Goede onderbouwing man.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij denkt dat boomers op 'n houtje gaan zitten bijten? Electoraal zijn boomers ook veel interessanter.
Die stijgt wel harder omdat hun economie ook gaat krimpen, en volgens mij is de huidige staatsschuld 18%quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij een staatsschuld van 10% ofzo. Stel dat ze de helft van hun gasinkomsten kwijt raken, stijgt de staatsschuld met 25% per jaar. Dat is best een paar jaar te dragen. Nog even los van gas op alternatieve manieren produceren, olieproductie opvoeren etcetera.
Of zoals de kop zegt:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is wel smerig van onze uitleg door journalisten en politici, voor de buhne waren wij juist voor![]()
Nou Woppert en Mark leg maar uit...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef capricia het volgende:
Ook NL blokkeerde het uitsluiten van Rusland van SWIFT.
[..]
https://m.faz.net/aktuell(...)832895.html?GEPC=s30
Om staatsschuld te financieren heb je toegang tot de kapitaalmarkt nodig en dat wordt lastig als je niet meer in dollars, euro, yen en ponden kunt handelen en je banken afgesneden worden van de belangrijkste handelscentra.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij een staatsschuld van 10% ofzo. Stel dat ze de helft van hun gasinkomsten kwijt raken, stijgt de staatsschuld met 25% per jaar. Dat is best een paar jaar te dragen. Nog even los van gas op alternatieve manieren produceren, olieproductie opvoeren etcetera.
Maar wie gaat ze dat lenen dan? Niet financiële instellingen die gevestigd zijn in/voldoende grote zakelijke belangen in het Westen hebben in ieder geval, die gaan echt geen sancties breken/riskeren om Poetin's oorlog te financieren. En ook voor de rest is het natuurlijk een aardig riskante lening om uit te hebben staan, je kan het niet in dollars doen (want sancties) en als je het in roebels wil doen moet je een woekerrente vragen om alleen al de geldontwaarding te compenseren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
De partijen van de spoeddebatten steunen Rusland 100%. Daar kan dus niet veel van verwacht worden. Verder heb je natuurlijk Sjoerd Sjoerdsma, die van zichzelf denkt dat hij de nr. 1 vijand van Poetin is, maar alleen al vanwege zijn naam en uiterlijk door niemand serieus wordt genomen. Kortom: ik zou er weinig van verwachten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Echt hè. Tijd voor wat vragen in een spoeddebat.
Het grote besluit is dat de wedstrijd op neutraal terrein gespeeld moet wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:09 schreef Hathor het volgende:
En ondertussen zit Spartak Moskou nog gewoon in de koker bij de loting voor de UEFA cup, hebben die lui van de UEFA nou helemaal geen ballen of hoe zit dat? Trap ze eruit die Russen, uit alles, maak ze maar de paria's van de internationale gemeenschap.
Denk dat oom Xi best een handje wil helpenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Om staatsschuld te financieren heb je toegang tot de kapitaalmarkt nodig en dat wordt lastig als je niet meer in dollars, euro, yen en ponden kunt handelen en je banken afgesneden worden van de belangrijkste handelscentra.
Hangt van het type af.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
Is het geen motor van zo'n raket die meerdere aandrijftrappen heeft?
Jij denkt echt dat ze nu die pijn zouden pakken en dat de overheid verder niet gaat helpen en zo? Men was voor dit al bezig over compensatie van de energierekening.quote:
Ik speel Star Trek Fleet Command. Een online RPG met spelers over de gehele wereld. Gisteravond is er door de spelleiding een cease fire opgelegd voor een week.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef Tengano het volgende:
Hier zitten toch wel wat gamers denk ik die helemaal zot zijn van shooters.
Hoe leuk is het dandat je gewoon een real life experience krijgt aangeboden met je eigen keuze aan wapens een stukje verderop
De UEFA is ontzettend corrupt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:09 schreef Hathor het volgende:
En ondertussen zit Spartak Moskou nog gewoon in de koker bij de loting voor de UEFA cup, hebben die lui van de UEFA nou helemaal geen ballen of hoe zit dat? Trap ze eruit die Russen, uit alles, maak ze maar de paria's van de internationale gemeenschap.
Bullshit, eruit flikkeren, weg met alles dat Russisch is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het grote besluit is dat de wedstrijd op neutraal terrein gespeeld moet worden
Die lol verdwijnt snel als je een kogel door je kop krijgt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef Tengano het volgende:
Hier zitten toch wel wat gamers denk ik die helemaal zot zijn van shooters.
Hoe leuk is het dandat je gewoon een real life experience krijgt aangeboden met je eigen keuze aan wapens een stukje verderop
Dat is vreemd want de fractievoorzitter van D66 en het kamerlid van VVD waren in OP1 gisteren voorstander van het blokkeren van SWIFT.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef capricia het volgende:
Ook NL blokkeerde het uitsluiten van Rusland van SWIFT.
[..]
https://m.faz.net/aktuell(...)832895.html?GEPC=s30
Schandaligquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Of zoals de kop zegt:
In Brüssel hat Putin schon gesiegt
Je hebt een punt, alle financiële kapitaallasten worden vooruitgeschovenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ze nu die pijn zouden pakken en dat de overheid verder niet gaat helpen en zo? Men was voor dit al bezig over compensatie van de energierekening.
Boomers hebben altijd leningen op de toekomst genomen om royaal te kunnen leven en te kunnen blijven leven. Dat gaan ze nu opeens niet doen?
Lijkt me sterk.
En daarmee medeplichtig aan deze invasie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:04 schreef 297534 het volgende:
[..]
Vermoeiend bij dit soort berichten vind ik altijd de mening van desbetreffende journalist: "enige juiste beslissing".
Zal wel even wennen zijn voor de F1 om een keer een ethische beslissing te nemen.
IDDQDquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:11 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die lol verdwijnt snel als je een kogel door je kop krijgt.
Tijd voor wat uitleg. Wie liegt hier?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:11 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is vreemd want de fractievoorzitter van D66 en het kamerlid van VVD waren in OP1 gisteren voorstander van het blokkeren van SWIFT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |