Waarom sturen ze paratroepers als de grondtroepen nog te ver weg waren?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:29 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dit dus, op dag 1 hadden ze een special forces paratroopers unit ingezet om een vliegveld te bezetten. Die zijn nu allemaal dood omdat de versterking die per land had moeten arriveren dus niet kwam. Special forces zijn schaars en kostbaar om te trainen, dit was een enorme verspilling van mensenlevens en resources en heeft niets opgeleverd.
Ik weet in Rotterdam er een te zitten, zo'n oude uit de koude oorlog.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef fjs het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of wij in Nederland nog wel schuilkelders hebben. Daar hoor je niks over.
volgens mij wel en ook al neergeschoten 1 of 2quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:30 schreef Alpha0 het volgende:
Deze al in actie geweest?
[ afbeelding ]
Zal ondertussen wel een andere functie hebben, eentje hier in de buurt wordt bijvoorbeeld als materiaalopslag door de lokale scouting gebruikt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet dat het oude gemeentehuis hier ter stede er eentje heeft. Maar of die nog onderhouden worden ed? Ik vraag het me af.
Ik weet dat hier in deze gemeente er veel zijn gesloopt afgelopen 20 jaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:30 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
[..]
Geen idee of een deel ook gesloten/gesloopt is, of dat de meeste gewoon bruikbaar zijn zodra je de opslagzooi eruit haalt.
Was een leuke vraag voor Montgomery.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom sturen ze paratroepers als de grondtroepen nog te ver weg waren?
Kom op nou, ontkennen is ook een vak, doe nu niet net alsof je niet weet waar ik over praat,quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is gewoon je eigen mening dus.
Één van de duizenden die op internet staan.
Prima maar ik heb graag feiten.
Misschien heeft het schaliegas er iets mee te maken.
Ik denk dat de nodige fietsenkelders redelijk zullen volstaan. Ik mag toch hopen dat ze bij de bouw een beetje verder gedacht hebben dan hun neus lang is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zal ondertussen wel een andere functie hebben, eentje hier in de buurt wordt bijvoorbeeld als materiaalopslag door de lokale scouting gebruikt.
Das eigenlijks toch idioot. Alle atoomschuilkelders zijn bijna weg. Zweden is een tijd geleden begonnen om deze op te knappen en te moderniseren. In een zwarte scenario kunnen wij dus stikken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:30 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
We hebben niet eens huizen voor iedereen; laat staan schuilkelders
Nee hoor, de hele BB en wat daar bij hoorde is inmiddels opgeheven. De atoomkelders in de Amsterdamse metro zijn inmiddels als technische ruimte in gebruik, de oude zandfilters voor drinkwater als ventilatieschachten. De kelder in de noordertunnel onder Utrecht cs is met de verbouwing gesloopt. En wat er elders in het land is, wordt al jaren niet meer onderhouden of heeft een andere functie gekregen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet dat het oude gemeentehuis hier ter stede er eentje heeft. Maar of die nog onderhouden worden ed? Ik vraag het me af.
Rusland zal gas moeten verkopen. Die gaan veel meer pijn lijden. Poetin is dan een sta-in-de-weg.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:29 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja zou het? Ik denk dat je het opportunisme van het Westen onderschat.
Zodra de emotie gezakt is moeten we toch de verhoudingen weer proberen te normaliseren, leveringszekerheid van gas hoog houden, dialoog open houden blabla.
Paar Duitse bunkers hier aan de kust maar de schietgaten zitten aan de verkeerde kant.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef fjs het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of wij in Nederland nog wel schuilkelders hebben. Daar hoor je niks over.
Dan gaan we morgen graven, kan dat wel met de pfas?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:33 schreef fjs het volgende:
[..]
Das eigenlijks toch idioot. Alle atoomschuilkelders zijn bijna weg. Zweden is een tijd geleden begonnen om deze op te knappen en te moderniseren. In een zwarte scenario kunnen wij dus stikken.
Ja maar niet voor mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef fjs het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |