Wie?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eentje staat zelfs op ANONIEM nu.
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:36 schreef polderturk het volgende:
Klopt het dat Russen vaak dronken hun tanks besturen?
Het hele probleem met het hele concept van bb-ruimten was dat ze bij lange na niet genoeg capaciteit hadden om de bevolking op te vangen. Laat staan dat je op het moment dat het nodig is en organisatie hebt staan die mensen kan selecteren zonder in een enorme chaos te ontaarden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:33 schreef fjs het volgende:
[..]
Das eigenlijks toch idioot. Alle atoomschuilkelders zijn bijna weg. Zweden is een tijd geleden begonnen om deze op te knappen en te moderniseren. In een zwarte scenario kunnen wij dus stikken.
Eens. Een verkeerde inschatting kennelijk. Al denk en hoop ik dat het nooit zo ver komt. Maar beter ben je voorbereid.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:33 schreef fjs het volgende:
[..]
Das eigenlijks toch idioot. Alle atoomschuilkelders zijn bijna weg. Zweden is een tijd geleden begonnen om deze op te knappen en te moderniseren. In een zwarte scenario kunnen wij dus stikken.
Ja, anders word je lijp van die herrie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:36 schreef polderturk het volgende:
Wel erg vervelend voor mensen die mogelijk nu vastzitten in de EU of Rusland. Ik ben niet zo'n voorstander van maatregelen waar enkel de gewone burger last van heeft. Zet dan zo'n vliegverbod in over een week zodat mensen nog gewoon naar huis kunnen vliegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Toch wel groot nieuws hoor. Dit is een de facto vliegverbod.
Die Hunter Biden zat toch in een bedrijf wat naar schaliegas ging boren in de Oekraïne?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kom op nou, ontkennen is ook een vak, doe nu niet net alsof je niet weet waar ik over praat,
'Oh bedoel je de
Impeachment, derp!'
Laat me raden, de verkiezingen in de VS zijn frauduleus?
Ik moet ook denken aan een oude baas van mij. Die was bezig in die contrijen toen een huis te kopen als hier de pleuris zou uitbreken. Dat vond ie slim.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:36 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb serieus een paar jaar terug overwogen om naar Polen of de Oekraïne te emigreren, en daar met wat spaargeld te gaan boeren en tolstojaans te gaan leven op het platteland.
Ben wel blij dat ik hier ben gebleven.
Er zit thans een advocatenkantoor in dat pand. Die hebben ongetwijfeld een archiefruimte nodig...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zal ondertussen wel een andere functie hebben, eentje hier in de buurt wordt bijvoorbeeld als materiaalopslag door de lokale scouting gebruikt.
Een wat voor maatregel?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat een kaka maatregel. Verbied gewoon alle vluchten van en naar Rusland.
Zelfs het hele land werd bestuurd door een drokenlap Jeltsin.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:36 schreef polderturk het volgende:
Vroeger veel, maar die zijn allemaal ontmanteld na de koude oorlog begin jaren 90. Sommigen bestaan nog als museum maar niet meer echt bruikbaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef fjs het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of wij in Nederland nog wel schuilkelders hebben. Daar hoor je niks over.
Omdat ze geen tegenstand verwachtten van Ukrainse soldaten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom sturen ze paratroepers als de grondtroepen nog te ver weg waren?
Dus als we die warmtepompen installeren om van het gas af te kunnen, moeten we eigenlijk in elk gebouw ook effe van een kelder retrofitten. Kosten dus geen 60 miljard maar zeg 120 miljard. Goed voor de BBP maar what about pfas?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:36 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Het hele probleem met het hele concept van bb-ruimten was dat ze bij lange na niet genoeg capaciteit hadden om de bevolking op te vangen. Laat staan dat je op het moment dat het nodig is en organisatie hebt staan die mensen kan selecteren zonder in een enorme chaos te ontaarden.
Het idee is dat de Russische bevolking dan in opstand komt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wel erg vervelend voor mensen die mogelijk nu vastzitten in de EU of Rusland. Ik ben niet zo'n voorstander van maatregelen waar enkel de gewone burger last van heeft. Zet dan zo'n vliegverbod in over een week zodat mensen nog gewoon naar huis kunnen vliegen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar niet voor mensen zoals jij.
Ja herkenbaar. Zoveel ruimte. Lebensraum.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik moet ook denken aan een oude baas van mij. Die was bezig in die contrijen toen een huis te kopen als hier de pleuris zou uitbreken. Dat vond ie slim.
Tuurlijk vriend buitenlands presidentje chanteren door beloofd geld stop te zetten voor eigen gewin. Want dat doe je bij die president en niet je eigen inlichtingen... Niet zo makkelijk in dat soort types trappen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Die Hunter Biden zat toch in een bedrijf wat naar schaliegas ging boren in de Oekraïne?
Schijnbaar de grootste voorraad van Europa.
En Trump wilde daar onderzoek naar?
godverdommequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:33 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of deze al gepost was maar
ik denk dat er een heel leger van Amerikaanse en Engelse special forces in ghillie suits door heel Ukraine verstopt zitten die informatie over troepenbewegingen verzamelen en doorseinen. Die info komt daarna weer terecht bij het Ukrainse leger en militia voor hinderlagen leggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef Tengano het volgende:
Ik heb zelfs vermoedens dat die Amerikanen af en toe ook wat afschieten.
Kan toch niet zo zijn dat al die Russische verliezen door een halve man en een paardekop worden uitgevoerd?
Volgens mij is het hier en daar covert precisiewerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |