Wtf, Heidi was net getrouwd met Bill Kaulitzquote:
Proef ik daar enige sarcasme?quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:53 schreef vencodark het volgende:
Aah, haar 4e huwelijk en 3e verloving.![]()
Cute.
Een beetje. Ik gun het haar hoor, want ik denk dat ze best tof is en werkelijk heel erg toegewijd is aan zo’n huwelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Proef ik daar enige sarcasme?![]()
Ik denk dat dit toch wel meant to be is
Wat leuk voor zequote:Op zaterdag 9 april 2022 13:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een beetje. Ik gun het haar hoor, want ik denk dat ze best tof is en werkelijk heel erg toegewijd is aan zo’n huwelijk.
quote:Presentatrice Fidan Ekiz (45) en journalist Wierd Duk (62) lijken elkaar weer gevonden te hebben. Wierd vertelde vrijdag in het BNR-programma 'The Friday Move' dat ze weer bij elkaar zijn.
De twee waren tussen 2013 en 2017 getrouwd en hebben samen een zoontje. "Dit is alleen maar goed voor onze zoon, absoluut", zei hij. "Ik ben er ook echt heel blij mee."
Zou hij dan verantwoordelijk zijn voor de erbarmelijke staat van haar gelaat?quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ken heel die bokser niet, maar schijnt een bekend iemand te zijn![]()
Madonna met 29 jarige bokser Josh Popper.
Bij het naar buiten brengen van het nieuws hoort natuurlijk een romantische zoenfoto:
[ afbeelding ]
Al weet ik niet echt of het hier thuis hoort aangezien we 'm hier niet echt kennen. Mocht het niet ok zijn, haal 'm dan maar weg![]()
Corona proofquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ken heel die bokser niet, maar schijnt een bekend iemand te zijn![]()
Madonna met 29 jarige bokser Josh Popper.
Bij het naar buiten brengen van het nieuws hoort natuurlijk een romantische zoenfoto:
[ afbeelding ]
Al weet ik niet echt of het hier thuis hoort aangezien we 'm hier niet echt kennen. Mocht het niet ok zijn, haal 'm dan maar weg![]()
Je doelt vast op de pleister die Nelly altijd droeg?quote:Op zondag 30 april 2023 16:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fijn dat dat nare wondje eindelijk geheeld is!
Bill heeft nooit de frisse mindset en humor gehad van een frisse 30er. Hij is een geboren boomer.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:50 schreef Molo het volgende:
Bill is een held en heeft de mindset en humor van een frisse 30-er. Niks mis mee. Weirde mensen in een weirde combinatie klinkt als perfect sense
Het is geen positieve naïeve springveer nee, dat maakt je nog geen boomerquote:Op maandag 12 juni 2023 12:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bill heeft nooit de frisse mindset en humor gehad van een frisse 30er. Hij is een geboren boomer.
quote:Op maandag 12 juni 2023 12:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is geen positieve naïeve springveer nee, dat maakt je nog geen boomer
Groetjes blijkbaar een mede boomer
quote:Op maandag 12 juni 2023 12:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bill heeft nooit de frisse mindset en humor gehad van een frisse 30er. Hij is een geboren boomer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |