Ah shit, dat is dan gedurende de dag aangepast..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die stream is al useless. "Content voor leden
Deze video is beschikbaar voor leden van dit kanaal op niveau: Extras and all Updates (of hogere niveaus). Word lid van dit kanaal om toegang te krijgen tot content voor leden en andere exclusieve speciale voordelen.
Die YT link /stream is voor ledenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:54 schreef Usert het volgende:
Wellicht handig wat bronnen in de OP te zetten?
Welke bronnen gebruiken jullie?
https://t.me/OSINTUkraine paint Ukraine telegram Kanaal
https://twitter.com/bnonews?s=21 BNO Twitter
https://twitter.com/nrg8000?s=21Twitter deelt soms kaarten
https://liveuamap.com/nl update met kaart
stream kiev
Lekker profiteren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef Usert het volgende:
[..]
Ah shit, dat is dan gedurende de dag aangepast..
Ingrediënten voor een bakje whiskeysaus:quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:53 schreef l1ghted het volgende:
[..]
Dit topic gaat over oorlog, het schijnt dat daarin geschoten wordt en mensen sterven.
Maar voel je vrij om een recept van whiskysaus oid te plaatsen.
Dat maakt het juist tragischer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:54 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Voor Putin zijn die lui minder dan pionnen op een bordspel.
Tis geen Viva hier!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ingrediënten voor een bakje whiskeysaus:
6 eetlepels mayonaise
3 eetlepels ketchup
1 theelepel paprikapoeder
1 theelepel chilipoeder
1 eetlepel whiskey
2 eetlepels opgeklopte slagroom
Doe alle ingrediënten in een kom en meng goed.
Klop vervolgens wat slagroom wat genoeg zal zijn voor circa 2 eetlepels opgeklopte room. Roer deze room vervolgens door de saus. Even proeven en wellicht nog met wat zout of peper op smaak brengen.
Een paar drupjes citroensap is ook erg lekker om toe te voegen.
Blijven fout die Duitsers. Zelfs 70 jaar later.quote:
Ondanks dat het regime van Rusland autocratisch is, heeft heeft de populariteit van Poetin onder de bevolking hem ook in het zadel gehouden. Laten we niet doen alsof de Russische bevolking onschuldig is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:46 schreef Haags het volgende:
Wel een beetje dubbel, mijn haat jegens Rusland groeit met de dag, dat slaat natuurlijk nergens op want de haat zou gericht moeten zijn op Putin maar damn wat hoop ik dat die Russen op elk front finaal de pan in gehakt worden.
Ja er werd toch om gevraagd?quote:
Bedankt dan maarquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja er werd toch om gevraagd?
Dan ben ik de beroerdste niet he.
Wat dit nu weer.. geef uitleg en indien nodig die zooi in een spoiler.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:58 schreef KINGIEE het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
Q:Can someone explain to me why the Chechens are such a big deal compared to the rest of the Russian forces in Ukraine?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:58 schreef KINGIEE het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
Ja, als je oorlog wil moet je vooral een vrede zo aantrekkelijk mogelijk maken {einde sarcasme}quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Herstelbetalingen in de vorm van olie en gas. En daarna plempen we heel Rusland vol met windmolens.
En dat is nog een Stinger. Wat dacht je van die zooi uit de DDR tijdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:40 schreef Breekfast het volgende:
Wat ik mij wel afvraag aan bijvoorbeeld die levering van Stingers door Nederland: weten ze in Oekraïne überhaupt wel hoe die dingen werken?
Het is niet dat je even 2 minuten de handleiding doorleest en kan beginnen
Het waren ook heel eerlijk verlopen verkiezingen en een goed, volledig en onafhankelijk geïnformeerde bevolking die hem koos.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ondanks dat het regime van Rusland autocratisch is, heeft heeft de populariteit van Poetin onder de bevolking hem ook in het zadel gehouden. Laten we niet doen alsof de Russische bevolking onschuldig is.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
6 eetlepels mayonaise
3 eetlepels ketchup
1 theelepel chilipoeder
1 eetlepel whiskey
Klop vervolgens wat slagroom wat genoeg zal zijn voor circa 2 eetlepels opgeklopte room. Roer deze room vervolgens door de saus. Even proeven en wellicht nog met wat zout of peper op smaak brengen.
Het zal wel aan mij liggen, maar dit Tsjtsenen of zoeits waren met de Russen aan het vechten en zo alles, en nu worden ze door de Russen ingezet, dus helpen ze?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:01 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Q:Can someone explain to me why the Chechens are such a big deal compared to the rest of the Russian forces in Ukraine?
A:They’re an Islamic minority in Russia with a practically autonomous region within the federation known as Chechnya. They are hardline Islamic fundamentalists and they have historically fought against the Russian Federation for independence very successfully. The conflict with the Russian federation was absolutely brutal and has been some of the worst fighting the federation has faced. The Chechnyans are brutal, do not care about civilian casualties, and have been a major export as Islamist mercenaries due to their military experience and access to modern Russian weaponry. The worst hostage crises and terrorist attacks with Russia have been conducted by Chechnyans.
Nowadays Russia kind of uses them as a mad dog force against separatist regions because people are afraid of them due to their brutality.
Ze zijn in elk geval nu aan boord. De Duitsers.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Contractuele afspraken. Maar dan nog.
Ik zou hem in Finland zetten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:02 schreef RAVW het volgende:
Nederland onderzoekt ook of het in NAVO-verband, samen met Duitsland, een Patriot-luchtverdedigingseenheid naar Slowakije stuurt. Het doel daarvan is "collectieve afschrikking" en verdediging van de oostflank van het NAVO-gebied, aldus Defensie. De installatie is gemaakt om vliegtuigen, helikopters, of kruisraketten uit de lucht te schieten. Dat kan tot 20 kilometer hoogte, over een afstand van 60 kilometer.
https://www.nu.nl/spannin(...)n-naar-oekraine.html
Lekker bij die Spareribs van daarnet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
6 eetlepels mayonaise
3 eetlepels ketchup
1 theelepel chilipoeder
1 eetlepel whiskey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |