abonnement Unibet Coolblue
pi_203843747
[modbreak]Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de man"[/modbreak].

Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump

Special edition.
Nu ook voor overige politieke meuk.
Wie is er beter democraten of republikeinen..
En zo ja waarom niet!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203843769
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Helemaal gestoord.
Dit gaat allemaal veel te ver natuurlijk. Die kerel heeft in het verleden schijnbaar gebotst met Charlie Kirk, die is zelf al echt die-hard conservatief is. Die noemde hij 'niet conservatief' genoeg. Dan weet je wel met wat voor type persoon je te maken hebt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 zaterdag 26 februari 2022 @ 17:16:02 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203848497
twitter


De GOP zet alles in op Rusland.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:18:47 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203848535
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:16 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

De GOP zet alles in op Rusland.
Jammer dat Putin dit support niet kan zien..
Die heeft namelijk geen mobiel dus waarschijnlijk ook geen Twitter.
https://www.google.com/am(...)n-still-21591660.amp
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203850198


Ook Soros ziet zijn imperium ineen donderen.
pi_203850286
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 11:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit gaat allemaal veel te ver natuurlijk. Die kerel heeft in het verleden schijnbaar gebotst met Charlie Kirk, die is zelf al echt die-hard conservatief is. Die noemde hij 'niet conservatief' genoeg. Dan weet je wel met wat voor type persoon je te maken hebt.
Nick Fuentes is ook een walgelijk figuur, die zat Ben Shapiro nog op straat lastig te vallen terwijl hij daar liep met zijn vrouw en kinderen.
Jammer dat MTG zich inlaat met dit soort figuren, ze is niet mijn favoriete politicus maar ik had haar wel wat beter ingeschat.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 20:00:30 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203850755
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 19:28 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Ook Soros ziet zijn imperium ineen donderen.
Omdat hij berichten post op Twitter?

Heb je al gebeld BTW?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203850766
twitter
Plaats hier uw advertentie
  Overall beste user 2022 zaterdag 26 februari 2022 @ 20:21:02 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203851187
Ron de Lafbek probeert wanhopig zijn straatje schoon te vegen.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203851424
Ben allang blij als ze openlijk de juiste kant kiezen. De partij zit op het moment helaas ook vol met clowns zoals boven gepost (MTG) of types als deze (van enige tijd terug):

  zaterdag 26 februari 2022 @ 22:44:05 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203854607
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 20:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ben allang blij als ze openlijk de juiste kant kiezen. De partij zit op het moment helaas ook vol met clowns zoals boven gepost (MTG) of types als deze (van enige tijd terug):

[ afbeelding ]
Ze kunnen Rusland waarschijnlijk niet eens op de kaart aanwijzen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 26 februari 2022 @ 22:44:42 #12
44745 Ixnay
On The Hombre
  Overall beste user 2022 zaterdag 26 februari 2022 @ 23:03:28 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203855008
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 20:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ben allang blij als ze openlijk de juiste kant kiezen. De partij zit op het moment helaas ook vol met clowns zoals boven gepost (MTG) of types als deze (van enige tijd terug):

[ afbeelding ]
Het is gewoon grof ooportunisme. Maar straks gaat Trump weer wat roepen op cpac. Dus dan zullen we zien of hij de GOP zal toestaan zich tegen Poetin te keren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203856336
quote:
Ah ben je er weer? Waar was je nou ineens gebleven? Denk je nog steeds dat die troepen aan de grens een hoax waren? En hoop je nog steeds dat de Russen Nederland komen overnemen?

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 27 februari 2022 @ 00:43:52 #15
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203856722
'Muh Russia'.....
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 27 februari 2022 @ 00:54:55 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203856839
quote:
Hai.

quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe dan 8)7 ? Welke keuze? Zijn het de troepen van Biden die nu aan de grens met Oekraïne gestationeerd staan en straks mogelijk door de straten van Kiev trekken?

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:35 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ze gaan helemaal niet naar Kiev man. Waarom zouden ze dat willen?

Die troepen staan er al sinds de val van de USSR.

Rusland wil helemaal niks behalve een vredig bestaan voor hun eigen volk.
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar als dat wel gebeurt dan is dat de schuld van Biden?
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:48 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Als er een oorlog begint dan is Biden die begonnen.
Anders leg nog even uit wat de troepen die niet naar Kiev gingen in Kiev doen, en op welke manier Biden daar precies schuld aan heeft.
Huilen dan.
pi_203857215
CPAC is begonnen:

twitter

Hoe dom kan je zijn? :|W

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter


[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 27-02-2022 06:16:29 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203857309
Putin zou natuurlijk nooit Oekraine binnengevallen zijn als er niet gefraudeerd was bij de verkiezingen :')

twitter

The Fascist Left:

twitter

De Taliban 'bedreigd' _O-

twitter

en 'parents rights' geldt blijkbaar alleen maar voor ouders die denken dat CRT wordt onderwezen op scholen :|W

Staaltje van projectie:

twitter


[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 27-02-2022 06:08:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203857667
Same old, same old. Trump heeft vier jaar de kans gehad om een onderzoek naar Hillary te beginnen dus met Fauci zal het ook wel mee gaan vallen :+

twitter

Het publiek moet wel een beetje meedoen natuurlijk :(

twitter

En met de waarheid kom je nergens :')

twitter

En natuurlijk kan Lindell niet ontbreken met zijn 'analyse':

twitter

:|W

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 27-02-2022 06:12:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203857714
Nog wat van dat soort figuren:

twitter

twitter

twitter

'Millions of people!' Waar kennen we dat ook weer van? :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 27-02-2022 06:44:34 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203857733
twitter

8)7

twitter

:D

[ Bericht 32% gewijzigd door Kijkertje op 27-02-2022 04:15:11 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203857801
twitter

Goh wat een verrassing :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 27 februari 2022 @ 06:35:04 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203857848
twitter


Trump komt over twee weken met een plan. Maar dan moet Zelensky hem wel een plezier hebben gedaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203857950
Het Establishment heeft weer een hoop emotie-opwekkende tweets geconsumeerd.
  Overall beste user 2022 zondag 27 februari 2022 @ 07:55:20 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203857987
Trump is van slag. :D
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203857996
Altijd vermakelijk een cpac waarbij de rechtsen proberen zichzelf zo radicaal mogelijk te presenteren, niet realiserend dat er steeds meer doorheen geprikt wordt.
pi_203858127
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 19:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nick Fuentes is ook een walgelijk figuur, die zat Ben Shapiro nog op straat lastig te vallen terwijl hij daar liep met zijn vrouw en kinderen.
Jammer dat MTG zich inlaat met dit soort figuren, ze is niet mijn favoriete politicus maar ik had haar wel wat beter ingeschat.
Blijkbaar schort het nogal aan jouw inschattingsvermogen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 27 februari 2022 @ 12:18:05 #28
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203860380
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 19:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nick Fuentes is ook een walgelijk figuur, die zat Ben Shapiro nog op straat lastig te vallen terwijl hij daar liep met zijn vrouw en kinderen.
Jammer dat MTG zich inlaat met dit soort figuren, ze is niet mijn favoriete politicus maar ik had haar wel wat beter ingeschat.
Oja, die MTG die ook achter mensen aanliep met een camera op straat om ze uit te schelden, wie had gedacht dat ze zo was zeg.....
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 zondag 27 februari 2022 @ 12:23:43 #29
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203860466
Brave brave sir Donnie!
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 27 februari 2022 @ 12:32:44 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203860591
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 12:23 schreef Ulx het volgende:
Brave brave sir Donnie!
[ twitter ]
Hij zou toch ook voorop lopen op 6jan..
Nee hij zat achter dubbel pantser glas en ging daarna naar huis.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Overall beste user 2022 zondag 27 februari 2022 @ 12:40:09 #31
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203860740
Deze robotTrump heeft kuren. Kan bij het kleinhandig electronisch afval.
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 27 februari 2022 @ 12:59:38 #32
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203861134
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hai.
[..]
[..]
[..]
[..]
Anders leg nog even uit wat de troepen die niet naar Kiev gingen in Kiev doen, en op welke manier Biden daar precies schuld aan heeft.
1. Afspraak was dat de NAVO niet naar het oosten ging uitbreiden toen de DDR bij Duitsland kwam. In werkelijkheid heeft de NAVO bijna heel Oost-Europa veroverd op het moment dat het zwak en verdeeld was. Hier hoor je overal dat ze in het oostblok smeken om een progressieve westerse regering. Dat zijn in werkelijkheid maar minderheden die veelal in de hoofdsteden wonen en die je het hardste hoort. Wat het volk wilde is democratie en een einde aan de corrupte communistische regimes. Wat ze nu zien is dat het westen bij uitstek naar communisme aan het werken is. Het verheerlijken van alles dat zwak is terwijl alles dat sterk is verafschuwd wordt. Het grotere en sterkere deel van Oost-Europa is pro-Russisch en niet pro-NAVO. Ondanks dat heeft Rusland het steeds toegelaten dat Polen, de Baltische staten etc. bij de NAVO zijn gegaan. Tegen de hele nette afspraak die ze hadden en waar de NAVO zich niet aan gehouden heeft en ook Brandon vindt het allemaal goed.

2. Luhansk en Donetsk zijn Russische gebieden die ze om logistieke redenen tijdens de USSR bij Oekraïne hebben ingedeeld. Net als de Krim. In die gebieden zijn Russischtalige mensen van Russische families de meerderheid. Wel worden ze al decennialang getreiterd daar. Zo krijgen deze Russen, met voorouders die daar al voor de USSR woorden, vaak geen paspoorten, ook maak je vrijwel 0 kans als je bij de overheid wil werken. De politie en militairen op straat zijn Oekraïners.

Wat deel 2 betreft zeg ik eerlijk dat ik het woord "genocide" te zwaar vind, ondanks dat er wel degelijk militair geweld wordt toegepast tegen de Russen. Het militair ingrijpen van Poetin is zeker gerechtvaardigd. Al was ik niet verder ten westen van de Dnjepr gegaan. Ik had ook niet verwacht dat hij dat ging doen. Zonder deel 1 was dat ook niet gebeurd. Poetin moet gewoon die gebieden Luhansk en Donetsk innemen en het daarbij laten.

Deel 1 wordt ondergerapporteerd in de media. De rest is een goede waarschuwing voor wat gaat gebeuren als Oekraïne lid wordt van de NAVO. Behalve dat het onnodig provocerend is, is dit ook gewoon een keiharde afspraak waar de NAVO zich niet aan heeft gehouden.

Deze aanval van Poetin is dus tweeledig.
1. Oekraïne wil hij niet bij de NAVO hebben.
2. De onderdrukte Russen in Luhansk en Donetsk hebben recht op een eigen staat waarin ze niet meer onderdrukt worden.

En zoals Trump al zei was dit NEVER gebeurd met hem als leider van de VS.
  zondag 27 februari 2022 @ 13:44:58 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203861836
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 12:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]
1. Afspraak was dat de NAVO niet naar het oosten ging uitbreiden toen de DDR bij Duitsland kwam. In werkelijkheid heeft de NAVO bijna heel Oost-Europa veroverd op het moment dat het zwak en verdeeld was. Hier hoor je overal dat ze in het oostblok smeken om een progressieve westerse regering. Dat zijn in werkelijkheid maar minderheden die veelal in de hoofdsteden wonen en die je het hardste hoort. Wat het volk wilde is democratie en een einde aan de corrupte communistische regimes. Wat ze nu zien is dat het westen bij uitstek naar communisme aan het werken is. Het verheerlijken van alles dat zwak is terwijl alles dat sterk is verafschuwd wordt. Het grotere en sterkere deel van Oost-Europa is pro-Russisch en niet pro-NAVO. Ondanks dat heeft Rusland het steeds toegelaten dat Polen, de Baltische staten etc. bij de NAVO zijn gegaan. Tegen de hele nette afspraak die ze hadden en waar de NAVO zich niet aan gehouden heeft en ook Brandon vindt het allemaal goed.

2. Luhansk en Donetsk zijn Russische gebieden die ze om logistieke redenen tijdens de USSR bij Oekraïne hebben ingedeeld. Net als de Krim. In die gebieden zijn Russischtalige mensen van Russische families de meerderheid. Wel worden ze al decennialang getreiterd daar. Zo krijgen deze Russen, met voorouders die daar al voor de USSR woorden, vaak geen paspoorten, ook maak je vrijwel 0 kans als je bij de overheid wil werken. De politie en militairen op straat zijn Oekraïners.

Wat deel 2 betreft zeg ik eerlijk dat ik het woord "genocide" te zwaar vind, ondanks dat er wel degelijk militair geweld wordt toegepast tegen de Russen. Het militair ingrijpen van Poetin is zeker gerechtvaardigd. Al was ik niet verder ten westen van de Dnjepr gegaan. Ik had ook niet verwacht dat hij dat ging doen. Zonder deel 1 was dat ook niet gebeurd. Poetin moet gewoon die gebieden Luhansk en Donetsk innemen en het daarbij laten.

Deel 1 wordt ondergerapporteerd in de media. De rest is een goede waarschuwing voor wat gaat gebeuren als Oekraïne lid wordt van de NAVO. Behalve dat het onnodig provocerend is, is dit ook gewoon een keiharde afspraak waar de NAVO zich niet aan heeft gehouden.

Deze aanval van Poetin is dus tweeledig.
1. Oekraïne wil hij niet bij de NAVO hebben.
2. De onderdrukte Russen in Luhansk en Donetsk hebben recht op een eigen staat waarin ze niet meer onderdrukt worden.

En zoals Trump al zei was dit NEVER gebeurd met hem als leider van de VS.
Kijk, wat jij doet is precies hetzelfde als wat Poetin doet: een deel van wat je zegt klopt, een deel van wat je zegt is een interpretatie van de feiten op een manier dat het jouw narratief goed uitkomt (maar eigenlijk onnozel is), en het laatste deel zijn pure verzinsels en leugens. Het netto resultaat is een verhaal dat elementen bevat die op waarheid berusten, maar dat natuurlijk nog steeds nergens op slaat.
Huilen dan.
pi_203861936
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 12:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]
1. Afspraak was dat de NAVO niet naar het oosten ging uitbreiden toen de DDR bij Duitsland kwam. In werkelijkheid heeft de NAVO bijna heel Oost-Europa veroverd op het moment dat het zwak en verdeeld was. Hier hoor je overal dat ze in het oostblok smeken om een progressieve westerse regering. Dat zijn in werkelijkheid maar minderheden die veelal in de hoofdsteden wonen en die je het hardste hoort. Wat het volk wilde is democratie en een einde aan de corrupte communistische regimes. Wat ze nu zien is dat het westen bij uitstek naar communisme aan het werken is. Het verheerlijken van alles dat zwak is terwijl alles dat sterk is verafschuwd wordt. Het grotere en sterkere deel van Oost-Europa is pro-Russisch en niet pro-NAVO. Ondanks dat heeft Rusland het steeds toegelaten dat Polen, de Baltische staten etc. bij de NAVO zijn gegaan. Tegen de hele nette afspraak die ze hadden en waar de NAVO zich niet aan gehouden heeft en ook Brandon vindt het allemaal goed.

2. Luhansk en Donetsk zijn Russische gebieden die ze om logistieke redenen tijdens de USSR bij Oekraïne hebben ingedeeld. Net als de Krim. In die gebieden zijn Russischtalige mensen van Russische families de meerderheid. Wel worden ze al decennialang getreiterd daar. Zo krijgen deze Russen, met voorouders die daar al voor de USSR woorden, vaak geen paspoorten, ook maak je vrijwel 0 kans als je bij de overheid wil werken. De politie en militairen op straat zijn Oekraïners.

Wat deel 2 betreft zeg ik eerlijk dat ik het woord "genocide" te zwaar vind, ondanks dat er wel degelijk militair geweld wordt toegepast tegen de Russen. Het militair ingrijpen van Poetin is zeker gerechtvaardigd. Al was ik niet verder ten westen van de Dnjepr gegaan. Ik had ook niet verwacht dat hij dat ging doen. Zonder deel 1 was dat ook niet gebeurd. Poetin moet gewoon die gebieden Luhansk en Donetsk innemen en het daarbij laten.

Deel 1 wordt ondergerapporteerd in de media. De rest is een goede waarschuwing voor wat gaat gebeuren als Oekraïne lid wordt van de NAVO. Behalve dat het onnodig provocerend is, is dit ook gewoon een keiharde afspraak waar de NAVO zich niet aan heeft gehouden.

Deze aanval van Poetin is dus tweeledig.
1. Oekraïne wil hij niet bij de NAVO hebben.
2. De onderdrukte Russen in Luhansk en Donetsk hebben recht op een eigen staat waarin ze niet meer onderdrukt worden.

En zoals Trump al zei was dit NEVER gebeurd met hem als leider van de VS.
Maar er waren toch geen Russische troepen volgens jou?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 27 februari 2022 @ 14:07:04 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203862097
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 12:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]
1. Afspraak was dat de NAVO niet naar het oosten ging uitbreiden toen de DDR bij Duitsland kwam. In werkelijkheid heeft de NAVO bijna heel Oost-Europa veroverd op het moment dat het zwak en verdeeld was. Hier hoor je overal dat ze in het oostblok smeken om een progressieve westerse regering. Dat zijn in werkelijkheid maar minderheden die veelal in de hoofdsteden wonen en die je het hardste hoort. Wat het volk wilde is democratie en een einde aan de corrupte communistische regimes. Wat ze nu zien is dat het westen bij uitstek naar communisme aan het werken is. Het verheerlijken van alles dat zwak is terwijl alles dat sterk is verafschuwd wordt. Het grotere en sterkere deel van Oost-Europa is pro-Russisch en niet pro-NAVO. Ondanks dat heeft Rusland het steeds toegelaten dat Polen, de Baltische staten etc. bij de NAVO zijn gegaan. Tegen de hele nette afspraak die ze hadden en waar de NAVO zich niet aan gehouden heeft en ook Brandon vindt het allemaal goed.

2. Luhansk en Donetsk zijn Russische gebieden die ze om logistieke redenen tijdens de USSR bij Oekraïne hebben ingedeeld. Net als de Krim. In die gebieden zijn Russischtalige mensen van Russische families de meerderheid. Wel worden ze al decennialang getreiterd daar. Zo krijgen deze Russen, met voorouders die daar al voor de USSR woorden, vaak geen paspoorten, ook maak je vrijwel 0 kans als je bij de overheid wil werken. De politie en militairen op straat zijn Oekraïners.

Wat deel 2 betreft zeg ik eerlijk dat ik het woord "genocide" te zwaar vind, ondanks dat er wel degelijk militair geweld wordt toegepast tegen de Russen. Het militair ingrijpen van Poetin is zeker gerechtvaardigd. Al was ik niet verder ten westen van de Dnjepr gegaan. Ik had ook niet verwacht dat hij dat ging doen. Zonder deel 1 was dat ook niet gebeurd. Poetin moet gewoon die gebieden Luhansk en Donetsk innemen en het daarbij laten.

Deel 1 wordt ondergerapporteerd in de media. De rest is een goede waarschuwing voor wat gaat gebeuren als Oekraïne lid wordt van de NAVO. Behalve dat het onnodig provocerend is, is dit ook gewoon een keiharde afspraak waar de NAVO zich niet aan heeft gehouden.

Deze aanval van Poetin is dus tweeledig.
1. Oekraïne wil hij niet bij de NAVO hebben.
2. De onderdrukte Russen in Luhansk en Donetsk hebben recht op een eigen staat waarin ze niet meer onderdrukt worden.

En zoals Trump al zei was dit NEVER gebeurd met hem als leider van de VS.
Dus ... Als ik liever vriendjes wil worden met Biden en jij van Trump mag ik dus jou huis bombarderen?

Er is niks rechts vaardigs aan.
Oekraïne wil liever met Europa in zee dan met Rusland, Rusland wil dat niet en heeft liever een puppet in de Oekraïne, de Oekraïners willen dit gewoon absoluut niet dat hebben ze al gehad in 2014 en die werd afgezet omdat hij in de verkiezingen duidelijk aangaf meer zaken te doen met Europa dan met Rusland maar door de druk van puttin deed hij het tegenovergestelde..

Puttin is gewoon bang dat invloed van de westerse landen te groot word en tig andere redenen hij rechtvaardigde de oorlog door aan te geven dat politiek Oekraïne uit misdadigers bestaat, maar in feite is hij dat zelf.

Oorlog om dit soort redenen is niet rechtvaardig

En het sneue is jonge knapen uit Rusland en Oekraïners moeten hiervoor sneuvelen.
Bah!!

[ Bericht 6% gewijzigd door theguyver op 27-02-2022 14:17:50 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203862142

that aged well
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203862572
twitter


na het zien van deze beelden wist Putin het zeker
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 27 februari 2022 @ 14:47:23 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203862711
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 12:59 schreef Ixnay het volgende:

Wat ze nu zien is dat het westen bij uitstek naar communisme aan het werken is. Het verheerlijken van alles dat zwak is terwijl alles dat sterk is verafschuwd wordt.
Hier trouwens kostelijk om gelachen.
Huilen dan.
pi_203865578
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:38 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

na het zien van deze beelden wist Putin het zeker
Da's wel Dr Jill Biden, dementenverzorgster en iemand die het niet alleen toestaat dat haar echtgenoot, die er geestelijk niet meer bij is, wordt misbruikt, ze doet er zelf aan mee.

Dat zet je wel aan het denken, wat schuilt er achter deze façade, dat dit als wenselijk alternatief wordt geacht?
  Overall beste user 2022 zondag 27 februari 2022 @ 18:19:56 #40
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203866016
Wat een stel landverraders zijn het toch bij de GOP.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203866158
twitter


Scavino heeft gelijk, het was een fenomenale SOTU van President Trump.
  Overall beste user 2022 zondag 27 februari 2022 @ 18:48:53 #42
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203866563
NATO bad, Putin good.

Meer was het niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 27 februari 2022 @ 18:56:33 #43
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203866671
twitter


Not now, Cato!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203866828
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2022 17:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Da's wel Dr Jill Biden, dementenverzorgster en iemand die het niet alleen toestaat dat haar echtgenoot, die er geestelijk niet meer bij is, wordt misbruikt, ze doet er zelf aan mee.

Dat zet je wel aan het denken, wat schuilt er achter deze façade, dat dit als wenselijk alternatief wordt geacht?
Nou vertel, wat schuilt erachter?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 27 februari 2022 @ 19:19:40 #45
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203867036
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 12:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]
1. Afspraak was dat de NAVO niet naar het oosten ging uitbreiden toen de DDR bij Duitsland kwam.
Welke afspraken gaat het hier om, en kun je daar een bron voor geven? Die lijken namelijk helemaal niet te bestaan.

quote:
In werkelijkheid heeft de NAVO bijna heel Oost-Europa veroverd op het moment dat het zwak en verdeeld was.
Veroverd is hier wel een hele vreemde woordkeuze...

quote:
En zoals Trump al zei was dit NEVER gebeurd met hem als leider van de VS.
Hoe dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203870909
twitter

En wat heeft hij daarmee gedaan? :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203871136
twitter

Komt ie nu mee :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 27 februari 2022 @ 23:19:53 #48
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203871504
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 19:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Welke afspraken gaat het hier om, en kun je daar een bron voor geven? Die lijken namelijk helemaal niet te bestaan.
[..]
Veroverd is hier wel een hele vreemde woordkeuze...
[..]
Hoe dan?
https://gerard1945.wordpr(...)avo-naar-het-oosten/

Er is een overvloed aan documentatie hiervan.

Maar waar het om gaat is jouw reactie nu. Jij gaat hoe dan ook denken wat het establishment wil.

"Ik ben ATuin-hek.
Ik geloof het establishment.
Ik vertrouw het establishment."

"Wat mensen mij ook vertellen.
Ik stel mij niet open voor een ander geluid.
Mij is verteld: West = Goed. Oost = Slecht."

"Of dat nou waar is of niet. Ik heb hier mijn rust in gevonden. Alles dat mijn beeld tegenspreekt dat bestrijd ik, want dat zou betekenen dat ik verneukt word."

"Ik geloof het establishment. En degenen die dat tegenspreken zijn idioten. Ik heb mijn rust in mijn standpunt en ik vind het moeilijk om kritisch te deken over degenen die mij onderdrukken. Dat brengt mij in de war."

Je gaat me tegenspreken. En een inhoudelijke discussie met mensen zoals jij is tijdverspilling. De kans dat mensen als jij begrip of sympathie voor Poetin gaan krijgen is 0. Bij jou is West goed en Oost slecht. Geen discussie. Klaar. Net als een religie.

En Oost-Europa is wel veroverd. Op de meest laffe en gemene manier die je kunt bedenken. Helaas voor jou zal sterk (het volk) winnen en zwak (de elite) verliezen.
  zondag 27 februari 2022 @ 23:23:01 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203871569
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:19 schreef Ixnay het volgende:

De kans dat mensen als jij begrip of sympathie voor Poetin gaan krijgen is 0. Bij jou is West goed en Oost slecht. Geen discussie. Klaar. Net als een religie.
Waarom zou die man ook maar het kleinste beetje sympathie verdienen?
Huilen dan.
  zondag 27 februari 2022 @ 23:24:56 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203871598
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:19 schreef Ixnay het volgende:

[..]
https://gerard1945.wordpr(...)avo-naar-het-oosten/

Er is een overvloed aan documentatie hiervan.

Maar waar het om gaat is jouw reactie nu. Jij gaat hoe dan ook denken wat het establishment wil.

"Ik ben ATuin-hek.
Ik geloof het establishment.
Ik vertrouw het establishment."

"Wat mensen mij ook vertellen.
Ik stel mij niet open voor een ander geluid.
Mij is verteld: West = Goed. Oost = Slecht."

"Of dat nou waar is of niet. Ik heb hier mijn rust in gevonden. Alles dat mijn beeld tegenspreekt dat bestrijd ik, want dat zou betekenen dat ik verneukt word."

"Ik geloof het establishment. En degenen die dat tegenspreken zijn idioten. Ik heb mijn rust in mijn standpunt en ik vind het moeilijk om kritisch te deken over degenen die mij onderdrukken. Dat brengt mij in de war."

Je gaat me tegenspreken. En een inhoudelijke discussie met mensen zoals jij is tijdverspilling. De kans dat mensen als jij begrip of sympathie voor Poetin gaan krijgen is 0. Bij jou is West goed en Oost slecht. Geen discussie. Klaar. Net als een religie.

En Oost-Europa is wel veroverd. Op de meest laffe en gemene manier die je kunt bedenken.
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:42 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Volgens mij snap je het sarcasme in mijn post niet helemaal.

Er. Komt. Geen. Oorlog.
Ik heb geen sympathie voor mensen als een Putin die een ander land binnen valt omdat de regering m daar niet bevalt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 27 februari 2022 @ 23:25:23 #51
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203871607
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:19 schreef Ixnay het volgende:

[..]
https://gerard1945.wordpr(...)avo-naar-het-oosten/

Er is een overvloed aan documentatie hiervan.

Maar waar het om gaat is jouw reactie nu. Jij gaat hoe dan ook denken wat het establishment wil.

"Ik ben ATuin-hek.
Ik geloof het establishment.
Ik vertrouw het establishment."

"Wat mensen mij ook vertellen.
Ik stel mij niet open voor een ander geluid.
Mij is verteld: West = Goed. Oost = Slecht."

"Of dat nou waar is of niet. Ik heb hier mijn rust in gevonden. Alles dat mijn beeld tegenspreekt dat bestrijd ik, want dat zou betekenen dat ik verneukt word."

"Ik geloof het establishment. En degenen die dat tegenspreken zijn idioten. Ik heb mijn rust in mijn standpunt en ik vind het moeilijk om kritisch te deken over degenen die mij onderdrukken. Dat brengt mij in de war."

Je gaat me tegenspreken. En een inhoudelijke discussie met mensen zoals jij is tijdverspilling. De kans dat mensen als jij begrip of sympathie voor Poetin gaan krijgen is 0. Bij jou is West goed en Oost slecht. Geen discussie. Klaar. Net als een religie.

En Oost-Europa is wel veroverd. Op de meest laffe en gemene manier die je kunt bedenken. Helaas voor jou zal sterk (het volk) winnen en zwak (de elite) verliezen.
Dus Poetin is goed, maar de elite zwak en het volk is ook goed. Poetin onderdrukt het volk, maar dat is goed, want Poetin?

Lekker coherent verhaal weer.
  zondag 27 februari 2022 @ 23:25:38 #52
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203871610
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom zou die man ook maar het kleinste beetje sympathie verdienen?
Omdat jij mijn vorige reactie op jouw post niet gelezen hebt.
  zondag 27 februari 2022 @ 23:27:00 #53
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203871635
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dus Poetin is goed, maar de elite zwak en het volk is ook goed. Poetin onderdrukt het volk, maar dat is goed, want Poetin?

Lekker coherent verhaal weer.
Poetin doet niet mee met het WEF.

Corona deed hij ook geen flikker mee. Net als Bolsonaro en zoals iedereen had moeten doen.
  zondag 27 februari 2022 @ 23:29:01 #54
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203871667
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:24 schreef theguyver het volgende:

[..]
[..]
Ik heb geen sympathie voor mensen als een Putin die een ander land binnen valt omdat de regering m daar niet bevalt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:47 schreef theguyver het volgende:

[..]
Kreeg vanochtend mee dat Russische troepen weer van de grens weg gaan, en dat er iets van een akkoordje is.

Is nog steeds een ver van je bed show he.
_O-

Benieuwd wat dat akkoordje was dan.
  zondag 27 februari 2022 @ 23:29:39 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203871676
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:27 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Poetin doet niet mee met het WEF.

Corona deed hij ook geen flikker mee. Net als Bolsonaro en zoals iedereen had moeten doen.
Poetin plukt nu protestanten van de straat vanwege corona maar die mensen protesteren tegen de oorlog.

Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 27 februari 2022 @ 23:29:53 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203871681
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Omdat jij mijn vorige reactie op jouw post niet gelezen hebt.
Die heb ik wel gelezen, en toen besloten om maar in algemene zin iets te zeggen over jouw modus operandi in plaats van alle halve onwaarheden, hele onwaarheden, en rare interpretaties in jouw reactie te weerleggen. Daar is immers geen beginnen aan.
Huilen dan.
  zondag 27 februari 2022 @ 23:30:23 #57
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203871687
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:29 schreef theguyver het volgende:

[..]
Poetin plukt nu protestanten van de straat vanwege corona maar die mensen protesteren tegen de oorlog.

Lijkt Nederland wel.
  zondag 27 februari 2022 @ 23:31:30 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203871704
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:30 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Lijkt Nederland wel.
Hoe dan?
Huilen dan.
  zondag 27 februari 2022 @ 23:31:57 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203871714
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:30 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Lijkt Nederland wel.
Oh in Nederland zijn in verschillende steden anti oorlog protesten.

Als je beelden hebt dat die mensen opgepakt worden..
Laat maar zien.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 27 februari 2022 @ 23:32:45 #60
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203871726
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Die heb ik wel gelezen, en toen besloten om maar in algemene zin iets te zeggen over jouw modus operandi in plaats van alle halve onwaarheden, hele onwaarheden, en rare interpretaties in jouw reactie te weerleggen. Daar is immers geen beginnen aan.
Begrijpelijk dat jij niet inhoudelijk reageert op mijn sterke argumentatie.

Veel makkelijker om als een trouwe establishment knecht naar de NOS te luisteren over hoe slecht Poetin en hoe zielig al die arme mensen zijn.

Wat de Oeigoeren wordt aangedaan dat interesseert je dan weer helemaal niets. Waarom zou je ook? Je hoort er niets van.
  zondag 27 februari 2022 @ 23:33:48 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203871741
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:19 schreef Ixnay het volgende:

[..]
https://gerard1945.wordpr(...)avo-naar-het-oosten/

Er is een overvloed aan documentatie hiervan.

Maar waar het om gaat is jouw reactie nu. Jij gaat hoe dan ook denken wat het establishment wil.

"Ik ben ATuin-hek.
Ik geloof het establishment.
Ik vertrouw het establishment."

"Wat mensen mij ook vertellen.
Ik stel mij niet open voor een ander geluid.
Mij is verteld: West = Goed. Oost = Slecht."

"Of dat nou waar is of niet. Ik heb hier mijn rust in gevonden. Alles dat mijn beeld tegenspreekt dat bestrijd ik, want dat zou betekenen dat ik verneukt word."

"Ik geloof het establishment. En degenen die dat tegenspreken zijn idioten. Ik heb mijn rust in mijn standpunt en ik vind het moeilijk om kritisch te deken over degenen die mij onderdrukken. Dat brengt mij in de war."

Je gaat me tegenspreken. En een inhoudelijke discussie met mensen zoals jij is tijdverspilling. De kans dat mensen als jij begrip of sympathie voor Poetin gaan krijgen is 0. Bij jou is West goed en Oost slecht. Geen discussie. Klaar. Net als een religie.

En Oost-Europa is wel veroverd. Op de meest laffe en gemene manier die je kunt bedenken. Helaas voor jou zal sterk (het volk) winnen en zwak (de elite) verliezen.
Ja als je gelijk op deze manier gaat beginnen is een inhoudelijke discussie vrij snel onmogelijk. Vraag is dan, waarom doe je dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 27 februari 2022 @ 23:34:03 #62
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203871748
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:31 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh in Nederland zijn in verschillende steden anti oorlog protesten.

Als je beelden hebt dat die mensen opgepakt worden..
Laat maar zien.
In Nederland demonstreren mensen tegen Rutte en worden door de ME neergeknuppeld "omdat dat beter is voor hun gezondheid". Ik heb het met eigen ogen gezien.
  zondag 27 februari 2022 @ 23:34:38 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203871758
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:32 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Begrijpelijk dat jij niet inhoudelijk reageert op mijn sterke argumentatie.
Precies.
quote:
Veel makkelijker om als een trouwe establishment knecht naar de NOS te luisteren over hoe slecht Poetin en hoe zielig al die arme mensen zijn.
Precies.
quote:
Wat de Oeigoeren wordt aangedaan dat interesseert je dan weer helemaal niets. Waarom zou je ook? Je hoort er niets van.
Precies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
  zondag 27 februari 2022 @ 23:36:44 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203871793
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:34 schreef Ixnay het volgende:

[..]
In Nederland demonstreren mensen tegen Rutte en worden door de ME neergeknuppeld. Ik heb het met eigen ogen gezien.
Was dat voor of nadat ze de stad afbraken?
Zoals ik hier met mijn eigen ogen zag!

Maare dat heeft niks met anti oorlog protesten te maken.

BTW zoals ik al vaker hier op BMW zeg, stemmen.
Een stem telt niet stemmen helpt niet.zie dat gene waar dit topic over gaat..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 27 februari 2022 @ 23:37:13 #65
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203871800
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Precies.
[..]
Precies.
[..]
Precies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetin komt op voor Russen in Oekraïne die niet voor de overheid moeten werken en geen paspoorten krijgen.

Stel je eens voor, een 4e generatie Marokkaan in Nederland die niet bij de gemeente Den Haag mag werken. Het zou voorpaginanieuws zijn. D66 zou schande spreken van dit onrecht. Discriminatie!
  zondag 27 februari 2022 @ 23:38:50 #66
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203871829
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Was dat voor of nadat ze de stad afbraken?
Zoals ik hier met mijn eigen ogen zag!

Maare dat heeft niks met anti oorlog protesten te maken.

BTW zoals ik al vaker hier op BMW zeg, stemmen.
Een stem telt niet stemmen helpt niet.zie dat gene waar dit topic over gaat..
Welke stad is afgebroken?

En waren dat de Rutte demonstranten? Nee hè?

Black Lives Matter. Dat waren pas nette demonstranten. Keurig netjes volk was dat. _O-
  zondag 27 februari 2022 @ 23:39:24 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203871842
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:37 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Poetin komt op voor Russen in Oekraïne die niet voor de overheid moeten werken en geen paspoorten krijgen.

Stel je eens voor, een 4e generatie Marokkaan in Nederland die niet bij de gemeente Den Haag mag werken. Het zou voorpaginanieuws zijn. D66 zou schande spreken van dit onrecht. Discriminatie!
Bestaat die onderdrukking van russen in Oekraïne dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 27 februari 2022 @ 23:42:45 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203871879
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:37 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Poetin komt op voor Russen in Oekraïne
Door het hele land de vernieling in te helpen? Zullen ze vast blij mee zijn.

quote:
die niet voor de overheid moeten werken en geen paspoorten krijgen.

Stel je eens voor, een 4e generatie Marokkaan in Nederland die niet bij de gemeente Den Haag mag werken. Het zou voorpaginanieuws zijn. D66 zou schande spreken van dit onrecht. Discriminatie!
Waar heb je het over?
Huilen dan.
  zondag 27 februari 2022 @ 23:45:14 #69
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203871909
Isdatzo gaat ook op het negeerbankje.

Hij is woedend op Poetin. Maar de Oeigoeren veegt hij zijn reet aan af. Boeit hem geen flikker wat er daar gebeurt, want de NOS besteedt er geen aandacht aan. Het bestaat dus niet. Alles dat het establishment zegt is waar.

"Corona. Gevaarlijk!
Poetin! Ooohhh wat erg.
Storm Corrie. Alles verwoestend!!!"

"Oeigoeren? Wat is dat?
Russen in Luhansk/Donetsk? Wat is hun aangedaan dan? Ken ik niet. Weet ik niet.
Blanke boeren in Zuid-Afrika en Zimbabwe die weggejaagd worden? Kut voor ze!
Navo die zich niet aan afspraken houden? Welke afspraken dan? Hoor ik niks van. Onzin!"

Ik ga graag in discussie met mensen. Maar niet met het NOS nieuws. Waarom zou ik jouw standpunt moeten aanhoren als ik ook gewoon het NOS nieuws of andere anti-Russische of anti-Trump propaganda kan aanhoren?
  zondag 27 februari 2022 @ 23:46:31 #70
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203871929
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:34 schreef Ixnay het volgende:

[..]
In Nederland demonstreren mensen tegen Rutte en worden door de ME neergeknuppeld "omdat dat beter is voor hun gezondheid". Ik heb het met eigen ogen gezien.
Je wordt niet zomaar door de ME neergeknuppeld. Je wordt door de ME neergeknuppeld als je alle waarschuwingen en vorderingen negeert en de ME een plein komt vegen. Dat is wel even wat anders dan gearresteerd worden enkel omdat je demonstreert.
  zondag 27 februari 2022 @ 23:47:10 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203871938
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Welke stad is afgebroken?

En waren dat de Rutte demonstranten? Nee hè?

Black Lives Matter. Dat waren pas nette demonstranten. Keurig netjes volk was dat. _O-
Mijne, en nee ik was niet van plan te vragen toen zijn mijn fiets sloopten..
Ruiten insloegen bij verschillende winkels bushokjes en ramen bij ziekenhuis.

Eerste wat je hoort.. kanker Rutte..

Dus ja dit waren dus heel duidelijk anti Rutte protest.

Nja protest, ze waren gewoon aan slopen..

En daar heb jij sympathie voor?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 27 februari 2022 @ 23:47:38 #72
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203871944
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef Ixnay het volgende:
Isdatzo gaat ook op het negeerbankje.
:'( !!!!
Huilen dan.
  zondag 27 februari 2022 @ 23:48:18 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203871953
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:45 schreef Ixnay het volgende:
Isdatzo gaat ook op het negeerbankje.

Hij is woedend op Poetin. Maar de Oeigoeren veegt hij zijn reet aan af. Boeit hem geen flikker wat er daar gebeurt, want de NOS besteedt er geen aandacht aan. Het bestaat dus niet. Alles dat het establishment zegt is waar.

"Corona. Gevaarlijk!
Poetin! Ooohhh wat erg.
Storm Corrie. Alles verwoestend!!!"

"Oeigoeren? Wat is dat?
Russen in Luhansk/Donetsk? Wat is hun aangedaan dan? Ken ik niet. Weet ik niet.
Blanke boeren in Zuid-Afrika en Zimbabwe die weggejaagd worden? Kut voor ze!
Navo die zich niet aan afspraken houden? Welke afspraken dan? Hoor ik niks van. Onzin!"

Ik ga graag in discussie met mensen. Maar niet met het NOS nieuws. Waarom zou ik jouw standpunt moeten aanhoren als ik ook gewoon het NOS nieuws of andere anti-Russische of anti-Trump propaganda kan aanhoren?
Dus ga je maar voor de Russische propaganda? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 28 februari 2022 @ 00:08:30 #74
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203872184
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:47 schreef theguyver het volgende:

[..]
Mijne, en nee ik was niet van plan te vragen toen zijn mijn fiets sloopten..
Ruiten insloegen bij verschillende winkels bushokjes en ramen bij ziekenhuis.

Eerste wat je hoort.. kanker Rutte..

Dus ja dit waren dus heel duidelijk anti Rutte protest.

Nja protest, ze waren gewoon aan slopen..

En daar heb jij sympathie voor?
Ik was meerdere keren in Den Haag en daar was niets gesloopt. Het werd pas onrustig wanneer de politie/ME begon te provoceren.

In Eindhoven was ik bij die avondklok demonstratie en degenen die het station en de Jumbo daar leeggeplunderd hadden waren Noord-Afrikanen die niets met die demonstratie te maken hadden en pas een kijkje kwamen nemen toen ze hoorden dat er iets te plunderen viel. Maar zo werd het uiteraard niet in het nieuws gepresenteerd en in Enschede was een vergelijkbaar verhaal.
  maandag 28 februari 2022 @ 00:14:23 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203872236
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:08 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik was meerdere keren in Den Haag en daar was niets gesloopt. Het werd pas onrustig wanneer de politie/ME begon te provoceren.

In Eindhoven was ik bij die avondklok demonstratie en degenen die het station en de Jumbo daar leeggeplunderd hadden waren Noord-Afrikanen die niets met die demonstratie te maken hadden en pas een kijkje kwamen nemen toen ze hoorden dat er iets te plunderen viel. Maar zo werd het uiteraard niet in het nieuws gepresenteerd en in Enschede was een vergelijkbaar verhaal.
Niet elke demonstratie is de andere niet.
En zoals isdatzo al zegt.

quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:46 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Je wordt niet zomaar door de ME neergeknuppeld. Je wordt door de ME neergeknuppeld als je alle waarschuwingen en vorderingen negeert en de ME een plein komt vegen. Dat is wel even wat anders dan gearresteerd worden enkel omdat je demonstreert.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 februari 2022 @ 00:16:32 #76
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203872255
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:46 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Je wordt niet zomaar door de ME neergeknuppeld. Je wordt door de ME neergeknuppeld als je alle waarschuwingen en vorderingen negeert en de ME een plein komt vegen. Dat is wel even wat anders dan gearresteerd worden enkel omdat je demonstreert.
Onjuist. De ME knuppelt ook zonder waarschuwing. Met eigen ogen gezien.

Ook als je een demonstratievergunning hebt tot 18.00 beginnen ze al te dreigen om 16:04 dat je wegmoet. En als je dat negeert vanwege je demonstratievergunning dan dreigen ze met geweld en waterkanonnen. Met eigen ogen gezien.

Wat ik ook met eigen ogen gezien en gehoord had was in de rechtbank toen ze aan het liegen waren dat ze mensen vriendelijk verzocht zouden hebben km weg te gaan en dat ze dat pas na 18:00 deden.

Helaas hadden wij bewijsmateriaal en hadden zij ten onrechte geknuppeld. Bovendien zijn ze hun baan kwijtgeraakt omdat de onder ede verklaard hadden niet te liegen wanneer ze hun functie vervullen.

Die mensen die zogenaamd geweld bestrijden zijn zelf de aanjagers van geweld. Niemand die een school heeft afgemaakt wil dit ook doen. Het is dan ook voor minstens 80% doorgesnoven tuig waarvan 90% zelf wel eens ergens voor heeft moeten zitten. En dan denk ik dat dit in Nederland nog beter geregeld dan in de VS.
  maandag 28 februari 2022 @ 00:22:29 #77
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203872311
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Bestaat die onderdrukking van russen in Oekraïne dan?
Ja. Feiten.

Maar de NOS zegt het niet. Dus het is onzin volgens jou. Net als die Oeigoeren. Je ziet het niet dus het is er niet.

En heel Oekraïne staat volgens jou als een blok achter Zelensky.
Net zoals dat Amerika 100% achter Biden zou staan en hem unaniem als een politiek genie ziet.
In Nederland vindt iedereen Rutte een fantastische leider denk jij. 100% want hij staat achter Nederland denk jij en Nederland staat dus volgens jou achter hem.

Zo is dat dus ook met Zelensky.

Oekraïne is in werkelijkheid voor een heel groot pro-Russisch. Maar dat zeggen ze jou natuurlijk niet.
  maandag 28 februari 2022 @ 00:22:48 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203872314
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:16 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Onjuist. De ME knuppelt ook zonder waarschuwing. Met eigen ogen gezien.

Ook als je een demonstratievergunning hebt tot 18.00 beginnen ze al te dreigen om 16:04 dat je wegmoet. En als je dat negeert vanwege je demonstratievergunning dan dreigen ze met geweld en waterkanonnen. Met eigen ogen gezien.

Wat ik ook met eigen ogen gezien en gehoord had was in de rechtbank toen ze aan het liegen waren dat ze mensen vriendelijk verzocht zouden hebben km weg te gaan en dat ze dat pas na 18:00 deden.

Helaas hadden wij bewijsmateriaal en hadden zij ten onrechte geknuppeld. Bovendien zijn ze hun baan kwijtgeraakt omdat de onder ede verklaard hadden niet te liegen wanneer ze hun functie vervullen.

Die mensen die zogenaamd geweld bestrijden zijn zelf de aanjagers van geweld. Niemand die een school heeft afgemaakt wil dit ook doen. Het is dan ook voor minstens 80% doorgesnoven tuig waarvan 90% zelf wel eens ergens voor heeft moeten zitten. En dan denk ik dat dit in Nederland nog beter geregeld dan in de VS.
Wanneer was dit en waar?
Want ik geloof hier niet veel van.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 februari 2022 @ 00:26:49 #79
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203872349
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe dan?
In Nederland werd je ook neergeknuppeld als je kritisch op Rutte bent. Maar dat is dan vanwege corona.

Een andere keer hadden we een presidentskandidaat die ze iets te populair was. Die heeft het establishment dood laten schieten door een zogenaamde "milieuactivist". Paniek.
pi_203872355
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:22 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ja. Feiten.

Maar de NOS zegt het niet. Dus het is onzin volgens jou. Net als die Oeigoeren. Je ziet het niet dus het is er niet.

En heel Oekraïne staat volgens jou als een blok achter Zelensky.
Net zoals dat Amerika 100% achter Biden zou staan en hem unaniem als een politiek genie ziet.
In Nederland vindt iedereen Rutte een fantastische leider denk jij. 100% want hij staat achter Nederland denk jij en Nederland staat dus volgens jou achter hem.

Zo is dat dus ook met Zelensky.

Oekraïne is in werkelijkheid voor een heel groot pro-Russisch. Maar dat zeggen ze jou natuurlijk niet.
Waarom vechten ze dan tegen de Russen nu?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 28 februari 2022 @ 00:28:41 #81
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203872365
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:16 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Onjuist. De ME knuppelt ook zonder waarschuwing. Met eigen ogen gezien.
Je bent nu dingen aan het verzinnen. Voordat de ME wordt opgetrommeld of wordt ingezet word je echt diverse malen door de politie, zowel door individuele agenten als via de megafoon, gevorderd om weg te gaan. Daar krijg je gewoon een redelijke tijd voor. Het is niet dat de politie je vordert om te vertrekken en de ME minuten later begint te vegen.

quote:
Ook als je een demonstratievergunning hebt tot 18.00 beginnen ze al te dreigen om 16:04 dat je wegmoet. En als je dat negeert vanwege je demonstratievergunning dan dreigen ze met geweld en waterkanonnen. Met eigen ogen gezien.

Wat ik ook met eigen ogen gezien en gehoord had was in de rechtbank toen ze aan het liegen waren dat ze mensen vriendelijk verzocht zouden hebben km weg te gaan en dat ze dat pas na 18:00 deden.

Helaas hadden wij bewijsmateriaal en hadden zij ten onrechte geknuppeld. Bovendien zijn ze hun baan kwijtgeraakt omdat de onder ede verklaard hadden niet te liegen wanneer ze hun functie vervullen.

Die mensen die zogenaamd geweld bestrijden zijn zelf de aanjagers van geweld. Niemand die een school heeft afgemaakt wil dit ook doen. Het is dan ook voor minstens 80% doorgesnoven tuig waarvan 90% zelf wel eens ergens voor heeft moeten zitten. En dan denk ik dat dit in Nederland nog beter geregeld dan in de VS.
Aha, en hier is - natuurlijk - dan weer geen verifieerbare bron van. Dit moeten we maar op je blauwe ogen geloven?
  maandag 28 februari 2022 @ 00:28:59 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203872369
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:26 schreef Ixnay het volgende:

[..]
In Nederland werd je ook neergeknuppeld als je kritisch op Rutte bent. Maar dat is dan vanwege corona.

Een andere keer hadden we een presidentskandidaat die ze iets te populair was. Die heeft het establishment dood laten schieten door een zogenaamde "milieuactivist". Paniek.
Geeft niet recht om een stad te slopen als je ergens niet mee eens bent.

Dus nogmaals post hierboven waar was dit en wanneer?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 februari 2022 @ 00:30:22 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203872383
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:22 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ja. Feiten.

Maar de NOS zegt het niet. Dus het is onzin volgens jou. Net als die Oeigoeren. Je ziet het niet dus het is er niet.

En heel Oekraïne staat volgens jou als een blok achter Zelensky.
Net zoals dat Amerika 100% achter Biden zou staan en hem unaniem als een politiek genie ziet.
In Nederland vindt iedereen Rutte een fantastische leider denk jij. 100% want hij staat achter Nederland denk jij en Nederland staat dus volgens jou achter hem.

Zo is dat dus ook met Zelensky.

Oekraïne is in werkelijkheid voor een heel groot pro-Russisch. Maar dat zeggen ze jou natuurlijk niet.
Zie je mij zeggen dat het onzin is? Een bron voor die onderdrukking zou fijn zijn.

Je bent van alles voor mij in aan het vullen wat nergens op slaat. Lijkt me handig om daar mee te stoppen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 28 februari 2022 @ 00:32:17 #84
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203872401
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 19:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Welke afspraken gaat het hier om, en kun je daar een bron voor geven? Die lijken namelijk helemaal niet te bestaan.
[..]
Veroverd is hier wel een hele vreemde woordkeuze...
[..]
Hoe dan?
En een reactie op die bronnen die ik je geef, op de afspraken waar de NAVO zich niet aan heeft gehouden, die waar jij zelf om vroeg?

Daar zul jij nooit maar dan ook NOOIT op reageren. De waarheid die ze je in de MSM etc niet vertellen, die ik jouw gaf, daar doe jij niks mee. "De media zegt het niet dus het zal wel onzin zijn"

Een establishment knecht die zich openstelt voor een ander geluid dat bestaat niet.

Het lijkt wel een religie die jullie aanhangen.
  maandag 28 februari 2022 @ 00:32:22 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203872402
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:26 schreef Ixnay het volgende:

[..]
In Nederland werd je ook neergeknuppeld als je kritisch op Rutte bent. Maar dat is dan vanwege corona.
Oh, grappig. Ik ben kritisch op Rutte maar ik ben nooit neergeknuppeld.
quote:
Een andere keer hadden we een presidentskandidaat die ze iets te populair was. Die heeft het establishment dood laten schieten door een zogenaamde "milieuactivist". Paniek.
Ik leer hier elke dag wat nieuws.
Huilen dan.
  maandag 28 februari 2022 @ 00:35:23 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203872424
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:32 schreef Ixnay het volgende:

[..]
En een reactie op die bronnen die ik je geef, op de afspraken waar de NAVO zich niet aan heeft gehouden, die waar jij zelf om vroeg?

Daar zul jij nooit maar dan ook NOOIT op reageren. De waarheid die ze je in de MSM etc niet vertellen, die ik jouw gaf, daar doe jij niks mee. "De media zegt het niet dus het zal wel onzin zijn"

Een establishment knecht die zich openstelt voor een ander geluid dat bestaat niet.

Het lijkt wel een religie die jullie aanhangen.
Wanneer was dat protest en waar uit je verhaaltje?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 februari 2022 @ 00:39:16 #87
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203872442
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:28 schreef theguyver het volgende:

[..]
Geeft niet recht om een stad te slopen als je ergens niet mee eens bent.

Dus nogmaals post hierboven waar was dit en wanneer?
Zij slopen de Russen al jaren daar.

Ik ben het overigens niet eens met Poetin dat hij het woord "genocide" gebruikt. Dat betekent echt dat die Russen daar stelselmatig uitgemoord werden. Er wordt wel degelijk geschoten op Russen daar. Ook worden ze tegengewerkt met het krijgen van paspoorten en krijgen ze geen publieke functies zoals bij de politie. Maar dat vind ik iets anders dan een "genocide". Op steun uit het westen heeft Poetin nooit kunnen rekenen. Pas als hij zelf in beweging komt begint het westen pas te steigeren.

Het feit dat de westerse media nooit iets vertelt over de Oeigoeren in Xinjiang of de blanke boeren in Zuid-Afrika en nu wel over Oekraïne is een keiharde bevestiging dat de westerse media geen journalisten zijn maar politieke activisten.
  maandag 28 februari 2022 @ 00:41:19 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203872458
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:39 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Zij slopen de Russen al jaren daar.

Ik ben het overigens niet eens met Poetin dat hij het woord "genocide" gebruikt. Dat betekent echt dat die Russen daar stelselmatig uitgemoord werden. Er wordt wel degelijk geschoten op Russen daar. Ook worden ze tegengewerkt met het krijgen van paspoorten en krijgen ze geen publieke functies zoals bij de politie. Maar dat vind ik iets anders dan een "genocide". Op steun uit het westen heeft Poetin nooit kunnen rekenen. Pas als hij zelf in beweging komt begint het westen pas te steigeren.

Het feit dat de westerse media nooit iets vertelt over de Oeigoeren in Xinjiang of de blanke boeren in Zuid-Afrika en nu wel over Oekraïne is een keiharde bevestiging dat de westerse media geen journalisten zijn maar politieke activisten.
Blah blah blah...

Wat is er zo moeilijk aan antwoord geven op een simpele vraag.

Wanneer was dat protest en waar!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 februari 2022 @ 00:43:04 #89
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203872466
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:41 schreef theguyver het volgende:

[..]
Blah blah blah...

Wat is er zo moeilijk aan antwoord geven op een simpele vraag.

Wanneer was dat protest en waar!!
Welk protest? Daar waar die Noord-Afrikanen gingen plunderen?

Of daar waar ik getuige was in de rechtbank omdat ik mensen zonder aanleiding neergeknuppeld heb zien worden?
  maandag 28 februari 2022 @ 00:45:50 #90
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203872489
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:32 schreef Ixnay het volgende:

[..]
En een reactie op die bronnen die ik je geef, op de afspraken waar de NAVO zich niet aan heeft gehouden, die waar jij zelf om vroeg?

Daar zul jij nooit maar dan ook NOOIT op reageren. De waarheid die ze je in de MSM etc niet vertellen, die ik jouw gaf, daar doe jij niks mee. "De media zegt het niet dus het zal wel onzin zijn"

Een establishment knecht die zich openstelt voor een ander geluid dat bestaat niet.

Het lijkt wel een religie die jullie aanhangen.
Oh die reactie is vrij eenvoudig. De beloftes die gedaan werden gingen over oost Duitsland. Die context ontbreekt in jouw informatie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 28 februari 2022 @ 00:46:06 #91
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203872496
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Oh, grappig. Ik ben kritisch op Rutte maar ik ben nooit neergeknuppeld.
[..]
Ik leer hier elke dag wat nieuws.
Same here.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 28 februari 2022 @ 00:46:40 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203872502
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:16 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Onjuist. De ME knuppelt ook zonder waarschuwing. Met eigen ogen gezien.

Ook als je een demonstratievergunning hebt tot 18.00 beginnen ze al te dreigen om 16:04 dat je wegmoet. En als je dat negeert vanwege je demonstratievergunning dan dreigen ze met geweld en waterkanonnen. Met eigen ogen gezien.

Wat ik ook met eigen ogen gezien en gehoord had was in de rechtbank toen ze aan het liegen waren dat ze mensen vriendelijk verzocht zouden hebben km weg te gaan en dat ze dat pas na 18:00 deden.

Helaas hadden wij bewijsmateriaal en hadden zij ten onrechte geknuppeld. Bovendien zijn ze hun baan kwijtgeraakt omdat de onder ede verklaard hadden niet te liegen wanneer ze hun functie vervullen.

Die mensen die zogenaamd geweld bestrijden zijn zelf de aanjagers van geweld. Niemand die een school heeft afgemaakt wil dit ook doen. Het is dan ook voor minstens 80% doorgesnoven tuig waarvan 90% zelf wel eens ergens voor heeft moeten zitten. En dan denk ik dat dit in Nederland nog beter geregeld dan in de VS.
Deze pannenkoek dat vraag ik nu al tig keer..
Waar en wanneer was dit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 februari 2022 @ 00:48:10 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203872515
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Oh die reactie is vrij eenvoudig. De beloftes die gedaan werden gingen over oost Duitsland. Die context ontbreekt in jouw informatie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203872657
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 00:32 schreef Ixnay het volgende:

[..]
En een reactie op die bronnen die ik je geef, op de afspraken waar de NAVO zich niet aan heeft gehouden, die waar jij zelf om vroeg?

Daar zul jij nooit maar dan ook NOOIT op reageren. De waarheid die ze je in de MSM etc niet vertellen, die ik jouw gaf, daar doe jij niks mee. "De media zegt het niet dus het zal wel onzin zijn"
Nee hoor. Gorbachev (toenmalig president van Rusland) zegt zelf dat die garantie nooit gegeven is en 'het bewijs' dat jij produceert is nb uit een memo (en geen verdrag!) van hemzelf waarvan je voor het gemak de rest weggelaten hebt :|W

twitter

quote:
It is abundantly evident that Russian President Vladimir Putin is no fan of NATO. Indeed, he displays a pronounced—almost obsessive—antipathy toward the Alliance. He claims that NATO took advantage of Russian weakness after the collapse of the Soviet Union to enlarge to its east, in violation of promises allegedly made to Moscow by Western leaders. But no such promises were made—a point now confirmed by someone who was definitely in a position to know: Mikhail Gorbachev, then president of the Soviet Union.

And we have the right to ask: against whom is this [NATO] expansion intended? And what happened to the assurances our Western partners made after the dissolution of the Warsaw Pact? … I would like to quote the speech of NATO General Secretary Mr. Woerner in Brussels on 17 May 1990. He said at the time that: ‘the fact that we are ready not to place a NATO army outside of German territory gives the Soviet Union a firm security guarantee.” Where are these guarantees?

The Russian president returned to the subject in his March 18, 2014, Kremlin speech justifying Russia’s illegal annexation of Crimea: “… they [Western leaders] have lied to us many times, made decisions behind our backs, placed before us an accomplished fact. This happened with NATO’s expansion to the east, as well as the deployment of military infrastructure at our borders.” Although it has been clear for several years that the Alliance has no appetite for putting Ukraine on a membership track, Putin went on to express horror at the prospect of NATO forces in Crimea: Russian inaction “would have meant that NATO’s navy would be right there in this city of Russia’s military glory [Sevastopol], and this would create not an illusory but a perfectly real threat to the whole of southern Russia.”

Western leaders never pledged not to enlarge NATO, a point that several analysts have demonstrated. Mark Kramer explored the question in detail in a 2009 article in The Washington Quarterly. He drew on declassified American, German and Soviet records to make his case and noted that, in discussions on German reunification in the two-plus-four format (the two Germanys plus the United States, Soviet Union, Britain and France), the Soviets never raised the question of NATO enlargement other than how it might apply in the former German Democratic Republic (GDR).

[..]

We now have a very authoritative voice from Moscow confirming this understanding. Russia behind the Headlines has published an interview with Gorbachev, who was Soviet president during the discussions and treaty negotiations concerning German reunification. The interviewer asked why Gorbachev did not "insist that the promises made to you [Gorbachev]--particularly U.S. Secretary of State James Baker's promise that NATO would not expand into the East--be legally encoded?" Gorbachev replied: "The topic of 'NATO expansion' was not discussed at all, and it wasn't brought up in those years. ... Another issue we brought up was discussed: making sure that NATO's military structures would not advance and that additional armed forces would not be deployed on the territory of the then-GDR after German reunification. Baker's statement was made in that context... Everything that could have been and needed to be done to solidify that political obligation was done. And fulfilled."

[..]
Je bent dus alweer bijzonder slecht op de hoogte van de feiten :{w

En zeg nou zelf: het zou toch van de zotte zijn als je maar even voor andere soevereine landen (die decennia gedwongen onder de overheersing van het Russische regime hebben geleefd) gaat besluiten waar ze zich in alle vrijheid wel of niet bij willen aansluiten :')

quote:
Een establishment knecht die zich openstelt voor een ander geluid dat bestaat niet.

Het lijkt wel een religie die jullie aanhangen.
Religie? Het dringt maar niet tot je door dat je in dit land juist wel een ander geluid kan laten horen en dat dat onder het Russische regime/establishment niet mogelijk is? Dat er hier mensen zijn die het niet met je andere geluid eens zijn kan daarentegen ook gewoon. Dat is vrijheid. :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 28-02-2022 03:32:47 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 28 februari 2022 @ 02:05:23 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203872853
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2022 01:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee hoor. Gorbachev (toenmalig president van Rusland) zegt zelf dat die garantie nooit gegeven is en 'het bewijs' dat jij produceert is nb uit een memo (en geen verdrag!) van hemzelf waarvan je voor het gemak de rest weggelaten hebt :|W

[ twitter ]
[..]
Je bent dus alweer bijzonder slecht op de hoogte van de feiten :{w

En zeg nou zelf: het zou toch van de zotte zijn als je maar even voor andere soevereine landen (die decennia gedwongen onder de overheersing van het Russische regime hebben geleefd) gaat besluiten waar ze zich in alle vrijheid wel of niet bij willen aansluiten :')
Nee dat laatste is op een of andere manier een gedwongen laffe verovering :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203872883
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 02:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Nee dat laatste is op een of andere manier een gedwongen laffe verovering :')
Je reinste poppycock idd. Dat zal hij wel opgepikt hebben van alternatieve bronnen ipv de NOS want die zijn immers niet betrouwbaar! :{w

Maar dan wel janken over demonstraties want VRIJHEID! :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203872948
De vrijheid om een miljoenenjacht van het Russische establishment tot zinken te brengen heb je dan weer niet :+

twitter


[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 28-02-2022 04:17:36 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203874954
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2022 03:25 schreef Kijkertje het volgende:
De vrijheid om een miljoenenjacht van het Russische establishment tot zinken te brengen heb je dan weer niet :+

[ twitter ]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203875851
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2022 03:25 schreef Kijkertje het volgende:
De vrijheid om een miljoenenjacht van het Russische establishment tot zinken te brengen heb je dan weer niet :+

[ twitter ]
Allemaal prima hoor, maar je was zowat aan het schuimbekken toen Canadezen vreedzaam aan het protesteren waren.
pi_203878397
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 10:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic
In het NWS topic over Oekraïne begon ze al over Trump zag ik. Het is me ook wat, in haar nachtelijke fantasme en fanatisme is ze soms het overzicht een beetje kwijt denk ik, hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 28 februari 2022 @ 14:53:38 #101
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203878668
https://twitter.com/thier(...)4dKJi3btUJxmvHwlo5aw

Dit is precies hetzelfde als wat er steeds in een topic als dit gebeurd.

Mensen die blind vertrouwen in het establishment kunnen oprecht niet geloven dat er mensen zijn die zo fundamenteel anders denken dan zij.

"Ze moeten wel kwaadwillend zijn" denken ze.

Ze worden zo afgesloten van een ander geluid dat ze als een religie gaan geloven met hetgeen waarmee ze sinds hun wieg geïndoctrineerd worden. Een ander geluid is er niet en als het er is dan moet het weg, kapot.
  maandag 28 februari 2022 @ 15:18:26 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203878969
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 14:53 schreef Ixnay het volgende:
https://twitter.com/thier(...)4dKJi3btUJxmvHwlo5aw

Dit is precies hetzelfde als wat er steeds in een topic als dit gebeurd.

Mensen die blind vertrouwen in het establishment kunnen oprecht niet geloven dat er mensen zijn die zo fundamenteel anders denken dan zij.

"Ze moeten wel kwaadwillend zijn" denken ze.

Ze worden zo afgesloten van een ander geluid dat ze als een religie gaan geloven met hetgeen waarmee ze sinds hun wieg geïndoctrineerd worden. Een ander geluid is er niet en als het er is dan moet het weg, kapot.
Fundamenteel anders denken, is dat een eufemisme voor volledig van het padje af zijn? En is een ander geluid een eufemisme voor regelrechte onzin?
Huilen dan.
pi_203879148
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 14:53 schreef Ixnay het volgende:
https://twitter.com/thier(...)4dKJi3btUJxmvHwlo5aw

Dit is precies hetzelfde als wat er steeds in een topic als dit gebeurd.

Mensen die blind vertrouwen in het establishment kunnen oprecht niet geloven dat er mensen zijn die zo fundamenteel anders denken dan zij.

"Ze moeten wel kwaadwillend zijn" denken ze.

Ze worden zo afgesloten van een ander geluid dat ze als een religie gaan geloven met hetgeen waarmee ze sinds hun wieg geïndoctrineerd worden. Een ander geluid is er niet en als het er is dan moet het weg, kapot.
*proest* :D :D

En dit komt van meneer "ik snap het niet dus het is niet zo". _O-
pi_203879695
Altijd lachen met Ixnay. Twee weken terug:

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:28 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Biden en alle media gaan zeggen dat Rusland Oekraïne is binnengevallen en jij gelooft dat en vindt het goed dat Rusland gepakt wordt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:35 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ze gaan helemaal niet naar Kiev man. Waarom zouden ze dat willen?
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 21:33 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Die zijn er niet. Dat maakt Biden jou wijs.

En zo te zien geloof je het. :')
Inmiddels helemaal om naar de 'okay okay het is toch een inval van de Russen maar die is volkomen terecht!!'-hoek.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 28 februari 2022 @ 16:43:50 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203880043
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2022 16:12 schreef Ludachrist het volgende:
Altijd lachen met Ixnay. Twee weken terug:
[..]
[..]
[..]
Inmiddels helemaal om naar de 'okay okay het is toch een inval van de Russen maar die is volkomen terecht!!'-hoek.
Benieuwd hoe het neerleggen van bommentapijten op woonblokken goedgepraat gaat worden.
Huilen dan.
pi_203880181
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2022 16:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Benieuwd hoe het neerleggen van bommentapijten op woonblokken goedgepraat gaat worden.
Terug naar de klassieke false flag; er zijn wel troepen van Rusland, maar die worden door de bevolking vriendelijk ontvangen. De Amerikanen lijken dus niet hun gewenste oorlog te krijgen en zijn daardoor zelf aan het bombarderen geslagen om de beeldvorming in de MSM naar het gewenste narratief te sturen.

Dat moet dan straks wel weer terug te koppelen zijn aan de inval van QPJ, die lijkt te denken dat Rusland nu binnenvalt omdat er daar enorm veel compromitterende informatie over De Elite te vinden is en dat de elite daarom zo tegen de inval is, maar ik twijfel er niet aan dat ze dat mentale sprongetje wel kunnen maken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203880232


Biden is de scapegoat voor democraten/WEF om economie te slopen. Die staat toch met 1 poot in zijn graf.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 28 februari 2022 @ 17:08:19 #108
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203880373
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2022 16:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Terug naar de klassieke false flag; er zijn wel troepen van Rusland, maar die worden door de bevolking vriendelijk ontvangen. De Amerikanen lijken dus niet hun gewenste oorlog te krijgen en zijn daardoor zelf aan het bombarderen geslagen om de beeldvorming in de MSM naar het gewenste narratief te sturen.

Dat moet dan straks wel weer terug te koppelen zijn aan de inval van QPJ, die lijkt te denken dat Rusland nu binnenvalt omdat er daar enorm veel compromitterende informatie over De Elite te vinden is en dat de elite daarom zo tegen de inval is, maar ik twijfel er niet aan dat ze dat mentale sprongetje wel kunnen maken.
Ik las ergens al iets over (Amerikaanse) biolabs in Oekraïne :9~ .
Huilen dan.
pi_203880429
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 16:59 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Biden is de scapegoat voor democraten/WEF om economie te slopen. Die staat toch met 1 poot in zijn graf.
Woulda coulda shoulda :')
pi_203880533
Biden heeft met de Keystone Pipeline ook niet zo handige keuze gemaakt natuurlijk. Dat is een feit. Als die aanleg door had kunnen gaan had dit zowel de VS als Europese landen minder afhankelijke gemaakt van Russische grondstoffen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 28 februari 2022 @ 17:21:37 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203880554
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 14:53 schreef Ixnay het volgende:
https://twitter.com/thier(...)4dKJi3btUJxmvHwlo5aw

Dit is precies hetzelfde als wat er steeds in een topic als dit gebeurd.

Mensen die blind vertrouwen in het establishment kunnen oprecht niet geloven dat er mensen zijn die zo fundamenteel anders denken dan zij.

"Ze moeten wel kwaadwillend zijn" denken ze.

Ze worden zo afgesloten van een ander geluid dat ze als een religie gaan geloven met hetgeen waarmee ze sinds hun wieg geïndoctrineerd worden. Een ander geluid is er niet en als het er is dan moet het weg, kapot.
Er staat nog een vraag open wanneer was die protest actie tegen Rutten waarbij mensen neergeknuppeld werden!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 februari 2022 @ 17:27:49 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203880625
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:19 schreef HowardRoark het volgende:
Biden heeft met de Keystone Pipeline ook niet zo handige keuze gemaakt natuurlijk. Dat is een feit. Als die aanleg door had kunnen gaan had dit zowel de VS als Europese landen minder afhankelijke gemaakt van Russische grondstoffen.
Nee het is nog veel simpeler, Russisch gas was gewoon veel goedkoper.
Het gas vanuit Groningen verkopen we voor meer dan dat we betalen voor Russisch gas.

Simpel rekensommetje
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 februari 2022 @ 18:20:19 #113
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203881306
Daar komt het aan... Dirty Grandpa

twitter


What's worse wearing a mask in a car or while walking across an empty field by yourself?

Especially when you're about to go into a packed room and take it off!

He has no clue what’s going on

:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203881449
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:19 schreef HowardRoark het volgende:
Biden heeft met de Keystone Pipeline ook niet zo handige keuze gemaakt natuurlijk. Dat is een feit. Als die aanleg door had kunnen gaan had dit zowel de VS als Europese landen minder afhankelijke gemaakt van Russische grondstoffen.
Dan hadden we nog steeds met z'n allen aan het Russische gas gehangen. Dus in dat opzicht had het weinig verschil gemaakt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203881456
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 14:53 schreef Ixnay het volgende:
https://twitter.com/thier(...)4dKJi3btUJxmvHwlo5aw

Dit is precies hetzelfde als wat er steeds in een topic als dit gebeurd.

Mensen die blind vertrouwen in het establishment kunnen oprecht niet geloven dat er mensen zijn die zo fundamenteel anders denken dan zij.

"Ze moeten wel kwaadwillend zijn" denken ze.

Ze worden zo afgesloten van een ander geluid dat ze als een religie gaan geloven met hetgeen waarmee ze sinds hun wieg geïndoctrineerd worden. Een ander geluid is er niet en als het er is dan moet het weg, kapot.
Sommigen zweren bij het televangelie van de NPO.
  maandag 28 februari 2022 @ 18:37:42 #116
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203881506
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2022 18:33 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Sommigen zweren bij het televangelie van de NPO.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203881907
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 14:53 schreef Ixnay het volgende:
https://twitter.com/thier(...)4dKJi3btUJxmvHwlo5aw

Dit is precies hetzelfde als wat er steeds in een topic als dit gebeurd.

Mensen die blind vertrouwen in het establishment kunnen oprecht niet geloven dat er mensen zijn die zo fundamenteel anders denken dan zij.

"Ze moeten wel kwaadwillend zijn" denken ze.

Ze worden zo afgesloten van een ander geluid dat ze als een religie gaan geloven met hetgeen waarmee ze sinds hun wieg geïndoctrineerd worden. Een ander geluid is er niet en als het er is dan moet het weg, kapot.
Op veel punten heb je inderdaad een aantal users die blind mee willen gaan in een bepaalde denkwijze. Vaak op basis van tribale instincten, iets wat vooral bij de links en progressieve geest een terugkerend fenomeen is. De NYT zegt het, dus is het zo, de WaPo of Vox meldt het, dus is het zo. Kyle Griffin of Maggie Haberman predikt iets op Twitter, dus is het zo en moeten de heilige woorden worden verspreid. En als er dan kritiek op die bron is heb je direct een kliekje van twee, drie of vier heetgebakerde users achter je aan. Immers, heidenen wekken woede op bij de goedgelovige adepten van de MSM.

Dat gezegd hebbende, Baudet ben ik totaal geen fan van. Veel te hysterisch en complotterig. Hij linkt nu ook allemaal dingen aan elkaar die niets met deze situatie te maken hebben. Ik denk ook dat deze situatie in Oekraïne vrij duidelijk is: Rusland (lees: Poetin) is hier de agressor. Je hebt nul recht om zomaar even een ander land binnen te vallen en te bombarderen. Deze hele oorlog presenteren als een neutraal iets is gewoon te belachelijk voor woorden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203882271
twitter


Goed stuk
pi_203883944
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203887115
Ah, ik zie dat Oekraïne al de schuld van Biden is.

:')
  dinsdag 1 maart 2022 @ 05:33:27 #121
323401 Kijkertje
met filter
pi_203887950
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 1 maart 2022 @ 05:48:13 #122
323401 Kijkertje
met filter
pi_203887974
Rhodes is er eindelijk achter dat Trump de donaties vnl voor zichzelf gebruikt :D

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 1 maart 2022 @ 06:01:38 #123
323401 Kijkertje
met filter
pi_203887985
Weer wat puntjes gescoord bij het MAGA-volk :')

twitter

Terwijl zijn SG bij Fox News het domvolk aan het voorliegen is:

twitter

8)7

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 01-03-2022 06:16:55 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 1 maart 2022 @ 06:05:02 #124
323401 Kijkertje
met filter
pi_203887987
En gewoon voor de leuk:

twitter

*O* *O* *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 1 maart 2022 @ 07:00:33 #125
323401 Kijkertje
met filter
pi_203888032
Zag ik dit hier al niet voorbijkomen? O-)

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203888107
De propagandafabrieken draaien overuren om de consumenten het gewenste antwoord te laten schreeuwen wanneer hen wordt gevraagd of ze de totale oorlog willen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 07:41:34 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203888136
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 07:31 schreef QuidProJoe het volgende:
De propagandafabrieken draaien overuren om de consumenten het gewenste antwoord te laten schreeuwen wanneer hen wordt gevraagd of ze de totale oorlog willen.
Misschien moet je eens opletten, men wil het juist NIET!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203888163
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 07:41 schreef theguyver het volgende:

[..]
Misschien moet je eens opletten, men wil het juist NIET!
Jawel, we worden klaargemaakt voor een oorlog met Rusland door de MSM. Open je ogen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 07:52:04 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203888174
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 07:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Jawel, we worden klaargemaakt voor een oorlog met Rusland door de MSM. Open je ogen.
Oh?
Dat heb ik even gemist en dat terwijl ik toch echt gisteren behoorlijk veel ,sky , al Jazeera, NBC en NOS heb gekeken.. doe ik normaal nooit..

Maar misschien tussen de drama door gemist dat ik mijn wapens op moet pakken of de schuilkelder in moet..

Nja ik ga vrolijk naar werk nu.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203888266
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 07:52 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh?
Dat heb ik even gemist en dat terwijl ik toch echt gisteren behoorlijk veel ,sky , al Jazeera, NBC en NOS heb gekeken.. doe ik normaal nooit..

Maar misschien tussen de drama door gemist dat ik mijn wapens op moet pakken of de schuilkelder in moet..

Nja ik ga vrolijk naar werk nu.
Kenmerk van een succesvolle psy-op is dat je natuurlijk niet doorhebt dat je in een psy-op getrapt bent.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 maart 2022 @ 10:24:29 #131
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203889489
Waarom lukt het in Oekraine wel om de stroom aan te houden tijdens een oorlog maar lukt dat in Texas niet als het een beetje slecht weer is?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 10:42:08 #132
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203889711
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 07:31 schreef QuidProJoe het volgende:
De propagandafabrieken draaien overuren om de consumenten het gewenste antwoord te laten schreeuwen
En jij beseft niet dat je zelf een radertje in die propagandamachine bent.
Huilen dan.
pi_203889805
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En jij beseft niet dat je zelf een radertje in die propagandamachine bent.
Dat beseft hij heel goed, typisch conservatief rechts narratief gedrag zelf keihard propaganda uitblijven dragen terwijl ieder weldenkend mens weet dat het complete nonsens is. Zoals die advocaat ook in haar verdediging over de release the kraken onzin al zei. 8-)

Hoeveel zou hij per posting krijgen en krijgt hij dit van russen of conservatieve rechtsen.
pi_203889875
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 23:50 schreef illusions het volgende:
Ah, ik zie dat Oekraïne al de schuld van Biden is.

:')
je het Trump tijdperk is voorbij.
Nu is alles de schuld van Biden
Logisch toch ? comes with the job
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:21:49 #135
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203891931
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
je het Trump tijdperk is voorbij.
Nu is alles de schuld van Biden
Logisch toch ? comes with the job
Dat gebeurde tijdens Trump niet wil je zeggen?
pi_203891944
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:21 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Dat gebeurde tijdens Trump niet wil je zeggen?
Juist wel
Hiervoor was alles de schuld van Trump
Nu is het aan Biden
Comes with the job
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203892046
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Juist wel
Hiervoor was alles de schuld van Trump
Nu is het aan Biden
Comes with the job
Onzin. En als iemand dat destijds vond mag en mocht je dat ook toen onzin vinden.
pi_203892074
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Onzin. En als iemand dat destijds vond mag en mocht je dat ook toen onzin vinden.
Ach biden vindt het niet erg hoor.
Beseft toch amper wat er rondom hem gebeurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door UncleScorp op 01-03-2022 13:49:44 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:49:08 #139
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203892299
Approval rate van Biden is nu ongeveer gelijk aan Trump na evenveel dagen volgens de pro-Biden en anti-Trump bronnen. Goed nieuws dus.

Laten ze in 2024 maar weer tegen elkaar strijden en dit keer zonder poststemmen, zonder te stoppen met tellen en met gewoon een winnaar op verkiezingsavond. Maar eerder dan 2024 mag natuurlijk ook.

Let's go Brandon! :)
pi_203892357
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ach biden vindt het niet erg hoor.
Beseft toch amper wat er rondom hem gebeurt.
Tot het moment dat Biden denkt dat die mooie grote rode knop de ijscoman voorbij laat komen. Dan zijn de rapen gaar.
pi_203892391
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:49 schreef Ixnay het volgende:
Approval rate van Biden is nu ongeveer gelijk aan Trump na evenveel dagen volgens de pro-Biden en anti-Trump bronnen. Goed nieuws dus.

Laten ze in 2024 maar weer tegen elkaar strijden en dit keer zonder poststemmen, zonder te stoppen met tellen en met gewoon een winnaar op verkiezingsavond. Maar eerder dan 2024 mag natuurlijk ook.

Let's go Brandon! :)
Wel grappig eigenlijk. De approval van Trump was zo laag dankzij de Liegende Media. Die van Brandon (Let's Go!) is zo laag ondanks de Liegende Media.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 14:00:55 #142
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203892467
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:56 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wel grappig eigenlijk. De approval van Trump was zo laag dankzij de Liegende Media. Die van Brandon (Let's Go!) is zo laag ondanks de Liegende Media.
In de polls zitten ze er ook altijd compleet naast en is het allemaal heel rooskleurig voor de Democraten en maken de Republikeinen geen schijn van kans, vooral niet als ze Trump heten.

Kun je nagaan hoe de situatie in werkelijkheid is met deze approval rate.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 14:06:23 #143
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203892558
Ik zag een artikel van Trouw voorbijkomen over Trump en Poetin. Toch maar eens lezen, dacht ik.

Begin:
"Donald Trump en Vladimir Poetin kun je vinden in dezelfde politieke stal: “Twee misselijkmakende, angstige varkens die haten waar Amerika voor staat ..."

En maar meteen weggeklikt.

Wat een stukje hoogstaande journalistiek. Haat is slecht zeggen ze, terwijl in hun eigen artikel de haat en het venijn er van afspat.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 maart 2022 @ 14:19:10 #144
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203892755
Trouw blijft natuurlijk een vermaledijde anti-nazi verzetskrant. Die respecteren figuren als Trump en Poetin nu eenmaal niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203892792
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:54 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Tot het moment dat Biden denkt dat die mooie grote rode knop de ijscoman voorbij laat komen. Dan zijn de rapen gaar.
Had een oompaloompa niet een speciale rode knop voor zijn cola verslaving geinstalleerd. :D
  dinsdag 1 maart 2022 @ 14:27:32 #146
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203892908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 14:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Had een oompaloompa niet een speciale rode knop voor zijn cola verslaving geinstalleerd. :D
Trump drinkt altijd Coke Light.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 maart 2022 @ 14:34:53 #147
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203893042
Light? Da's toch een wijvendrankje?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 14:48:33 #148
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203893302
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 14:34 schreef Ulx het volgende:
Light? Da's toch een wijvendrankje?
Trump heeft ook nogal een pens he?

Denk dat het beter is dat hij dat drinkt.
pi_203894798
twitter

Aldus de factcheckers van politifact. Is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurt.
pi_203894931
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 14:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik zag een artikel van Trouw voorbijkomen over Trump en Poetin. Toch maar eens lezen, dacht ik.

Begin:
"Donald Trump en Vladimir Poetin kun je vinden in dezelfde politieke stal: “Twee misselijkmakende, angstige varkens die haten waar Amerika voor staat ..."

En maar meteen weggeklikt.

Wat een stukje hoogstaande journalistiek. Haat is slecht zeggen ze, terwijl in hun eigen artikel de haat en het venijn er van afspat.
Kon je niet verder lezen dan de eerste zin? Teveel woorden in het artikel? Een kleine hint: De journalist zegt dat niet.
pi_203894936
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 06:05 schreef Kijkertje het volgende:
En gewoon voor de leuk:

[ twitter ]
*O* *O* *O*
En dan de vergelijking maken tussen Rusland/Oekraine twee zeer corrupte landen en Canada dat tot 2 jaar geleden gezien werd als een westers land met vrijheden die men nooit in Rusland heeft gehad.
Waarom wilt Ronnie zo graag die vergelijking maken? Vind hij die vergelijking op zich niet zeer misplaatst of is hij echt zo dom?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 16:58:46 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203895000
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:45 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Aldus de factcheckers van politifact. Is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Lees nou eens goed: https://www.politifact.co(...)ts-russia-last-year/

Ja, de import van ruwe olie is verdubbeld maar ruwe olie is slechts een deel van de totale import van Russische olie(producten).
Huilen dan.
pi_203895030
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:45 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Aldus de factcheckers van politifact. Is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Waarom kunnen we de teksten niet lezen? Nu is niet duidelijk wat er in dat 'mostly false' stuk staat.

Die Twitteraar zou dat toch niet bewust weg hebben gelaten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203895518


Macomb County nursing home employee sentenced to jail for forging absentee ballot applications

Trenae Myesha Rainey pleaded guilty Wednesday and was sentenced to 45 days in jail for forging signatures of the mentally disabled on absentee ballot applications.

Iets zegt in mij dat dit geen Trump stemmer is, en dan 45 dagen cel, voor verkiezingfraude. Bananenrepubliek
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 17:32:25 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203895528
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 14:00 schreef Ixnay het volgende:

[..]
In de polls zitten ze er ook altijd compleet naast en is het allemaal heel rooskleurig voor de Democraten en maken de Republikeinen geen schijn van kans, vooral niet als ze Trump heten.

Kun je nagaan hoe de situatie in werkelijkheid is met deze approval rate.
Ah je bent er weer..
Ga je nog antwoord geven op mijn vraag.

Wanneer waren die protesten waarbij mensen zonder reden in elkaar gemept werden door de ME waar je bij was?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203895741
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Lees nou eens goed: https://www.politifact.co(...)ts-russia-last-year/

Ja, de import van ruwe olie is verdubbeld maar ruwe olie is slechts een deel van de totale import van Russische olie(producten).
Maar vertel wat klopte er dan niet aan de bewering van Maria?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 17:58:04 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203895842
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar vertel wat klopte er dan niet aan de bewering van Maria?
Kan je zelf niet lezen? Vooruit:

The most recent data from the U.S. Energy Information Administration shows that the U.S. increased its oil imports from Russia by an average of 154,000 barrels per day in the first 11 months of 2021.

The U.S. imports two types of oil from Russia: crude oil and refined products such as gasoline and kerosene. Last June, the U.S. imported 848,000 barrels per day of crude oil and refined petroleum products from Russia.

This increase resulted in Russia edging out Mexico to become the second-largest foreign oil supplier to the U.S. in 2021, behind only Canada — which accounts for almost half of U.S. oil imports.

Historically, this is a notable increase — about 28% — but it is far from double.
Huilen dan.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 18:01:00 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203895886
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Lees nou eens goed: https://www.politifact.co(...)ts-russia-last-year/

Ja, de import van ruwe olie is verdubbeld maar ruwe olie is slechts een deel van de totale import van Russische olie(producten).
quote:
The U.S. did double the amount of crude oil imported from Russia last year. But Russia accounts for only about 3% of overall U.S. crude oil imports in 2021.
Nee, er staat dat de import van ruwe olie uit Rusland wel verdubbeld hebben maar dat rusland maar voor 3% verantwoordelijk is voor de totale import van de VS, niet uit Rusland verder.

Dus de uitspraak klopt gewoon, er wordt alleen uit de rest van de wereld veel meer olie geimporteerd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 1 maart 2022 @ 18:04:45 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203895943
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]
Nee, er staat dat de import van ruwe olie uit Rusland wel verdubbeld hebben maar dat rusland maar voor 3% verantwoordelijk is voor de totale import van de VS, niet uit Rusland verder.

Dus de uitspraak klopt gewoon, er wordt alleen uit de rest van de wereld veel meer olie geimporteerd.
Maar dat is niet de essentie van het twistpunt: het gaat om de vermeende verdubbeling van olie(producten) die vanuit Rusland geïmporteerd worden, en niet of dat nou veel of weinig is bezien in het perspectief van de totale import.
Huilen dan.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 18:06:27 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203895960
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar dat is niet de essentie van het twistpunt: het gaat om de vermeende verdubbeling van olie(producten) die vanuit Rusland geïmporteerd worden, en niet of dat nou veel of weinig is bezien in het perspectief van de totale import.
*edit*


Nevermind, ik lees het nu zelf verkeerd. My bad.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203896117
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:31 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Macomb County nursing home employee sentenced to jail for forging absentee ballot applications

Trenae Myesha Rainey pleaded guilty Wednesday and was sentenced to 45 days in jail for forging signatures of the mentally disabled on absentee ballot applications.

Iets zegt in mij dat dit geen Trump stemmer is, en dan 45 dagen cel, voor verkiezingfraude. Bananenrepubliek

Ik zou haar "extensive" en "inclusive" noemen.

Precies de bijvoegelijke naamwoorden die Biden gebruikte toen hij opschepte over de stemfraude-organisatie van de Democraten.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 19:54:28 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203897800
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:19 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik zou haar "extensive" en "inclusive" noemen.

Precies de bijvoegelijke naamwoorden die Biden gebruikte toen hij opschepte over de stemfraude-organisatie van de Democraten.
En wat zei hij nog meer.

;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 2 maart 2022 @ 00:01:11 #163
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203901669
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:32 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah je bent er weer..
Ga je nog antwoord geven op mijn vraag.

Wanneer waren die protesten waarbij mensen zonder reden in elkaar gemept werden door de ME waar je bij was?
Ik heb je volgens mij toch correct en duidelijk uitgelegd waarom ik jou negeer.
  woensdag 2 maart 2022 @ 00:43:30 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203901837
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 00:01 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik heb je volgens mij toch correct en duidelijk uitgelegd waarom ik jou negeer.
Nope.
Waarom kan je geen antwoord geven op de vraag.
Iets zegt me dat het gewoon niet heeft plaatsgevonden.
Maja iets .. deze post geeft eigenlijk al duidelijk aan dat het niet is gebeurd.

Of niet ;)

BTW..ik ben erg lastig, maar goed dat is jou probleem.
En isdatzo ook daarom ging hij op jou negeer bankje..
Want discussies maken je aan het twijfelen.

:)

[ Bericht 5% gewijzigd door theguyver op 02-03-2022 00:49:25 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203902051
twitter

😂
  woensdag 2 maart 2022 @ 06:05:36 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203902263
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 01:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
😂
Ok.. dat was wel grappig :D

To the gulag!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203902335
twitter


Hoop bijzondere dingen daar, in Wisconsin. Zeer omvangrijk en inclusief ook.
pi_203902636
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2022 06:32 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Hoop bijzondere dingen daar, in Wisconsin. Zeer omvangrijk en inclusief ook.
quote:
While Gableman says the goal of the report is not to overturn the election, he believes the legislature could decertify it. That claim has been met with pushback from both parties. Gableman himself says decertification would not unseat President Joe Biden.

Republican Assembly Majority Leader Jim Steinke called such discussion a “fools errand.”

“I have ten months remaining in my last term. In my remaining time, I can guarantee that I will not be part of any effort, and will do everything possible to stop any effort, to put politicians in charge of deciding who wins or loses elections,” Steineke says.

Bron
Zelfs de Republikeinen in Wisconsin hebben geen trek in die onzin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203905819
twitter
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 2 maart 2022 @ 13:37:16 #170
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203906534
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Kan je zelf niet lezen? Vooruit:

The most recent data from the U.S. Energy Information Administration shows that the U.S. increased its oil imports from Russia by an average of 154,000 barrels per day in the first 11 months of 2021.

The U.S. imports two types of oil from Russia: crude oil and refined products such as gasoline and kerosene. Last June, the U.S. imported 848,000 barrels per day of crude oil and refined petroleum products from Russia.

This increase resulted in Russia edging out Mexico to become the second-largest foreign oil supplier to the U.S. in 2021, behind only Canada — which accounts for almost half of U.S. oil imports.

Historically, this is a notable increase — about 28% — but it is far from double.

Hoe je het ook wendt of keert. Dit was niet nodig geweest als de Keystone Pipeline doorgang had gevonden. Dat blijft een onbegrijpelijke zet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203907507
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Overall beste user 2022 woensdag 2 maart 2022 @ 15:07:39 #172
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203907678
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203908068
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203908224
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hoe je het ook wendt of keert. Dit was niet nodig geweest als de Keystone Pipeline doorgang had gevonden. Dat blijft een onbegrijpelijke zet.
Onzin natuurlijk. Zelfs als Biden akkoord was gegaan met de laatste fase van de Keystone Pipeline, dan had het nog jaren geduurd voordat dat ding er lag. Er werd namelijk ook volop tegen de aanleg geprocedeerd, wat voor verdere vertraging zorgde.

Voor de huidige situatie had het dus sowieso geen kloot verschil gemaakt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 maart 2022 @ 16:04:54 #175
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203908371
Door al het onnodige oponthoud inmiddels wel. En zelfs met toezegging van Biden had het project in enkele jaren kunnen worden afgerond. Dan was je op lange termijn dus minder afhankelijk van Rusland (maar ook andere grondstofrijke schurkenstaatjes)

Al begrijp ik dat je direct in de bres moet springen voor de Democraten/Biden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203908435
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:04 schreef HowardRoark het volgende:
Door al het onnodige oponthoud inmiddels wel. En zelfs met toezegging van Biden had het project in enkele jaren kunnen worden afgerond. Dan was je op lange termijn dus minder afhankelijk van Rusland (maar ook andere grondstofrijke schurkenstaatjes)

Al begrijp ik dat je direct in de bres moet springen voor de Democraten/Biden.
Op termijn, ja. Maar voor de huidige crisis had het dus geen enkel verschil gemaakt, terwijl die indruk wel wordt gewekt (ook door jou).

Van de week koppelde je Keystone ook aan Europa. Maar die pijplijn verandert natuurlijk niets aan onze afhankelijkheid van Russisch gas, en daar wringt de schoen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 maart 2022 @ 16:19:57 #177
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203908531
Volgens mij waren de originele schattingen dat de Keystone pijpleiding rond 2021 zou moeten zijn afgerond. Helaas door is dat er door allerlei onnodig oponthoud niet van gekomen.

En de VS had met deze pijpleiding ook kunnen leveren aan Europese landen. Dus het had zeker een invloed kunnen hebben op de afhankelijkheid van Rusland.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203908781
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:19 schreef HowardRoark het volgende:
Volgens mij waren de originele schattingen dat de Keystone pijpleiding rond 2021 zou moeten zijn afgerond. Helaas door is dat er door allerlei onnodig oponthoud niet van gekomen.

En de VS had met deze pijpleiding ook kunnen leveren aan Europese landen. Dus het had zeker een invloed kunnen hebben op de afhankelijkheid van Rusland.
Niet dus. De verwachting was dat de financiering van de laatste fase pas in de loop van dit jaar rond zou komen (bron). Voordat kan worden begonnen met de daadwerkelijke aanleg, ben je al snel meerdere jaren verder. Dus nogmaals, voor de huidige situatie had het geen kloot verschil gemaakt.

Verder ben ik met je eens dat het wellicht handiger was geweest om door te gaan met Keystone, zeker met het oog op de toekomst.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 maart 2022 @ 20:50:47 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203912876
https://www.theguardian.c(...)poena-capitol-attack

Kut zeg, eerst krijgen ze niet betaald en nu worden ze door het comité nog even onder de loep genomen..

Het zit ook niet mee.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203916442
Daar is ie dan :7

twitter

quote:
The Jan. 6 select committee says its evidence has shown that then-President Donald Trump and his campaign tried to illegally obstruct Congress’ counting of electoral votes and “engaged in a criminal conspiracy to defraud the United States.”

In a major release of its findings, filed in federal court late Wednesday, the committee suggested that its evidence supported findings that Trump himself violated multiple laws by attempting to prevent Congress from certifying his defeat.

“The Select Committee also has a good-faith basis for concluding that the President and members of his Campaign engaged in a criminal conspiracy to defraud the United States,” the committee wrote in a filing submitted in U.S. District Court in the Central District of California.

In a major release of the panel’s findings, including excerpts of nearly a dozen depositions from top aides to Trump and former Vice President Mike Pence, the committee described a president who had been informed repeatedly that he lost the election and that his claims of fraud were unfounded — only to reject them and continue to mislead the American public.

He then pushed top advisers to continue strategizing ways to overturn the election results.

The panel released its findings as part of a legal push to force John Eastman, an attorney who was a key driver of Trump’s strategy to subvert the 2020 election, to produce crucial emails tying together elements of the scheme they described. The panel revealed testimony that offered a detailed account of Eastman’s efforts to provide a legal strategy that would justify ordering Pence to overturn the election single-handedly when he presided over Congress’ electoral-vote-counting session on Jan. 6, 2021.

Eastman, however, didn’t relent even after a violent mob — egged on by Trump — stormed the Capitol and sent Pence and Congress fleeing for safety. Eastman continued to press Pence to overturn the election.

“Thanks to your bullshit, we are now under siege,” Pence counsel Greg Jacob emailed Eastman, along with a lengthy refutation of his argument.

“The ‘siege’ is because YOU and your boss did not do what was necessary to allow this to be aired in a public way so the American people can see for themselves what happened,” Eastman replied, according to emails obtained by the panel.

Even after this exchange, Eastman made one final plea to convince Pence to stop the counting of electoral votes, acknowledging it would amount to a “relatively minor” violation of the federal law known as the Electoral Count Act.

“Plaintiff knew what he was proposing would violate the law, but he nonetheless urged the Vice President to take those actions,” the committee wrote in its filings.

Chair Bennie Thompson (D-Miss.) and Vice Chair Liz Cheney (R-Wyo.) said in a statement later Wednesday that their fact-finding strongly suggested that “Dr. Eastman’s emails may show that he helped Donald Trump advance a corrupt scheme to obstruct the counting of electoral college ballots and a conspiracy to impede the transfer of power.”

The select committee revealed its evidence as part of a bid to convince a federal judge to require Eastman to provide more of his own emails — held by his former employer Chapman University — to congressional investigators. Eastman sued to block the panel from accessing his Chapman emails, claiming they would reveal records protected by attorney-client privilege.

But the panel’s emphasis on potential crimes may convince U.S. District Court Judge David Carter — who has repeatedly ruled against Eastman — that none of Eastman’s records are protected by privilege.

Carter, who is based in California, has rejected Eastman’s attempts to shield his records, citing the urgency and significance of the select committee’s work. Instead, Carter has ordered Eastman to quickly review 90,000 pages of emails and attachments and to itemize any he thinks should be withheld because of attorney-client privilege. He has repeatedly sided with the committee’s demands, such as requiring Eastman to prioritize emails sent between Jan. 4 and Jan. 7, 2021, and to force him to disclose his legal relationship with Trump, which had never been publicly revealed.

But the committee indicated that Eastman’s purported relationship with Trump fails to prove he had a legitimate claim of attorney client privilege.

Eastman, according to the panel, produced a letter identifying his client as Trump’s campaign, but the letter was left unsigned. “This unsigned and unauthenticated engagement letter is insufficient to establish an attorney-client relationship during the period at issue,” the House’s lawyers wrote.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203920529


Wat deze wappie al maanden geleden riep. Wappies hebben altijd gelijk! :)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203922630
Putin :')
Biden :')
Trump :')
Infowars :')
Alex Jones :')
Epicbeardman :')
Verenigde Staten :')

Nederland _O_
Radio Espantoso
pi_203926146
twitter

Echt wat een flauwekul, en dan die moeder die daar zit te klagen uiteraard zonder masker lmao.
  Overall beste user 2022 donderdag 3 maart 2022 @ 22:43:32 #184
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203931236
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 01:51:30 #185
323401 Kijkertje
met filter
pi_203932477
twitter

quote:
A data expert for former president Donald Trump's campaign told him bluntly not long after polls closed in November 2020 that he was definitely going to lose his campaign for reelection.

In the weeks that followed, multiple top officials at the Justice Department informed Trump that they had closely examined allegations of fraud that were being circulated by Trump's close allies -- and had found them simply untrue.

And in the days leading up to the joint session of Congress on Jan. 6, 2021, even Trump's loyal vice president, Mike Pence, repeatedly conveyed to Trump that he did not believe the Constitution gave him the power to overturn the election as he presided over the counting of electoral college votes giving the presidency to Joe Biden.

These and other new details were included in a legal brief filed late Wednesday by lawyers for the House committee investigating the Jan. 6 attack on the U.S. Capitol as they began to build a case that Trump was knowingly misleading his followers about the election and pressuring Pence to break the law in the weeks and hours before the assault.

According to the panel and others, at least 11 aides and close confidants told Trump directly in the weeks after the election that there was no fraud and no legal way to overturn the result.

The committee's goal was to convince a federal judge there is a "good-faith basis" for concluding Trump and others engaged in a "criminal conspiracy" to defraud the United States and obstruct Congress before the attack on the Capitol -- and to prove that Trump was acting corruptly by continuing to spread false claims about the election long after he had reason to know he had legitimately lost.
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 4 maart 2022 @ 02:04:44 #186
323401 Kijkertje
met filter
pi_203932499
twitter

Goh wat verrassend weer en dat terwijl ze heeft gezegd dat alles netjes geregeld was en de corrupte media weer eens heel oneerlijk aan het berichten was :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 4 maart 2022 @ 06:07:12 #187
323401 Kijkertje
met filter
pi_203932733
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 4 maart 2022 @ 10:00:16 #188
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203934179
Gisteren was in Florida een protest tegen de zogenaamde 'Don't say gay' bill. Dit trok weer veel Blauwe stemmers, kijk ook even wat een paradijsvogeltjes (lees: vogelverschrikkers) hier toch weer tussen zitten. Ik vraag mij af waarom (radicaal) links en progressieve mensen toch vaak de neiging hebben zich zo vreemd uit te dossen.

twitter


Vooral deze spant toch wel de kroon:



De sfeer zat er goed in schijnbaar, leuk dansje ook:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203934516
Lekker interessant hoe mensen zich kleden. De tering zeg.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 4 maart 2022 @ 10:40:44 #190
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203934621
Blijkbaar is het benoemen van deze bizarre verschijningen voor jou toch een trigger, een reactie kon je niet achterwege laten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203934709
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 10:40 schreef HowardRoark het volgende:
Blijkbaar is het benoemen van deze bizarre verschijningen voor jou toch een trigger, een reactie kon je niet achterwege laten.
En blijkbaar is de kledingkeuze van figuren aan de andere kant van de oceaan voor jou een trigger. Het is maar waar je je druk om maakt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 maart 2022 @ 11:02:41 #192
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203934880

Tja, uitdossingen der latente homoseksuelen kunnen soms bizar zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203934953
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 10:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En blijkbaar is de kledingkeuze van figuren aan de andere kant van de oceaan voor jou een trigger. Het is maar waar je je druk om maakt.
Lekker op zijn conservatief rechts alles hetzelfde willen kleden tot een eenheids worst. Bijna ouderwetse communistsch chinese denkbeelden om iedereen hetzelfde te kleden. Bizar om feitelijk te constateren dat extremistische conservatieven sommige beleidsmaatregelen van communisten eigenlijk toejuichen. :D
  vrijdag 4 maart 2022 @ 11:12:37 #194
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203934969
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 10:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En blijkbaar is de kledingkeuze van figuren aan de andere kant van de oceaan voor jou een trigger. Het is maar waar je je druk om maakt.
Ik maak mij nergens druk om, ik benoem slechts iets dat opvallend is. Jij maakt je er blijkbaar wel druk om dat ik dit benoem.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 11:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Lekker op zijn conservatief rechts alles hetzelfde willen kleden tot een eenheids worst. Bijna ouderwetse communistsch chinese denkbeelden om iedereen hetzelfde te kleden. Bizar om feitelijk te constateren dat extremistische conservatieven sommige beleidsmaatregelen van communisten eigenlijk toejuichen. :D
Van conservatief rechts naar communisme, hihi. Dit klinkt allemaal een beetje tegenstrijdig. Probeer het nog eens zou ik zeggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203935050
Plaats hier uw advertentie
pi_203935092
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 11:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik maak mij nergens druk om, ik benoem slechts iets dat opvallend is. Jij maakt je er blijkbaar wel druk om dat ik dit benoem.
Als je de moeite neemt om zoiets te posten, dan maak je je er blijkbaar druk om.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 4 maart 2022 @ 12:28:05 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203935817
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 10:00 schreef HowardRoark het volgende:
Gisteren was in Florida een protest tegen de zogenaamde 'Don't say gay' bill. Dit trok weer veel Blauwe stemmers, kijk ook even wat een paradijsvogeltjes (lees: vogelverschrikkers) hier toch weer tussen zitten. Ik vraag mij af waarom (radicaal) links en progressieve mensen toch vaak de neiging hebben zich zo vreemd uit te dossen.

[ twitter ]

Vooral deze spant toch wel de kroon:

[ afbeelding ]

De sfeer zat er goed in schijnbaar, leuk dansje ook:

[ twitter ]
Wat is er mis met de kleding?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 4 maart 2022 @ 14:57:51 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203937731
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 11:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik maak mij nergens druk om, ik benoem slechts iets dat opvallend is. Jij maakt je er blijkbaar wel druk om dat ik dit benoem.
[..]
Van conservatief rechts naar communisme, hihi. Dit klinkt allemaal een beetje tegenstrijdig. Probeer het nog eens zou ik zeggen.
Wederom ga je verder dan alleen iets benoemen, gezien het label vogelverschrikker wat je er aan hangt. Uiterlijk is ook helemaal niet relevant voor het issue. Dat je daar überhaupt over begint is dan ook veelzeggend.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:31:14 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:21:09 #200
323401 Kijkertje
met filter
pi_203939653
twitter

Foto van Vindman, ontslagen door Trump omdat hij getuigde over zijn afpersing van Zelensky een onderzoek naar Biden te beginnen om zijn kans op herverkiezing te vergroten:

twitter

Nog zo'n Trump-volgeling veroordeeld voor contacten met Russen:

twitter


[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 04-03-2022 17:37:41 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 maart 2022 @ 17:52:24 #201
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203940081
twitter



Ooooooh, interesting....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203940085
Hoe meer het Establishment huilt over Oekraïne, des te meer ik ervan overtuigd ben dat het in enkele corrupte doch vitale organen wordt geraakt. Lindsey Graham, arme meid dat het is, is ook al helemaal van de leg.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:54:09 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203940121
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Hoe meer het Establishment huilt over Oekraïne, des te meer ik ervan overtuigd ben dat het in enkele corrupte doch vitale organen wordt geraakt. Lindsey Graham, arme meid dat het is, is ook al helemaal van de leg.
De roebel was in een vrije val beland.
De beurs is dicht.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 4 maart 2022 @ 23:12:21 #204
323401 Kijkertje
met filter
pi_203946910
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203947038
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 10:40 schreef HowardRoark het volgende:
Blijkbaar is het benoemen van deze bizarre verschijningen voor jou toch een trigger, een reactie kon je niet achterwege laten.
Jij bent net Putin, je komt met een actie en dan raar vinden dat mensen met een reactie komen..

Ook wel schrijnend dat je niet door hebt dat die mensen met "vreemde" kleren voor jou blijkbaar een trigger zijn.. Laat de mensen gewoon eens zijn wie ze willen zijn.
pi_203947062
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Hoe meer het Establishment huilt over Oekraïne, des te meer ik ervan overtuigd ben dat het in enkele corrupte doch vitale organen wordt geraakt. Lindsey Graham, arme meid dat het is, is ook al helemaal van de leg.
_O-

Wat heb ik hier net gelezen?

Het "estabilishment" mag niet huilen over een land dat zomaar ingenomen word door een ander land? Want anders word het in enkele corrupte organen geraakt? What the fak heb ik net gelezen?
pi_203947247
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:21 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
_O-

Wat heb ik hier net gelezen?

Het "estabilishment" mag niet huilen over een land dat zomaar ingenomen word door een ander land? Want anders word het in enkele corrupte organen geraakt? What the fak heb ik net gelezen?
Ja mooi hé 8-)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 4 maart 2022 @ 23:34:45 #208
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203947249
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:19 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Jij bent net Putin, je komt met een actie en dan raar vinden dat mensen met een reactie komen..

Ook wel schrijnend dat je niet door hebt dat die mensen met "vreemde" kleren voor jou blijkbaar een trigger zijn.. Laat de mensen gewoon eens zijn wie ze willen zijn.
Met welke actie ben ik dan precies gekomen? En ik ben totaal geen fan van Poetin trouwens, dus je hele reactie slaat nergens op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203947325
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Met welke actie ben ik dan precies gekomen? En ik ben totaal geen fan van Poetin trouwens, dus je hele reactie slaat nergens op.
Jouw opmerkingen over die mensen die andere kleren dragen dan jij zou doen? Tjees, moet ik alles uittekenen?
pi_203947374
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker interessant hoe mensen zich kleden. De tering zeg.
Oh, sommigen waren erg blij dat bepaalde Europese landen zulke uitingen aan banden leggen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 5 maart 2022 @ 00:46:59 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203947843
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:21 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
_O-

Wat heb ik hier net gelezen?

Het "estabilishment" mag niet huilen over een land dat zomaar ingenomen word door een ander land? Want anders word het in enkele corrupte organen geraakt? What the fak heb ik net gelezen?
Welkom in president topic..
QPJ zijn dagelijkse rant.

Ga je er meer van zien, ook de termen blauwen, links zijn dagelijks van de partij..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203947861
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, sommigen waren erg blij dat bepaalde Europese landen zulke uitingen aan banden leggen...
viva Putin en de president van China!
En Baudet natuurlijk, de fuhrer van Nederland in de toekomst. Je zou maar eens kleren dragen die je zelf wilt.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 00:57:44 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203947893
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:40 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Jouw opmerkingen over die mensen die andere kleren dragen dan jij zou doen? Tjees, moet ik alles uittekenen?
nee hoeft niet, hij zit waarschijnlijk al 2 jaar thuis binnen en heeft geen benul van hoe mensen zich kleden.
denk als ik voor m ga staan met mijn DBZ pet t-shirt en schoenen hij waarschijnlijk een hersenbloeding krijgt, dus zal ik maar niet mee lastig vallen.

oef de Beatles dat was wat joh!

Maar terug op de orde van de dag, https://www.theguardian.c(...)ings-trump-broke-law

nog paar maandjes zweten, en billen knijpen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203947919
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 00:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
nee hoeft niet, hij zit waarschijnlijk al 2 jaar thuis binnen en heeft geen benul van hoe mensen zich kleden.
denk als ik voor m ga staan met mijn DBZ pet t-shirt en schoenen hij waarschijnlijk een hersenbloeding krijgt, dus zal ik maar niet mee lastig vallen.

oef de Beatles dat was wat joh!

Maar terug op de orde van de dag, https://www.theguardian.c(...)ings-trump-broke-law

nog paar maandjes zweten, en billen knijpen!

Is allemaal fakenews!
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:20:52 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203947969
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:06 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Is allemaal fakenews!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203948004
twitter
pi_203948070
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Nope klopt ook al niet. Je hebt er echt een neus voor :D

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203948081
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:12 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Trump pissed:

twitter

En Ellis voelde zich duidelijk als clown aangesproken :D

twitter

Overigens heeft Bill Barr zelf natuurlijk behoorlijk wat boter op zijn hoofd :')

twitter


[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 05-03-2022 05:38:49 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203948090
twitter

twitter


[ Bericht 34% gewijzigd door Kijkertje op 05-03-2022 01:55:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203948153
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203951849
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nope klopt ook al niet. Je hebt er echt een neus voor :D

[ twitter ]
[ twitter ]
De propaganda-machine zegt dat t niet waar is, dan moet t wel zo zijn?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 16:41:05 #222
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_203954428
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 00:46 schreef theguyver het volgende:

[..]
Welkom in president topic..
QPJ zijn dagelijkse rant.

Ga je er meer van zien, ook de termen blauwen, links zijn dagelijks van de partij..
Alsof er in the USA een grote linkse partij is. Die zijn vakkundig gesloopt in de jaren 50.

Democraten zijn een soort van VVD/CDA combi.

Republikeinen zijn een SGP/PVV/FVD mix.
Oftewel rechts en eng religieus rechts
Feyenoord!!! * Barça
pi_203955417
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
De propaganda-machine zegt dat t niet waar is, dan moet t wel zo zijn?
Eh nee. Het is zo omdat ze goede argumenten hebben die gebaseerd zijn op verifieerbare feiten :7

Wat zijn jouw argumenten :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203955534
Het probleem met de "verifieerbare" "feiten" van het Establishment, is dat ze een nogal beperkte houdbaarheid hebben. Dan kan je beter als een intelligent persoon vanaf het begin juist zitten.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 18:29:18 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203956056
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 16:41 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Alsof er in the USA een grote linkse partij is. Die zijn vakkundig gesloopt in de jaren 50.

Democraten zijn een soort van VVD/CDA combi.

Republikeinen zijn een SGP/PVV/FVD mix.
Oftewel rechts en eng religieus rechts
Ja beide partijen hebben zo hun interne fracties.
Hoop dat ooit uit elkaar valt, IPV 2 grote.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 5 maart 2022 @ 18:31:49 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203956108
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 17:53 schreef QuidProJoe het volgende:
Het probleem met de "verifieerbare" "feiten" van het Establishment, is dat ze een nogal beperkte houdbaarheid hebben. Dan kan je beter als een intelligent persoon vanaf het begin juist zitten.
Qpj tried to be smart but "It Hurt Itself In Its Confusion!"
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 5 maart 2022 @ 18:46:49 #227
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_203956273
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 18:29 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja beide partijen hebben zo hun interne fracties.
Hoop dat ooit uit elkaar valt, IPV 2 grote.
Dan moet het electoraal proces daar veranderen.
First past the post winner takes all, gecombineerd met financieringsdrempels voor je partij leidt tot 2party system

https://en.m.wikipedia.or(...)cience%2C%20Duverger's%20law,favor%20a%20two%2Dparty%20system.
Feyenoord!!! * Barça
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 maart 2022 @ 18:57:59 #228
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203956389
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 19:40:12 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203956985
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203957001
twitter

Soms komt satire griezelig dicht bij de werkelijkheid.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 19:41:12 #231
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203957008
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 18:46 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Dan moet het electoraal proces daar veranderen.
First past the post winner takes all, gecombineerd met financieringsdrempels voor je partij leidt tot 2party system

https://en.m.wikipedia.or(...)cience%2C%20Duverger's%20law,favor%20a%20two%2Dparty%20system.
Gaat ook niet gebeuren de partijen zijn 50/50 verdeel ongeveer.
Dus opsplitsen is geen optie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 5 maart 2022 @ 19:52:24 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203957202
https://9gag.com/gag/a21M1b9?ref=android

Bernie Sanders over Oekraïne.
Jammer dat ie in 2016 niet genoeg steun kreeg van zijn achterban.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 6 maart 2022 @ 00:25:44 #233
323401 Kijkertje
met filter
pi_203963651
Natuurlijk weer een Trump-benoeming

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 6 maart 2022 @ 00:42:25 #234
323401 Kijkertje
met filter
pi_203963832
twitter

'We're too smart for that! _O-

twitter


[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 06-03-2022 05:37:51 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203963882
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 23:37 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Poetin komt op voor Russen in Oekraïne die niet voor de overheid moeten werken en geen paspoorten krijgen.

Stel je eens voor, een 4e generatie Marokkaan in Nederland die niet bij de gemeente Den Haag mag werken. Het zou voorpaginanieuws zijn. D66 zou schande spreken van dit onrecht. Discriminatie!
Ja, dan zou het natuurlijk volkomen terecht zijn dat Marokko Nederland binnenvalt!

_O-

Het verbaast me elke keer weer hoe dom jij bent.
  zondag 6 maart 2022 @ 01:41:05 #236
323401 Kijkertje
met filter
pi_203964146
twitter

twitter


[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 06-03-2022 04:15:27 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 6 maart 2022 @ 05:44:26 #237
323401 Kijkertje
met filter
pi_203964608
twitter

Very stable genius! :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203964812
Hihi, het Establishment verliest hun corruptie- en mensensmokkelhoofdkwartier in Europa, en ze kunnen niets anders dan machteloos toekijken. Hopelijk hebben ze nog genoeg DoD-gesponsorde biolabs over in andere landen om de verkiezingen in 2022 en 2024 naar hun hand te zetten want voorlopig ziet het er beroerd voor ze uit.
pi_203965065
@Isdatzo , de biolabs bestaan echt
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 6 maart 2022 @ 10:17:51 #240
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203965883
Er zijn schijnbaar wel bepaalde labs in Oekraïne waarbij er wordt samengewerkt met de VS. Maar het fijne weet ik er ook niet van. Ik keek bij het begin van de oorlog ook al even op deze website en toen waren de factsheets over de labs nog wel beschikbaar, die zijn blijkbaar offline gehaald.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203965898
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 08:53 schreef Ludachrist het volgende:
@:isdatzo , de biolabs bestaan echt
Hoog tijd om de factcheckers er op te zetten :Y)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 6 maart 2022 @ 10:23:01 #242
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203965931
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 16:41 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Alsof er in the USA een grote linkse partij is. Die zijn vakkundig gesloopt in de jaren 50.

Democraten zijn een soort van VVD/CDA combi.

Republikeinen zijn een SGP/PVV/FVD mix.
Oftewel rechts en eng religieus rechts
Nee, dat klopt absoluut niet. De Democraten zijn behoorlijk links en progressief. Ik vind vergelijking maken met de Nederlandse politiek altijd vrij lastig en onzinnig, je moet naar mijn mening beide situaties individueel bekijken, maar als je dit dan toch wilt doen kun je binnen de Democratische Partij gedachtegoed vinden dat uiteenloopt van D66 tot BIJ1 met een paar VVD'ers.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203965942
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2022 10:17 schreef HowardRoark het volgende:
Er zijn schijnbaar wel bepaalde labs in Oekraïne waarbij er wordt samengewerkt met de VS. Maar het fijne weet ik er ook niet van. Ik keek bij het begin van de oorlog ook al even op deze website en toen waren de factsheets over de labs nog wel beschikbaar, die zijn blijkbaar offline gehaald.
Hebben die labs ook de hunter biden laptop fotos. Dat zou joe toch tot vallen brengen, zodat de eerlijk gekozen stable genius het Oekraïne probleem in de kiem kan smoren. _O-
pi_203966029
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 10:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hoog tijd om de factcheckers er op te zetten :Y)
Het is altijd maar afwachten welke stropop ze factchecken, en hoe rekbaar de term "mostly" is.
pi_203966437
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_203966490
quote:
Ik vind het maar raar dat Dr Jill Biden dat acceptabel vindt.
pi_203966536
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2022 11:23 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik vind het maar raar dat Dr Jill Biden dat acceptabel vindt.
misschien heeft zij daar niks over te zeggen.
Plaats hier uw advertentie
pi_203966572
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2022 11:23 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik vind het maar raar dat Dr Jill Biden dat acceptabel vindt.
Ze slaapt in het Witte huis, misschien is dat voldoende voor haar.
pi_203966577
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 11:28 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
misschien heeft zij daar niks over te zeggen.
Is Dr Jill Biden dan niets meer dan een veredelde dementenverzorgster? En wie heeft de touwtjes in handen? Ik bedoel, als iemand Joe "Racial Jungle" Biden controleert, wie kan dat zijn? Zou wat Psaki heeft gezegd, dat het een eer is om voor Obama te werken (en niet te hebben gewerkt), een hint zijn?
pi_203966597
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 11:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ze slaapt in het Witte huis, misschien is dat voldoende voor haar.
Zitten ze onderhand niet meer in Delaware dan in DC? Wel handig omdat je dan geen "visitor logs" bij hoeft te houden.
pi_203966854
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2022 11:35 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Zitten ze onderhand niet meer in Delaware dan in DC? Wel handig omdat je dan geen "visitor logs" bij hoeft te houden.
Jill Biden is gewoon een mantelzorger in het witte huis.
pi_203966870
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 11:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jill Biden is gewoon een mantelzorger in het witte huis.
Best vernederend dan voor Dr Jill Biden.
pi_203967517
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2022 11:58 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Best vernederend dan voor Dr Jill Biden.
Tja de luiers verwisselen zich zelf niet.
pi_203969034


De fraude is voor de midterms al weer aan de gang
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203970003
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 14:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

De fraude is voor de midterms al weer aan de gang
Door nu alvast te claimen dat een kandidaat die gaat winnen nooit had kunnen winnen want redenen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203971516
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 16:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Door nu alvast te claimen dat een kandidaat die gaat winnen nooit had kunnen winnen want redenen?
Hoho, de hand van het WEF is duidelijk te zien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203973442


Een herinnering voor de Linksen in het Establishment, dat ze er weer naast zaten met President Trump. Arme zielen, wederom all-in gegaan omdat ze gek zijn gemaakt door hun drugs (MSM). Wellicht is het tijd voor hen om af te kicken? Tevens linkje.
pi_203973669
Plaats hier uw advertentie
  Overall beste user 2022 zondag 6 maart 2022 @ 19:41:09 #259
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203973834
Gevalletje stemfraude bij de GOP.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203973887
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 19:41 schreef Ulx het volgende:
Gevalletje stemfraude bij de GOP.

[ twitter ]
misschien is heel het systeem wel corrupt daar. net als hier?
Plaats hier uw advertentie
  Overall beste user 2022 zondag 6 maart 2022 @ 20:31:15 #261
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203974639
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 19:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
misschien is heel het systeem wel corrupt daar. net als hier?
Het lijkt me gewoon arrogantie van de macht. Als het shit zou geven kon hij wel op een pardonnetje van Trump rekenen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 6 maart 2022 @ 20:39:08 #262
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203974821
twitter


:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 7 maart 2022 @ 01:41:22 #263
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203978605
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203979088
quote:
Trump die een false flag aanval op Rusland wil uitvoeren?
Die Amerikanen leren het ook nooit :N
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203979435
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 19:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
misschien is heel het systeem wel corrupt daar. net als hier?
Het systeem hier of daar corrupt? Kom eens met wat verifierbare feiten.

Het systeem in de VS is niet zo slim ingericht waardoor mensen zich moeten registreren om te mogen stemmen. Juist zulke bureaucratisch hobbels lenen zich uitstekend om te misbruiken.
  maandag 7 maart 2022 @ 10:20:27 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203980220
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2022 08:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Trump die een false flag aanval op Rusland wil uitvoeren?
Die Amerikanen leren het ook nooit :N
Ja en een hele slechte..
Bedoel valt ook niet op een Amerikaans vliegtuig..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203980395
quote:
Trump is een lul met vingers, maar hij maakt hier overduidelijk een grapje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203980503
quote:
Het is inderdaad best interessant wat China gaat doen met betrekking tot Taiwan. Mocht China ineens besluiten om Taiwan binnen te vallen dan ben ik benieuwd of de westerse wereld bereid is om in te grijpen. Het probleem is dat sancties etc niet werken met autoritaire regimes en ik weet niet of het Amerikaanse volk wel bereid is om te vechten voor de vrijheid van Taiwan.
Trump heeft uiteraard gelijk wat betreft de uitstraling van de VS. Met een half demente president en een zeer incompetente vicepresident aan het roer is dit wel het uitgelezen moment om aan te vallen.
De westerse wereld is onder Biden en de EU meer bezig met randzaken zoals het klimaat in plaats van echte problemen zoals energie armoede en inflatie.
pi_203980528
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 10:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is inderdaad best interessant wat China gaat doen met betrekking tot Taiwan. Mocht China ineens besluiten om Taiwan binnen te vallen dan ben ik benieuwd of de westerse wereld bereid is om in te grijpen. Het probleem is dat sancties etc niet werken met autoritaire regimes en ik weet niet of het Amerikaanse volk wel bereid is om te vechten voor de vrijheid van Taiwan.
Trump heeft uiteraard gelijk wat betreft de uitstraling van de VS. Met een half demente president en een zeer incompetente vicepresident aan het roer is dit wel het uitgelezen moment om aan te vallen.
De westerse wereld is onder Biden en de EU meer bezig met randzaken zoals het klimaat in plaats van echte problemen zoals energie armoede en inflatie.
Waarom is dit het 'uitgelezen moment' om aan te vallen?

Wat hadden Biden en andere westerse leiders volgens jou nog meer moeten/kunnen doen om Poetin af te stoppen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203980543
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 10:43 schreef Chivaz het volgende:
ik weet niet of het Amerikaanse volk wel bereid is om te vechten voor de vrijheid van Taiwan.
Dat weet ik wel, dat zijn ze niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203981025
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 10:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom is dit het 'uitgelezen moment' om aan te vallen?

Wat hadden Biden en andere westerse leiders volgens jou nog meer moeten/kunnen doen om Poetin af te stoppen?
Men had in het verleden de wensen van Rusland en de afspraken die zijn gemaakt kunnen respecteren en niet verder naar het oosten moeten oprukken met de NAVO en de EU.
Nu is het hek ieder geval van de dam en krijg je de geest onmogelijk terug in de fles. Geen idee wat je Putin nu zou moeten aanbieden, sancties hebben geen effect op zijn plannen en China is bereid om flink zaken te doen met de Russen nu het westen de deur voor de Russen op slot heeft gedraaid. Tel daarbij op dat er een moment komt dat de bevolking hier ook begint te morren vanwege hoge brandstofprijzen en een gebrek aan graan en dan kom je erachter hoe machteloos we eigenlijk staan tegenover Putin.

Dit zou het uitgelezen moment zijn voor Xi om aan te vallen. Biden wilt terecht geen oorlog maar doet ook weinig tot niets om het leed voor zijn eigen burgers te verzachten, hetzelfde kun je ook zeggen over de EU die ondanks de gebeurtenissen in de wereld weigeren de burger te compenseren voor de hoge energiekosten.
pi_203981063
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 11:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Men had in het verleden de wensen van Rusland en de afspraken die zijn gemaakt kunnen respecteren en niet verder naar het oosten moeten oprukken met de NAVO en de EU.
Nu is het hek ieder geval van de dam en krijg je de geest onmogelijk terug in de fles. Geen idee wat je Putin nu zou moeten aanbieden, sancties hebben geen effect op zijn plannen en China is bereid om flink zaken te doen met de Russen nu het westen de deur voor de Russen op slot heeft gedraaid. Tel daarbij op dat er een moment komt dat de bevolking hier ook begint te morren vanwege hoge brandstofprijzen en een gebrek aan graan en dan kom je erachter hoe machteloos we eigenlijk staan tegenover Putin.

Dit zou het uitgelezen moment zijn voor Xi om aan te vallen. Biden wilt terecht geen oorlog maar doet ook weinig tot niets om het leed voor zijn eigen burgers te verzachten, hetzelfde kun je ook zeggen over de EU die ondanks de gebeurtenissen in de wereld weigeren de burger te compenseren voor de hoge energiekosten.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar komt aanschijten met zaken waar de huidige generatie westerse leiders geen invloed op hadden.

Jij stelt dat de vermeende incompetentie van Biden en Harris de deur openzet voor een Russische invasie van Oekraïne. Prima, dat kun je vinden. Maar hoe komt die incompetentie volgens jou tot uiting? Wat hadden Biden, Harris en de andere westerse leiders anders moeten/kunnen doen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 7 maart 2022 @ 11:45:26 #273
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203981197
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 10:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom is dit het 'uitgelezen moment' om aan te vallen?
Poetin hoopte natuurlijk op een tweede termijn van Trump, en het door Trump beloofde beëindigen van het Amerikaanse NAVO-lidmaatschap. Toen bleek dat dat niet ging gebeuren ging hij er maar gewoon voor (wellicht in de hoop dat Europa het toch niet eens zou worden, en al helemaal zonder Merkel).
Huilen dan.
  maandag 7 maart 2022 @ 11:56:20 #274
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203981305
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 11:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar komt aanschijten met zaken waar de huidige generatie westerse leiders geen invloed op hadden.

Jij stelt dat de vermeende incompetentie van Biden en Harris de deur openzet voor een Russische invasie van Oekraïne. Prima, dat kun je vinden. Maar hoe komt die incompetentie volgens jou tot uiting? Wat hadden Biden, Harris en de andere westerse leiders anders moeten/kunnen doen?
Oh jeetje, meneer moet weer in de bres springen voor de Democraten hoor. 'Vermeende incompetentie' van Biden en Harris, hihi ... Je kunt het woordje 'vermeend' daar gewoon weglaten hoor. Het blijft fascinerend om te aanschouwen de mate van irritatie en woede die het opwekt zodra er ook maar één negatieve opmerking wordt gemaakt over een Democratische politicus. Direct moet de user in kwestie flink aan de tand worden gevoeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 7 maart 2022 @ 11:57:48 #275
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203981322
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2022 11:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Poetin hoopte natuurlijk op een tweede termijn van Trump, en het door Trump beloofde beëindigen van het Amerikaanse NAVO-lidmaatschap. Toen bleek dat dat niet ging gebeuren ging hij er maar gewoon voor (wellicht in de hoop dat Europa het toch niet eens zou worden, en al helemaal zonder Merkel).
Dat was inderdaad niet zijn beste voornemen zullen we maar zeggen. Zonder de VS stelt de NAVO ook vrij weinig meer voor natuurlijk. Wat eigenlijk ook wel bedroevend is, zo afhankelijk zijn van één land.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203981474
Het is gewoon duidelijk dat coupes en oorlogen uitbreken onder Obama/Biden dan wel Biden/Harris, ze voeren namelijk dezelfde agenda.

Biden heeft al jaren corrupte zaken met zijn zoon lopen in Oekraine, tijdens de 2014 coupe heeft Amerika onder Obama een linkse leider in Oekraine geïnstalleerd gekregen. Dit was niet Zylensky trouwens. Hier is het allemaal mee begonnen.

Komt daarnaast ook nog eens kijken dat Putin/Biden en Zylensky allemaal WEF marionetten zijn, het is gewoon een manier om de economie te laten crashen zodat ze opnieuw kunnen opbouwen, dit is een jaren plan waar de democaten/globalisten tot aan 2030 waarschijnlijk chaos willen creëren en iedereen de armoede in drijven.

Obama/Biden hebben tal van mooie Arabische landen kapot gemaakt. De poging om Assad te verwijderen door Obama heeft er voor gezorgd dat ISIS kon ontstaan en het moslim kalifaat (bewapenen FSA en trainen FSA)
Libie was een prachtig land, gesloopt door Obama.
Hier begon het allemaal mee. Met arabische lentes zorg je ook voor een omvolking van Europa dankzij mogelijke vluchtelingenstromen.

De WEF young leaders de partijen die hier bij aangesloten zijn winnen op een of andere manier toch telkens verkiezingen, hoe slecht het ook gaat met een land. Zie ook hier in Nederland. 60 miljard naar klimaat maar de normale burger kan straks niets meer betalen. Of ollongren die miljarden gaat uitgeven voor defensie.

Zo "won" Zylensky natuurlijk ook als WEF young leader de verkiezingen in Oekraine.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203981586
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 7 maart 2022 @ 12:41:51 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203982027
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2022 11:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat was inderdaad niet zijn beste voornemen zullen we maar zeggen. Zonder de VS stelt de NAVO ook vrij weinig meer voor natuurlijk. Wat eigenlijk ook wel bedroevend is, zo afhankelijk zijn van één land.
Daar kan je nog erg in vergissen.
Veel landen vonden het belangrijk om geld in andere zaken te steken sinds de val van de USSR.
De legers zijn misschien klein maar hypermodern.

Kijk naar Rusland nu die slepen veel verouderde meuk naar het front, nu zelfs normale vrachtwagens en auto's.
Kan je nog een groot leger hebben maar Europa heeft een enorme moderne luchtvloot.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203982100
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2022 11:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oh jeetje, meneer moet weer in de bres springen voor de Democraten hoor. 'Vermeende incompetentie' van Biden en Harris, hihi ... Je kunt het woordje 'vermeend' daar gewoon weglaten hoor. Het blijft fascinerend om te aanschouwen de mate van irritatie en woede die het opwekt zodra er ook maar één negatieve opmerking wordt gemaakt over een Democratische politicus. Direct moet de user in kwestie flink aan de tand worden gevoeld.
En ik maar denken dat dit een discussieforum is.....

Maar wellicht dat jij mijn vraag kunt beantwoorden. Wat kunnen/moeten Biden en de andere westerse leiders anders doen? En komt aub niet aanzetten met de Keystone Pipeline, want het is je al duidelijk gemaakt dat het voor de huidige situatie geen verschil had gemaakt.

Prima om leiders incompetent te noemen, maar leg dan ook uit waarom je dat vindt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 7 maart 2022 @ 12:49:58 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203982168
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 10:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is inderdaad best interessant wat China gaat doen met betrekking tot Taiwan. Mocht China ineens besluiten om Taiwan binnen te vallen dan ben ik benieuwd of de westerse wereld bereid is om in te grijpen. Het probleem is dat sancties etc niet werken met autoritaire regimes en ik weet niet of het Amerikaanse volk wel bereid is om te vechten voor de vrijheid van Taiwan.
Trump heeft uiteraard gelijk wat betreft de uitstraling van de VS. Met een half demente president en een zeer incompetente vicepresident aan het roer is dit wel het uitgelezen moment om aan te vallen.
De westerse wereld is onder Biden en de EU meer bezig met randzaken zoals het klimaat in plaats van echte problemen zoals energie armoede en inflatie.
Denk dat de zelfde soort sancties nog meer invloed hebben op China dan op Rusland.
China heeft iets grotere bevolking en de export naar Europa en VS is enorm.
Maar ik verwacht niet dat China dit gaat doen..
Die kijken eerst even rustig hoe dit conflict uit pakt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 maart 2022 @ 12:54:38 #281
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203982229
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 11:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Men had in het verleden de wensen van Rusland en de afspraken die zijn gemaakt kunnen respecteren en niet verder naar het oosten moeten oprukken met de NAVO en de EU.
Die afspraak is helemaal niet gemaakt...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203982330
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:04 schreef epicbeardman het volgende:
Het is gewoon duidelijk dat coupes en oorlogen uitbreken onder Obama/Biden dan wel Biden/Harris, ze voeren namelijk dezelfde agenda.

Biden heeft al jaren corrupte zaken met zijn zoon lopen in Oekraine, tijdens de 2014 coupe heeft Amerika onder Obama een linkse leider in Oekraine geïnstalleerd gekregen. Dit was niet Zylensky trouwens. Hier is het allemaal mee begonnen.

Komt daarnaast ook nog eens kijken dat Putin/Biden en Zylensky allemaal WEF marionetten zijn, het is gewoon een manier om de economie te laten crashen zodat ze opnieuw kunnen opbouwen, dit is een jaren plan waar de democaten/globalisten tot aan 2030 waarschijnlijk chaos willen creëren en iedereen de armoede in drijven.

Obama/Biden hebben tal van mooie Arabische landen kapot gemaakt. De poging om Assad te verwijderen door Obama heeft er voor gezorgd dat ISIS kon ontstaan en het moslim kalifaat (bewapenen FSA en trainen FSA)
Libie was een prachtig land, gesloopt door Obama.
Hier begon het allemaal mee. Met arabische lentes zorg je ook voor een omvolking van Europa dankzij mogelijke vluchtelingenstromen.

De WEF young leaders de partijen die hier bij aangesloten zijn winnen op een of andere manier toch telkens verkiezingen, hoe slecht het ook gaat met een land. Zie ook hier in Nederland. 60 miljard naar klimaat maar de normale burger kan straks niets meer betalen. Of ollongren die miljarden gaat uitgeven voor defensie.

Zo "won" Zylensky natuurlijk ook als WEF young leader de verkiezingen in Oekraine.
:Y)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203983447
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 11:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar komt aanschijten met zaken waar de huidige generatie westerse leiders geen invloed op hadden.

Jij stelt dat de vermeende incompetentie van Biden en Harris de deur openzet voor een Russische invasie van Oekraïne. Prima, dat kun je vinden. Maar hoe komt die incompetentie volgens jou tot uiting? Wat hadden Biden, Harris en de andere westerse leiders anders moeten/kunnen doen?
Ja dat klopt, iets met zachte heelmeesters en stinkende wonden.
Feit blijft dat onder Trump ik de Russen niet Oekraïne binnen heb zien vallen ondanks het feit dat een aanzienlijk deel van de Democraten er heilig van overtuigd was dat Trump in de zak zat van Putin.
  maandag 7 maart 2022 @ 14:35:41 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203983599
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 14:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja dat klopt, iets met zachte heelmeesters en stinkende wonden.
Feit blijft dat onder Trump ik de Russen niet Oekraïne binnen heb zien vallen ondanks het feit dat een aanzienlijk deel van de Democraten er heilig van overtuigd was dat Trump in de zak zat van Putin.
Trump kennende had die idd al geprobeerd Rusland plat te nuken idd.
Maar goed dat die dingen volgens een ander topic niet bestaan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203983623
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 14:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja dat klopt, iets met zachte heelmeesters en stinkende wonden.

Stinkende wonden heb je het nu over de vermeende grootschalige verkiezingsfraude waar onze trump het nog steeds over heeft maar nog steeds geen greintje bewijs voor getoond is. :D
pi_203984833
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_203985034
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 14:35 schreef theguyver het volgende:

[..]
Trump kennende had die idd al geprobeerd Rusland plat te nuken idd.
Maar goed dat die dingen volgens een ander topic niet bestaan.
Een waanzinnige uitspraak over de meest vreedzame president die ik ooit heb meegemaakt.
pi_203985128
quote:
Regeren is vooruitzien, ik raak er steeds meer van overtuigd dat de “incompetentie” van bepaalde wereldleiders niet gezien kan worden als incompetentie maar dat ze een andere agenda hebben.
pi_203985290


Weer iemand die niet blij is, waarvan het niet blij zijn goed voor het volk is.
pi_203985389
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 16:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Regeren is vooruitzien, ik raak er steeds meer van overtuigd dat de “incompetentie” van bepaalde wereldleiders niet gezien kan worden als incompetentie maar dat ze een andere agenda hebben.
lijkt me wel duidelijk. landen mogen niet zelfvoorzienend zijn, net als burgers. dan zijn ze makkelijk te controleren.
Plaats hier uw advertentie
  maandag 7 maart 2022 @ 17:00:28 #291
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203985618
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:04 schreef epicbeardman het volgende:
Het is gewoon duidelijk dat coupes en oorlogen uitbreken onder Obama/Biden dan wel Biden/Harris, ze voeren namelijk dezelfde agenda.

Biden heeft al jaren corrupte zaken met zijn zoon lopen in Oekraine, tijdens de 2014 coupe heeft Amerika onder Obama een linkse leider in Oekraine geïnstalleerd gekregen. Dit was niet Zylensky trouwens. Hier is het allemaal mee begonnen.

Komt daarnaast ook nog eens kijken dat Putin/Biden en Zylensky allemaal WEF marionetten zijn, het is gewoon een manier om de economie te laten crashen zodat ze opnieuw kunnen opbouwen, dit is een jaren plan waar de democaten/globalisten tot aan 2030 waarschijnlijk chaos willen creëren en iedereen de armoede in drijven.

Obama/Biden hebben tal van mooie Arabische landen kapot gemaakt. De poging om Assad te verwijderen door Obama heeft er voor gezorgd dat ISIS kon ontstaan en het moslim kalifaat (bewapenen FSA en trainen FSA)
Libie was een prachtig land, gesloopt door Obama.
Hier begon het allemaal mee. Met arabische lentes zorg je ook voor een omvolking van Europa dankzij mogelijke vluchtelingenstromen.

De WEF young leaders de partijen die hier bij aangesloten zijn winnen op een of andere manier toch telkens verkiezingen, hoe slecht het ook gaat met een land. Zie ook hier in Nederland. 60 miljard naar klimaat maar de normale burger kan straks niets meer betalen. Of ollongren die miljarden gaat uitgeven voor defensie.

Zo "won" Zylensky natuurlijk ook als WEF young leader de verkiezingen in Oekraine.
Niet dat ik veel westerse leiders nu vertrouw, integendeel zelfs, maar ik denk dat je de invloed van het WEF hier wat overschat. Zelenskyy is ook niet als WEF Young Leader tot president van Oekraïne verkozen, het WEF probeert altijd banden aan te halen met wereldleiders, dus zo ook Zelenskyy. Die connecties zijn dus na zijn uitverkiezing pas gegroeid.

Ik denk dat je het meer moet interpeteren dat het westen iets te veel overtuigt is geraakt van het eigen gedachtegoed (democratie, globalisme, progressivisme) en dat op een iets wat onhandige en naïeve manier overal probeert te verspreiden, niet realiserende dat sommige landen veel complexer in elkaar steken dan men zelf denkt. Amy Chua heeft hier een goed boek over geschreven, 'Political Tribes, Group Instinct and the Fate of Nations', echt een sterke aanrader.

Je ziet het nu trouwens ook terug in veel berichtgeving in de media, zogenaamd is Oekraïne ineens het toonbeeld geworden van bepaalde westerse waarden. En dat is natuurlijk apart voor een land nog altijd bol staat van de corruptie, nationalisme, traditionalisme en conservatisme. Gedachtegoed dat het westen normaal gezien juist verafschuwd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 7 maart 2022 @ 18:00:24 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203986229
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 16:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een waanzinnige uitspraak over de meest vreedzame president die ik ooit heb meegemaakt.
https://www.trouw.nl/buit(...)ent&utm_content=free

Generaal van de strijdkrachten toen de tijd opperde dit na gedoe met China.
Je weet wel die landverrader aldus Trump.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 maart 2022 @ 18:07:58 #293
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203986332
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 14:35 schreef theguyver het volgende:

[..]
Trump kennende had die idd al geprobeerd Rusland plat te nuken idd.
Maar goed dat die dingen volgens een ander topic niet bestaan.
Welnee joh, Trump had Poetin geen strobreed in de weg gelegd.
Huilen dan.
pi_203987657
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2022 18:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welnee joh, Trump had Poetin geen strobreed in de weg gelegd.
Dan is Putin wel een domme lul hoor, heeft hij eindelijk zijn mannetje in het witte huis doet hij er vervolgens niets mee.
  maandag 7 maart 2022 @ 19:40:50 #295
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203987690
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 19:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dan is Putin wel een domme lul hoor, heeft hij eindelijk zijn mannetje in het witte huis doet hij er vervolgens niets mee.
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2022 11:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Poetin hoopte natuurlijk op een tweede termijn van Trump, en het door Trump beloofde beëindigen van het Amerikaanse NAVO-lidmaatschap. Toen bleek dat dat niet ging gebeuren ging hij er maar gewoon voor (wellicht in de hoop dat Europa het toch niet eens zou worden, en al helemaal zonder Merkel).
Huilen dan.
  maandag 7 maart 2022 @ 20:34:09 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203989034
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2022 19:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
[..]

Ja dat dus.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 7 maart 2022 @ 20:48:00 #297
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_203989329
Nee dit dan !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 7 maart 2022 @ 21:08:45 #298
323401 Kijkertje
met filter
pi_203989732
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 19:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dan is Putin wel een domme lul hoor, heeft hij eindelijk zijn mannetje in het witte huis doet hij er vervolgens niets mee.
Trump heeft Putin vier jaar lang geholpen verdeeldheid te zaaien in de VS en Ukraine af te schilderen als een corrupte staat die zich gemengd zou hebben in de Amerikaanse verkiezingen. Dat juist Rusland zich daar schuldig aan maakte was natuurlijk een 'hoax!' :')

twitter

Hij heeft ook miljoenen wijsgemaakt dat de Bidens corrupt waren, een complottheorie uit pro-Russische kringen in Ukraine waar hij zijn maatje Giuliani voor inzette om ter plaatse 'bewijs' te verzamelen. Daar was Putin natuurlijk alleen maar bij gediend.

Hij heeft bovendien binnen de NAVO zijn best gedaan om Putin's belangen te vertegenwoordigen en was van plan om in zijn tweede termijn daaruit stappen. Je denkt echt dat Putin op dat moment had afgezien van zijn invasie als dat gebeurd was? Droom lekker verder! Dat was natuurlijk waar Putin nog even op wachtte. :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 7 maart 2022 @ 21:14:31 #299
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_203989831
dat klopt...ik ga nu een twitter feed krijgen onganks dat we er om gevraagd
hebben...is er niet een "C" vooor twitter berichten :Y) ;)
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_203990039
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 19:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dan is Putin wel een domme lul hoor, heeft hij eindelijk zijn mannetje in het witte huis doet hij er vervolgens niets mee.
Zelfs Linkse Logica van clownesque proporties kan dat nog niet recht gepraat krijgen. Al zal dat wel worden geprobeerd, ze kunnen immers niet anders.
  maandag 7 maart 2022 @ 22:03:13 #301
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203990624
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2022 21:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Zelfs Linkse Logica van clownesque proporties kan dat nog niet recht gepraat krijgen. Al zal dat wel worden geprobeerd, ze kunnen immers niet anders.
Ff checken..
Ja we zitten hier in Bnw..
Toch wel..
En weer verder.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')