Smaken verschillen denk ikquote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Want??? Ik snap niet wat daar raar aan is.
Ze hebben genoeg geld, dus daar hoeven ze het niet voor te doen. Ze gaven deze week nog 26 miljoen aan verschillende goede doelenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wilde hier nog een topic over maken, want dit was zo debiel allemaal, er zal nog genoeg uitkomen, en ik gok dat er één of andere docu uit gaat komen op een bepaald moment. Zodat we voor geld kunnen zien hoe het was,.
Dat weet ik. Maar dat naar buiten brengen is natuurlijk gewoon PR. En 26 miljoen is echt precies kleingeld voor deze twee en wel heel toevallig dat dit bekend wordt gemaakt door haar team net nu er zoveel kritiek was op haar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg geld, dus daar hoeven ze het niet voor te doen. Ze gaven deze week nog 26 miljoen aan verschillende goede doelen
Oh? Kritiek gemist. Waar ging dat over?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat naar buiten brengen is natuurlijk gewoon PR. En 26 miljoen is echt precies kleingeld voor deze twee en wel heel toevallig dat dit bekend wordt gemaakt door haar team net nu er zoveel kritiek was op haar.
Over een heeeeleboel. Ik maak straks het topic even. Ik ben nog avondeten (saladetijd!),quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh? Kritiek gemist. Waar ging dat over?
Met een beetje pech is het beeld ook nog compleet gemanipuleerd, want dat kan tegenwoordig heel makkelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wilde hier nog een topic over maken, want dit was zo debiel allemaal, er zal nog genoeg uitkomen, en ik gok dat er één of andere docu uit gaat komen op een bepaald moment. Zodat we voor geld kunnen zien hoe het was,.
Doe dan ook hier een linkje?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Over een heeeeleboel. Ik maak straks het topic even. Ik ben nog avondeten (saladetijd!),. Want dan kan ik gelijk de kritiek meenemen in de OP.
Absoluut!quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Absoluut!
Ik was wat lui, dus ik ga nu even een ijsje eten als toetje,. En dan ga ik aan de slag.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Absoluut!
Ik was wat lui, dus ik ga nu even een ijsje eten als toetje,. En dan ga ik aan de slag.
En phonesquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben bezig.
Het kan even duren want ik ben uitgebreid aan de slag (denk ik).
Mooiquote:Albert Verlinde (65) en Onno Hoes (65) hebben hun liefde opnieuw bezegeld. Na een reis naar Japan spraken de twee op hun boerderij in Cromvoirt opnieuw hun huwelijksgeloften uit. In een interview met Story blikt Albert terug op de ceremonie.
"Deze bijzondere woorden lieten mij huilen"
De ceremonie vond plaats in het bijzijn van zo'n 150 familieleden en vrienden. Daarmee sloten Albert en Onno hun reis naar Japan op een bijzondere manier af. "Het was een geweldige dag", vertelt Albert. De gasten werden bovendien getrakteerd op optredens van Emma Kok en John de Bever.
De theaterproducent hield het niet droog tijdens de ceremonie. "Het was intens. Onno haalde ons leven aan en vertelde hoe mooi en bijzonder we het samen hebben. En dat hij van me houdt. Deze bijzondere woorden lieten mij huilen."
Albert sprak op zijn beurt ook uit hoeveel Onno voor hem betekent. "We weten dat we van elkaar houden, maar om dat zo uit te spreken ten overstaan van al onze gasten, dat doe je ook niet elke dag." Tegelijkertijd stond hij stil bij dierbaren die niet meer bij het bijzondere moment aanwezig konden zijn. "Het was heel bijzonder en emotioneel."
Alsof het zo moest zijn, bleef het volgens Albert de hele dag droog. "Toen de avond voorbij was, de dj en de cateraar hun spullen hadden gepakt, kwam er een stortbui. De hele dag was het prachtig weer geweest, totdat iedereen weg was. Alsof het zo moest zijn." Na alle festiviteiten hebben Albert en Onno voorlopig een lege agenda. "Gewoon niets doen, alleen maar relaxen."
Zodra Albert weer is opgeladen, is hij ook weer vaker te zien als vaste gast bij Vandaag Inside. In de video hieronder vertelt hij dat hij daar ongelooflijk veel zin in heeft.
Video is te zien via de nieuwslink
Waren er koorknaapjes bij voor tijdens de pauze?quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:31 schreef maily het volgende:
Albert Verlinde en Onno Hoes spreken opnieuw huwelijksgeloften uit
[..]
Mooi![]()
Meestal is het opnieuw uitspreken van geloften een goedmakertje, of een reddingspoging.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:31 schreef maily het volgende:
Albert Verlinde en Onno Hoes spreken opnieuw huwelijksgeloften uit
[..]
Mooi![]()
Nou, ze zijn toch jaren uit elkaar geweest?quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Meestal is het opnieuw uitspreken van geloften een goedmakertje, of een reddingspoging.
Benieuwd hoe lang het deze keer stand houdt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 00:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ze zijn toch jaren uit elkaar geweest?
Blijkbaar zijn ze nu alweer een tijdje terug bij elkaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |