Smaken verschillen denk ikquote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Want??? Ik snap niet wat daar raar aan is.
Ze hebben genoeg geld, dus daar hoeven ze het niet voor te doen. Ze gaven deze week nog 26 miljoen aan verschillende goede doelenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wilde hier nog een topic over maken, want dit was zo debiel allemaal, er zal nog genoeg uitkomen, en ik gok dat er één of andere docu uit gaat komen op een bepaald moment. Zodat we voor geld kunnen zien hoe het was,.
Dat weet ik. Maar dat naar buiten brengen is natuurlijk gewoon PR. En 26 miljoen is echt precies kleingeld voor deze twee en wel heel toevallig dat dit bekend wordt gemaakt door haar team net nu er zoveel kritiek was op haar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg geld, dus daar hoeven ze het niet voor te doen. Ze gaven deze week nog 26 miljoen aan verschillende goede doelen
Oh? Kritiek gemist. Waar ging dat over?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat naar buiten brengen is natuurlijk gewoon PR. En 26 miljoen is echt precies kleingeld voor deze twee en wel heel toevallig dat dit bekend wordt gemaakt door haar team net nu er zoveel kritiek was op haar.
Over een heeeeleboel. Ik maak straks het topic even. Ik ben nog avondeten (saladetijd!),quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh? Kritiek gemist. Waar ging dat over?
Met een beetje pech is het beeld ook nog compleet gemanipuleerd, want dat kan tegenwoordig heel makkelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wilde hier nog een topic over maken, want dit was zo debiel allemaal, er zal nog genoeg uitkomen, en ik gok dat er één of andere docu uit gaat komen op een bepaald moment. Zodat we voor geld kunnen zien hoe het was,.
Doe dan ook hier een linkje?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Over een heeeeleboel. Ik maak straks het topic even. Ik ben nog avondeten (saladetijd!),. Want dan kan ik gelijk de kritiek meenemen in de OP.
Absoluut!quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Absoluut!
Ik was wat lui, dus ik ga nu even een ijsje eten als toetje,. En dan ga ik aan de slag.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Absoluut!
Ik was wat lui, dus ik ga nu even een ijsje eten als toetje,. En dan ga ik aan de slag.
En phonesquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben bezig.
Het kan even duren want ik ben uitgebreid aan de slag (denk ik).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |