Het is een lang verhaal met allerlei vaag gedoe. Maar de bar was erg geslaagd, leuke sfeer en gezellige mensen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je pi suggereert weinig goeds.
En jij was niet de enige. En toevallig was dat k iemand die vannacht de hort op was.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:55 schreef Cyan9 het volgende:
Even opnieuw, want ik postte echt niet door het slotje heen of zoiets..
[..]
Het is een lang verhaal met allerlei vaag gedoe. Maar de bar was erg geslaagd, leuke sfeer en gezellige mensen.
Ok, alles achter de maar klinkt iig goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is een lang verhaal met allerlei vaag gedoe. Maar de bar was erg geslaagd, leuke sfeer en gezellige mensen.
Dit was een Bosch, maar wel met zo'n standaard met kom erbij en zo. Volgens het briefje bij Albert Heijn (want daar was het) was die van 100 euro afgeprijsd naar 50. Dat vind ik nog wel schappelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat staat nog wel op ons lijstje, zo'n Kenwood-keukenmachine, maar dan niet van Kenwood, want die vind ik veel te duur
Zo lomp als een holbewoner, die beer!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:56 schreef Cyan9 het volgende:
Ah, onze carnaval vierende harige vriend @:ijs_beer besloot er nog een schepje bovenop te doen.
Mijn dochter bakt heel veel en dan lijkt me zo'n ding toch wel heel handig. Maar ze nemen zoveel ruimte in en dat houdt me een beetje tegenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit was een Bosch, maar wel met zo'n standaard met kom erbij en zo. Volgens het briefje bij Albert Heijn (want daar was het) was die van 100 euro afgeprijsd naar 50. Dat vind ik nog wel schappelijkIk kon alleen niet veel bedenken wat ik ermee zou willen maken/doen, dus toch maar laten staan.
Noem het maar gewoon!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter bakt heel veel en dan lijkt me zo'n ding toch wel heel handig. Maar ze nemen zoveel ruimte in en dat houdt me een beetje tegen![]()
(Terwijl wij gewoon een kookeiland van 3.00 bij 1.20 hebben dus het is niet dat de ruimte er niet is)
Dat wordt een heel lang verhaal die ik vandaag al te vaak heb verteld aan allerlei mensen, dus ik pas er even voor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, alles achter de maar klinkt iig goed.
En mocht je een lang verhaal kwijt willen, er is net een mooi nieuw deel geopend, dus ruimte genoeg.
Het was leuker dan ik vooraf had gedacht. Ik moest er wel weer heel erg inkomen, sowieso is het altijd leuk om als introvert persoon in een drukke bar te staan (en dan ook nog met gays).quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:57 schreef Arizona het volgende:
@:cyan9 ik maak hieruit op dat je wel een leuke avond hebt gehad in ieder geval? Ondanks het vage gedoe?
Als de machine vaak genoeg gebruikt wordt is het de ruimte wel waardquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter bakt heel veel en dan lijkt me zo'n ding toch wel heel handig. Maar ze nemen zoveel ruimte in en dat houdt me een beetje tegen![]()
(Terwijl wij gewoon een kookeiland van 3.00 bij 1.20 hebben dus het is niet dat de ruimte er niet is)
Goedemiddag, Zeeuwse vriend! Alles wel?quote:
Ik noteer wie deze post leuk vind.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo lomp als een holbewoner, die beer!
Jahoor. Alleen wat spierpijn in mijn benen van het sportscholen...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemiddag, Zeeuwse vriend! Alles wel?
Ga vooral je gang, pluisje.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik noteer wie deze post leuk vind.![]()
Ok, maar mocht je het alsnog een keer van je af willen schrijven, laat je dan vooral niet tegenhouden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat wordt een heel lang verhaal die ik vandaag al te vaak heb verteld aan allerlei mensen, dus ik pas er even voor.
Laat ik het samenvatten met dat mijn crush die eind december was ontstaan wat is bekoeld na afgelopen nacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, maar mocht je het alsnog een keer van je af willen schrijven, laat je dan vooral niet tegenhouden.![]()
En in dit geval ga ik straks gewoon lekker verder met koken ipv een lang verhaal te lezen.![]()
Misschien wel handig ook, want dat koken moet toch gebeuren.![]()
Haha dat zal, als je het hele jaar nog niet geweest wasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor. Alleen wat spierpijn in mijn benen van het sportscholen...
Met jou?
Ben je pas net wakkerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:55 schreef Cyan9 het volgende:
Even opnieuw, want ik postte echt niet door het slotje heen of zoiets..
[..]
Rode Kruis heeft al een speciale inzameling online staan. Je kan ook rechtstreeks geld overmaken naar de Oekraense regeringquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:08 schreef ijs_beer het volgende:
Maar jeetje jongens, de hele Oekrane oorlog komt zo binnen. Beelden van gevluchte gezinnen waar de papa is gebleven om te vechten.![]()
![]()
Wetende dat je zelf zo weinig voor die mensen kunt betekenen.![]()
Misschien zo maar eens kijken om ene bijdrage te doen aan een goed doel...
Ja ik denk inderdaad het rode kruis.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Rode Kruis heeft al een speciale inzameling online staan. Je kan ook rechtstreeks geld overmaken naar de Oekraense regering
Ik was om 7 uur al wakker, terwijl ik er om 5 uur pas in lag. Iets met iemand die was vergeten ZES alarmen op z'n phone uit te zetten (waar persoon in kwestie gewoon doorheen slaapt).quote:
Dit komt wel even binnen. Boh...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:03 schreef Greys het volgende:
Hier ook even voor als je per ongeluk het Estland topic mist.
[ twitter ]
Hm, dat kan je zo hebben en dat maakt idd meestal niet voor de leukste avonden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laat ik het samenvatten met dat mijn crush die eind december was ontstaan wat is bekoeld na afgelopen nacht.
Even laten bezinken kan je wellicht wat doen relativeren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik was om 7 uur al wakker, terwijl ik er om 5 uur pas in lag. Iets met iemand die was vergeten ZES alarmen op z'n phone uit te zetten (waar persoon in kwestie gewoon doorheen slaapt).
En ja, zo worden er steeds wat meer details duidelijk.
En uh, ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er precies van vind.
Ja, zeker lekker zonnetje vandaag. Ik zat net nog lekker in het zonnetje.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha dat zal, als je het hele jaar nog niet geweest was
Met mij gaat het vandaag goed! Lekker in het zonnetje gewandeld, het leek wel lente!
Da's toch niet zo erg, dat iemand na een lange nacht door alarmen heen slaapt?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik was om 7 uur al wakker, terwijl ik er om 5 uur pas in lag. Iets met iemand die was vergeten ZES alarmen op z'n phone uit te zetten (waar persoon in kwestie gewoon doorheen slaapt).
En ja, zo worden er steeds wat meer details duidelijk.
En uh, ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er precies van vind.
Waarschijnlijk wel als @Cyan9 er wel wakker van wordt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's toch niet zo erg, dat iemand na een lange nacht door alarmen heen slaapt?
Ik wacht eventuele uitweiding nog even af voor ik me er verder over uitspreek.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel als @:Cyan9 er wel wakker van wordt.
Een beetje Vladimireneuken over de oorlog kan je dan wel vergeten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:24 schreef Strani het volgende:
Als in Nederland ooit een komiek premier wordt zou ik voorstellen dat we voor Finkers kiezen. Die maakt Putin kapot met spitsvondige woordspelingen.
Quel Gaaikema?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een beetje Vladimireneuken over de oorlog kan je dan wel vergeten.![]()
(Al is dit misschien meer Seth Gaaikema)
Jochem Myjer is mijn voorstel. Complete chaos crerenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:24 schreef Strani het volgende:
Als in Nederland ooit een komiek premier wordt zou ik voorstellen dat we voor Finkers kiezen. Die maakt Putin kapot met spitsvondige woordspelingen.
Youp van t' Hek is ook wel een optie. Die cancelt Putin dan wel alsof het Buckler is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:24 schreef Strani het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jochem Myjer is mijn voorstel. Complete chaos creren
Gelukkig moet er ook nog een hele regering komen dus we zullen alle cabaretiers nodig hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Youp van t' Hek is ook wel een optie. Die cancelt Putin dan wel alsof het Buckler is.
Martijn Koning kan dan weer zijn Roast van Baudet erbij halen, aangezien Thierry toch een Russsische vazal is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig moet er ook nog een hele regering komen dus we zullen alle cabaretiers nodig hebben.
Het leuke is dat de huidige politici dan weer allemaal cabaretiers worden. Grappenmakers zijn het toch al maar dan worden ze er ook voor betaaldquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Martijn Koning kan dan weer zijn Roast van Baudet erbij halen, aangezien Thierry toch een Russssche vazal is.
En waar zetten we Soundos neer ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig moet er ook nog een hele regering komen dus we zullen alle cabaretiers nodig hebben.
Nou, wat je ook van hem vindt, maar Rutte lijkt me een prima crisismanager. Anders nog liever iemand die snel denkt en boven de partijen staat als Van der Staay ( dan krijgt als extra voordeel Kajsa ook meteen een functie elders).quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:33 schreef Strani het volgende:
Als ik trouwens naar huidige politici kijk in Nederland (en dan dus serieus) en er eentje zou moeten kiezen die ik graag als premier aan het roer heb in het geval van een aanval, dan is het denk ik toch wel Aboutaleb.
Zalm nemen dan ook weer aan voor de lachband.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het leuke is dat de huidige politici dan weer allemaal cabaretiers worden. Grappenmakers zijn het toch al maar dan worden ze er ook voor betaald
Functie elders.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En waar zetten we Soundos neer ?
duikt heel hard weg voor een Strani aanval
Rutte zou inderdaad ook de slechtste niet zijn. Destijds met MH17 vond ik dat hij het ook prima deed.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, wat je ook van hem vindt, maar Rutte lijkt me een prima crisismanager. Anders nog liever iemand die snel denkt en boven de partijen staat als Van der Staay ( dan krijgt als extra voordeel Kajsa ook meteen een functie elders).
Ik denk inderdaad dat op dit vlak Rutte wel veel kwaliteiten heeft ja. Naar het buitenland toe sla je sowieso geen slecht figuur met hem. Probleem is dan wel weer dat hij wel extreem vooral woorden, maar geen daden is. 'Action, Action, Action' en dan vervolgens gewoon zeggen dat het alleen voor de bhne was,quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, wat je ook van hem vindt, maar Rutte lijkt me een prima crisismanager. Anders nog liever iemand die snel denkt en boven de partijen staat als Van der Staay ( dan krijgt als extra voordeel Kajsa ook meteen een functie elders).
Zeker. En aan het begin van de Corona crisis overigens ook wel. Tot aan het begin van de zomer toen de versoepelingen begonnen. Verder is het vooral droefheid troef bij Rutte.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Rutte zou inderdaad ook de slechtste niet zijn. Destijds met MH17 vond ik dat hij het ook prima deed.
In Almere of zo.quote:
quote:“Ik ben blij dat ik Almere heb ontlopen. Als je daarheen verhuist, geef je echt toe: ik heb het opgegeven. Ik weet dat ze in Almere heel boos worden als je dit zegt. Ik word ook boos als mensen grappen maken over dat ik te lang ben, omdat ik weet: het is zo. Zij weten ook dat het waar is. Ik was daar op de verjaardag van Anil, een jeugdvriendje uit Oost. We stapten in de auto en hij liet me beloven dat ik nooit naar Almere zou verhuizen. Hij heeft het gedaan en nu kan hij niet meer terug.”
https://www.parool.nl/ams(...)-opgegeven~b4b3cdd4/
Ja, daar zou mijn voorkeur ook naar uit gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:33 schreef Strani het volgende:
Als ik trouwens naar huidige politici kijk in Nederland (en dan dus serieus) en er eentje zou moeten kiezen die ik graag als premier aan het roer heb in het geval van een aanval, dan is het denk ik toch wel Aboutaleb.
Ik woon in het noorden, daar doen we dat niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Even laten bezinken kan je wellicht wat doen relativeren.
Ga je vanavond weer te carnavallen?
Dat is natuurlijk niet het hele verhaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat dacht/hoopte ik al, vandaar dat ik me van verder commentaar onthieldquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet het hele verhaal.
Oe, rekeltje tochquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga WIDM finale kijken zo.
Doe je voorzichtig met darten ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:09 schreef Strani het volgende:
Ik ga helemaal niks kijken, wat dacht je daarvan.
Dan mag je deze SC ook niet meer in.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:09 schreef Strani het volgende:
De finale van WIDM is toch saaier dan een uur naar een witte muur kijken?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga WIDM finale kijken zo.
Altijdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig met darten ?
Jij doet de rest van de avond je ogen dicht?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:09 schreef Strani het volgende:
Nee hoor, zo nog even wat eten en dan weer de hort opquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij doet de rest van de avond je ogen dicht?
@Strani was bij Australi vanochtend. En waar was jij ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan mag je deze SC ook niet meer in.
In bedquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Strani was bij Australi vanochtend. En waar was jij ?
Heel terecht puntquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Strani was bij Australi vanochtend. En waar was jij ?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, zo nog even wat eten en dan weer de hort op
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:09 schreef Strani het volgende:
Dat lijkt me gevaarlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig met darten ?
Dat laatste plus nog 1 of 2 opdrachten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:14 schreef Guanabana het volgende:
Finale als in, de Mol wordt bekend, of als in, er zijn nog drie kandidaten over en de halve aflevering is speeches van Rik?
Ik gok dat we ons in verschillende horten bevinden, maar mocht ik haar alsnog op mijn hort tegenkomen dan geef ik haar de groetjes van je.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Veel plezier!
Mijn dochter is ook de hort op! Misschien komen jullie elkaar wel tegen
Of zouden er meerdere horten zijn
Ik heb net een suggestie gepostquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:16 schreef Arizona het volgende:
Ik weet nog niet wat ik vanavond ga kijken. Ik ben alleen thuis![]()
Zal wel Netflix-scrollen worden
Op basis van de preview lijkt het anders een heel goede aflevering te worden. Wellicht hebben ze geluisterd naar de fans die al jaren zeggen dat de finaleaflevering ontzettend matig is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:14 schreef Guanabana het volgende:
Finale als in, de Mol wordt bekend, of als in, er zijn nog drie kandidaten over en de halve aflevering is speeches van Rik?
quote:
Ik denk dat het Finland wordtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:22 schreef Meridiaan het volgende:
Straks de Finse inzending kijken. Ik vrees dat het The Rasmus wordt, en ik vermoed dat dat meer op sentiment wordt gestuurd dan op basis van de kwaliteit van het lied.
Melfest laat het helaas wat afweten, dus dat staat onderaan mijn lijst vanavond.
Ik zit me net hetzelfde af te vragen. Ik denk een film, maar weet nog niet welke.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:16 schreef Arizona het volgende:
Ik ben al driftig aan het scrollen maar heb op Netflix nog niets gezien waar ik zin in hebquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zit me net hetzelfde af te vragen. Ik denk een film, maar weet nog niet welke.
Ik moet een film, want dan zit ik op zes per maand en dat vind ik een beter aantal dan vijf. /is niet helemaal goedquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben al driftig aan het scrollen maar heb op Netflix nog niets gezien waar ik zin in heb
Dus ik denk dat het toch Finland gaat worden straks.
Welke films heb je deze maand al gekeken dan? Misschien zit daar nog inspiratie bij voor mijquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik moet een film, want dan zit ik op zes per maand en dat vind ik een beter aantal dan vijf. /is niet helemaal goed
Nja en die nationale voorrondes en finales boeien me verder niet zo
Dat was niet allemaal Netflix maar soms ook minder legaal verkregen. (of bioscoopquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welke films heb je deze maand al gekeken dan? Misschien zit daar nog inspiratie bij voor mij
Dat hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf wat voor alarmen het zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt Finland dan straks. Finale vs niet finale.quote:
Ik @Strani je wel even naar Finland straks, of er nu iemand Spaans zingt of niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:09 schreef Strani het volgende:
Zou wel onbeleefd zijn als ik in een caf op m'n telefoon naar een NSF ga zitten kijken hquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik @:Strani je wel even naar Finland straks, of er nu iemand Spaans zingt of niet.
Je zou het kunnen gebruiken als teken naar degene waarmee je zit te praten als ze een bijzonder saai verhaal aan het vertellen zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou wel onbeleefd zijn als ik in een caf op m'n telefoon naar een NSF ga zitten kijken h
Er is Engels commentaar of ondertitelingquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gewoon naar een Finse zender gaan kijken met het volume lekker hoog terwijl je er niet eens iets van verstaat.
Lijkt me wel duidelijk iig.
Ik kan helpenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gewoon naar een Finse zender gaan kijken met het volume lekker hoog terwijl je er niet eens iets van verstaat.
Jaaa leukquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:43 schreef Guanabana het volgende:
In maart komt er weer een Roland Emmerich-rampenfilm in de bios (Moonfall), zin in joh. Ga erheen met popcorn, M&M's, alles.
Dat nummer er ook bij. 'He ain't heavy he's my brother"quote:
Maar dat zou het punt wat je probeert te maken wel iets minder sterk maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er is Engels commentaar of ondertiteling
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou het kunnen gebruiken als teken naar degene waarmee je zit te praten als ze een bijzonder saai verhaal aan het vertellen zijn.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Stay Close al gezien?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:16 schreef Arizona het volgende:
Misschienquote:
Ik kan je deze aanraden om voor of na de film te kijken (afhankelijk van wanneer je wil weten hoe realistisch ze het hebben gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:43 schreef Guanabana het volgende:
In maart komt er weer een Roland Emmerich-rampenfilm in de bios (Moonfall), zin in joh. Ga erheen met popcorn, M&M's, alles.
Wil ik berhaupt wel weten hoe realistisch een Emmerich film is over de maan die op de aarde crasht Ham?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kan je deze aanraden om voor of na de film te kijken (afhankelijk van wanneer je wil weten hoe realistisch ze het hebben gedaan)
San Andreas in de bios kijken was ook genot.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:59 schreef H_T het volgende:
[..]
MisschienIk heb nog geen heel concreet plan, maar het is zeker een idee
Ik hou wel van rampenfilms en op groot scherm al helemaal
Nou, ik heb de trailer net even gekeken, het zag er niet eens heel verkeerd uitquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wil ik berhaupt wel weten hoe realistisch een Emmerich film is over de maan die op de aarde crasht Ham?
Dat kanaal is sowieso altijd een goede aanbeveling.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kan je deze aanraden om voor of na de film te kijken (afhankelijk van wanneer je wil weten hoe realistisch ze het hebben gedaan)
Je bedoelt Moonfall?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, ik heb de trailer net even gekeken, het zag er niet eens heel verkeerd uit![]()
![]()
Goeie tip! Ik ken het boekquote:
De eerste ken ik, die is leuk om een keer terug te kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat was niet allemaal Netflix maar soms ook minder legaal verkregen. (of bioscoop)
- Close Encounters of the Third Kind (1977)
- West Side Story (2021)
- Dear Evan Hansen (2021)
- Verdens Verste Menneske (2021) (dit vind ik wel een aanrader, maar ligt ook aan je leeftijd en wie je zelf bent)
- House of Gucci (2021) (viel tegen)
Die heb ik niet in de bios gezien, maar thuis. Er ging in elk geval genoeg stukquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
San Andreas in de bios kijken was ook genot.
Ik vind de meeste rampenfilms heel amusant om te kijken. Twister bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je bedoelt Moonfall?
Ik ga mezelf niet spoileren met de trailer, maar oke.![]()
Mensen zijn altijd zo van 'mwuh, rampenfilms, slecht verhaal, slaat nergens op', maar nou en joh, is toch gewoon nice.
Twisterquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind de meeste rampenfilms heel amusant om te kijken. Twister bijvoorbeeld![]()
Of ik ervoor naar de bios zou gaan weet ik niet, maar op tv of netflix kijk ik ze zeker
Juist naar de biosquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind de meeste rampenfilms heel amusant om te kijken. Twister bijvoorbeeld![]()
Of ik ervoor naar de bios zou gaan weet ik niet, maar op tv of netflix kijk ik ze zeker
Dit!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Juist naar de biosDan zijn de branden, ontploffingen en instortende gebouwen op HEEL GROOT SCHERM te zien
Voor het verhaal en de imposante karakterontwikkelingen hoef je het normaal gesproken niet te doen neequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je bedoelt Moonfall?
Mensen zijn altijd zo van 'mwuh, rampenfilms, slecht verhaal, slaat nergens op', maar nou en joh, is toch gewoon nice.
McSteamyquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:05 schreef Guanabana het volgende:
Voor mensen die nog een serie zoeken en wellicht HBO Max overwegen, Euphoria is een heel heel goede serie. Het tweede seizoen is er nu.
Maar qua onderwerpen is het niet per se voor iedereen geschikt denk ik.
Dat zeker, ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kanaal is sowieso altijd een goede aanbeveling.
Trailer van Moonfall inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je bedoelt Moonfall?
Dat hoorde ik ja, maar ik heb nooit gekeken naar Grey's Anatomy dus weet verder nietquote:
Wij hadden het daar vorig weekend nog over, haast letterlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Twister![]()
Het was jarenlang mijn running gag dat als we een videoband gingen uitzoeken in de videotheek (ja, dat heb ik nog meegemaakt, lijkt wel een vorig leven) ik altijd direct naar Twister liep.
In de dvd-tijd ben ik ook nog wel gegaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden het daar vorig weekend nog over, haast letterlijk. Toen het zo regende en stormde. Dat we in een vorig leven, op een dag als die dag, naar de videotheek zouden zijn gegaan om een videoband te huren
.
Drie voor Fl. 7.50, drie dagen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden het daar vorig weekend nog over, haast letterlijk. Toen het zo regende en stormde. Dat we in een vorig leven, op een dag als die dag, naar de videotheek zouden zijn gegaan om een videoband te huren
.
Niet bij dagfilms!quote:
Jaja, de nieuwste films waren stukken duurder en kon je niet zomaar 3 dagen huren!quote:
En als meerdere mensen tegelijk dezelfde film wilden zien dan kon dat nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaja, de nieuwste films waren stukken duurder en kon je niet zomaar 3 dagen huren!
Van cht populaire films hadden ze soms wel meerdere exemplaren. Dan konden wel drie!! mensen tegelijk die film kijken!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
En als meerdere mensen tegelijk dezelfde film wilden zien dan kon dat niet
Ken ik niet, maar veel plezierquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Nou have fun met Finland en zo, ik ga film kijken (Coda).
Goed liedje ookquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:05 schreef Guanabana het volgende:
Voor mensen die nog een serie zoeken en wellicht HBO Max overwegen, Euphoria is een heel heel goede serie. Het tweede seizoen is er nu.
Verkaquote:
Hoe langer het duurt, hoe langer het ook duurt voordat mensen het weer beginnen te vergeten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:36 schreef ijs_beer het volgende:
De gevechten rondom Kiev laaien weer op, Rusland wil echt vannacht nog de stad innemen.
Ik hoor er inderdaad veel goeds over, maar lees dat het een tienerdrama is?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:05 schreef Guanabana het volgende:
Lekker belangrijk, gewoon kijken als het je wat lijktquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoor er inderdaad veel goeds over, maar lees dat het een tienerdrama is?
Ik heb veel "tienerdrama's" met plezier gekeken hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb meerdere afleveringen H2O: just add water gekeken. Australische tienerserie over meiden die konden veranderen in zeemeerminnen. Later had ik oudere mannelijke collega's die af en toe afspraken om de dvd's van die serie te kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb veel "tienerdrama's" met plezier gekeken hoor
Sabrina, Riverdale, Pretty Little Liars....
Die serie heeft mijn dochter ook gekeken, ik heb er een stukje van gezien maar was inderdaad best leukquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb meerdere afleveringen H2O: just add water gekeken. Australische tienerserie over meiden die konden veranderen in zeemeerminnen. Later had ik oudere mannelijke collega's die af en toe afspraken om de dvd's van die serie te kijkenHad me eigenlijk best leuk geleken mee te kijken
Op zich zou je Sex Education ook als tienerserie kunnen zien en dat is wel een fijne serie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hehe, hoe leuk is dat? Met een groep mensen je favo serie kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb meerdere afleveringen H2O: just add water gekeken. Australische tienerserie over meiden die konden veranderen in zeemeerminnen. Later had ik oudere mannelijke collega's die af en toe afspraken om de dvd's van die serie te kijkenHad me eigenlijk best leuk geleken mee te kijken
Ik vind het dan wel leuker als het een beetje rare/aparte serie is dan wanneer het allemaal lovende kritieken krijgt. Als ze hadden afgesproken om The Wire of Breaking Bad of zoiets te kijken was het lang zo leuk niet geweestquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, hoe leuk is dat? Met een groep mensen je favo serie kijken
Waar kijk ik hier naar?quote:
Twee queens die een casual tv-avondje hebben en samen dineren.quote:
Ah, ok.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Twee queens die een casual tv-avondje hebben en samen dineren.
Ik postte het vooral vanwege de derrire van Denali (rechts).
Een indrukwekkende serie kan ook fijn zijn om samen te kijken toch? Ik zou It’s a sin wel in gezelschap willen kijken. Napraten achteraf. Maar misschien maak ik het mooier in m’n hoofd dan de werkelijkheid is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel leuker als het een beetje rare/aparte serie is dan wanneer het allemaal lovende kritieken krijgt. Als ze hadden afgesproken om The Wire of Breaking Bad of zoiets te kijken was het lang zo leuk niet geweest
Het gaat over highschool ja, maar wat ze meemaken (en sowieso hoe het gemaakt is) is niet echt heel erg geschikt voor jonge tienersquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn ervaring met (vooral films) kijken in gezelschap is dat er uitgebreid doorheen gekakeld wordt. Dan heb je weinig aan ingewikkelde verhaallijnen en subtiele karakterontwikkelingen. Als ik een mooie film echt wil zien doe ik dat toch het liefst met zo min mogelijk afleiding, dus alleen thuis of in gezelschap in de bioscoopquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een indrukwekkende serie kan ook fijn zijn om samen te kijken toch? Ik zou It’s a sin wel in gezelschap willen kijken. Napraten achteraf. Maar misschien maak ik het mooier in m’n hoofd dan de werkelijkheid is.
Ja, dat is wel herkenbaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn ervaring met (vooral films) kijken in gezelschap is dat er uitgebreid doorheen gekakeld wordt. Dan heb je weinig aan ingewikkelde verhaallijnen en subtiele karakterontwikkelingen. Als ik een mooie film echt wil zien doe ik dat toch het liefst met zo min mogelijk afleiding, dus alleen thuis of in gezelschap in de bioscoop
Maar die is ook wel vrij sterk geschreven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op zich zou je Sex Education ook als tienerserie kunnen zien en dat is wel een fijne serie.
Er zijn uitzonderingenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat is wel herkenbaar.Dan raak ik ook wel gerriteerd.
Herkenbaar. Een ex van mij wilde Jaws kijken. Maar dat was omdat ze die al vaak genoeg gezien hadquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingenIk keek ooit met een dame een dvd, zij had meer zin om te zoenen, daar had ik geen enkel bezwaar tegen
Pff, luchtalarm zo in het donker maakt het zo mogelijk nog naarder.quote:Sirenes gaan af in Kiev, situatie 'ingewikkeld en gespannen'
Alexander Marquardt, journalist van de Amerikaanse nieuwszender CNN in Kiev, laat op Twitter weten dat op dit moment het luchtalarm afgaat in de Oekraense hoofdstad.
In de stad geldt inmiddels al een aantal uren de avondklok. Die werd vandaag door burgemeester Klitsjko vervroegd en geldt nu van 17.00 uur tot 08.00 uur, in plaats van 22.00 tot 07.00 uur. De maatregel duurt tot ten minste 28 februari. Iedereen die zich gedurende de avondklok op straat begeeft, zal gezien worden als "lid van de sabotage- en verkenningsgroepen van de vijand", zo werd gewaarschuwd.
Volgens Klitsjko is de situatie in zijn stad momenteel "ingewikkeld en gespannen". Hij schreef op het platform Telegram dat Kiev een zware nacht wacht. Klitjsko: "De vijand is de stad niet binnengekomen, maar in Kiev zijn sabotagegroepen actief".
https://nos.nl/collectie/(...)s-gaan-wapens-sturen
Inceptionquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Joshua was op npo 1 en 3 tegelijk.
En ook nog eens een boom op hetzelfde momentquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
En ook nog eens een boom op hetzelfde moment
Ik ben al onder de indruk dat de opvolger van Mozes blijkbaar berhaupt op tv was, laat staan op twee zenders tegelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oeh, Sabrina vond ik ook leuk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was op zich leuke film, ik had het Franse origineel al eens gezien, dus verder niet meer echt verrast of zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar veel plezierLaat je weten hoe het was?
Ik hoop dat dit waar is, al zullen die zenders wel vrij snel op zwart gaan dan.quote:
Dat zijn echt een hoop zenders! Het is knap hoe die anonymousgroep dat allemaal kan doenquote:
Ik heb alleen Teenage witch gezien. Was best leukquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:32 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oeh, Sabrina vond ik ook leuk.![]()
Zowel The Teen Age Witch als Chilling Adventures.
Ik word steeds nieuwsgieriger naar Euphoriaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Ja mensen, Euphoria is echt op geen enkele manier te vergelijken met Sabrina the Teenage Witch.(Was wel leuke serie though, ken er nog heel veel quotes van
)
Melissaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Ja mensen, Euphoria is echt op geen enkele manier te vergelijken met Sabrina the Teenage Witch.(Was wel leuke serie though, ken er nog heel veel quotes van
)
Ben wel benieuwd hoe het is om dat te kijken als je een 17-jarige dochter hebtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik word steeds nieuwsgieriger naar Euphoria
Door Sabrina weet ik wel dat ik Zelda best een mooie vrouwennaam vind, maar vanwege de Nintendo-games vind ik het toch wat sneu om een eventuele dochter zo te noemenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
)
Ja, nu wil het dus niet meer kijken, hequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef Guanabana het volgende:
Er zit ook veel naakt in, mocht dat voor mensen een reden zijn om te kijken.![]()
Ook piemels.
Bij de naam Zelda leg ik wel gelijk de link met de games inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Door Sabrina weet ik wel dat ik Zelda best een mooie vrouwennaam vind, maar vanwege de Nintendo-games vind ik het toch wat sneu om een eventuele dochter zo te noemen
Ik was laatst dingen aan het opzoeken over Sabrina en ik keek een aflevering, maar toen kwam ik er dus achter dat aunt Hilda ongeveer mijn leeftijd was bij het begin van de serie, MIND WAS BLOWN, ik kon dat echt niet gelovenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Door Sabrina weet ik wel dat ik Zelda best een mooie vrouwennaam vind, maar vanwege de Nintendo-games vind ik het toch wat sneu om een eventuele dochter zo te noemen
De HBO-serie Euphoriaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel naakt
Waar gaat het over?
Dat is inderdaad niks voor jou Kees.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, nu wil het dus niet meer kijken, he
BOYS BOYS BOYSquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk zeker graag naar vrouwelijk naakt. Maar het maakt voor mij een serie er niet beter of slechter op. Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef Guanabana het volgende:
Er zit ook veel naakt in, mocht dat voor mensen een reden zijn om te kijken.![]()
Ook piemels.
Dat kan ja, je kunt ook naar Pornhub gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh dan moet ik dus HBO nemen.
Ach gosquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was laatst dingen aan het opzoeken over Sabrina en ik keek een aflevering, maar toen kwam ik er dus achter dat aunt Hilda ongeveer mijn leeftijd was bij het begin van de serie, MIND WAS BLOWN, ik kon dat echt niet geloven![]()
Als het je om veel naakt gaat dan zijn HBO series wel wat voor je jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh dan moet ik dus HBO nemen.
Andere Sabrina dit keerquote:
Hmmpfquote:
Waarom het laatste? Als een serie goed is kun je er toch zoveel over zeggen wat je wilt?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:51 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, dit is verder het laatste wat ik erover zeg; het is wel een van de beste series die ik ooit gezien heb. Top 5.
Ah. Ik zet het meteen opquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef Guanabana het volgende:
Ook piemels.
Ik zou het jou wel aanraden, zit ook een behoorlijk grote trans-verhaallijn/personage inquote:
En got ook wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het je om veel naakt gaat dan zijn HBO series wel wat voor je jaWestworld is dan ook wel een aanrader.
Waarbij het dan gemiddeld genomen ook nog eens goede series zijn.
Chilling Adventures of Sabrina is ook wel een aanrader.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb alleen Teenage witch gezien. Was best leuk
Leuk! Nou is mijn echte leven ook wel vrij transerig, dus hoef ik het niet per se ook nog op tv te zienquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou het jou wel aanraden, zit ook een behoorlijk grote trans-verhaallijn/personage in
Echt alle HBO-series die ik heb gezien (oke misschien Sex and the City wat minder?quote:
Puike woordspeling dit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de naam Zelda leg ik wel gelijk de link met de games inderdaad.
Gelukkig hou ik wel van horrorquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:56 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Chilling Adventures of Sabrina is ook wel een aanrader.![]()
Wel iets meer richting horror dan comedy, soort van.
Screem Queens was best vermakelijk ja. Seizoen twee overigens nooit gezien.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik wel van horror
Op Disney+ heb ik ook met plezier naar Scream Queens gekeken, soort van Mean Girls/slasher-crossover. Seizoen 2 is wat minder nodig dan seizoen 1 overigens
Over welke serie had je het ook alweer?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef Guanabana het volgende:
Ook piemels.
Ik ben daar normaal eigenlijk niet zo van, maar Sabrina vond ik wel leuk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik wel van horror
Op Disney+ heb ik ook met plezier naar Scream Queens gekeken, soort van Mean Girls/slasher-crossover. Seizoen 2 is wat minder nodig dan seizoen 1 overigens
Als je seizoen 1 heel leuk vond kan je het proberen, maar je mist er weinig aan als je het overslaat. De Chanels werken dan in een raar ziekenhuis onder Dean Munschquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Screem Queens was best vermakelijk ja. Seizoen twee overigens nooit gezien.
Je kan nooit zeker weten of een van de posters in een topic naakt isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:03 schreef Mandy040986 het volgende:
We hebben het over naakt, dus ook Outlander ff noemen.![]()
Ik wist eigenlijk niet eens dat de hoofdpersoon zo heet.quote:
Ja, de hoofdpersoon uit Zelda heet Link.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet eens dat de hoofdpersoon zo heet.
Ik ga er altijd maar vanuit van niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan nooit zeker weten of een van de posters in een topic naakt is
@Dave keek het ook! Vraag me af of hij al aan het tweede seizoen begonnen is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Over welke serie had je het ook alweer?
Asking for a friend.
Ja, dat had ik intussen gelezen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja, de hoofdpersoon uit Zelda heet Link.
Ik ga er altijd juist wel van uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ga er altijd maar vanuit van niet.
Oh, tof dat je dat gaat doen!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk! Nou is mijn echte leven ook wel vrij transerig, dus hoef ik het niet per se ook nog op tv te zien
Volgende week ga ik bijvoorbeeld een middag met de plaatselijke museum directrice naar een tentoonstelling over '70 jaar transgender in Nederland' kijken, om te zien of we het ook naar hier kunnen halen.
Je weet het nooit zeker!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ga er altijd maar vanuit van niet.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet eens dat de hoofdpersoon zo heet.
Maar dat komt omdat je weet dat Epiales altijd zo naast je zit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ga er altijd juist wel van uit.
Ja dat is waar, dat is wel een beetje cheaten natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je weet dat Epiales altijd zo naast je zit.
Ja, tuurlijkquote:
Niet zo raar toch? Die zitten ook te dicht bij Rusland om zich veilig te voelen. Is het ook niet zo dat Armeni meer op hand van Rusland is, dus dat Azerbeidzjan automatisch voor de ander is?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
Misschien een beetje random en zit niemand hier erop te wachten, maar ben oprecht verbaasd dat Azerbeidzjan en Kazachstan aan de kant van Oekrane lijken te staanQua hulp en zo.
Heul goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Nieuwe sancties, eerste Russische banken van SWIFT gemieterd.
[ twitter ]
Die hebben wel wat meer banden met Rusland, waardoor je zou denken dat ze ook aan hun kant zouden staan. Maar zijn tegelijkertijd wel veel onafhankelijker dan Wit-Rusland. Dus die zitten er niet op te wachten dat Rusland na Oekrane bij hen verder gaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
Misschien een beetje random en zit niemand hier erop te wachten, maar ben oprecht verbaasd dat Azerbeidzjan en Kazachstan aan de kant van Oekrane lijken te staanQua hulp en zo.
Armeni meer op de hand van de Russen? Eh neequote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet zo raar toch? Die zitten ook te dicht bij Rusland om zich veilig te voelen. Is het ook niet zo dat Armeni meer op hand van Rusland is, dus dat Azerbeidzjan automatisch voor de ander is?
Ow, dan heb ik niets gezegd!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Armeni meer op de hand van de Russen? Eh nee
Ik zit even te denken welke viering het kan zijn, want onafhankelijk zijn ze al alle drie al sinds 1991. En de de onafhankelijkheid daarvoor was bij alle drie in 1918.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:26 schreef Nashipeer het volgende:
Ik zag heel toevallig de Litouwse zender langskomen op youtube in mn recommendation (vast door de voorronde), en ze hielden een concert om het 25-jarig bestaan vd Baltische staten te vieren geloof ik? Ruslana had zojuist opgetreden (helaas net afgelopen). Mooi dat de Oekraense vlag in het logo is verwerkt;
Of ze dachten eens lekker gek te doen en hun 31 jarig bestaan te vieren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zit even te denken welke viering het kan zijn, want onafhankelijk zijn ze al alle drie al sinds 1991. En de de onafhankelijkheid daarvoor was bij alle drie in 1918.
Misschien dat de zenders 25 jaar bestaan o.i.d.?
Amberen jubileum.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of ze dachten eens lekker gek te doen en hun 31 jarig bestaan te vieren.
Laat het licht nog maar even aan voordat er ongelukken gebeuren met Roger of Strani.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil het licht niet uit doen. Ik wil dat er nog mensen komen![]()
*voelt zich een beetje alleen
NEEE BLIJFquote:Op zondag 27 februari 2022 00:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Laat het licht nog maar even aan voordat er ongelukken gebeuren met Roger of Strani.
Maar ik laat je wel even alleen![]()
Slaap lekker straks NQ
Awquote:Op zondag 27 februari 2022 00:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil het licht niet uit doen. Ik wil dat er nog mensen komen![]()
*voelt zich een beetje alleen
Ik heb mijn laatste biertje net op, heb nu limonade en daarna ga ik mogelijk wel snel naar bed. Ik sliep om half 10 al bijnaquote:Op zondag 27 februari 2022 00:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Blijf je ook nog even?![]()
*schenkt een drankje in
Ze zong niet heel mooi nee, zo zonde, anders had ze makkelijk gewonnen! Zo'n mooi lied.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond juist haar stem niet zo mooi
*schuift nog een drankje toequote:Op zondag 27 februari 2022 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste biertje net op, heb nu limonade en daarna ga ik mogelijk wel snel naar bed. Ik sliep om half 10 al bijna
Fijn liedje idd, had ook wel net ff iets anders geluid dan het gemiddelde liedje imo.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik word steeds meer en meer fan van Little Fires. Zo zonde dat Jaguar Jonze niet gewonnen heeft
Heerlijkquote:
We hebben Finland en beetje onverwachts 1973 teruggekeken. Dus het was een goede esf-avond.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HeerlijkAls ik thuis ben en geen bezoek heb, drink ik maximaal 3 biertjes. Er zijn uitzonderingen, maar dit is er geen een van. Ik heb wel Little Fires op repeat en zing het luidkeels mee. Het is een goede avond!
Bij jou ook? We hebben net samen een oud songfestival gekeken, dat was weer leuk.
Als je na 2/3 meestal wel genoeg hebt zit je met twee hele wel aardig boven je taks, lijkt me.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben Finland en beetje onverwachts 1973 teruggekeken. Dus het was een goede esf-avond.
Ik zit nu aan mijn tweede glas wijn. Meestal heb ik na 2/3 wel genoeg en de fles is nu ook leeg
Na afgelopen maand hadden we in Nederland met zijn allen steenrijk kunnen worden. Al die losse takken na die stormen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Volgende storm ga ik alle takken oprapen en dan naar Amerika om ze daar te verkopen denk ik.
Ik heb liever natte.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Ook maar een wijntje inschenkt, hopend dat die wel goed droog is.
Ik zei dit al in het finland-topic en ik "baal" daar een beetje van. Alsof we zonder het te beseffen het beste al hebben gehadquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:20 schreef NailQueen het volgende:
Oke, ik ga het zeggen. Ik vind de nummers uit de finales van Italie, Finland, Noorwegen, Spanje en Tsjechie beter dan 70% wat nu naar Turijn gaat
Ja, echt jammer dat ik dit nu pas te weten kom.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na afgelopen maand hadden we in Nederland met zijn allen steenrijk kunnen worden. Al die losse takken na die stormen.
Nee man, ik wil mijn wijn zo droog als de Sahara.quote:
Daarom wil ik niet meer alleen zijnquote:Op zondag 27 februari 2022 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je na 2/3 meestal wel genoeg hebt zit je met twee hele wel aardig boven je taks, lijkt me.
Ach. Het scheelt nog dat je geen vrouw bent. Anders was het: 'Daar heb je dat takkewijf weer.'quote:Op zondag 27 februari 2022 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, echt jammer dat ik dit nu pas te weten kom.
Anders was ik al drie keer met een vliegtuig heen en weer gegaan.
Hebbie hem weer, zouden ze bij de douane intussen zeggen als ik aan kwam lopen met drie koffers.
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:51 schreef NailQueen het volgende:
Redefine en Luctor zijn er ook nog! GEZELLIGHEID!![]()
Om eerlijk te zijn, heb ik nog nooit wijn gedronken.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel van de zoete witte wijn. En de ros.
Ik heb liever geen.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom wil ik niet meer alleen zijn![]()
![]()
Wat knap dat je nog nooit wijn hebt gedronken! Ik ben er geen fan van, maar het kan best lekker zijn. Als ik wijn drink, dan is het wel rosquote:Op zondag 27 februari 2022 00:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, heb ik nog nooit wijn gedronken.En verder drink ik zelden alcohol. Eigenlijk alleen met kerst met oud en nieuw dat ik drink. En dan drink ik cola met likeur 43.
Gluhweinquote:Op zondag 27 februari 2022 01:07 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb afgelopen winter wel een paar keer gluhwein op, maar dat telt niet, denk ik.
Ik heb een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht vermoeden dat jij geen fan bent.quote:
Hammie is er ook nog!quote:Op zondag 27 februari 2022 01:08 schreef Hamlapjes het volgende:
De meeste wijn heb ik toch wel in de kerk gedronken
Smerig spulquote:Op zondag 27 februari 2022 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht vermoeden dat jij geen fan bent.
Die moeten hun volgelingen ook wel dronken voeren om zoveel mogelijk geld uit hun zakken te kloppenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Heel goedquote:Op zondag 27 februari 2022 01:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik merk dat ik van te veel wijn opeens bijnamen ga verzinnen
Nou ben ik al geen wijndrinker, maar glhwein lijkt mij wel extra smerig ja. Ik heb hier nog een fles staan die in een pakket zat als relatiegeschenk. Die staat nu nog in de kast, maar zal ergens in de komende jaren wel door de wc gespoeld worden.quote:
Fun fact: Hammie is een gekende bijnaam in onze familie!quote:Op zondag 27 februari 2022 01:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik merk dat ik van te veel wijn opeens bijnamen ga verzinnen
Ja, dat wist ik welquote:Op zondag 27 februari 2022 01:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Fun fact: Hammie is een gekende bijnaam in onze familie!
Dat was idd wel wat minder geweest.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach. Het scheelt nog dat je geen vrouw bent. Anders was het: 'Daar heb je dat takkewijf weer.'
Ik kan bijna alles wel drinken, maar zoete wijn heb ik toch wel moeite het binnen te houden.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik lust alleen geen rode wijn en van witte wijn lust ik alleen zoete
Hm, dat is nou net een plek waar ik nog nooit wijn heb gedronken.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Heel veel mensen “leren” juist “via” zoete witte wijn wijn drinken als ze daarmee beginnenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan bijna alles wel drinken, maar zoete wijn heb ik toch wel moeite het binnen te houden.
Ik heb nooit hoeven leren te drinken.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heel veel mensen “leren” juist “via” zoete witte wijn wijn drinken als ze daarmee beginnen
Ik vind dat je in sommige zoete witte niet eens meer proeft dat er alcohol in zit
En jij dacht nog wel alleen te zijn. Zat gewoon een halve SC in stilte om je heen te zitten.quote:
Ik wel, maar ik heb er meer bier gedronken.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dat is nou net een plek waar ik nog nooit wijn heb gedronken.
Dit klinkt misschien een beetje creepy, maar zo is het niet bedoeld.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En jij dacht nog wel alleen te zijn. Zat gewoon een halve SC in stilte om je heen te zitten.
Een deel leert het wel op die manier ja. Maar tegelijkertijd zijn er ook juist die niet aan wijn beginnen, omdat ze zoet niet lekker vonden. En een groep die gewoon bij zoete wijn blijft, en die groep is best groot.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heel veel mensen “leren” juist “via” zoete witte wijn wijn drinken als ze daarmee beginnen
Ik vind dat je in sommige zoete witte niet eens meer proeft dat er alcohol in zit
Bier in de kerk? Welk deel van Jezus is dat?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik heb er meer bier gedronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |