En gas is uitgesloten? Alsmede betalen vliegtax voor doorgang Russisch luchtruim? En al die miljarden leningen die Westerse banken hebben uitstaan in Rusland?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nog even een compromis voor Gucci tasjes en diamanten?
Ach we hebben ook wapentuig gedoneerd aan IS en andere terreurgroepen in Syrië. Dan valt het steunen van een christelijk broedervolk meequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:02 schreef Ed1234 het volgende:
Ik ben benieuwd bij wie al die wapens terecht komen. En of wij over een jaar er nog zijn en dan ook nog denken dat het een goed idee was ze te sturen.
Wat is het alternatief?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Jup, Ukraine stond al bekend als een super corrupt land die z'n wapens doorverkocht. Nadat deze oorlog is afgelopen vraag ik mij af of al die machinegeweren, anti tank wapens en stingers bij terroristen organisaties terecht komen die ze in Europa gaan gebruiken bij aanslagen.
100% mee eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Van de-escalatie is eigenlijk helemaal geen sprake. We sturen wapens naar Oekraïne en lopen daar ook openlijk te koop mee. Eigenlijk kun je dit zien als een oorlogsverklaring richting Rusland plus dat we ze met zijn allen uit Swift willen gooien. Straks niet janken als we ook een paar nucleaire cadeautjes van Mother Russia via de lucht toegezonden krijgen.
Alles op alles zetten om de beide partijen tegemoet laten komen en van Oekraïne een neutrale staat maken zoals Rusland dat wil, dan hebben we weer een paar jaar rust.
Die hebben zojuist een petitie van minimaal 50.000 handtekeningen, in het parlement om bij de navo te gaan.quote:
Dat inderdaad. Laat er geen twijfel over zijn dat ik aan Oekrainsche kant sta in deze oorlog. Maar het is en blijft natuurlijk wel een erg corrupt land.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Jup, Ukraine stond al bekend als een super corrupt land die z'n wapens doorverkocht. Nadat deze oorlog is afgelopen vraag ik mij af of al die machinegeweren, anti tank wapens en stingers bij terroristen organisaties terecht komen die ze in Europa gaan gebruiken bij aanslagen.
Fijn om überhaupt te lezen dan NL wapens aankoopt om Oekraïne te steunen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
wel als je contractuele afspraken hebt gemaakt
jij volg het dus ook :-)quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die hebben zojuist een petitie van minimaal 50.000 handtekeningen, in het parlement om bij de navo te gaan.
Hopelijk doen ze dat en volgt Zweden.
De koude oorlog 2 is nu definitief begonnen. Weer Europese landen achter het gordijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Rusland kan nog leunen op een monsterlijk kernwapenarsenaal, maar voor de rest lijkt het land in militair, economisch én demografisch opzicht toch een wat uitgebluste indruk te maken. Dit gaan we in de komende jaren waarschijnlijk nog veel nadrukkelijker zien nu Rusland overduidelijk een slechterik is gebleken op het wereldtoneel.
Zelensky is niet voor niks gekozen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Laat er geen twijfel over zijn dat ik aan Oekrainsche kant sta in deze oorlog. Maar het is en blijft natuurlijk wel een erg corrupt land.
Als ze deze Russische aanval weerstaan zijn ze volgend jaar lid van de EU en NATO.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
je bedoelt twitter..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:02 schreef SuperNeger het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een hoop bullshit, kan beter met media stoppen want echt alles is nep.
Hee daar heb je er weer een met feesboekplaatjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:02 schreef SuperNeger het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een hoop bullshit, kan beter met media stoppen want echt alles is nep.
Ik weet dat deze mening niet heel populair is maar dit is vertoon van persoonlijke agressie (Kremlin minus Russische bevolking) naar de buren om het imago binnenshuis te behouden en ook ter voorkoming dat Rusland uiteen valt. Puur een dure kluit in het riet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Rusland kan nog leunen op een monsterlijk kernwapenarsenaal, maar voor de rest lijkt het land in militair, economisch én demografisch opzicht toch een wat uitgebluste indruk te maken. Dit gaan we in de komende jaren waarschijnlijk nog veel nadrukkelijker zien nu Rusland overduidelijk een slechterik is gebleken op het wereldtoneel.
Het ziet er best makkelijk uitquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:42 schreef spoilert het volgende:
[..]
Gewoon even de tutorial op YT kijken..
Dat zou meer legitimiteit bieden om in te grijpen, ofwel als UN (hoe zoiets werkt met een veto van een agressor is onbekend) ofwel als NATO. Vraag me af of Putin daarmee doorgaat.quote:
Klopt, maar zo snel verandert dat niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Zelensky is niet voor niks gekozen.
dat denk ik ook ..... zal me niets verbazen als ze nu al achter gesloten deuren al iets aan het regelen zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Als ze deze Russische aanval weerstaan zijn ze volgend jaar lid van de EU en NATO.
Een keuze, als soldaat. Hoe denk je dat het allemaal werkt in de wereld? Wat een ongelooflijk naïef wereldbeeld. Je trekt met je leger een land in en dan zeg je: 'Hm, toch niet zo'n zin in. Ik geef me direct over." Je denkt dat de tegenpartij, terwijl de oorlog gewoon in gang is en er geen vredesakkoord ligt, dan zegt: "Ah, top man. Boks, homies 4 life."quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, het is wat dubbel. Maar iedere soldaat die voet op Oekraïnse bodem zet heeft gewoon een keuze. En zolang ze er voor kiezen om te vechten en zich niet direct aan de eerste Oekraïner over te geven, mogen ze van mij sterven.
Yup. Zeg maar de moderne Stalin Orgels (Katyusha)...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:42 schreef Starhopper het volgende:
@:Achja Wat is dit eigenlijk voor spul waarmee ze zoveel raketten schieten? Zijn dat die TOS-1 dingen die in de laatste posts van het vorige deel ter sprake kwamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |