De roebel was in een vrije val beland.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Hoe meer het Establishment huilt over Oekraïne, des te meer ik ervan overtuigd ben dat het in enkele corrupte doch vitale organen wordt geraakt. Lindsey Graham, arme meid dat het is, is ook al helemaal van de leg.
Jij bent net Putin, je komt met een actie en dan raar vinden dat mensen met een reactie komen..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:40 schreef HowardRoark het volgende:
Blijkbaar is het benoemen van deze bizarre verschijningen voor jou toch een trigger, een reactie kon je niet achterwege laten.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Hoe meer het Establishment huilt over Oekraïne, des te meer ik ervan overtuigd ben dat het in enkele corrupte doch vitale organen wordt geraakt. Lindsey Graham, arme meid dat het is, is ook al helemaal van de leg.
Ja mooi héquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:21 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]![]()
Wat heb ik hier net gelezen?
Het "estabilishment" mag niet huilen over een land dat zomaar ingenomen word door een ander land? Want anders word het in enkele corrupte organen geraakt? What the fak heb ik net gelezen?
Met welke actie ben ik dan precies gekomen? En ik ben totaal geen fan van Poetin trouwens, dus je hele reactie slaat nergens op.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:19 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Jij bent net Putin, je komt met een actie en dan raar vinden dat mensen met een reactie komen..
Ook wel schrijnend dat je niet door hebt dat die mensen met "vreemde" kleren voor jou blijkbaar een trigger zijn.. Laat de mensen gewoon eens zijn wie ze willen zijn.
Jouw opmerkingen over die mensen die andere kleren dragen dan jij zou doen? Tjees, moet ik alles uittekenen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Met welke actie ben ik dan precies gekomen? En ik ben totaal geen fan van Poetin trouwens, dus je hele reactie slaat nergens op.
Oh, sommigen waren erg blij dat bepaalde Europese landen zulke uitingen aan banden leggen...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker interessant hoe mensen zich kleden. De tering zeg.
Welkom in president topic..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:21 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]![]()
Wat heb ik hier net gelezen?
Het "estabilishment" mag niet huilen over een land dat zomaar ingenomen word door een ander land? Want anders word het in enkele corrupte organen geraakt? What the fak heb ik net gelezen?
viva Putin en de president van China!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, sommigen waren erg blij dat bepaalde Europese landen zulke uitingen aan banden leggen...
nee hoeft niet, hij zit waarschijnlijk al 2 jaar thuis binnen en heeft geen benul van hoe mensen zich kleden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:40 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Jouw opmerkingen over die mensen die andere kleren dragen dan jij zou doen? Tjees, moet ik alles uittekenen?
Is allemaal fakenews!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee hoeft niet, hij zit waarschijnlijk al 2 jaar thuis binnen en heeft geen benul van hoe mensen zich kleden.
denk als ik voor m ga staan met mijn DBZ pet t-shirt en schoenen hij waarschijnlijk een hersenbloeding krijgt, dus zal ik maar niet mee lastig vallen.
oef de Beatles dat was wat joh!
Maar terug op de orde van de dag, https://www.theguardian.c(...)ings-trump-broke-law
nog paar maandjes zweten, en billen knijpen!
quote:
Nope klopt ook al niet. Je hebt er echt een neus voorquote:
Trump pissed:quote:
De propaganda-machine zegt dat t niet waar is, dan moet t wel zo zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nope klopt ook al niet. Je hebt er echt een neus voor![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Alsof er in the USA een grote linkse partij is. Die zijn vakkundig gesloopt in de jaren 50.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Welkom in president topic..
QPJ zijn dagelijkse rant.
Ga je er meer van zien, ook de termen blauwen, links zijn dagelijks van de partij..
Eh nee. Het is zo omdat ze goede argumenten hebben die gebaseerd zijn op verifieerbare feitenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
De propaganda-machine zegt dat t niet waar is, dan moet t wel zo zijn?
Ja beide partijen hebben zo hun interne fracties.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Alsof er in the USA een grote linkse partij is. Die zijn vakkundig gesloopt in de jaren 50.
Democraten zijn een soort van VVD/CDA combi.
Republikeinen zijn een SGP/PVV/FVD mix.
Oftewel rechts en eng religieus rechts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |