abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203940081
twitter

Ooooooh, interesting....
pi_203940085
Hoe meer het Establishment huilt over Oekraïne, des te meer ik ervan overtuigd ben dat het in enkele corrupte doch vitale organen wordt geraakt. Lindsey Graham, arme meid dat het is, is ook al helemaal van de leg.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:54:09 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203940121
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Hoe meer het Establishment huilt over Oekraïne, des te meer ik ervan overtuigd ben dat het in enkele corrupte doch vitale organen wordt geraakt. Lindsey Graham, arme meid dat het is, is ook al helemaal van de leg.
De roebel was in een vrije val beland.
De beurs is dicht.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  vrijdag 4 maart 2022 @ 23:12:21 #204
323401 Kijkertje
met filter
pi_203946910
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203947038
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 10:40 schreef HowardRoark het volgende:
Blijkbaar is het benoemen van deze bizarre verschijningen voor jou toch een trigger, een reactie kon je niet achterwege laten.
Jij bent net Putin, je komt met een actie en dan raar vinden dat mensen met een reactie komen..

Ook wel schrijnend dat je niet door hebt dat die mensen met "vreemde" kleren voor jou blijkbaar een trigger zijn.. Laat de mensen gewoon eens zijn wie ze willen zijn.
pi_203947062
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:52 schreef QuidProJoe het volgende:
_O-

Wat heb ik hier net gelezen?

Het "estabilishment" mag niet huilen over een land dat zomaar ingenomen word door een ander land? Want anders word het in enkele corrupte organen geraakt? What the fak heb ik net gelezen?
pi_203947247
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:21 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
_O-

Het "estabilishment" mag niet huilen over een land dat zomaar ingenomen word door een ander land? Want anders word het in enkele corrupte organen geraakt? What the fak heb ik net gelezen?
Ja mooi hé 8-)
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 4 maart 2022 @ 23:34:45 #208
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203947249
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:19 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Jij bent net Putin, je komt met een actie en dan raar vinden dat mensen met een reactie komen..

Ook wel schrijnend dat je niet door hebt dat die mensen met "vreemde" kleren voor jou blijkbaar een trigger zijn.. Laat de mensen gewoon eens zijn wie ze willen zijn.
Met welke actie ben ik dan precies gekomen? En ik ben totaal geen fan van Poetin trouwens, dus je hele reactie slaat nergens op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203947325
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Met welke actie ben ik dan precies gekomen? En ik ben totaal geen fan van Poetin trouwens, dus je hele reactie slaat nergens op.
Jouw opmerkingen over die mensen die andere kleren dragen dan jij zou doen? Tjees, moet ik alles uittekenen?
pi_203947374
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker interessant hoe mensen zich kleden. De tering zeg.
Oh, sommigen waren erg blij dat bepaalde Europese landen zulke uitingen aan banden leggen...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 5 maart 2022 @ 00:46:59 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203947843
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:21 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
_O-

Welkom in president topic..
QPJ zijn dagelijkse rant.

Ga je er meer van zien, ook de termen blauwen, links zijn dagelijks van de partij..
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_203947861
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, sommigen waren erg blij dat bepaalde Europese landen zulke uitingen aan banden leggen...
viva Putin en de president van China!
En Baudet natuurlijk, de fuhrer van Nederland in de toekomst. Je zou maar eens kleren dragen die je zelf wilt.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 00:57:44 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203947893
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:40 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Jouw opmerkingen over die mensen die andere kleren dragen dan jij zou doen? Tjees, moet ik alles uittekenen?
nee hoeft niet, hij zit waarschijnlijk al 2 jaar thuis binnen en heeft geen benul van hoe mensen zich kleden.
denk als ik voor m ga staan met mijn DBZ pet t-shirt en schoenen hij waarschijnlijk een hersenbloeding krijgt, dus zal ik maar niet mee lastig vallen.

oef de Beatles dat was wat joh!

Maar terug op de orde van de dag, https://www.theguardian.c(...)ings-trump-broke-law

nog paar maandjes zweten, en billen knijpen!
pi_203947919
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 00:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
nee hoeft niet, hij zit waarschijnlijk al 2 jaar thuis binnen en heeft geen benul van hoe mensen zich kleden.
denk als ik voor m ga staan met mijn DBZ pet t-shirt en schoenen hij waarschijnlijk een hersenbloeding krijgt, dus zal ik maar niet mee lastig vallen.

oef de Beatles dat was wat joh!

Maar terug op de orde van de dag, https://www.theguardian.c(...)ings-trump-broke-law

nog paar maandjes zweten, en billen knijpen!

Is allemaal fakenews!
  zaterdag 5 maart 2022 @ 01:20:52 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203947969
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:06 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Is allemaal fakenews!
pi_203948004
twitter
pi_203948070
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Nope klopt ook al niet. Je hebt er echt een neus voor :D

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203948081
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:12 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Trump pissed:

twitter

En Ellis voelde zich duidelijk als clown aangesproken :D

twitter

Overigens heeft Bill Barr zelf natuurlijk behoorlijk wat boter op zijn hoofd :')

twitter

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 05-03-2022 05:38:49 ]
pi_203948090
twitter

twitter

[ Bericht 34% gewijzigd door Kijkertje op 05-03-2022 01:55:43 ]
pi_203948153
twitter
pi_203951849
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 01:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nope klopt ook al niet. Je hebt er echt een neus voor :D

[ twitter ]
[ twitter ]
De propaganda-machine zegt dat t niet waar is, dan moet t wel zo zijn?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 16:41:05 #222
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_203954428
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 00:46 schreef theguyver het volgende:

[..]
Welkom in president topic..
QPJ zijn dagelijkse rant.

Ga je er meer van zien, ook de termen blauwen, links zijn dagelijks van de partij..
Alsof er in the USA een grote linkse partij is. Die zijn vakkundig gesloopt in de jaren 50.

Democraten zijn een soort van VVD/CDA combi.

Republikeinen zijn een SGP/PVV/FVD mix.
Oftewel rechts en eng religieus rechts
Feyenoord!!! * Barça
pi_203955417
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
De propaganda-machine zegt dat t niet waar is, dan moet t wel zo zijn?
Eh nee. Het is zo omdat ze goede argumenten hebben die gebaseerd zijn op verifieerbare feiten :7

Wat zijn jouw argumenten :?
pi_203955534
Het probleem met de "verifieerbare" "feiten" van het Establishment, is dat ze een nogal beperkte houdbaarheid hebben. Dan kan je beter als een intelligent persoon vanaf het begin juist zitten.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 18:29:18 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203956056
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 16:41 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Alsof er in the USA een grote linkse partij is. Die zijn vakkundig gesloopt in de jaren 50.

Democraten zijn een soort van VVD/CDA combi.

Republikeinen zijn een SGP/PVV/FVD mix.
Oftewel rechts en eng religieus rechts
Ja beide partijen hebben zo hun interne fracties.
Hoop dat ooit uit elkaar valt, IPV 2 grote.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')