Foto van het front op 24 februariquote:Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself
Alle dertien militairen op Oekraens eiland in Zwarte Zee gedood
Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.
Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekrane. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekrane". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
PSVCL strijd dapper door tegen de Westerse propaganda:quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
BNW is ook een toontje lager gaan zingen, ook daar zijn uitgesproken Poetin-bewonderaars erg stil.
quote:
M'n maag vind dit niet chill.quote:
Natuurlijk had Trump daar belang bij om een tweede termijn te krijgen maar nu denk ik toch dat de familie Biden een groter belang heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk vriend buitenlands presidentje chanteren door beloofd geld stop te zetten voor eigen gewin. Want dat doe je bij die president en niet je eigen inlichtingen... Niet zo makkelijk in dat soort types trappen.
'Dapper'quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
PSVCL strijd dapper door tegen de Westerse propaganda:
[..]
Ach ja, het debieltje.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
PSVCL strijd dapper door tegen de Westerse propaganda:
[..]
Bijnaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef trein2000 het volgende:
Is Aardappelhoofd eigenlijk al live?
Inmiddels volgend mij al tig keer gepost en net zo vaak weer geroepen dat het om oude beelden gaat.quote:
En ze drinken de remvloeistof op.... Beast of War quotes.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:36 schreef polderturk het volgende:
Klopt het dat Russen vaak dronken hun tanks besturen?
Kan iemand mij vertellen waarom ik Youtube videos niet kan afspelen een een donkerwit/grijzig vlak krijg?quote:
Als de post door een liveupdate van het topic tevoorschijn is gekomen werkt de player niet. Even refreshen is dan nodig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom ik Youtube videos niet kan afspelen een een donkerwit/grijzig vlak krijg?
Interessante vraag. Ik kon deze websites erover vinden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef fjs het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of wij in Nederland nog wel schuilkelders hebben. Daar hoor je niks over.
https://krant.telegraaf.n(...)en.schuilkelder.htmlquote:Rotterdam heeft geen schuilkelders, aldus een woordvoerder. Wel bellen veel mensen naar het stadhuis die willen weten waar ze kunnen schuilen bij een eventuele oorlog. "Sinds de overheid besloot dat schuilkelders niet meer nodig zijn, hebben wij ze afgeschaft", aldus de woordvoerder.
Wel is er bij de bouw van de metrostations in de havenstad rekening gehouden met een schuilfunctie.
De hele EU doet dat al, maakt 1 land dan nog uit?quote:
adblocker?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom ik Youtube videos niet kan afspelen een een donkerwit/grijzig vlak krijg?
De westerse economie redt het wel, hij helpt nu gewoon zijn eigen economie om zeep.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Als Rusland blijft volhouden zal het ze uiteindelijk wel lukken. Putin heeft eea afgekeken van China en weet dat uiteindelijk de internationale verontwaardiging wel weer afneemt en de economie op de lange termijn zwaarder zal wegen.
Ik hoop dat ik ongelijk heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |