Had niet gehoeven, de Nederlandse bevolking vond en vind het nog steeds prima wat er met mh17 was gebeurd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was benieuwd of de dochter van Poetin nog in Nederland woont, maar die heeft ons land schijnbaar verlaten na de ramp met de MH17. (bron)
Hier hebben ze een blauw helmpjequote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Groene mannetjes maar dan van onze kant. Gewoon zeggen dat het Oekranse rebellen zijn.
Dat soort figuren zijn er altijd. Voormalige militairen, motorclub leden... dat soort lieden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mogelijkheid om als NAVO daarheen te gaan, en dan te zeggen: deze lui zijn vrijwillig gegaan, een soort van rebellen, kunnen wij niks aan doen Poetin.
Hangt van de uitkomst af.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Hoelang denken jullie dat de oorlog in Ukraine op achtergrond geraakt net als dat nu het geval is met de Taliban in Afghanistan?
Zou het? Het zou een forse hap zijn uit hun budget (dacht dat ergens tussen 40 en 50% van het federale budget uit gasinkomsten komt) en oorlog voeren is heul erg duur.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar Power of Siberia ligt er al, en Power of Siberia 2 ligt er over een paar jaar. De tussentijd kan Rusland financieel prima overbruggen.
Onderbouw dit maar 'ns even.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Vooral de jongere generaties, want de boomers gaan dat niet doen.
Zolang Oekrane niet vrij van Russische bezetters is: niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Hoelang denken jullie dat de oorlog in Ukraine op achtergrond geraakt net als dat nu het geval is met de Taliban in Afghanistan?
Njet! Zo rollen ze daar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:01 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Kritiek word natuurlijk niet getolereerd daarzo.
Met een webcam ga je echt geen overzicht krijgen... dat land is groter dan Frankrijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef Ronzz het volgende:
Is er nog een stream waarop daadwerkelijk wat te zien is live?
En dan bedoel ik niet de nieuwszenders, maar een webcam of een streamer oid.
Ik ben het overzicht een beetje kwijt
Dat zal ze leren.quote:
Mag niet van de Oekainsche overheidquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef Ronzz het volgende:
Ja hier. Maar er gebeurt nog niet veelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef Ronzz het volgende:
Putin zonder ballen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:57 schreef Homey het volgende:
Cynische bijvangst voor ons; Mark Rutte kan weer de stoere staatsman uithangen, zo vlak voor de verkiezingen. Zijn schandalen duwt men zo naar de achtergrond. Alle interne veroorzaakte problemen worden toegeschreven aan Putin. Tja.
Niet snel. Want de Russen kloppen daarmee op de deur van het westen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Tanks aanvallen met hooligan attributen.quote:
Vermoeiend bij dit soort berichten vind ik altijd de mening van desbetreffende journalist: "enige juiste beslissing".quote:
Ja leuk, maar ook zij zijn niet bulletproof.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:54 schreef polderturk het volgende:
De Klitschkos gaan meevechten.
[ twitter ]
2 weken nadat Rusland gewonnen heeft. De aandachtspanne van de media is niet zo lang.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Je noemt dan ook wel 2 apenlanden zeg.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Toch wel raar dat Ukraine het niet veel beter geregeld om snel hun leger uit te breiden. In Israel en Singapore kunnen ze in een dag honderdduizenden reservisten mobiliseren maar in Ukraine die al 8 jaar een oorlog met Rusland ziet aankomen, ho maar...
[ twitter ]
https://m.faz.net/aktuell(...)832895.html?GEPC=s30quote:Auch Italien, sterreich und die Niederlande sperrten sich.
Jij denkt dat boomers op 'n houtje gaan zitten bijten? Electoraal zijn boomers ook veel interessanter.quote:
Ah nee he, ze hadden net zo'n goeie inzending dit jaarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Rusland uitgesloten van het Eurovisie Songfestival!
Hij heeft het overleefd. Zie NOS.quote:
Ze hebben volgens mij een staatsschuld van 10% ofzo. Stel dat ze de helft van hun gasinkomsten kwijt raken, stijgt de staatsschuld met 25% per jaar. Dat is best een paar jaar te dragen. Nog even los van gas op alternatieve manieren produceren, olieproductie opvoeren etcetera.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:01 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zou het? Het zou een forse hap zijn uit hun budget (dacht dat ergens tussen 40 en 50% van het federale budget uit gasinkomsten komt) en oorlog voeren is heul erg duur.
Gaaf land!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef capricia het volgende:
Ook NL blokkeerde het uitsluiten van Rusland van SWIFT.
https://m.faz.net/aktuell(...)832895.html?GEPC=s30
Jezus alweer??? Dit is al de 20e keer vandaag dat een tank over een auto rijd.quote:
Die worden al aangelegd en er zijn er al een paar in werking.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En voor zover het uberhaupt mogelijk is. Je hebt niet zomaar even een gasleiding aangelegd van gasvelden in West-Rusland naar China of een faciliteit om er LNG van te maken.
Eigenlijk best wel.quote:
Kun jij mij uitleggen waarom er niet veel meer Heli's neergehaald worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Blindganger, niks nieuws hoor. Gebeurt bij alle wapensystemen.
Er zijn daar genoeg Gamers die wel raad weten met Russen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef Tengano het volgende:
Hier zitten toch wel wat gamers denk ik die helemaal zot zijn van shooters.
Hoe leuk is het dandat je gewoon een real life experience krijgt aangeboden met je eigen keuze aan wapens een stukje verderop
Dan heeft hij geluk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft het overleefd. Zie NOS.
Bahbah.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef capricia het volgende:
Ze vereisen militaire ervaring, dat zullen de toetsenbordhelden hier niet hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef Tengano het volgende:
Hoe leuk is het dandat je gewoon een real life experience krijgt aangeboden met je eigen keuze aan wapens een stukje verderop
Piepkleine landen hebben voordeel wat dat betreft.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Toch wel raar dat Ukraine het niet veel beter geregeld om snel hun leger uit te breiden. In Israel en Singapore kunnen ze in een dag honderdduizenden reservisten mobiliseren maar in Ukraine die al 8 jaar een oorlog met Rusland ziet aankomen, ho maar...
[ twitter ]
En ze zaten hier maar te kankeren op Hongarije. Schandalig dat een land als Hongarije zoveel te zeggen heeft, bla bla.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Russische tactiek?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Jezus alweer??? Dit is al de 20e keer vandaag dat een tank over een auto rijd.
Echt h. Tijd voor wat vragen in een spoeddebat.quote:
Dat is wel smerig van onze uitleg door journalisten en politici, voor de buhne waren wij juist voorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef capricia het volgende:
[..]
En ook begrijpen mensen doodgewoon niet hoe gevaarlijk een soldaat op vijandig grondgebied is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit was in Baghdad, Alleppo etc. precies zo. Mensen moeten toch ook leven en zaken regelen etc.
Goede onderbouwing man.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij denkt dat boomers op 'n houtje gaan zitten bijten? Electoraal zijn boomers ook veel interessanter.
Die stijgt wel harder omdat hun economie ook gaat krimpen, en volgens mij is de huidige staatsschuld 18%quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij een staatsschuld van 10% ofzo. Stel dat ze de helft van hun gasinkomsten kwijt raken, stijgt de staatsschuld met 25% per jaar. Dat is best een paar jaar te dragen. Nog even los van gas op alternatieve manieren produceren, olieproductie opvoeren etcetera.
Of zoals de kop zegt:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is wel smerig van onze uitleg door journalisten en politici, voor de buhne waren wij juist voor![]()
Nou Woppert en Mark leg maar uit...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Om staatsschuld te financieren heb je toegang tot de kapitaalmarkt nodig en dat wordt lastig als je niet meer in dollars, euro, yen en ponden kunt handelen en je banken afgesneden worden van de belangrijkste handelscentra.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij een staatsschuld van 10% ofzo. Stel dat ze de helft van hun gasinkomsten kwijt raken, stijgt de staatsschuld met 25% per jaar. Dat is best een paar jaar te dragen. Nog even los van gas op alternatieve manieren produceren, olieproductie opvoeren etcetera.
Maar wie gaat ze dat lenen dan? Niet financile instellingen die gevestigd zijn in/voldoende grote zakelijke belangen in het Westen hebben in ieder geval, die gaan echt geen sancties breken/riskeren om Poetin's oorlog te financieren. En ook voor de rest is het natuurlijk een aardig riskante lening om uit te hebben staan, je kan het niet in dollars doen (want sancties) en als je het in roebels wil doen moet je een woekerrente vragen om alleen al de geldontwaarding te compenseren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
De partijen van de spoeddebatten steunen Rusland 100%. Daar kan dus niet veel van verwacht worden. Verder heb je natuurlijk Sjoerd Sjoerdsma, die van zichzelf denkt dat hij de nr. 1 vijand van Poetin is, maar alleen al vanwege zijn naam en uiterlijk door niemand serieus wordt genomen. Kortom: ik zou er weinig van verwachten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Echt h. Tijd voor wat vragen in een spoeddebat.
Het grote besluit is dat de wedstrijd op neutraal terrein gespeeld moet wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:09 schreef Hathor het volgende:
En ondertussen zit Spartak Moskou nog gewoon in de koker bij de loting voor de UEFA cup, hebben die lui van de UEFA nou helemaal geen ballen of hoe zit dat? Trap ze eruit die Russen, uit alles, maak ze maar de paria's van de internationale gemeenschap.
Denk dat oom Xi best een handje wil helpenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Om staatsschuld te financieren heb je toegang tot de kapitaalmarkt nodig en dat wordt lastig als je niet meer in dollars, euro, yen en ponden kunt handelen en je banken afgesneden worden van de belangrijkste handelscentra.
Hangt van het type af.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
Is het geen motor van zo'n raket die meerdere aandrijftrappen heeft?
Jij denkt echt dat ze nu die pijn zouden pakken en dat de overheid verder niet gaat helpen en zo? Men was voor dit al bezig over compensatie van de energierekening.quote:
Ik speel Star Trek Fleet Command. Een online RPG met spelers over de gehele wereld. Gisteravond is er door de spelleiding een cease fire opgelegd voor een week.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef Tengano het volgende:
De UEFA is ontzettend corrupt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:09 schreef Hathor het volgende:
En ondertussen zit Spartak Moskou nog gewoon in de koker bij de loting voor de UEFA cup, hebben die lui van de UEFA nou helemaal geen ballen of hoe zit dat? Trap ze eruit die Russen, uit alles, maak ze maar de paria's van de internationale gemeenschap.
Bullshit, eruit flikkeren, weg met alles dat Russisch is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het grote besluit is dat de wedstrijd op neutraal terrein gespeeld moet worden
Die lol verdwijnt snel als je een kogel door je kop krijgt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef Tengano het volgende:
Dat is vreemd want de fractievoorzitter van D66 en het kamerlid van VVD waren in OP1 gisteren voorstander van het blokkeren van SWIFT.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Schandaligquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Of zoals de kop zegt:
In Brssel hat Putin schon gesiegt
Je hebt een punt, alle financile kapitaallasten worden vooruitgeschovenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ze nu die pijn zouden pakken en dat de overheid verder niet gaat helpen en zo? Men was voor dit al bezig over compensatie van de energierekening.
Boomers hebben altijd leningen op de toekomst genomen om royaal te kunnen leven en te kunnen blijven leven. Dat gaan ze nu opeens niet doen?
Lijkt me sterk.
En daarmee medeplichtig aan deze invasie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:04 schreef 297534 het volgende:
[..]
Vermoeiend bij dit soort berichten vind ik altijd de mening van desbetreffende journalist: "enige juiste beslissing".
Zal wel even wennen zijn voor de F1 om een keer een ethische beslissing te nemen.
IDDQDquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:11 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die lol verdwijnt snel als je een kogel door je kop krijgt.
Tijd voor wat uitleg. Wie liegt hier?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:11 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is vreemd want de fractievoorzitter van D66 en het kamerlid van VVD waren in OP1 gisteren voorstander van het blokkeren van SWIFT.
Dit is dan een prima gelegenheid dusquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik speel Star Trek Fleet Command. Een online RPG met spelers over de gehele wereld. Gisteravond is er door de spelleiding een cease fire opgelegd voor een week.
Als Xi graag nog meer een paria wil worden. Poetin heeft massieve cash reserves dus zal het best even uit kunnen zingen maar als het westen vol houdt gaat dit uiteindelijk heel veel pijn doen in Rusland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:10 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Denk dat oom Xi best een handje wil helpen
Nee, je bent de eerste die dit postquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ twitter ]
Iemand dit al gezien?
Nog maar 345xquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ twitter ]
Iemand dit al gezien?
WTFquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ twitter ]
Iemand dit al gezien?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:47 schreef Lyrebird het volgende:
Mijn onderbuikgevoel zegt me dat de Russen dit niet gaan redden.
Of misschien hebben die Tweets van Mark Hertling er wat mee te maken.
Onzinquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Waar moet je met een anti tank wapen op richten richting een tank?quote:
En avondeten dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:48 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Doe maar, des te sneller is zijn oorlogskas leeg. Die paar maanden een trui aan doen is maar een kleine opoffering, zeker als je het afzet tegen wat voor maatregelen er tegen Corona allemaal genomen zijn.
Zucht Ruttequote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2418(...)nctiepakket-denkbaar
"Een aantal landen" haha
Ja. Daarom vind ik het zo vreemd om dit in een buitenlandse serieuze kwaliteitskrant te moeten lezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:11 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is vreemd want de fractievoorzitter van D66 en het kamerlid van VVD waren in OP1 gisteren voorstander van het blokkeren van SWIFT.
Maar die cashreserves zijn vrij waardeloos als je ze niet uit kunt geven (vergelijk het met nu met een 100 gulden biljet de supermarkt in lopen, formeel heb je dan wel 45 euro in je hand maar je kunt er niet mee betalen).quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Xi graag nog meer een paria wil worden. Poetin heeft massieve cash reserves dus zal het best even uit kunnen zingen maar als het westen vol houdt gaat dit uiteindelijk heel veel pijn doen in Rusland.
Zeker als de oorlog straks geen shock and awe blijkt en aan gaat slepen of guerrilla wordt.
ja dat deed ik een uurtje geleden ook al maar toen stond de politie voor de deur .......quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bullshit, eruit flikkeren, weg met alles dat Russisch is.
Moderne antitankwapens hoef je alleen maar in de algemene richting van een pantservoertuig te wijzen en op het knopje te drukken. Daarna zoekt de raket het zelf uit en raakt het voertuig vaak van boven, het meest kwetsbare punt. Terwijl de raket onderweg is kun je weer dekking zoeken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Waar moet je met een anti tank wapen op richten richting een tank?
Op de rupsbanden? - maar dan kan ie nog draaien en schieten.
Op de koepel? - komt ie daar wel doorheen?
Keer of 34 vandaag.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ twitter ]
Iemand dit al gezien?
Als Poetin wil kan hij Kiev innemen is de verwachting. Grote kans dat het daarna een bloedbad wordt als de burgerbevolking zich tegen de Russen keert.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:14 schreef Discombobulate het volgende:
Heel eerlijk hoop ik dat Poetin snel Kiev inneemt. Het risico voor de hele wereld wordt te groot als het maar door blijft gaan. Zeker wel nuke potentie als Poetin helemaal apeshit is gegaan. Dan toch maar voor de lesser evil kiezen.
De ex van Hayden Panettiere?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:54 schreef polderturk het volgende:
De Klitschkos gaan meevechten.
[ twitter ]
Idd. Wie liegt?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Daarom vind ik het zo vreemd om dit in een buitenlandse serieuze kwaliteitskrant te moeten lezen.
Lijkt me wel wat tekst en uitleg waard in het parlement.
slapquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:14 schreef Discombobulate het volgende:
Heel eerlijk hoop ik dat Poetin snel Kiev inneemt. Het risico voor de hele wereld wordt te groot als het maar door blijft gaan. Zeker wel nuke potentie als Poetin helemaal apeshit is gegaan. Dan toch maar voor de lesser evil kiezen.
Dan wat? Er is ook al een Turks schip geraakt. En gezonken dacht ikquote:
Weet het spel een beetje de sfeer van de series neer te zetten, als individuele speler?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik speel Star Trek Fleet Command. Een online RPG met spelers over de gehele wereld. Gisteravond is er door de spelleiding een cease fire opgelegd voor een week.
Maar die koepel is toch zwaar gepantserd, dat is toch geen kwetsbaar punt?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Moderne antitankwapens hoef je alleen maar in de algemene richting van een pantservoertuig te wijzen en op het knopje te drukken. Daarna zoekt de raket het zelf uit en raakt het voertuig vaak van boven, het meest kwetsbare punt. Terwijl de raket onderweg is kun je weer dekking zoeken.
"Deutschland war auf dem EU-Gipfel nicht das einzige Land, das gegen diese einschneidende finanzpolitische Manahme war. Auch Italien, sterreich und die Niederlande sperrten sich."quote:
Of de lol verdwijnt langzaam. Wanneer je die kogel in je buik krijgt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:11 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Daar kan hij landen als China natuurlijk wel voor gebruiken. Als hij gewoon betaalt, levert China. En die kopen het gewoon in op de wereldmarkt. Neem aan dat niet alle tegoeden staat op plaatsen die het westen kan blokkeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar die cashreserves zijn vrij waardeloos als je ze niet uit kunt geven (vergelijk het met nu met een 100 gulden biljet de supermarkt in lopen, formeel heb je dan wel 45 euro in je hand maar je kunt er niet mee betalen).
Die lol verdwijnt ook snel als je een echt persoon een kogel door zijn kop moet knallen...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:11 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Serieus? Waarom zit de Russische marine random schepen uit NAVO-landen te beschieten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan wat? Er is ook al een Turks schip geraakt. En gezonken dacht ik
Scheiding romp-toren. Maar de wat serieuzere AT wapens zoals bv. de Javelin, Spike etc. zijn ook top-attack. Het pantser aan de bovenkant is altijd het dunst dus het kwetsbaarst.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:14 schreef Tengano het volgende:
Waar moet je met een anti tank wapen op richten richting een tank?
Op de rupsbanden? - maar dan kan ie nog draaien en schieten.
Op de koepel? - komt ie daar wel doorheen?
Dan wat?quote:
Is ook niet zo simpel als met toetsenbordje en cola/zak chips naast je.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:17 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die lol verdwijnt ook snel als je een echt persoon een kogel door zijn kop moet knallen...
Raket die uit koers raakt? Zelfs de technologisch meest geavanceerde raketten zijn niet zo denderend nauwkeurig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:18 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Serieus? Waarom zit de Russische marine random schepen uit NAVO-landen te beschieten.
Vaak het meest kwetsbare punt. En die raketten zijn gemaakt om pantser te penetreren en de inzittenden te roosteren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar die koepel is toch zwaar gepantserd, dat is toch geen kwetsbaar punt?
Hahah echt he.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
En ze zaten hier maar te kankeren op Hongarije. Schandalig dat een land als Hongarije zoveel te zeggen heeft, bla bla.
Geloof dat rt.com er ook uit ligt. Top werkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:19 schreef Enchanter het volgende:
Anonymous heeft toch aardig wat websites down gekregen
Die sites zullen waarschijnlijk niet het John & Willeke keurmerk hebben
[ afbeelding ]
Zou het niet gericht kunnen zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Raket die uit koers raakt? Zelfs de technologisch meest geavanceerde raketten zijn niet zo denderend nauwkeurig.
Nee doet het nog bij mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:21 schreef Mik31 het volgende:
[..]
Geloof dat rt.com er ook uit ligt. Top werk
Dan zijn ze goed bezig!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:21 schreef Mik31 het volgende:
[..]
Geloof dat rt.com er ook uit ligt. Top werk
Henk & Ingrid.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:19 schreef Enchanter het volgende:
Anonymous heeft toch aardig wat websites down gekregen
Die sites zullen waarschijnlijk niet het John & Willeke keurmerk hebben
[ afbeelding ]
Onzin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:14 schreef Discombobulate het volgende:
Ja maar met zo'n eenvoudige ouderwetse raketwerper is dat bijna niet te doen om precies die scheiding te raken. Zo'n ding tot stilstand brengen door op de rupsbanden te schieten maak je denk ik een grotere kans en vervolgens dat hele ding in de fik te stekenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Scheiding romp-toren. Maar de wat serieuzere AT wapens zoals bv. de Javelin, Spike etc. zijn ook top-attack. Het pantser aan de bovenkant is altijd het dunst dus het kwetsbaarst.
Wat noem jij 'niet nauwkeurig'? De Israli schoten raketten af waarbij ze precies de steunpilaren van gebouwen wisten te raken. Sterker nog, zij schieten raketten af om andere raketten uit de lucht te schieten!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Raket die uit koers raakt? Zelfs de technologisch meest geavanceerde raketten zijn niet zo denderend nauwkeurig.
Vroeger hadden wij ook MLRS'en...quote:
Die geruchten gaan al 10 jaar rond, maar hij is er nog steeds...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:23 schreef PicoMMP het volgende:
Zou Putin terminaal zijn? Soort YOLO actie?
Apart. Hier ligt die eruit. En volgens downforeveryone ook : https://downforeveryoneorjustme.com/rt.comquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Nee doet het nog bij mij.
Vroeger hadden wij ook tanks.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroeger hadden wij ook MLRS'en...
Maar ja, kon wel wegbezuinigd worden want de eeuwige wereldvrede was uitgebroken...
Waar waren ze toen NL Irak binnen viel?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:24 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Nou dat zal m leren, nu zal Putin zijn troepen wel terugroepen
Ik hoop hard mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Onzin.
Deze oorlog is door Poetin gestart, omdat hij problemen thuis had. En als je problemen thuis hebt, dan kun je dat met een oorlog ergens anders oplossen. Bill Clinton deed dat indertijd in Joegoslavie.
Wat Poetin niet goed begrepen heeft, is dat deze oorlog helemaal niet populair is in Rusland. De Russen snappen niet waarom een voormalig deel van de USSR aangevallen moet worden. Er valt voor hun niets te winnen.
Oekraine heeft wel wat te winnen, en hoe.
Dit gaan de Russen niet redden. We mogen van geluk spreken dat de Britten (het zijn ook altijd de Britten) de ene na de andere vlucht met wapens naar Oekraine hebben gevlogen. Ik heb goede hoop dat dit finaal gaat mislukken, en dat dit Poetin de kop gaat kosten.
Itali voert veel Russisch gas in, Duitsland en Nederland zijn de belangrijkste Europese handelspartners van Rusland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:17 schreef capricia het volgende:
[..]
"Deutschland war auf dem EU-Gipfel nicht das einzige Land, das gegen diese einschneidende finanzpolitische Manahme war. Auch Italien, sterreich und die Niederlande sperrten sich."
Druk maken over zwarte Piet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar waren ze toen NL Irak binnen viel?
@HSGquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:07 schreef damsco het volgende:
Zijn er hier ook nog pro Putin adepten? NikonLover uiteraard, maar nog meer, ben wel benieuwd naar de beweegredenen dit regime te steunen.
Misschien zie ik een verouderde pagina ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:24 schreef Mik31 het volgende:
[..]
Apart. Hier ligt die eruit. En volgens downforeveryone ook : https://downforeveryoneorjustme.com/rt.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |