uit Hongarije...
Ja, word je met je parachute in een stad vol met burgers met molotovs gedropt..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij gaan die gewoon hun dood tegemoet.
Bij menig (Westerse) bank en bedrijf heb je echt wat uit te leggen wanneer je serieus wil/gaat betalen in BTC.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Toen Iran afgesloten werd, hielp dat prima zei 1 of andere geleerde gisteravond. Raakte hen hard.
De Bitcoin en al die crypto-shit mag wat mij betreft ook verdwijnen, voor de algehele veiligheid in de wereld.
Volgens Russen zelf klopt het niet. Maar of dat klopt is ook weer onbekend.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
Heel goed ze hebben meer uitgezonden dan alleen het volkslied!!!
Kom je dan in een vijandige stad waar letterlijk iedereen en z'n moeder bewapend is .... 10-12 man sterk uit de lucht vallenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij gaan die gewoon hun dood tegemoet.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oorlog is een complot van het Westen dat Baudet voorspeld heeft:
[ twitter ]
Daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Zal hem een rot zorg zijn, hij is door geslagen.
Dat is het risico van dat vak, had je maar geen para moeten worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die paratroopers proberen ze nu uit de lucht te schieten.
Lekker dan als je net bent gesprongen
Al die mensen moeten ook herkozen worden, hebben ook allemaal hun eigen dure hobby's die ze uit willen voeren... Ze snappen ook wel dat sancties (veel) geld kosten en dat dat ten koste gaat van andere dingen, afgewenteld moet worden op de burger, etc.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Redt het wel, ja dat geloof ik. Maar het zal wel nadelige effecten hebben, ook op Europa. Gezien bijvoorbeeld de weerstand tegen uitsluiting SWIFT ben ik niet overtuigd van de wens tot opoffering voor het grotere goed vanuit onze Europese leiders.
Net als bij Arnhem.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die paratroopers proberen ze nu uit de lucht te schieten.
Lekker dan als je net bent gesprongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |