Klopt, en dat wij het ook vervelend vinden dat onze cv-90s en Leopards tanks en f35's zijn verdwenen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Groene mannetjes maar dan van onze kant. Gewoon zeggen dat het Oekranse rebellen zijn.
Had niet gehoeven, de Nederlandse bevolking vond en vind het nog steeds prima wat er met mh17 was gebeurd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was benieuwd of de dochter van Poetin nog in Nederland woont, maar die heeft ons land schijnbaar verlaten na de ramp met de MH17. (bron)
Hier hebben ze een blauw helmpjequote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Groene mannetjes maar dan van onze kant. Gewoon zeggen dat het Oekranse rebellen zijn.
Dat soort figuren zijn er altijd. Voormalige militairen, motorclub leden... dat soort lieden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mogelijkheid om als NAVO daarheen te gaan, en dan te zeggen: deze lui zijn vrijwillig gegaan, een soort van rebellen, kunnen wij niks aan doen Poetin.
Hangt van de uitkomst af.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Hoelang denken jullie dat de oorlog in Ukraine op achtergrond geraakt net als dat nu het geval is met de Taliban in Afghanistan?
Zou het? Het zou een forse hap zijn uit hun budget (dacht dat ergens tussen 40 en 50% van het federale budget uit gasinkomsten komt) en oorlog voeren is heul erg duur.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar Power of Siberia ligt er al, en Power of Siberia 2 ligt er over een paar jaar. De tussentijd kan Rusland financieel prima overbruggen.
Onderbouw dit maar 'ns even.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Vooral de jongere generaties, want de boomers gaan dat niet doen.
Zolang Oekrane niet vrij van Russische bezetters is: niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Hoelang denken jullie dat de oorlog in Ukraine op achtergrond geraakt net als dat nu het geval is met de Taliban in Afghanistan?
Njet! Zo rollen ze daar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:01 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Kritiek word natuurlijk niet getolereerd daarzo.
Met een webcam ga je echt geen overzicht krijgen... dat land is groter dan Frankrijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef Ronzz het volgende:
Is er nog een stream waarop daadwerkelijk wat te zien is live?
En dan bedoel ik niet de nieuwszenders, maar een webcam of een streamer oid.
Ik ben het overzicht een beetje kwijt
Dat zal ze leren.quote:
Mag niet van de Oekainsche overheidquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef Ronzz het volgende:
Ja hier. Maar er gebeurt nog niet veelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef Ronzz het volgende:
Putin zonder ballen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:57 schreef Homey het volgende:
Cynische bijvangst voor ons; Mark Rutte kan weer de stoere staatsman uithangen, zo vlak voor de verkiezingen. Zijn schandalen duwt men zo naar de achtergrond. Alle interne veroorzaakte problemen worden toegeschreven aan Putin. Tja.
Niet snel. Want de Russen kloppen daarmee op de deur van het westen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Tanks aanvallen met hooligan attributen.quote:
Vermoeiend bij dit soort berichten vind ik altijd de mening van desbetreffende journalist: "enige juiste beslissing".quote:
Ja leuk, maar ook zij zijn niet bulletproof.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:54 schreef polderturk het volgende:
De Klitschkos gaan meevechten.
[ twitter ]
2 weken nadat Rusland gewonnen heeft. De aandachtspanne van de media is niet zo lang.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |