Wtf, Heidi was net getrouwd met Bill Kaulitzquote:
Proef ik daar enige sarcasme?quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:53 schreef vencodark het volgende:
Aah, haar 4e huwelijk en 3e verloving.![]()
Cute.
Een beetje. Ik gun het haar hoor, want ik denk dat ze best tof is en werkelijk heel erg toegewijd is aan zo’n huwelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Proef ik daar enige sarcasme?![]()
Ik denk dat dit toch wel meant to be is
Wat leuk voor zequote:Op zaterdag 9 april 2022 13:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een beetje. Ik gun het haar hoor, want ik denk dat ze best tof is en werkelijk heel erg toegewijd is aan zo’n huwelijk.
quote:Presentatrice Fidan Ekiz (45) en journalist Wierd Duk (62) lijken elkaar weer gevonden te hebben. Wierd vertelde vrijdag in het BNR-programma 'The Friday Move' dat ze weer bij elkaar zijn.
De twee waren tussen 2013 en 2017 getrouwd en hebben samen een zoontje. "Dit is alleen maar goed voor onze zoon, absoluut", zei hij. "Ik ben er ook echt heel blij mee."
Zou hij dan verantwoordelijk zijn voor de erbarmelijke staat van haar gelaat?quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ken heel die bokser niet, maar schijnt een bekend iemand te zijn![]()
Madonna met 29 jarige bokser Josh Popper.
Bij het naar buiten brengen van het nieuws hoort natuurlijk een romantische zoenfoto:
[ afbeelding ]
Al weet ik niet echt of het hier thuis hoort aangezien we 'm hier niet echt kennen. Mocht het niet ok zijn, haal 'm dan maar weg![]()
Corona proofquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ken heel die bokser niet, maar schijnt een bekend iemand te zijn![]()
Madonna met 29 jarige bokser Josh Popper.
Bij het naar buiten brengen van het nieuws hoort natuurlijk een romantische zoenfoto:
[ afbeelding ]
Al weet ik niet echt of het hier thuis hoort aangezien we 'm hier niet echt kennen. Mocht het niet ok zijn, haal 'm dan maar weg![]()
Je doelt vast op de pleister die Nelly altijd droeg?quote:Op zondag 30 april 2023 16:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fijn dat dat nare wondje eindelijk geheeld is!
Bill heeft nooit de frisse mindset en humor gehad van een frisse 30er. Hij is een geboren boomer.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:50 schreef Molo het volgende:
Bill is een held en heeft de mindset en humor van een frisse 30-er. Niks mis mee. Weirde mensen in een weirde combinatie klinkt als perfect sense
Het is geen positieve naïeve springveer nee, dat maakt je nog geen boomerquote:Op maandag 12 juni 2023 12:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bill heeft nooit de frisse mindset en humor gehad van een frisse 30er. Hij is een geboren boomer.
quote:Op maandag 12 juni 2023 12:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is geen positieve naïeve springveer nee, dat maakt je nog geen boomer
Groetjes blijkbaar een mede boomer
quote:Op maandag 12 juni 2023 12:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bill heeft nooit de frisse mindset en humor gehad van een frisse 30er. Hij is een geboren boomer.
Wat lijkt hij op zijn vader!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:34 schreef Donna het volgende:
De dochter van Kurt Cobain is begin deze maand getrouwd met de zoon van Tony Hawk
[ afbeelding ]
Als hier een kind van komt mept 'ie zijn eigen skateboard aan gort.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:34 schreef Donna het volgende:
De dochter van Kurt Cobain is begin deze maand getrouwd met de zoon van Tony Hawk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als hier een kind van komt mept 'ie zijn eigen skateboard aan gort.
Zie hem juist wel samen met een oudere vrouw for some reasonquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:38 schreef Aventura het volgende:
Schijnt dat Ruud de Wild en Fajah Lourens elkaar hebben gevonden. Ik vind het ook wel een beetje dezelfde types. Niet al te snugger en vol van zichzelf.
Die had ik nou niet bij elkaar gezet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:38 schreef Aventura het volgende:
Schijnt dat Ruud de Wild en Fajah Lourens elkaar hebben gevonden. Ik vind het ook wel een beetje dezelfde types. Niet al te snugger en vol van zichzelf.
Inderdaad, die twee verdienen elkaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:38 schreef Aventura het volgende:
Hier heb ik weinig beeld bij!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:38 schreef Aventura het volgende:
Wees blij...quote:
Jemig, zit ik hier oud nieuws te verspreidenquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn die weer bij elkaar dan? Dacht dat die twee al een tijdje uit elkaar waren.
Hij maakt prachtige artsy films (en is een interessante beauty om te zienquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had hem na Tyga en Travis Scott ook niet zo snel bij haar gezocht.
Gewoon even zo’n ’rebelse’ fase. Even helemaal anders dan je gewend bent. Blijft niet hangen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had hem na Tyga en Travis Scott ook niet zo snel bij haar gezocht.
Precies. Hij is veel te leuk voor haar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
Hij lijkt me wel een interessanter persoon dan Tyga en Travis. Maar ik zie het niet zo matchen met haar ofzo.
Zij ging toch met een van de Jonas broeders? Dat is toch nog maar heel kort voorbij?quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Sophie Turner en Peregrine Pearson.
Ik moest even in mijn geheugen graven maar "One tree hill" toch?quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:06 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Sophia Bush (actrice) is aan het daten met Ashlyn Harris (voormalig voetbalster) na scheiding van haar ex-man.
Volgens mij sinds september ofzo? Dat de scheiding in gang is gezet althans, geen idee hoelang ze toen al uit elkaar waren.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:44 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Zij ging toch met een van de Jonas broeders? Dat is toch nog maar heel kort voorbij?
Ja daar ken ik haar inderdaad ook vanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik moest even in mijn geheugen graven maar "One tree hill" toch?
Ja ze begint op Sharon Osbourne te lijken, wat een oude kop.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik dacht aan een moeke met haar lesbische dochter![]()
[ afbeelding ]
Countryzanger Billy Ray Cyrus heeft relatie met Britse actrice Elizabeth Hurleyquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:00 schreef vencodark het volgende:
Zijn dit Dave Grohl en Jennifer Lopez?
Gebaseerd op onderste foto.Verder niet bij gelezen.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:00 schreef vencodark het volgende:
Zijn dit Dave Grohl en Jennifer Lopez?
Gebaseerd op onderste foto.Verder niet bij gelezen.
https://www.ad.nl/show/ho(...)g-verliefd~a759cf56/quote:Hockeyster Pien Sanders bevestigt relatie met Oranje Leeuwin Jill Roord na breuk Thijs van Dam: ‘Erg verliefd’
Tophockeyster Pien Sanders (26) heeft na de breuk met Thijs van Dam de liefde gevonden bij Oranje Leeuwin Jill Roord (28). De voetbalster zat afgelopen weekend op de tribune toen Sanders met Den Bosch de finale van het landskampioenschap haalde, nu spreekt de hockeyster voor het eerst over hun relatie
Het nieuws over de breuk van Sanders en Van Dam kwam begin dit jaar onverwacht. Ze waren tien jaar samen en ‘hadden het best vaak’ over trouwen. „Dat komt goed’’, zei Sanders nog in 2024. Het was een droomjaar voor de sporters, die allebei goud pakten op de Olympische Spelen in Parijs. Toch eindigde Van Dam het jaar met een gebroken hart.
„Pien heeft besloten een andere weg in te slaan zonder mij’’, zei hij tegen deze site. Sanders beëindigde hun relatie in december. „Dat zal ik moeten respecteren, hoe moeilijk het ook is. Gelukkig is er nog altijd veel respect tussen ons beiden. Maar natuurlijk geeft dit 2024 wel een heel lastig einde.’’
Snel daarna ging het gerucht dat Pien een relatie heeft met Oranje Leeuwin en Manchester City-voetbalster Jill Roord, wier relatie met FC Barcelona-voetbalster Jana Fernández eveneens in december zou zijn geëindigd. De twee hadden het de afgelopen tijd inderdaad gezellig met elkaar, bleek uit foto’s en video’s op sociale media. Maar de relatie hardop bevestigen deden ze niet, tot nu.
Hartstikke verliefd’
„Ik vind het superleuk dat ze er is’’, zegt Sanders bij Hockey.nl over Roords aanwezigheid bij de wedstrijd van afgelopen weekend. „Dit zijn belangrijke wedstrijden voor me, dus ik waardeer het heel erg dat ze aan de kant staat.’’ Als het even kan, komt Sanders ook kijken bij wedstrijden van Roord.
„Dat is alleen wat lastiger, want Jill speelt voor Manchester City. Ik heb er een paar keer op de tribune gezeten. Dat is tof om mee te maken. Ze heeft het fijn als ik er ben.’’ Voor Roord zit het seizoen erop, terwijl het voor Sanders nu juist spannend wordt. „Ze is nu vrij, dus is er nu bij. Ze vindt het leuk om te zien.’’
Roord komt haar vriendin ook aanmoedigen bij de finale volgend weekend. „Ik ben hartstikke verliefd op Jill en we hebben het leuk samen’’, zegt Sanders. „En dat is het verhaal.’’
Oplettende fans zagen Roord de afgelopen tijd al meermaals op sociale media bij Sanders. Niet alleen op foto’s en in vlogs, maar ook in de reacties. ‘I like you’, schreef Roord onder een post van Sanders, die haar daarna haar ‘hockeyvrouw’ noemde. Het stel is vooral een hit op TikTok; twee video’s waarin ze drankjes en broodjes uittesten, trokken honderdduizenden views.
https://www.tmz.com/2025/(...)inner-date-montreal/quote:Katy Perry & Justin Trudeau Seen on Dinner Date in Montreal
In new footage -- obtained by TMZ -- the pop star and former Canadian Prime Minister were seen dining together Monday night at Le Violon.
Justin Trudeau TMZ 1
TMZ.com
Katy appears interested in what Trudeau has to say, leaning in across the table during what looks like a thoughtful conversation.
An eyewitness tells us the two sipped cocktails and shared several dishes ... including one with lobster.
https://www.tmz.com/2025/(...)inner-walk-park-dog/quote:Katy Perry and Justin Trudeau might’ve looked like just pals at dinner, but trust -- this doesn't seem like no casual hang ... 'cause they kicked things off with a park stroll before diving into their meal!
Check out these pics TMZ snagged -- Justin could. not. stop grinning as he strolled with his A-list superstar companion down Montreal's Mount Royal Park on Monday, the outing going down an hour and a half before they hit up the swanky Le Violon for a bite.
Best mooi wel dit. Ik zit zo vaak met allerlei meneren koffie te drinken, wijn te drinken of te eten in restaurants, het is maar goed dat ik niet beroemd benquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:19 schreef Tegan het volgende:
Beetje speculatie wel.
[..]
https://www.tmz.com/2025/(...)inner-date-montreal/
[..]
https://www.tmz.com/2025/(...)inner-walk-park-dog/
Best leuke combinatie, en goed voor de relatie tussen de VS en Canadaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:54 schreef Tegan het volgende:
Ik vond het gewoon opmerkelijk en was benieuwd wat de roddelaars hier ervan vonden.
Ik vind Pamela leuk ❤️quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:32 schreef Molo het volgende:
Geinige combi, Liam Neeson en Pamela Anderson zijn aan het daten!
https://people.com/pamela(...)g-exclusive-11781066
De in jaren 90 puberende xpompompomx is erg jaloers op Liam.quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:32 schreef Molo het volgende:
Geinige combi, Liam Neeson en Pamela Anderson zijn aan het daten!
https://people.com/pamela(...)g-exclusive-11781066
O, wat een leuke combi!quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:16 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik vind Pamela leuk ❤️
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |